BoBek
|
Koty |
Přidané 06-05-2012 15:12
|
Diskutující
Příspěvek: 2867
Založený: 18.07.11
|
A je to tady pánové a dámy - rozhodl jsem se:
Už jsem se nemohl dívat na to, jak v IL-2 (46) není Bitva o Británii, a proto se pokouším uskutečnit svoji vlastní kampaň (pro UP 3*).
Začíná to v Anglii, na jihovýchodním pobřeží, poblíž Doveru. Dvě mise s Tiger Mothem na otrkání a přiučení se anglickému prostředí. Poté dvě navigační mise s Miles Magistrem. Následuje jeden let se Spitfirem mk.I a (ranná verze) a pak hurá za kanál do právě obsazované Francie. Po porážce Francie zpět do Anglie a létat krýt ustupující vojáky u Dunquerku.
No a pak začíná samotná Bitva o Británii...
Ale nebyl bych to já, kdybych vás nezahrnul dotazy... Tak předně, dostaly se do Francie nějaké Spitfiry? Zabojovaly si dost? Dá se to udělat i bez Do-17**? Neměl bych to udělat za čechoslováky? (310, 312, 313?)
*) UP 3 proto, že je v něm obsažena mapa Anglie a Francie
**) Je to pro čistý UP 3 RC4 - v něm Do-17 není
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
310_Pip |
Přidané 06-05-2012 15:41
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
omg ne
http://www.missio...366&page=2
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
Lark |
Přidané 06-05-2012 15:50
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 113
Založený: 06.08.11
|
Co to bylo Pipe?
Pise mi to: Invalid session data |
|
|
|
Koty |
Přidané 06-05-2012 15:51
|
Diskutující
Příspěvek: 2867
Založený: 18.07.11
|
311_Lark napsal:
Co to bylo Pipe?
Pise mi to: Invalid session data
Právě proto zřejmě napsal to OMG
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
310_Pip |
Přidané 06-05-2012 16:01
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
311_Lark napsal:
Co to bylo Pipe?
Pise mi to: Invalid session data
odkaz (vyhledavaci, mozna proto to nevidis) na asi 20 kampani BOBka, to ke Kotymu, ze neni v Ilovi Bitva o Britanii...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
Serza |
Přidané 06-05-2012 16:08
|
Uživatel
Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
Supermarine Spitfire i pres tlak diky Dowdingovi behem bitvy o Francii zustaval ciste na "home defence duties". Daleko pocetnejsi byly Hurricany.
Do-17 podle informaci nemely ty "spravne" motory. Na druhou stranu nemas ani Ju-88 (prvni verze v UP3 je az A-4, tzn. nejaky 43 rok), a musel by ses obejit ciste se Stukou (ve Francii stale jeste masove nasazovana, stejne tak na pocatku Bo a He-111.
Pokud neco takoveho provedes... well, God save the Queen. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 06-05-2012 16:27
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
Serza napsal:
Do-17 podle informaci nemely ty "spravne" motory. Na druhou stranu nemas ani Ju-88 (prvni verze v UP3 je az A-4, tzn. nejaky 43 rok), a musel by ses obejit ciste se Stukou (ve Francii stale jeste masove nasazovana, stejne tak na pocatku Bo a He-111.
Ju 88 A-4 je z roku 1941, byly už v Barbarosse. Má tam dobové He 111 H-2 a P-2.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Serza |
Přidané 06-05-2012 16:51
|
Uživatel
Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
Ha, soudruzi z NDR udelali chybu. Ano, A-17 je ze 43. roku. Diky Fuci. |
|
|
|
Koty |
Přidané 06-05-2012 18:37
|
Diskutující
Příspěvek: 2867
Založený: 18.07.11
|
1stCL_Fucida napsal:
Serza napsal:
Do-17 podle informaci nemely ty "spravne" motory. Na druhou stranu nemas ani Ju-88 (prvni verze v UP3 je az A-4, tzn. nejaky 43 rok), a musel by ses obejit ciste se Stukou (ve Francii stale jeste masove nasazovana, stejne tak na pocatku Bo a He-111.
Ju 88 A-4 je z roku 1941, byly už v Barbarosse. Má tam dobové He 111 H-2 a P-2.
Díky za užitečné informace. A Seržo, v tý Francii nezachraňovali queen, ale prvně Francouzské zadky a oněco později i vlastní
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Serza |
Přidané 06-05-2012 19:13
|
Uživatel
Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
Bůh ochraňuj Královnu před tebou, soudruhu. |
|
|
|
Koty |
Přidané 06-05-2012 20:02
|
Diskutující
Příspěvek: 2867
Založený: 18.07.11
|
Serza napsal:
Bůh ochraňuj Královnu před tebou, soudruhu.
(1) Za války nebyla královna ale Král
(2) Bůh neochraňuje, ochraňuje guma
(3) Její výsosti Alžbětě II. bylo za BoB 14 let, že?! ...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Serza |
Přidané 06-05-2012 20:16
|
Uživatel
Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Queen_Elizabeth_The_Queen_Mother
Are you really so sure? |
|
|
|
Koty |
Přidané 06-05-2012 20:35
|
Diskutující
Příspěvek: 2867
Založený: 18.07.11
|
Serza napsal:
http://en.wikipedia.org/wiki/Queen_Elizabeth_The_Queen_Mother
Are you really so sure?
Jop
http://cs.wikiped...běta_II.
Upravil/a Koty dne 06-05-2012 20:36
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 06-05-2012 20:37
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
Za druhé světové byla v provozu asi opravdu verze "God Save the King", vládl Albert, alias Jiří VI., otec dnešní královny Alžběty II.
EDIT: hrubka
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 06-05-2012 23:30
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
radko1111 |
Přidané 06-05-2012 22:45
|
Uživatel
Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
hore bolo pisane ze do-17 mali zle motory ako to myslis v bobke bolo Do-17 pozehnane a ono sa to opravilo verziou do-215 ked tam dali motory podobne motorom z bf-110
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
|
|
|
|
Serza |
Přidané 07-05-2012 07:24
|
Uživatel
Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
Myslel sem to tak ze kvuli rezervaci "idealnich" motoru pro Messerschmitty a Heinkely musel pouzivat "druhorade" motory. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 07-05-2012 10:02
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10607
Založený: 26.01.13
|
No, ona rezervace ideálních motorů je nejspíše jen takové blábolení strejdy Ernsta Heinkela a kdo ví, jestli to není spíš až nějaká poválečná legenda. Jumo 211 byl pro bombardéry velmi dobrou pohonnou jednotkou, motor silný, odolný a přitom relativně lehký. Byl to snad vůbec nejodolnější řadový motor druhé světové. Vlív na výkony letadla v porovnání s DB 601 jsou krásně vidět na He 111 P, rozdíly jsou veškeré žádné, spíše naopak s výhodou verze H s Jumo 211.
Problém byl, že Do 17 dostal skutečně až druhořadé motory, ale i s nimi dosahoval slušné maximální rychlosti a díky výrazně menším rozměrům a hmotnosti v porovnání třeba s He 111 byl slušně ovladatelný a obratný, což z něj dělalo obstojný bitevní letoun. Celkově vzato ale Ju 88 uměl vše lépe, než Dornier.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
radko1111 |
Přidané 07-05-2012 15:32
|
Uživatel
Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
ale dornier bol krajsi
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 07-05-2012 17:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
To první co popisuješ na začátku je BoF - a tam si klidně dej i francouze - P36tka tam je a franc skin snad taky.
BoB má více fází, ale určitě se nezahájovala tím, že by se lítalo za kanál se stíhačkama - to spíš nějaký stíhání bombrů/štuk z kanálu až k pobřeží Francie a pak zdrhačky z Francie do Anglie.
Jukni kdyžtak sem:
http://www.battle...in1940.net
Tady jsou fáze BoB - dle historiků - slušnej guláš:-)
Richard Townshend Bickers in Battle Diary - Battle of Britain claims that there were four phases.
Phase 1: Aug 8 - Aug 18. Phase 2: Aug 19 - Sept 5. Phase 3: Sept 6 - Oct 5. Phase 4: Oct 6 - 31.
Norman Franks in Fighter Command Losses also claims there were four phases but with different dates.
Phase 1: July 10 - Aug 7. Phase 2: Aug 8 - Sept 6. Phase 3: Sept 7 - 30. Phase 4: Oct 1 - Oct 31.
Derek Wood & Derek Dempster in the Narrow Margin claim that there were five phases.
Phase 1: July 10-Aug 7. Phase 2: Aug 8-23. Phase 3: Aug 24-Sept 6. Phase 4: Sept 7-30. Phase 5: Oct 1-31.
Len Deighton in Fighter-The True Story of The Battle of Britain claims four phases.
Phase 1: July 10 - Aug 11. Phase 2: Aug 12 - 23. Phase 3: Aug 24 - Sept 6. Phase 4: Sept 7 - 15.
John Ray, Battle of Britain - New Perspectives uses only three phases in his book.
Phase 1: July 10 - Aug 18. Phase 2: Aug 19 - Sept 7. Phase 3. Sept 7 - Oct 16.
PS: až to budeš mít tak to dej vědět - rád si to zkusím.
Upravil/a Lekk dne 07-05-2012 17:42
|
|
|
|
radko1111 |
Přidané 07-05-2012 18:55
|
Uživatel
Příspěvek: 795
Založený: 24.01.12
|
hral som kampan pre BOB kde na zaciatku na konvoje nalietavali JU-88 a zadna stuka tak to bolo ujeti
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
|
|
|