Hra se mi při složitejší scéně ofline, např 6 letadel v souboji, zasekne po několika minutách na 2 až 3 sekundy.
S TF 4.3 se mi už nezadrhává.
Na ATAG fóru jsem objevil i řešení mého zamrzávání oken výběru letadel v online režimu (ve Vistách).
Po zobrazení okna výběru letadel přejdu do Vist klávesou Windows (nebo Alt + tabulátor). V liště Windows jsou teď dvě okna CloDu. Na okno výběru letadel najedu myší a pravým tlačítkem vyvolám kontextové menu.
Dám maximalizovat. Klepnu na maximalizované okno a už je možné zvolit éro dle chuti.
(S obrázky v odkazu u přezdívky DUI: http://theairtact...#post71680)
Před časem běžela debata ohledně možnosti stíhačky letět bez kusu křídla. Shodou okolností kluci na IL2 foru postovali odkaz na tuhle perlu.
Stojí to za shlídnutí celý, ale zásadní je 39 vteřina. YouTube Video
Debata nebyla o možnosti letět bez křídla ale o konkrétní konstrukci křídla Bf-109 a nesmyslnosti toho jak je v CLODu zobrazeno poškození u této konstrukce.
Před časem běžela debata ohledně možnosti stíhačky letět bez kusu křídla. Shodou okolností kluci na IL2 foru postovali odkaz na tuhle perlu.
Stojí to za shlídnutí celý, ale zásadní je 39 vteřina. YouTube Video
Tady se neshodneme, zásadní je 56 vteřina, kde je vidět použití nejmodernější technologie
Kluci rychlí dotaz: Dá se nějak vypnout fíčurka, která simuluje G na pilotovu hlavu? Nebo aspoň nějak omezit.
Otočím letadlo přes křidýlka a pohled se mě změní, jako kdybych měl hlavu položenou na rameni Pravděpodobně to má působit realisticky, ale spíše mě to připadá, jako kdyby měl pilot hlavu na pružině, žádné svalstvo co by třeba ty Gčka kompenzovalo...
Co jsem to porovnal s klasik šturmem a BOSkem, tak oba tuto fíčurku mají, ale v hodně menším měřítku, takže i při ostřejším manévrování, dokážu udržet pohled přes zaměřovač.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
Ahoj
v Ju-88 a He-111 fungujou korektně přepínání kompresoru?U He-111 sice jsou sice páčky přepnutí kompresoru ale nedokážu s nimi pohnou a u Ju-88 žadný páčky nemůžu najít.
Jak se dostanu do bombového zaměřovače u Ju-88 a He111?
U Ju-88 nemůžu nastavit způsob bombení tzn 'salvo' nebo 'jednotlivě' a počet bomb spuštěných současně,přístroj to na to má,když na to najedu myší tak to i píše Incre... a Decre.. ,ale nemůžu s tou páčkou pohnout,u He-111 toto vše funguje.
Takže co stím?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Na co? Já snad heinkela ani osmaosmdesátku nikdy v CoD pořádně neletěl.
Když to nejde přes klikací kokpit, zkus si to namapovat na klávesnici.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.