Langu nerozumím řeči tvého kmene mise je dynamická, ale ne nekonečná, takže se mezitím 2x otočil server a jede se od začátku, tady bude zakopaný pes...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Pipe až na to že u některých map nenajdeš na modre straně ani jednoho bombra a na mapách kde dostávají přes hubu otočí mapu za 5 minut a já sám mapu neotočím.
Mě přišlo, že ATAG lítá spíš červené. Nesnažej se touhle misí replikovat nějaký historický stav?
Zkoušel jsem teď párkrát po sobě lítat za červené. Spit IIa je super. Jediná nevýhoda, že tomu rychle dojdou náboje, no a ty záporný G, na to si zvykám pomalu. Pak je to jinej styl, furt mám zafixováno, že nesmím ztratit ani trochu energie zbytečně. Lítám s tím jak s Bfkem a to není až tak efektivní. Ten Spit může za němcem i zaparkovat.
Hurrik, pokud je to Rotol, je taky fajn. Sice není vidět dozadu, ale to holt tak bylo. Ty dvourychlostní mi přijdou jako nedomrlé potvory. Ale pokud je proti E1, proč ne.
ATAG nie je asi vobec o historickom stave, kedykolvek sa tam propojis tak su tam E-4/N a Spity IIa a ked sa najde par LW bomberov tak za mohutneho !!!! otocia mapu na jeden-dva lety. Strety su tam nahodne, kde tu najdes ako tak spolupracujucich ojedinelcov. Pre mna dost nuda teda, preferujem historickejsie na ACG kde spolupracuju vsetci a strene sa perut s perutou a su tam normalnejsie ciele.
Na energiu musis lietat na vsetkom, nie len na 109. Strelba je ina aj styl lietania, ako pises, ale inak je fakt, ze co sa rychlosti a stupavosti tyka, maju LW hisoticky po prave dost velku vyhodu. Rozdiel v rychlosti medzi E-4/N a Spitom IIa je dost velky., s Valcom sme to testovali. Na ATAGu mozno na tom Hurriku uzuzles nejakych nestastnikov ked si das bacha a lietas BnZ alebo ked si vycihnes mantakov co idu strafoovat Manston alebo Hawkinge, ale ak stretnes pilota co s tym befkom vie trosku lietat, tak mas smolu - moze byt aj o hodne horsi od teba a aj tak ta zostreli alebo ti ujde ked bude zle, pretoze ma o dost lepsie lietadlo. Ale inak je samozrejme fajn.
Dvojrychlostny Hurricane proti E-1 je asi tak v pohode ako G.50 proti rotol Hurricanu. Pridi si niekedy zalietat na ACG za RAF ze aku budes mat zivotnost proti JG27 a JG27. Ak je clovek dobry tak sa da, taky Valec by asi exceloval a nosil zostrely aj s tou G.50.
Inak ja osobne tiez lietavam RAF masiny ako 109 a je to podla mna velmi efektivne.
Působí to na mě dojmem, že Spitu úplně stačí, když má stejně energie jako Bf. S dobrým pilotem může mít i míň. Spit může za Bfkem zpomalit, pokud má přebytek, a zůstat mu viset za ocasem. To Bfko sice taky může, ale asi to bude poslední věc před respawnem. Bfko musí mít výraznou převahu energie. Musí být schopný do cca 5ti vteřin být mimo dostřel, nebo být alespoň výš pod takovým úhlem, že to Spit nezvedne. Spitu nic nebrání, aby zaútočil na Bf bez převahy energie, pokud je na dostřel a přinutí Bf točit, má Bf velkou potíž. Spit IIa má ten Boost Cut Out, s tím bych řekl, že to Bfko dožene, nebo alespoň vyrovná. No jen je to jen na chvíli. To je pravda, že E4N se dá honit na plnej plyn pořád.
Jinak já ty stroje s volantem napravo lítám jen pro porovnání. Rozhodně to s nima neumím. Spíš jsem to zkoušel, protože jsem se potkal s některýma výkonama, co mě zarazily. Jestli čteš forum ATAGu, tak si tam tuhle Widukind stěžoval na energy retention u Spitfajrů. No tak jsem zažil přesně to, co popisoval. Týká se to ale jen některých jedinců. Mě to rozhodně nešlo ani nic tomu blízkého.
Jinak Hurrik není proti Bf bez šance. Pokud na vás někdo dajvuje, už v tu chvíli je jasné, že se stala chyba. To si člověk nemůže stěžovat, když nepřítele nechá být vejš. Kdyby byl vejš Hurrik, muselo by to Bfko zdrhat. O Spitu ani nemluvím. V ROFku taky lítám německé stroje, ale tam je to zcela naopak. Nejpomalejší stroje na mapě bývají stihačky pro modré. I ta Re8 je rychlejší než libovolný Albatros. Přesto i s Pfalzem DIII (max 165kmh) sestřeluju Spady s max 220. Tohle je spíš o situaci než o kvalitě letadla. Kdo prohraje situaci, připraví si polovinu vlastního neúspěchu.
Niektorych jedincov, ktori su dobri v energy retention? To je samozrejme velky faktor (pilot) a nie je lahke vediet s tym takto tocit a nestratit Ecka. Je chyba, ked si niekto mysli, ze staci na Spite tahat za klacik alebo ze staci len na Befku stupat a ide to samo. Musi sa vediet ako. Mne tie staznosti na magicke vlastnosti 'tych druhych' lietadiel pridu komicke - a ze su samozrejme na oboch stranach rovnake. Widukind samozrejme v Spite nikdy nesedel, ked to skusal tak dostaval na kakac od rusakov na E-4/N ako vsetci ostatni.
Mozme si dat niekedy 1 na 1 kludne prestriedame LW a RAF.
ono je to jedno, stěžovatelé jsou vždy na obou stranách... je komické si stěžovat, že hurrik nedojede 109, když ji prostě dojet nemůže, páč je o 50km/h pomalejší a to samý němci si stěžujou, že je RAF stroje ukroutí každopádně nejvíc řvou vždy Ti, kdož za druhou stranu nikdy neletěli a létat nebudou...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Tady nejde kdo koho ukrouti nebo doletí tady jde o to že lidi co vlastní server dělají mise tak jak chtějí a ne vždy nestraně tohle je hra ne historická událost když se někdo začne ohánět historii tak mě jen nasere ta je neopakovatelná nedá se udělat přesný počet strojů ani stejné počasí a nemluvě o dalších věcech.
ono je to jedno, stěžovatelé jsou vždy na obou stranách... je komické si stěžovat, že hurrik nedojede 109, když ji prostě dojet nemůže, páč je o 50km/h pomalejší a to samý němci si stěžujou, že je RAF stroje ukroutí každopádně nejvíc řvou vždy Ti, kdož za druhou stranu nikdy neletěli a létat nebudou...
Presne tak , vcera sme napokon celkom dobre pokecali a polietali s Rumcajsom.
Když je tu diskuze o serverech, co takhle příští neděli po osmé hodině dát scuka na ACG? Abychom se kolektivně vyřádili (jsem přesvědčen že o tom to je) nemusíme čekat na SoW. Bez nervů v klidu se během 15minut dohodneme co a jak tím myslím kdo bombry a kdo stíhačky. Cíle a techniku si každý vybere sám z toho co nabídne konkrétní mapa. Každá skupina si poté zvolí nechci říci velitele ale spíše někoho kdo tomu dá fazónu a jakýsi řád.
Modří samozřejmě vítáni až žádáni.
Tady nejde kdo koho ukrouti nebo doletí tady jde o to že lidi co vlastní server dělají mise tak jak chtějí a ne vždy nestraně tohle je hra ne historická událost když se někdo začne ohánět historii tak mě jen nasere ta je neopakovatelná nedá se udělat přesný počet strojů ani stejné počasí a nemluvě o dalších věcech.
Nojo Langu, ale jak chceš udělat Spitfire vs Bf 109, když cílem nebude historická věrnost tvarů a výkonů? Samotná historie soubojů stihaček s vrtulí na kulomety a kanony byla dlouhá asi 35 let (asi tak 1915 - 1950). Vrtulové dolnoplošníky z toho jsou jen asi 15let. Tohle už prostě bylo a asi nikdy nebude znovu. Je to uzavřená kapitola. Proto podle mě nemá smysl si hrát na generický letadla. Ty letadla byly a lítaly v několika konkrétních konfliktech na několika konkrétních bojištích. Počet významných typů je v rámci jedné etapy jednoho bojiště taky relativně malý. Buď je to alespoň trochu simulátor. Nebo to může být arkáda. Arkádovou oblast zábavy pokrývá slušně WoT. Lidi, co lítaj ATAG, se rekrutují spíš z nadšenců do letectví a historie a asi nečekají, že Spit A Bf budou ve všech směrech stejné rovnocené mašiny. Kdyby to tak bylo, vytratil by se z toho náboj konfliktu dvou odlišných ideologií a technologií.
Samozřejmě že i v tomhle se dá vymyslet dokolalá fair play. Prostě se udělá mapa, kde budou mít obě strany libovolná letadla. Nebude to Cliffs of Dover, ale Cliffs of Turbantistán a půjde o fiktivní občanskou válku fiktivního producenta diamantů, který tenkrát nakupoval zbraně u obou stran. Letiště budou pojmenovaný Airport 1, 2, 3 a 4. Města Bubulan a Huhulan. Tak a teď jenom aby tam člověk nelítal sám.
Tady nejde kdo koho ukrouti nebo doletí tady jde o to že lidi co vlastní server dělají mise tak jak chtějí a ne vždy nestraně tohle je hra ne historická událost když se někdo začne ohánět historii tak mě jen nasere ta je neopakovatelná nedá se udělat přesný počet strojů ani stejné počasí a nemluvě o dalších věcech.
Nojo Langu, ale jak chceš udělat Spitfire vs Bf 109, když cílem nebude historická věrnost tvarů a výkonů? Samotná historie soubojů stihaček s vrtulí na kulomety a kanony byla dlouhá asi 35 let (asi tak 1915 - 1950). Vrtulové dolnoplošníky z toho jsou jen asi 15let. Tohle už prostě bylo a asi nikdy nebude znovu. Je to uzavřená kapitola. Proto podle mě nemá smysl si hrát na generický letadla. Ty letadla byly a lítaly v několika konkrétních konfliktech na několika konkrétních bojištích. Počet významných typů je v rámci jedné etapy jednoho bojiště taky relativně malý. Buď je to alespoň trochu simulátor. Nebo to může být arkáda. Arkádovou oblast zábavy pokrývá slušně WoT. Lidi, co lítaj ATAG, se rekrutují spíš z nadšenců do letectví a historie a asi nečekají, že Spit A Bf budou ve všech směrech stejné rovnocené mašiny. Kdyby to tak bylo, vytratil by se z toho náboj konfliktu dvou odlišných ideologií a technologií.
Samozřejmě že i v tomhle se dá vymyslet dokolalá fair play. Prostě se udělá mapa, kde budou mít obě strany libovolná letadla. Nebude to Cliffs of Dover, ale Cliffs of Turbantistán a půjde o fiktivní občanskou válku fiktivního producenta diamantů, který tenkrát nakupoval zbraně u obou stran. Letiště budou pojmenovaný Airport 1, 2, 3 a 4. Města Bubulan a Huhulan. Tak a teď jenom aby tam člověk nelítal sám.
Langu, napsat tohle modrý, tak se tu do něj všichni navezem, že brečí... teď opravdu netuším, co Ti nejde pod fousy a musím dát za pravdu Rumcajsovi To opravdu můžem jít lítat tu War Thunder věc A jestli myslíš onu dynamickou misi, kdy oběma stranám postupně přidávají éra a vylepšujou flaky na letištích, tak ta se mi celkem líbí, i když ze začátku je to za RAF dost porno. Starší verze map se Spitem IIa vs 109E4N beru jako pozdní rok 1940 a tak, jediný co můžu tvůrcům vytknout je, jak rychle jsou hoši od LW mapu otočit díky béčkovým Emilům
+
Když je tu diskuze o serverech, co takhle příští neděli po osmé hodině dát scuka na ACG? Abychom se kolektivně vyřádili (jsem přesvědčen že o tom to je) nemusíme čekat na SoW. Bez nervů v klidu se během 15minut dohodneme co a jak tím myslím kdo bombry a kdo stíhačky. Cíle a techniku si každý vybere sám z toho co nabídne konkrétní mapa. Každá skupina si poté zvolí nechci říci velitele ale spíše někoho kdo tomu dá fazónu a jakýsi řád.
Modří samozřejmě vítáni až žádáni.Mrknutí
NO MORE TEARS!
Jo Sepi jsem pro to zní jako plán... btw. proč až příští?
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Preco nejaky Turbanistan? Sak sa to stale moze odohravat nad kanalom, akorat pojde o aleternativnu historiu. Ked moze byt dobry alternativny rock, tak preco nie historia!?
Tak napr strucne takto:
BOB sa vyvijal pre LW dobre. Do konca augusta 1940 rozdrtila LW vsetky hlavne RAF fields a zaciatkom septembra zahajilo Nemecko operaciu SEELOWE. Operacia dopadla dobre a Anglicko bolo rychlo obsadene.
Cele vedenie britskej armady zdrhlo na ponorkach do USA. Nemecku to nevadilo, bo ich hlavny super bolo Rusko. Takze z Anglicka spravili protektorat a jeho silny priemysel vyuzili na chrlenie Bf a Spitov pre LW.
Britske vedenie nelenilo a ziadalo v USA okamzitu podporu a pomoc pri oslobodeni Anglicka. USA prislubilo pomoc jedine v pripade, ze Anglani sa sami vratia spat a pokusia sa o prevrat.
Britsky odboj riadeny z USA spustil sabotaze na jar 1941 ked vacsina nemeckych sil bola presunuta a koncentrovana na vychod. Britske vlenie sa vratilo do vlasti. S masivnou podporou civilneho obivatelstva zapojeneho do odbojovej cinnosti rychlo obsadili hlavne vojenske zakladne na ostrovoch.
Anglicko sa rychlo zotavilo a okamzite sa za vydatnej pomoci z USA a posilnene o nemecky letecky priemysel vrhlo na nemecko.
Zvysok uz poznate z kniziek
PS: Spity vyrobene pre LW v Anglicku ostali len u vycvikovych jednotiek v nemecku a ich ostre nasadenie sa len pripravovalo, preto napr sa neobjavili na strane LW na vychode
Vymýšlení fiktivní historie WWII mne moc nebere. Z období 1939-1940 je dost historických akcí, podle kterých se dají, na stávající letecký arzenál v CLODu, vytvořit mise. Např. evakuace od Dukerque, nebo Operace Adler – útoky na Anglická letiště aj.
Obě zmíněné akce už mám převedené do misí a sám si je občas jako test projedu, pokud by byl zájem, jsou připraveny k použití.
Připojuji se k návrhu sira Sepia řádit na ACG. Včera už jsme tam byli a bylo tam až 28 pilotů! Nové neokoukané mise a vůbec to bylo fajn!
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.