Prosím vás, proč jsem byl několikrát na přehrávaném záznamu z offline qmb dogfightu sestřelen, případně jsem havaroval, když jsem nepřítele sestřelil a pak normálně přistál? Nahrávku jsem si nespletl, protože svoje předchozí .trk jsem z records vymazal. Mám vedle sebe ve složkách čistou 4.10.1 a čistou 4.11.1, hraju na Win7 64-bit. Věřte mi, vyhraju, přistanu, uložím záznam souboje, pustím si ho a AI mě v záznamu sundá. Děkuju za rady.
ireneus napsal:
Prosím vás, proč jsem byl několikrát na přehrávaném záznamu z offline qmb dogfightu sestřelen, případně jsem havaroval, když jsem nepřítele sestřelil a pak normálně přistál? Nahrávku jsem si nespletl, protože svoje předchozí .trk jsem z records vymazal. Mám vedle sebe ve složkách čistou 4.10.1 a čistou 4.11.1, hraju na Win7 64-bit. Věřte mi, vyhraju, přistanu, uložím záznam souboje, pustím si ho a AI mě v záznamu sundá. Děkuju za rady.
Tento jev se vyskytuje u 4.11.1 při záznamech delších než cca 5-6 minut, je důsledkem špatné práce programátorů této verze. U předchozí verze se prakticky téměř nevyskytoval. Jde o přednostní zaměření vývojářů na onlinery.
ireneus napsal:
Prosím vás, proč jsem byl několikrát na přehrávaném záznamu z offline qmb dogfightu sestřelen, případně jsem havaroval, když jsem nepřítele sestřelil a pak normálně přistál? Nahrávku jsem si nespletl, protože svoje předchozí .trk jsem z records vymazal. Mám vedle sebe ve složkách čistou 4.10.1 a čistou 4.11.1, hraju na Win7 64-bit. Věřte mi, vyhraju, přistanu, uložím záznam souboje, pustím si ho a AI mě v záznamu sundá. Děkuju za rady.
Tento jev se vyskytuje u 4.11.1 při záznamech delších než cca 5-6 minut, je důsledkem špatné práce programátorů této verze. U předchozí verze se prakticky téměř nevyskytoval. Jde o přednostní zaměření vývojářů na onlinery.
To je blbost. Mluvit o "spatne praci programatoru" je blbost, mluvit o chybnem prehravani zaznamu protoze se vyvojari zamerili na online je blbost. To ze se chyba predtim nevyskytovala je blbost. Na zpusob nahravani se imho nesahalo pekne dlouho.
ireneus napsal:
Prosím vás, proč jsem byl několikrát na přehrávaném záznamu z offline qmb dogfightu sestřelen, případně jsem havaroval, když jsem nepřítele sestřelil a pak normálně přistál? Nahrávku jsem si nespletl, protože svoje předchozí .trk jsem z records vymazal. Mám vedle sebe ve složkách čistou 4.10.1 a čistou 4.11.1, hraju na Win7 64-bit. Věřte mi, vyhraju, přistanu, uložím záznam souboje, pustím si ho a AI mě v záznamu sundá. Děkuju za rady.
Tento jev se vyskytuje u 4.11.1 při záznamech delších než cca 5-6 minut, je důsledkem špatné práce programátorů této verze. U předchozí verze se prakticky téměř nevyskytoval. Jde o přednostní zaměření vývojářů na onlinery.
To je blbost. Mluvit o "spatne praci programatoru" je blbost, mluvit o chybnem prehravani zaznamu protoze se vyvojari zamerili na online je blbost. To ze se chyba predtim nevyskytovala je blbost. Na zpusob nahravani se imho nesahalo pekne dlouho.
Experimentální zjištění není blbost. Nemusí se sahat na způsob nahrávání, stačí nekorektní využtití zdrojů. Verze 4.11.1 je prostě pro offline nevhodná, srv. např. zprasené QMB - paralelní starty.
Upravil/a Uzin dne 10-11-2012 08:00
ireneus napsal:
Prosím vás, proč jsem byl několikrát na přehrávaném záznamu z offline qmb dogfightu sestřelen, případně jsem havaroval, když jsem nepřítele sestřelil a pak normálně přistál? Nahrávku jsem si nespletl, protože svoje předchozí .trk jsem z records vymazal. Mám vedle sebe ve složkách čistou 4.10.1 a čistou 4.11.1, hraju na Win7 64-bit. Věřte mi, vyhraju, přistanu, uložím záznam souboje, pustím si ho a AI mě v záznamu sundá. Děkuju za rady.
Zjevně tu někdo nepochopil, na co opdovídá.
Uložení videa do TRK, po ukončení letu, není podporováno více ajk 6 let a způsobuje při přehrávání tebou přesně popsané problémy.
Nový formát pro ukládání, nahrazující TRK, je NTRK. Tento nejde uložit po skončení letu, nahrávání se musí aktivovat v jeho průběhu.
(klávesa quick records, nebo tak)
Celkově je tento problem způsoben xyz souřadnicí, která je posunuta na mapách. Vzhledem k tomu že system .trk je přehrání zaznamenaných souřadnic tvého letu nad mapou, která je posunuta, pak jsou výsledky nepřesné - takže bud střílíš uplně mimo, nebo se srazíš, rozmázneš apod. TRK totiž vypočítává souboj znova na základě zaznamenaných souřadnic...tudiž při posunu se netrefuješ a tím ti cíle nepadají, protože nedojde k pruniku cíl střelba.
Simple a Darktatka má recht - tohle je hodně stará záležitost - pamatuju si ji snad už ve verzi 3.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.