Tah motoru u Fw 190 A
|
BP_Iceman |
Přidané 29-12-2012 13:39
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 138
Založený: 29.12.12
|
Dobrý den,mám problém s nastavením tahu motoru u strojů fw 190 A a to podle verze A4-max88% A6,A8 MAX100%.STROJE S ŘADOVÝMI MOTORY ŠLAPOU NA 110% v pohodě.Je chyba v patchi? Mám 4.11.1m.
Létám pouze chvíli a jen off-line(zatím) a nikdo známý ten problém neregistruje.Díky. |
|
|
|
Robo |
Přidané 29-12-2012 13:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
Ahoj, 88% je obmedzeny tah na tento konkretny model Fw 190A-4, je to historicky spravne (a spomenute v readme). Nad 100% pobezia motory s nejakou fromou nudzoveho vykonu a pod. S Tvojou hrou je kazdopadne vsetko v poriadku. |
|
|
|
DarkTatka |
Přidané 29-12-2012 13:56
|
Uživatel
Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
To neni bug, to je feature.
Fockewulf v te verzi opravdu mel omezeny motor a v simulatoru to je simulovano takto.
Z poznamek k verzi:
A new model has been made, a fully rated A-4. The derated model is now simulated by using the same engine with a limited throttle.
Takze ve hre jsou dve verze FW 190 A4, jedna s omezenym (drivejsi verze) a druha s neomezenym motorem.
Edit: Safra robo, jsi rychlejsi!
Upravil/a DarkTatka dne 29-12-2012 13:58
|
|
|
|
BP_Iceman |
Přidané 29-12-2012 14:49
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 138
Založený: 29.12.12
|
Díky za reakce,trochu jsem to čekal,ale známý létá už dlouho,má stejnou verzi hry a tvrdil mi,že žádná omezení nejsou,jdu mu vynadat.Díky. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 29-12-2012 15:00
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Asi nemá aktuální verzi. Nenadávej mu, ale řekni mu ať updatuje ;-)
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 29-12-2012 17:07
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Jen mu klidně vynadej
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 29-12-2012 22:10
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Přesně na začátku to byla pozice páky v procentech, s tahem nebo výkonem to nemělo co dělat. 0% byly teda volnoběžka. Jak je to teď po zbavování se 110% netuším, prostě musí člověk hládat ATA, ty procenta jsou pak od toho odvozený. Aby tu nedošlo k nějakýmu omylu se 110% a 100% a WEP a BOOST atd.
Upravil/a clone9cz dne 29-12-2012 22:12
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 29-12-2012 22:40
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Já stejně nechápu, proč se snižovali % a ne přímo ten "výkon motoru". Podle mě by to bylo přehlednější a rozumější. 100% by byl vždy maximální plnící tlak letadla a hotovo. To by pak třeba 25lb spit neměl mít 100%, ale 130% atd.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 30-12-2012 00:45
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Ono je to i u toho "slabého" Fw 190 dost kompromisní řešení. Šturm trochu paradoxně umí celkem obstojně modelovat Kommandogerät a "kriplí" se to blbě, i když ne tak blbě, jako v reálu
Hloupé je, že o snižování výkonů v té inkriminované první polovině roku 1942 nemám ani já (sic! ) úplně konkrétní informace - jestli se snižoval jen plnicí tlak, nebo plnicí tlak i otáčky. Kommandogerät se dal jen velmi obtížně upravovat (viz. vývoj Erhöhte Notleistung na podzim 1943), a proto se domnívám, že se spíš použila nějaká fyzická zarážka plynové páky, než cokoliv jiného. Ostatně bylo to dočasné řešení, než se "vymyslí" něco lepšího. Další věc je, že se tato úprava vůbec netýkala Fw 190 A-4, u kterého to máme ve Šturmu, ale výhradně verze A-3, která je ale k dispozici jen v HSFX.
No a poslední problém je v tom, že sice jednoznačně víme, že tento problém u Fw 190 existoval, ale absolutně netušíme, v jaké míře.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Robo |
Přidané 30-12-2012 09:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
606_Tempik napsal:
Já stejně nechápu, proč se snižovali % a ne přímo ten "výkon motoru". Podle mě by to bylo přehlednější a rozumější. 100% by byl vždy maximální plnící tlak letadla a hotovo. To by pak třeba 25lb spit neměl mít 100%, ale 130% atd.
Pri Fw 190 to inak neslo (vzhladom na sposob akym je modelovany KG), navyse vykon obmedzenej verzie sedi s referencnymi grafmi a to bolo asi smerodatne pre tvorcov. |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 30-12-2012 10:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
1stCL_Fucida napsal:
...Další věc je, že se tato úprava vůbec netýkala Fw 190 A-4, u kterého to máme ve Šturmu, ale výhradně verze A-3...
Tak proč se to sakra vůbec dělalo ? Marnost nad marnost, co TD dělá za nelogičnosti... |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 30-12-2012 10:46
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Ona ta verze se sníženým výkonem je pozůstatek po Olegovi a byla zachována nejspíš v rámci kontinuity. DT ji pouze upravili a přidali korektní Fw 190 A-4 s plnicím tlakem 1,42 ATA. Tzn. DT nepřidal kripla, ale korektní mašinu.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 30-12-2012 11:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
OK, ale jít trochu dál a udělat z něj plnohodnotný A-3 už asi bylo moc práce, že jo ?
Já se prostě nemohu zbavit dojmu rozpolcenosti z TD. Na jedné staně výborné nápady a dobře odvedená implementace a na druhé straně polovičatý paskvil. A to není jen tento případ. Škoda. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 30-12-2012 11:49
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
A-3 už vyžaduje drobné úpravy 3D modelu a hlavně by se hodil úplně jiný kokpit. Ale to ostatně platí i pro A-4 V HSFX je spousta věcí dodělaných a opravených. Verze A-3 je tam v podstatě zcela korektní, určité výhrady mám k A-4 (kokpit s umělým horizontem a váriem), k A-2 (nekorektně modelovaný BMW 801 C) a k D-9/44, kde se klukům v HSFX podařilo vytvořit chybu u Erhöhte Notleistung. Jinak jsem se současnou podobou Fw 190 (až na nekorektní manuální režim vrtule) spokojený. Jak už jsem zmiňoval jinde, Focke-Wulfy byly ve verzi 4.11 polity živou vodou a kompletně přepracovány. Byly jim věnovány stovky hodiny času a práce se, jakožto na jednom z nosných válečných typů, velmi vyplatila. Jen málokdo si například všiml, že u Fw 190 ukazují po 11 letech právě díky HSFX tlakoměry paliva a oleje konečně smysluplné hodnoty
Btw: znovu dodávám, že část členů DT je i součástí HSFX - některé věci nemohou být kvůli dohodám implementovány oficiální cestou a děje se tak až cestou neoficiální .
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 30-12-2012 11:50
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
DarkTatka |
Přidané 30-12-2012 12:06
|
Uživatel
Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
Takze v podstate ano, bylo by to moc prace. To jak s DT nakladaji s jim dostupnymi clovekohodinami si imho zaslouzi hodne obdivu a respektu, nikdy mi neprislo ze by ve vyslednem patchi bylo neco zbytecneho. |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 30-12-2012 12:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Což je docela špatně, protože jak známo dost uživatelů používá pouze čistou verzi hry.
A já bych měl výhrady k výzbroji.
#####################################################################
# Fw-190A-4
#####################################################################
Fw-190A-4.default - Default
Fw-190A-4.fighter - MG/FF removed
Fw-190A-4.u1 - U1: 2xMG 151/20 Only
Fw-190A-4.u11sc250 - U1: 2xMG 151/20 + 1xSC 250
Fw-190A-4.u11ab250 - U1: 2xMG 151/20 + 1xAB 250
Fw-190A-4.u31sc250 - U3: 1xSC 250
Fw-190A-4.u31ab250 - U3: 1xAB 250
Fw-190A-4.u31sc500 - U3: 1xSC 500
Fw-190A-4.u31ab500 - U3: 1xAB 500
Fw-190A-4.u31tank - U3: 1xType D Droptank
Fw-190A-4.u82tank - U8: 2xType D Droptank
Fw-190A-4.u81sc2502tank - U8: 1xSC 250 + 2xDroptank
Fw-190A-4.u81sc5002tank - U8: 1xSC 500 + 2xDroptank
Fw-190A-4.r1tank300 - R1: 1xType D Droptank
Fw-190A-4.r1sc500 - R1: 1xSC 500
Fw-190A-4.r6wfrgr21 - R6: 2xWfr.Gr. 21
Fw-190A-4.none - Empty
to je dost nepřesné, protože ve hře je to takto a tak jsem si to i opravil :
#####################################################################
# Fw-190A-4
#####################################################################
Fw-190A-4.default - Default
Fw-190A-4.fighter - 2x MG/FF removed
Fw-190A-4.u1 - U1: 2x MG 151/20 only
Fw-190A-4.u11ab250 - U1: 2x MG 151/20 + 1x AB 250
Fw-190A-4.u11sc250 - U1: 2x MG 151/20 + 1x SC 250
Fw-190A-4.u31ab250 - U3: MG/FF rem. + 1x AB 250
Fw-190A-4.u31sc250 - U3: MG/FF rem. + 1x SC 250
Fw-190A-4.u31ab500 - U3: MG/FF rem. + 1x AB 500
Fw-190A-4.u31sc500 - U3: MG/FF rem. + 1x SC 500
Fw-190A-4.u31tank - U3: MG/FF rem. + Type D droptank
Fw-190A-4.u82tank - U8: MG/FF rem. + 2x droptank
Fw-190A-4.u81sc2502tank - U8: MG/FF rem. + 1x SC 250 + 2x DT
Fw-190A-4.u81sc5002tank - U8: MG/FF rem. + 1x SC 500 + 2x DT
Fw-190A-4.r1tank300 - R1: 1x Type D droptank
Fw-190A-4.r1sc500 - R1: 1x SC 500
Fw-190A-4.r6wfrgr21 - R6: 2x W.Gr. 21
Fw-190A-4.none - Empty
odborník se vyzná, ale laikovi by se mělo sdělit, že U3 a U8 znamená, že verze nemá vnější kanóny. Stejně tak mi není jasný důvod zařazení U1 pouze se závěsníkem a bez nesené bomby (OK, je o kanóny a kulomety lehčí, ale zase s mrtvou váhou závěsníku ???).
A toto se opakuje i u verzí A-5 a A-6.
Navíc - jaký je rozdíl mezi volbou
Fw-190A-4FR.u31tank - 1xType D Droptank
Fw-190A-4FR.u31tankNoMGFF - MG/FF removed + 1xDroptank
obě mají přídavnou nádrž a obě nemají vnější křídelní MG/FF ??? Předpokládám, že u volby Fw-190A-4FR.u31tank měly zůstat zachovány a někdo to zvojtil. Jak říkám, polovičaté výsledky... |
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 30-12-2012 12:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
edit : double post
Upravil/a BP_dFrog dne 30-12-2012 12:28
|
|
|
|
magot |
Přidané 30-12-2012 12:14
|
Fusioner
Příspěvek: 17510
Založený: 19.06.08
|
Ano někde tam scházeli mgff, bug byl nalezen už před časem ...
A3 je v HSFX pěkně udělaná, můj nejoblíbenější typ FW.
V DT byla kdysi započata i tato verze, tedy i kokpit, ale s odchodem tvůrce (JG54_Gringo) na vysokou školu nebyla nikdy dokončena. Verze HSFX je ale stejně nakonec lepší ...
Upravil/a magot dne 30-12-2012 12:17
|
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 30-12-2012 12:27
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
A proč ji tedy nelze zařadit do oficiálního patche ? |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 30-12-2012 13:45
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Protože rozbušky bomb a radiomajáky jsou pro hru mnohem důležitější.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|