March 29 2024 14:44:41
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,743
· Nejnovější pilot: Thehealthreviews23
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
Saldyho tabulky IAS/TAS
saldy
IAS/TAS v1.2

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/647/iastas.jpg[/img] is not a valid Image.


Tabulky pro převod IAS/TAS pro hru Il-2 Sturmovik 1946 ve formátu Excel a Word 97-2003-2007.
Pro všechny verze hry.
Údaje jsou oficiální, k přepočtu jsem použil program Bombsight Table 2.

Pro tyto bombardéry a jejich verze:

TB-3, TB-7, Pe-2, DB-3, Il-4, Il-8, SB-2, SM.79, G4M1, Ju-88, He-111, Do-17, Do-217, Ar-234, Cant Z 1007, A-20, Blenheim IV.

Seznam převodových tabulek:

1) IAS/TAS 1200-3100 Kph/Meters
2) IAS/TAS 3100-5000 Kph/Meters
3) IAS/TAS 4900-7100 Kph/Meters
4) IAS/TAS 6800-8200 Kph/Meters

5) IAS/TAS for TB-3 Kph/Meters
6) IAS/TAS for Do 217 Kph/Meters
7) IAS/TAS for Pe-2 Kph/Meters
8) IAS/TAS for Ar 234 Kph/Meters

9) IAS/TAS for A-20+Blenheim MPH/Feet
10) IAS/TAS for B-24,B-25 MPH/Feet

11) IAS/TAS 1200-3100 Japan Kn/Meters
12) IAS/TAS 3100-5000 Japan Kn/Meters


Tabulky jsou určené jako pomůcka pro horizontální bombardování v metrickém systému (některé v Imperiálním).
Tabulky 5-9 jsou určeny k jednotlivým letounům extra. Tabulky 1-4 by měly pokrýt výškové a rychlostní rozsahy všech ostatních bombardérů.

IAS/TAS pro Ar-234

Tabulky jsou 2, jedna platí pro let s bombami SC všech ráží, druhá pro let s bombami AB všech ráží, ovšem přetěžovat Arado se příliš nedoporučuje. Každá tabulka je rozdělena pro užití na letních a zimních mapách, neboť Arado je v zimě mnohem rychlejší, pozor zimní tabulka udává hodnoty letního TAS, nutno započítat opravu na zimních mapách.

IAS/TAS pro A-20, B-25, B-24

Sloupce jsou odstupňovány tak, aby to odpovídalo zhruba výškovému rozdílu 500m, hodnota na výškoměru ukazuje vždy celou nebo půl. Rychlost odezírejte opět přímo z výškoměru, stejně jako u všech tabulek, nic se nemění.

IAS/TAS pro Blenheim IV

Platí to stejné jako pro A-20. Blenheim trpí bugem pro výškové odhozy. Oprava je již započítána, s tabulkou již nemusíte toto řešit.

IAS/TAS pro Japonce

Převod z Uzlů na rychloměru na metry v zaměřovači.

Upozornění začátečníkům:

Začátečníkům nedoporučuji bombardovat na zimních mapách, tabulky jsou přesné s malou odchylkou pro všechny letní mapy, u zimních map, s narůstající rychlostí a výškou je TAS nižší oproti údaji v tabulce, a může být nižší zásadně. Zimní odhozy si proto nacvičte, pro představu, kolik z udané TAS odečítat. Hodnota odepočítané TAS se může významněji lišit napříč zimními mapami.

Rychlost odezírejte přímo z rychloměru, ne ze speedbaru !

V ideálním případě, by stabilizovaný letoun měl být v okamžik odhozu vytrimován (na středu variometru).

Výškoměr je zpravidla nastavený na nejnižší bod na mapě, berte v úvahu výškové umístění cíle a případně sílu a směr větru. Ve vyšších výškách pracujte pro dosažení lepších výkonů je-li letoun vybaven, s karburátorem, směsí, popř. s nastavením vrtule.

Doporučení:

Tabulky Word jsou určeny k tisku. Jsou zde i v Excel a to pro případ, pokud by si někdo chtěl tabulku upravit či změnit barvy, úprava je snadná a lze pak jednoduše exportovat do Wordu.

Pokuste se tabulky naučit zpaměti.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Užijte si tabulky a ničení zdar!

DOWNLOAD

http://www.missio...mp;id=5060
Upravil/a saldy dne 21-08-2015 18:21
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Cendic
Excelentni pracicka. ted uz to chce jen potrenovat Úsměv
 
saldy
Díky Čendo, excelentní je silné slovo, smyslem je v první řadě zpřehlednit a zkompaktnit tyhle ošklivý tabulky, protože je mám ale přesto raději než jiné způsoby převodů, tak jsem je jen rozdělil na několik výškových pásem, ohraničil na reálné výkony strojů ze hry a barevně doplnil. V druhý řadě to možná i přitáhne nějakého nového hráče k tomuto způsobu boje. Ještě asi udělám update, jen něco málo přidám.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Robo
Dikes saldy! Mrknutí Ze naucit spamati, hehe. Pff
 
saldy
Update IAS/TAS v1.1

Starý soubor jsem smazal, nahrazen novým, v prvním příspěvku.

Seznam oprav:

IAS/TAS pro Do 217 nahrazen novou opravenou tabulkou.

Přidáno:

IAS/TAS pro Pe-2 (všechny verze)
IAS/TAS pro Ar-234 (2 tabulky)

více k updatu v readme.

EDIT: Opravena Chyba v tabulce pro Pe-2, díky chicky.

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/640/foto.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/645/estr-do-217.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/643/estr-ar-ab.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/644/estr-ar-sc.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/646/estr-pe2.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a saldy dne 06-07-2012 10:42
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
saldy
Ještě musím přidat tabulku pro A-20, zatím ke stažení extra, mrkněte se na ty čísla, jestli je to ok. Pár dní ji testuju a celkem se trefuju dobře.

Špatně pro nás pochopitelná imperiální soustava byla trochu oříšek, rozdělil jsem jednotlivé výšky aby to odpovídalo jako u všech předcházejících tabulek, tedy cca po 500m. Není to samozřejmě přesně 500m protože jsem chtěl aby výškoměr ukazoval vždy celou, nebo půl a nemusely se tak hlídat dílky mezi tím. Pak už zbýval přepočet, ten jsem udělal podle převodníku na netu a započítal teplotu kterou hra generuje v tomto výškovém a rychlostním rozsahu.

Smyslem je snadno přesednout i do US bombardéru, rychlost opět odezírat jen z budíku, nic se nemění.

A-20C je na mapách velmi rozšířený. HSFX 6 dále rozšiřuje sbírku o jeho méně výkonou verzi DB-7/Mk.II.

http://www.uloz.t...as-tas-doc
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
saldy
Update IAS/TAS v1.2.

Starý soubor jsem smazal, nahrazen novým, v prvním příspěvku.

Seznam oprav:

Opraven chybný sloupec v tabulce pro Pe-2

Přidáno:

IAS/TAS pro A-20 a Blenheim.

více k updatu v readme.

[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/648/a20-blembak.jpg[/img] is not a valid Image.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
saldy
Aktualizace na 1.3 první příspěvek.

Pár drobných změn, přibyly tabule pro Japonce kdy se to přepočítá z Uzlů do metrického systému v zaměřovači. Není to na celý čísla ale to nevadí.

Připomínám že rychlost se odezírá přímo z rychloměru ne ze speedbaru a table jsou určený pro tisk.

Seznam převodových tabulek:

1) IAS/TAS 1200-3100 Kph/Meters
2) IAS/TAS 3100-5000 Kph/Meters
3) IAS/TAS 4900-7100 Kph/Meters
4) IAS/TAS 6800-8200 Kph/Meters

5) IAS/TAS for TB-3 Kph/Meters
6) IAS/TAS for Do 217 Kph/Meters
7) IAS/TAS for Pe-2 Kph/Meters
8) IAS/TAS for Ar 234 Kph/Meters

9) IAS/TAS for A-20+Blenheim MPH/Feet
10) IAS/TAS for B-24,B-25 MPH/Feet

11) IAS/TAS 1200-3100 Japan Kn/Meters
12) IAS/TAS 3100-5000 Japan Kn/Meters
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

29-01-2024 13:41
Rád bych tu napsal pár chemických vtipů, ale bojím se reakcí...

29-01-2024 12:29
Phantom bolševické promo Úsměv https://youtu.be/.
..

05-01-2024 17:45
Z 2:5 na 8:5.... zázrak

21-12-2023 16:25
Já jsem rád, že BMW potvrdilo, že moje letitá motorka si s tím poradí a nemusím to řešit :-)

21-12-2023 15:59
Ještě mohu kupovat Natural 98, který má ETBE. Nebo ještě se dá někde sehnat neoriginální těsnění na regulátor tlaku paliva, který bude dělat největší neplechu.

34,603,013 návštěv