September 20 2025 17:10:00
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Akrobacie
MatyDry
Ahoj všichni, chtěl bych poprosit zkušenější, jestli by mohli popsat provádění akrobatických manévrů s různými stroji z Velké války. Mohla by to být taková vyšší škola pilotáže pro začátečníky.
 
WT_Horrido
Něco takového? Třeba kopaný výkrut:

YouTube Video




Requiem má další manévry zde: http://www.youtub...0F2B613A5C
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
MatyDry
jj přesně to jsem myslel, jenže podle mě ne s každým érem uděláš to samý S DH-2 to asi neklapne. Docela by mě zajímalo, jak moc používat směrovku, většinou když do ní šlápnu naplno tak si nabiju držku.
Upravil/a MatyDry dne 06-12-2012 19:01
 
WT_Horrido
No to bude slušná práce probrat špecifiká jednotlivých letadel... Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Serza
Zkouset, zkouset, zkouset. A jestli to delas s Camelem, tak mu nejprv dej susenku.
 
WT_Horrido
Tak v zásadě mícháš kniplem a kopeš víceméně pořád stejně... Když si dáš třeba ten kopaný výkrut v Albiku tak máš v tom vrtáku více času na kontr a je to takový pohodový kolotoč. Když to uděláš v Dreideckeru je ten vrták hodně tvrdý (krev do hlavy) a na kontr máš zlomek času.

Ale třeba u takového souvratu, tam je vliv toho v čem sedíš docela velký...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Rumcajs
Posat, co všechno se dělá, je docela dost práce. Naštěstí zde máme internet. No a tam se toho najde, až se jeden červená. Za sebe doporučuji shlídnout výuková vide přímo k ROFu. Je tam velmi polopaticky vysvětleno, jak se který manevr jmenuje, dělá a co se tím dosahuje.
http://www.youtub...equiem10NS

Taky doporučuju pročíst
http://en.wikiped..._maneuvers
BFM je o použití všeho toho kvedlání klacíkem s cílem otrávit život tomu druhému. Předpokládá to, že jeden už to éro slušně ovládá.

No a snad nejzásadnější materiál je popis vybírání vývrtky podle typu. To je popsáno v manuálu od ROFu a třeba tady http://dl.dropbox...20v0.8.pdf. Není nad to, potkat pilota Spadu, který při první zatáčce spadne do vývrtky (není to tak složité) a nestačí mu 3000m na to, aby to vybral.

Jinak jak psali ostatní, popisovat rozdíly chování jednotlivých strojů je na dlouho. To by vyžadovalo buď obrovské nadšení, nebo mít to jako práci. Naštěstí pomůžou ty videa od Requiema. Jde především o popis létání s rotačníma motorama, které je hodně specifické. Za mě pak jen drobně moje vlastní velmi základní dělení letadel.
1) Letadla, kde se se směrovkou pracuje hodně. (Albatrosy, DVII, Pfaltz DIII ...)
2) Letadla, kde se se směrovkou pracuje střízlivě. (Spady, SE5, Pfaltz DXII ...)
3) Letadla s rotačním motorem, kde se se směrovkou pracuje ne s cílem zatáčet, ale kontrovat gyroskopické síly. (Camel, DR1, DVIII, N11, N17 ...)
Upravil/a Rumcajs dne 07-12-2012 08:07
 
MatyDry
Když už jsme u toho, dají se někde na netu najít ůdaje o přistávacích rychlostech? Poradí mi někdo jak létat Pupa?
 
Serza
S Pupem krut, krut, krut, a kdyby to nestacilo tak skus jeste kroutit. Ma legendarne nizkou pristavaci rychlost (40MPH, pokud si dobre pamatuju).

S vetsinou letadel kdyz budes pristavat kolem 100KM/H si v klidu. Ty prvni co se nad 100 sotva vysplhaj vetsinou umi sedat v 60KM/H.
 
MatyDry
Mám další dotaz, jak zabránit chladnutí rotačního motoru, při dlouhých letech je neustále studenej a pak netahá jak by měl.
Upravil/a MatyDry dne 17-12-2012 14:56
 
Merten
Za a není studenej,ale jen máš špatně seřízenou směs.Za b nauč se s ní pracovat,protože jinak z něj nikdy nedostaneš plný výkon.Neznamená,že si řeknu dám 100% směs a mám max výkon.Ovládání rotačních motoru mě osobně přijde mnohem jednodušší než u klasických motoru.Jediné co tě musí zajímat je abys ho nepřetočil a abys měl správně nastavenou směs.U vodníku je to složitější o chlazení.

EDIT: Zapoměl jsem,že u něčeho se dá najít i ovládání směsi viz HP npříklad.
Upravil/a Merten dne 17-12-2012 15:48
 
1stCL_Fucida
MatyDry napsal:
Mám další dotaz, jak zabránit chladnutí rotačního motoru, při dlouhých letech je neustále studenej a pak netahá jak by měl.


Jestli je to namodelované správně, tak by příliš bohatá směs měla motor nadměrně ochlazovat. Takže by ji asi mělo stačit trochu ochudit. Asi Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Horrido
Na startovaní nejbohatší směs. Po rozběhnutí motoru stáhnout někam k okraji výpletu na kulise páky. To ti tak nějak vydrží na běžné operační výšky, pak samo sledovat co dělají otáčky a podle toho ladit.
Upravil/a WT_Horrido dne 17-12-2012 15:31
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Horrido
YouTube Video



武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Opitze
primitivní arkáda... říkám to celou dobu... Mrknutí
Válka a korupce se nedá oddělit.

Dosažení kritické meze korupce téměř vždy vyvolá občanskou válku. A válka vyvolá ještě větší korupci. A tato korupce vyvolá další nestabilitu, která oslabí již tak oslabené demokratické instituce. Oslabí demokratickou kontrolu elit, kontrolu vlády, kontrolu státní autority. Války vedou armády a jejich generálové. A armády z podstaty nejsou demokratické instituce. Pro generály armád je válka požehnání. Kdo podporuje válku vedenou zkorumpovaným státem, podporuje jak samotnou korupci, tak v důsledku i úplné zničení demokracie a svobody v tomto státě.
 
WT_Flan
Si pis ! Tohle zvladne s dreideckerem kazda guma. Klidne mohl jit i niz Úsměv
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

13-09-2025 17:59
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak? Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

13-07-2025 19:07
Pro zajímavost: Na území česka se v minulosti v hradních příkopech medvědi nikdy nepoužívali. Bylo to neekonomické.

38,057,621 návštěv