evidentně tady to jde, aby na "letišti" byla obsluha, v kabině bylo vidět pilota, pilot si nejprve musí do letadla dojít... třebas se toho za pár let dočkáme i u klasických leteckých simů :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Zaujal mě taky připravovaný titul Space Engineers http://herniserve...-engineers
konkrétně damage model této vesmírné hry https://www.youtu...laY2ELJ2qk
Už bylo docela na čase, aby i autoři vesmírných her pochopili, že lodě a asteroidy nejsou z gumy, tak jak se nám to snaží prezentovat EVE, Star Trek ON-LINE a další
Přesně, Oblaku. Taky tak. Pročež už si (od dvacátého milionu přibližně ) prohlížím svůj maličkej hangárek s vyfešákovanou průzkumáckou třístovkou a těším se.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
LEON napsal:
konkrétně damage model této vesmírné hry https://www.youtu...laY2ELJ2qk
Už bylo docela na čase, aby i autoři vesmírných her pochopili, že lodě a asteroidy nejsou z gumy, tak jak se nám to snaží prezentovat EVE, Star Trek ON-LINE a další
Nojo, ale to co prezentují jako damage model je úsměvné stejně jako ta guma. Ne že by hra měla být nějak realističtější, to by se vývoj nezaplatil. Ale z pohledu uvěřitelnosti je to stejný jako destrukce letadel, kdy se z letadla stane v jednom frejmu ohnivá koule. Ty vesmírné lodě se chovají víceméně jako kulečníkové koule. V zásadě je to implementovaný jako soustava tuhých těles, kde tělesa v kolizi mají nějakou velmi simplifikovanou destrukci. Ta samotná simplifikace destrukce je snad i fajn, ale že zbytek je tuhé těleso, z toho dělá ten kulečníkový dojem. Není to o moc dál než gumová loď.
Jasně Rumcajsi, ale je to konečně vesmírná on-line hra, která má alespoň nějakej kolizní DM, kde si můžeš loď zničit po kolizi s druhým objektem. U EVE nebo Star Treku můžeš z Warpové rychlosti napálit třeba do planety a neodřeš si ani lak, jen Tě to odpinkne. Z tohoto úhlu pohledu jsem vděčnej za jakýkoliv vizuální zpracování poškození, i kdyby to byl jen ten fireball, podstatný ale je, že už tě kolize vůbec poškodí. Jinak totiž vesmírné lodě vybuchují pouze v PvP (případně po volbě autodestrukce), v tomhle směru vesmírné on-line hry neuvěřitelně zaspaly dobu.
No tohle je boží Horrido. Pravděpodobně to simulujou metodou konečných prvků (nebo něčím takovým) a nechápou součástky auta jako tuhá tělesa. To je technika již leta zvládnutá, jen nesmírně pracná a výpočetně náročná. Páčto udělat model takového auta není jen o tom dát tomu to 3D, ale dát tomu i materiálové vlastnosti a těm součástkám dát rozdělení pro ty konečné prvky a vyrobit tvarové spoje atd ... No je to drahý špás, ale moc hezký.
Všimli jste si na tom posledním lisu toho kusu plechu nahoře ? Jak po "oddělení" od auta projelo druhým nebo třetím lisem ? Ještě to má mouchy, no...
A kdepak že tuhle srandu uvidíme ? Bude to i v nějakém simu ? Ideálně leteckém ?
(ale bylo by to hezké, ne že ne...)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
JO.
ALESPOŇ takhle bych si to sakumprask ve všech simech, ve 21 století představoval!
Rumcajs a Ty se přestaň vymlouvat. chceš 100 litrů měsíčně tak makej!
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.