co vlastně ovlivní splnění nějakého ůkolu na mapě?např. ve středu na mapě francie (AH) bylo třeba žničit lodní konvoj v 10J a jiné..pár sebevrahů ve štukách včetně mě se snažilo zničit dané cíle.jenže samotná štuka moc šancí nemá,z 6 letů jsem se pouze jednou dostal ke konvoji a tam mě stejně dostali.vzhledem počtu ůčastníků jsem myslel že bude dobrá spolupráce se stíhači,to jsem se mýlil,budiž.kromě jediné výjimky.mimochodem,zdá se mi že tvůrci map přehlížejí me-110-tky,přitom tam by se velmi hodily,ostatně 110-ty se ve francii ukázali v tom nejlepším světle.myslím si že 110-tka velmi dobrý univerzální bitevní letoun.No a na jiné mapě berlin1945? jsem poprvé videl ůchylnost Me262 s 50mm kanonem,proboha na co takovou výzbroj?
Rozhodně je hodně nezdravé látat se štukou nejkratší cestou k cíli, obzvláště, leží-li po cestě nepřátelské letiště. A hlavně nelétat sám. Těch pár zoufalců mělo letět co nejvíc po kupě a ne každý na vlastní pěst. A nejlépe na společném TS.
torr napsal:
co vlastně ovlivní splnění nějakého ůkolu na mapě?např. ve středu na mapě francie (AH) bylo třeba žničit lodní konvoj v 10J a jiné..pár sebevrahů ve štukách včetně mě se snažilo zničit dané cíle.jenže samotná štuka moc šancí nemá,z 6 letů jsem se pouze jednou dostal ke konvoji a tam mě stejně dostali.vzhledem počtu ůčastníků jsem myslel že bude dobrá spolupráce se stíhači,to jsem se mýlil,budiž.kromě jediné výjimky.mimochodem,zdá se mi že tvůrci map přehlížejí me-110-tky,přitom tam by se velmi hodily,ostatně 110-ty se ve francii ukázali v tom nejlepším světle.myslím si že 110-tka velmi dobrý univerzální bitevní letoun.No a na jiné mapě berlin1945? jsem poprvé videl ůchylnost Me262 s 50mm kanonem,proboha na co takovou výzbroj?
Zničením zaúkolovaných cílů se daří vyhrát mapu za konkrétní stranu.
Jak psal Tyrl, k cíli nesmíš letět přímo, nejlépe někde bokem a hledat skuliny u nepřítele. A stoupat třeba do 3 km. Pokud si štuku vytrimuješ na rovný let, tak se můžeš snažit sundat Hurrika z pozice střelce. Hurrici kouřej dost brzo.
V tu středu se dařilo dost mezků vázat mimo konvoj a tak neměli moc času se věnovat ochraně štuk u konvoje.
Krytí - 1) být na TS, pak je to jednoduchý
2) pokud nemáš TS (?) tak zbývá psát do chatu opakovaně prosbu o krytí a doufat, a při tom se přidat k nějakým dalším bomberům v okolí
Ty 110-ky - proč nejsou - protože .... je to verze G2, ve 40 roce lítali verze C. Verzi G2 by žádný Hurrik I, IIb neudejchal.
Edit: písmenka
Upravil/a AH_Enty dne 20-01-2006 09:37
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.