Více stromů na mapách-jak to udělat?
|
Fokker |
Přidané 16-12-2012 10:17
|
Nováček
Příspěvek: 37
Založený: 26.07.12
|
Zdravím, jak vyplívá z názvu téma, tak bych se chtěl zeptat jak se dá udělat toto:
[img]http://i1220.photobucket.com/albums/dd455/hafulinka/44859168.jpg[/img] is not a valid Image.
Zkoušel jsem všechno, ale pořád nic. Kdyby někdo věděl, jak to udělat, tak prosím napište.
Děkuji. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 16-12-2012 10:37
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
základem je školka
správně vysázená, udržovaná a hlavně v dnešní době uhlídaná školka
jakmile nemáš školku, nemáš pak ani řádný lesní porost
takže si najdi conf.ini
v něm dle tvé grafiky (grafického režimu buď DX nebo OpenGL) podpoložku forest a číslo u ní změň na 2.
a pak musíš čekat, než ti školka vyroste...
ed: ještě mne napadá - nevím, jestli množství objektů není ovlivněno i položkou HardwareShaders=1 (conf.ini), kdy pak v menu ila Hardware_něco - Video Option - Landscape Detail máš možnost (a musíš) vybrat PERFECT
ed2: jinak samo více tady
http://www.sturmo...i-conf-ini
Upravil/a Hoper dne 16-12-2012 10:48
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
cyberolas |
Přidané 16-12-2012 11:51
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 24.04.08
|
A pokud tedy nejsi mapmoderem, který by se ptal jak na to, aby stromy rostly tam kde chceš a potřebuješ...
V takovém případě rád pomohu. |
|
|
|
Indy |
Přidané 16-12-2012 18:00
|
Nováček
Příspěvek: 88
Založený: 21.10.05
|
tak ten forest v conf.ini moze byt aj =3
Letka_13/Indy
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 17-12-2012 08:30
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Indy, je nějaký aktualizovanější výklad configu než je ten, co jsem sem linkoval ?
Schválně jsem se tam kvůli tomu díval.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Fokker |
Přidané 17-12-2012 13:03
|
Nováček
Příspěvek: 37
Založený: 26.07.12
|
Tak jsem to zkoušel, ale marně. Nikde se nic neobjevilo a když dám OpenGL, tak se celá hra rozmaže. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 17-12-2012 13:14
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
na dx nejede perfect
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Indy |
Přidané 18-12-2012 18:15
|
Nováček
Příspěvek: 88
Založený: 21.10.05
|
Hoper napsal:
Indy, je nějaký aktualizovanější výklad configu než je ten, co jsem sem linkoval ?
Schválně jsem se tam kvůli tomu díval.
No, to netusim, ale pod OpenGL moze byt aj forest=3. Kdesi na 1C fore pisali, ze je to len pre karty AMD (Radeon), co je aj moj pripad, ale ci je to pravda neviem.
Letka_13/Indy
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 18-12-2012 19:08
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Forest 3 fungoval na nVidia normálně. Nikdy jsem neměl Ati.
Naopak Ati míval s jistým nastavení nějaké výjimky. Ale i za to neručim. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 18-12-2012 21:09
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Sky=2
LandDetails=2
Effects=2
která z tědlech položek jde ještě hodit na 3 ? :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|