jinak mraky hezké, co takhle nějaký déšť ?
a jak často ho máte na serveru (ho lítáte) ?
jednak musim makat, druhak z mobilu se mi pise spatne.
nalitano v rof a v desti toho mam spoustu. v offline kariere se s tebou pocasi nemazlia.
btw - jestli sis nevsimnul, uz dost dlouho server nemame
jo a kolik ze dni z bob byla obloha cista a bez mracku? deset? patnact? jj, dokonala simulace, jak pise jeden ctihodny kmet
šmarjá, já zas zapomněl, že vy jste ti offlajnistí :)
Btw, peci, všiml sis názvu toho simu ? Jedná se o mapu Kanálu z roku 1940 a to, že se nastavuje ideální počasí je přeci pro hratelnější lítání na serveru nad Kanálem přeci samozřejmost...
(viz co jsem psal o Krakenově misi)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Několik let zastaralá grafika prostě zázraky neudělá.
Hratelnější to asi je... kdyby se tři Štuky doprovázené jedním Emilem ještě mohli schovat v mracích tak to už by možná i na online hratelnost bylo moc.
Upravil/a WT_Horrido dne 11-07-2012 14:52
jinak mraky hezké, co takhle nějaký déšť ?
a jak často ho máte na serveru (ho lítáte) ?
Vždyť si ten déšť můžeš nasimulovat třeba v Quick Mission - nastavíš si Weather na OverCast a budeš mít mizernou viditelnost a déšť, že nebudeš vidět skrz mokrý brejle.
jinak mraky hezké, co takhle nějaký déšť ?
a jak často ho máte na serveru (ho lítáte) ?
jednak musim makat, druhak z mobilu se mi pise spatne.
nalitano v rof a v desti toho mam spoustu. v offline kariere se s tebou pocasi nemazlia.
btw - jestli sis nevsimnul, uz dost dlouho server nemame
jo a kolik ze dni z bob byla obloha cista a bez mracku? deset? patnact? jj, dokonala simulace, jak pise jeden ctihodny kmet
pravda 2 lety ze 3 v desti, i kdyz letim treba v cervenci, parada, vzdy potesi jaci drsnaci za 1.svetovy byli, jeden z duvodu proc uz to offline nelitam...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
No to máme dva lety v jeden deštivý den a jeden let kdy se udělalo pěkně. Více než dva dny jsi tomu mohl dát...
A drsňáci to oni nepochybně byli, myslím že slečinka ze druhé světové by do 5500 metrů bez dejcháku nevylezla.
Přehled počasí během BOB http://members.sh...eather.PDF
Jen tak pro zajímavost, na online střílečku to samo nemá vliv.
Upravil/a WT_Horrido dne 11-07-2012 16:35
Hoper napsal:
šmarjá, já zas zapomněl, že vy jste ti offlajnistí
Btw, peci, všiml sis názvu toho simu ? Jedná se o mapu Kanálu z roku 1940 a to, že se nastavuje ideální počasí je přeci pro hratelnější lítání na serveru nad Kanálem přeci samozřejmost...
(viz co jsem psal o Krakenově misi)
No název simu je všeříkající, stejně tak jako jeho popis na oficiálních stránkách:
IL-2 STURMOVIK™: Cliffs of Dover takes place in 1940 during the pivotal aerial battle for the skies over Britain between the British, the German and the Italian air forces. Nepíše se tam nic o nextgensimu on the clear sky.
Pokud si dobře pamatuju, i starý šturm utáhnul pár mraků na obloze, mezi kterými se dalo kličkovat, nebo schovávat se. A to prosím online a i pro lidi s vytáčeným připojením k internetu. Pokud toto clod neumí je to pro mne s podivem...
WT_Horrido napsal:
...
A drsňáci to oni nepochybně byli, myslím že slečinka ze druhé světové by do 5500 metrů bez dejcháku nevylezla.
...
jak můžeš stavět Raidena a zapomenout na žluté ?! :(
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
peci, jeden den bys poletu na ATAGu věnovat mohl...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Včera opět další polet a opět převládl dobrý pocit :)
Na TS bylo "dost" lidí, až jsem se divil :)
Jen bohužel, co jsem přišel, začali se pomalu odhlašovat (že by to bylo mnou ? ... :D )
Při startu jsem viděl hlášku o svazu nepřátelských Dornierů. Trošku mne zarazila zmínka o 31kusech ale říkal jsem si, že třebas autoři mise chtějí udělat radost Horrimu :))
Jenže nad "bambulí" (nejseverovýchodnější výběžek Anglie) bojoval Válec a spěchal tam tuším Tozzi. Tak jsem nestoupal a snažil se tam pádit i já. Než jsem však stihl těch 30-40km přeletět, už bylo poklizeno.
Někdo další na TS pak ohlásil, že vidí bombery, takže jsem začal stoupat a směřovat do míst, kde byly hlášené.
Po chvíli poletování sem a tam jsem skutečně doty v dálce objevil.
Byly jižněji než jsem čekal a přišlo mi, že letí od Anglie k Francii. Pokud by to byli naši, šel bych je doprovodit, pokud skopčáci, zkusil bych je aspoň rozesmát :)
Když jsem se přiblížil blíž, viděl jsem, že letí severozápadním kurzem k "bambuli" a že to jsou hledané Dorniery.
31 jich nebylo (Horri, snad příště ;), ale 9-12 pro jednoho Spita stačilo :)
Navíc, když měli doprovod dvou befek.
Teprveseučící Tozzifan je už také viděl, takže pospíchal se zapojit, jen bohužel neměl ještě tolik nastoupáno.
Nastavil jsem zaměřovač na rozpětí Dornierů, zapnul ho a šel na první průlet, ignorujíc befka.
První dávka celkem ušla (na mně) - bomber začal pouštět. Nezačal jsem prudce stoupat, ale naopak na rychlosti ujíždět pryč, abych poodletěl befkům. Jenže ty se stejnak za mnou pustili jak honící psi a snažili se hlídat své stádečko. Pomohlo mi, že jsem si zachoval rychlost a zapojivší se Tozzi - Befka zmizela.
Pomalu jsem otočil zpět k bomberům a opět na rychlosti letěl k nim. Ošil jsem dalšího, ale bez viditelného úspěchu. Po útoku jsem jen lehce stočil letoun, abych při jednom průletu zkusil vzít i vedoucího náletu. Nasměřovat na něj se mi sice podařilo, ale už jsem byl moc blízko na účinnější palbu, takže jsem jen Spita lehce přitáhl a bomber přelétl. Befka byla zaměstnaná pode mnou, takže jsem si dovolil menší svíčku a šel hned zase na bombery. Ani třetí průlet však moc škody nenadělal. Šel jsem bokem nabrat rychlost a zaslechl, jak Tozzi zmiňuje nepříjemná befka kolem sebe.
Obrátil jsem stroj a letěl mu na pomoc. Dokonce jsem ho i v tom chumlu poznal a již již stáčel Spita jeho směrem, když v tu chvíli povinnost zastavit útok bomberů zavelela, já v duchu řekl "Tozzi sry, aspoň držíš befka stranou" a šel ještě na jeden útok :)
Nevím jestli to bylo autorem mapy nebo Tozziho hrdinstvím, ale bombery v tu chvíli změnily kurz a pravotočivou zatáčkou nabraly kurz směrem ke Caen :))
Možná při posledním průletu kolem bomberů nebo nějakým zmateným befkem jsem přišel k úhoně - nefungovala výškovka.
Hlavou mi bliklo "Skoč hochu, skoč!", ale pak jsem si vzpomněl na něčí vyprávění, jak 110tku dotáhl domů na trimech.
Tak jsem to zkusil taky.
A ono to nešlo.
Spit měl tendenci stoupat jako blázen (pozdrav pro remcaly ze šturma), takže jsem chvíli ladil otáčky a přípusť, než jsem našel režim, kdy letěl bez stoupání. Jenže v tu chvíli jsem měl ještě stále nějakých 12 andělů.
Domovské letiště bylo ale daleko, takže jsem si opět pohrál s motorem, abych jen lehce klesal a nabral kurz k letišti.
Doletěl jsem k němu ještě stále dost vysoko (asi instinkt pro možnost skákat s padákem ;), takže jsem ubral plyn, nereálně poslal čumák Spita "dolů" a zklesal do již přijatelné výšky. Plynem (a otáčkami) jsem zase nos zvedl vzhůru. Při tom jsem si ale uvědomil, že v závěrečné fázi sednutí budu muset tím plynem jen lehce, aby přistávací rychlost nebyla příliš velká.
Rychlost byla kolem 120ti, takže jsem vyhodil podvozek a chvíli na to i klapky. Motor bublal jen tak, abych lehce klesal a já v klidu dotáčel do osy dráhy.
Lehkým přidáváním a ubíráním plynu jsem korigoval sestup k prahu dráhy.
Jelikož jsem to tam ještě tolik neznal, trošku mne v posledních vteřinách před dosednutím překvapil "skopeček" před dráhou, kdy dráha byla lehce níž, jak terén, nad kterým jsem se právě blížil.
Snížil jsem let na úkor toho, že jsem byl nucen hned vzápětí přidat více plynu a zvýšit tak rychlost před dosednutím.
Spit se země dotkl hlavníma podvozkovýma kolama, ostruhové kolečko bylo ve vzduchu.
Přitáhnout se nedalo, tak jsem alespoň vypnul motor (slow cut-off)
Už se mi posadil i zadek a já si chtěl zatočit směrem k hangárům, takže jsem lehce přibrzdil.
A spit se mi zapřel kuželem vrtule o zem :)
V druhém letu jsem se opět moc daleko nedostal, protože opět nad bambulí bylo vidět obláčky těžkého flaku a po chvilce i hodně varující světlé výbuchy rychlopalných děl.
Začal jsem se kolem sebe rozhlížet a jen díky rychlopalným dělům jsem "toho šmejda" objevil :)
Byl ale dost rychlý a já se jen pomalu přibližoval (měl jsem opět "dobrého" spita, který krásně držel teplotu i na vysokých otáčkách). Hnaje sa za befkem, to mne dovedlo k dalším několika svým kamarádům :)
Naštěstí tam byly i udatné Spity, takže jsem přijal výzvu a vstoupil do boje.
Teda před tím jsem ještě zavolal do TS, abych zavolal zbytek našeho osazenstva a zlepšil tak "férovku" v náš prospěch ;)
Boj probíhal nad městem u pobřeží a kus nad přilehlými vodami Kanálu. Někdy v tuhle chvíli mi to začlo pocukávat.
Postěžoval jsem si Válcovi, ale ten říkal, že ten to má OK.
Ale za chvíli se pocukávání stalo častějším a navíc jsem koukal, že na to samé si stěžují i další lidi na chatu.
Boj přesto pokračoval s neztenčenou intenzitou.
Blbě jsem viděl, takže jsem si odsunul překryt kabiny a rozhlížel se tak o něco více.
Když jsem nějaké befko uviděl, byl buď za ním Spit nebo se za chvíli sám dekoval.
Boj postupně utichal a já začal točit nad letiště, že sednu.
Naštěstí jsem však zehlédl černé obláčky výbuchů a hned na to i bílé. "Nějaký skopčák tu ještě stále slídí!"
Přidal jsem plyn a začal ho hledat. Opět díky bílým obláčkům výbuchů se mi ho podařilo lokalizovat - byl o dost výš, ale snad o mne nevěděl.
Pustil jsem se za ním.
Letěl dál na západ, nad naše letiště, kde se pokusil o nějaký vulč našeho letadla. Šmejd ale po útoku pokračoval dole rychlým letem a chtěl zmizet.
Přidal jsem plyn a otáčky a šel po něm.
Už mne asi registroval a navíc z nějakého důvodu jsem ho i rychle dojížděl.
Zkusil jednu zatáčku s vyklesáním k hladině a rychlý útěk. Ale byl jsem v tu chvíli rychlejší a byl jsem v poho za ním.
Přenastavil jsem zaměřovač a pustil do něj první dávku - začal krásně značkovat vytékajícím palivem.
Jelikož viděl, že mi jen tak neuletí, začal lítat styl "splašený výtah" - nahoru a dolu v naději, že jsem mladý a blbý budu ho následovat.
A "chcípne" mi tak motor.
Když jsme si ho ustálil v ose letu (do stran to naštěstí moc neklopil), čekal jsem, až mi bude prolítávat přes zaměřovač a pustil za ním další dávku.
Vystřelil jsem takhle asi 2x a pak jsem zahlédl trasírky kolem své kabiny :(
Nějaké befko mu přiletělo na pomoc.
Udělal jsem obrat používaný u Zera a nezapomněl pořádně vyšlápnout levý pedál.
Befko se sice pode mnou již vzdalovalo, ale ještě i tak jsem za ním stihl poslat jednu dávku, aby věděl, že nemá laškovat :)
(to zní jak v těch emerických knížkách, že ? "Za mnou byl nepřítel, já za to vzal a sestřelil ho" Teda s tím, že já ho jen na vteřinu vylekal :D)
Věděl jsem, že to první befko "píše" a asi bude spíš zdrhat (doufal v to) a to druhé befko bylo v tu chvíli přede mnou. Takže zase ne tak špatná situace.
Jenže v tu chvíli kolem trupu prošla další dávka...
Ohlédl jsem se za sebe a uviděl asi 4 doty.
A sakra :(
"Hilfééé, jsou tu befka a je jich moooc!!!" :))
Válec dostal chuť zabíjet ;)
Udělal jsem jednu zatáčku a pak looping. Během něj jsem zjistil, že ze dvou dotů se vyklubali dva Spiti, kteří sedí za befkama.
Střílející befko se při druhém lopasu začalo starat více o svoji bezpečnost a mne pustilo k vodě.
Jenže spit za ním s ním učinil před mýma očima poměrně krátký proces - po druhé dávce šlo befko v plamenech do moře.
A zbývající befko zdrhalo s druhým spitem v patách.
Válec s povzdechem přijal zprávu, že již nemá co k čištění a zůstal tam, kde byl.
Maje stále otevřenou kabinu, chtěl jsem si ji na přelet zavřít.
A ono to nešlo... :)
Nevím jestli jsem měl něco s klávesnicí (při přistání mi nefungovalo vypnutí motoru (slow cut off), ale vše ostatní mi fungovalo.
Během prvního boje nad bambulí jsem proletěl za jedním befkem ve chvíli, kdy to do něj pustil spit, kterého jsem si nevšiml. Nejprve jsem si myslil, že je za mnou ještě nějaké befko, ale nikdo za mnou nebyl, takže s největší pravděpodobností to byla dávka od našeho spita, která mi zabubnovala na trupu za kabinou.
A to patrně způsobila, že se mi kabina zasekla v otevřené poloze.
Nebo mne teď ještě napadla další možnost - při loopingu, resp následujícím druhém, jsem to docela dost utáhl, aby befko nemohlo střílet. Že by tohle přetížení ?
Kdo ví.... ;)
Dosednutí na letišti už bylo OK, na brzdy jsem si dával majzla :)
Ještě jsem pak byl přítomen, když Lang nadával na autory mise, že v briefingu mají napsané cíle pro červené bombery, ale ty pak na daném místě nejsou a chystal se ve spitu nízkým rychlým letem cílovou oblast zkontrolovat. Ale Lang (a Válec) tam byli dřív jak já, takže již nebylo třeba.
Až na to chvilkové pocukávání nad bambulí byl let komplet bez problémů (grafických a herních) a já si to užíval.
Dokonce jsem "zahlédl" na serveru i Robo.a :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Hehe, pěkný Hopere. Teď se to čte dobře, ale já včera nadával jak dlaždič. Sice se mi podařilo asi dvakrát zasáhnout dorniéry, ale účinek to nemělo skoro žádný . Ty befka mě k něčemu většímu už nepustili. Ty voe, to ztrácení dotů je hrozný. Z 80% jsem jen zahlídl jako první stopovky okolo kabiny následovaný befkem. To se opakovalo asi dvě minuty a pak už jen slyším zabubnování na trup a motor byl v h****u. Naštěstí jsme byly kousek od letiště a vysoko, takže jsem doplachtil nad dráhu. Neznalý tech. stavu svého stroje, jsem se pokusil vysunout podvozek. Kontrolky se rozsvítily. Říkám si dobrý, klapky taky vysunutý, bude to asi sranda. Jenže Válec nebo Pirát , že prej sice kontrolka svítit může, ale podvozek venku být nemusí kvůly hydraulice. Jak jsem byl zblblej a vyplašenej z prvního stíhacího boje a navíc za červený, tak jsem zatáhl za páku manuálního ovládání podvozku a podvozek zatáhl . Se spitem jsem tak pooral dráhu .
no letadla mi mizejí taky pěkně :) tady v těch soubojích člověk krásně vidí (téměř krásně), jak mohl člověk projít válku (turnus) bez jediného sestřelu a být rád, že to přežil ;)
a měls s tím podvozkem zažádat věž, aby ti ho zkontrolovala (tak dokonalý sim to je)
stejně jako má možnost pěstí rozbít nefunkční zrcátko... ;)
jinak dotaz na odborníky - manuálním ovládáním podvozku se podvozek i zatahoval ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.