Část z vás si dělá srandu z beta patchů, nevím proč, přijde mi to normální, vydat beta patch a nechat ho otestovat na více konfiguracích a s opravami pro různé utopické konfigurace vydat standardní takzvanou stable verzi, i když je to v případě CLOD hodně nadnesené.
Má tedy význam tlačit do PC Betapatch 1.06.17582 ?
Předpokládám, když neswitchnou servery, bude to asi o ničem, pro nás online lítače.
310_cibule napsal:
ATAG hlásí, že už jede na beta patchi.
Několik lidí na 1C fóru zaznamenalo launcher.exe i v novém patchi. Napište, jak jste dopadli, prosím. Hodně mne to zajímá (a možná i jiné).
Jinak tady BlackSix píše, co lze od tohoto beta patche očekávat a co nikoliv. Jestli tomu dobře rozumám, chtějí do finální verze stihnout ještě nějakémúpravy.
Nový beta PATCH pro IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover
Prosím umožněte navázání spojení s vaším conf.ini (Log=1).
Instalační instrukce:
Jen extrahovat do:
[Program Files]\Steam\steamapps\common\il-2 sturmovik cliffs of dover
A hrát! Version number is 1.06.17582
Nemáme nyní kompletní readme, ale hrubý seznam změn je dole.
Známé sporné otázky
• Nejsou plně optimalizovaný: tráva, mraky, a stromy. Mraky způsobí stálý pokles FPS; tráva a stromy způsobí výkyvy. Potřebujeme ještě několik extra dnů práce kvůli tomu, několik dnů pro trávu, několik dnů pro mraky, potřebovali jsme začít otevřené testování patche bez čekaní na tyto změny.
• Texturový cache selhává při vykreslování vyšší RES struktury na blízkých záběrech objektů s nižším nastavením v doporučených video kartách.
• Úprava struktura deště na letadle, leskne se ve stínech.
• Žádné poškození na letadle od malých kalibrů.
• Záblesky po zásazích jsou dočasně vypnuty.
• Mraky v dálce a střední vzdálenosti jsou dočasně vypnuty.
• Text v dialogovém okně ve staviteli misí může obsahovat chybu v ostatních dialogových oknech.
• První linie ve staviteli misí a na minimapě je koncipovaný nepřesně.
Změny a zlepšení
Výkon
provedli jsme obrovské množství práce ve zlepšování průměrných a minimálních FPS ve hře. Na většině doporučených specifikací strojů uvidí zhruba dvojnásobný průměrný FPS a významné snížení mikro-zamrzání, těm kterým to předtím sužovalo hru. Jejich četnost, trvání, a celkový FPS dopad bude velmi zmenšený či úplně přepracovaný.
Některý ze změn zahrnují:
• Úplně přepsaný render pipeline, který redukuje zatížení CPU;
• Přepsaný manažer textury, redukujícího stuttering, při načítání nových textur;
• Přesunutá geometrie generátoru krajiny do jeho vlastního jádra CPU, redukujících stuttering;
• Optimalizovaný stromový kód, redukující stuttering při přesunu přes krajinu či rotace kamery;
• Přesunutý generátor trávy do jeho vlastního jádra CPU, pokles stutteringu během nízkých letů;
• Přesun veškerých modelů poškození budov a vozidel, který mají být přednahrané, spíše na dynamicky nahrané, až když jsou zničené. Toto zvětšuje čas nahrávání misí a zatěžuje použití paměti, ale zmenšuje stuttering při odpálení věcí;
• Zlepšený MULTITHREADING v mnoha dalších aspektech kódu, zlepšující se minimální FPS na většině MULTICORE strojů.
Letový model
provedli jsme ohromné množství práce testováním a zlepšováním letových modelů ve hře, stejně jako zlepšováním různých leteckých motorů. Použili jsme poznámky skutečných pilotů ze zkušebních letů (děkuji Sean!). Bohužel omezení v motorovém nám nedovolí kódu důkladně nastavit a minimalizovat toleranci chyb v nadmořských výškách okolo 7 km (21,000 stop), kde většina letadla začne účinkovat hůře než jejich skutečné protějšky. Oprava by si vyžádala rozsáhlejší kódovou opravu, a proto se objeví v připravovaném dodatku. Nicméně v nižších nadmořských výškách většina letuschopných letadel bude účinkovat co nejblíže ke skutečnosti. Musíme si také všimnout, že některá letadla, nejvíce znatelně Spitfire MK.II, měla lepší výkon než ve skutečnosti. Ostatní, zvláště jejich motory, měly redukovaný výkon. Zaměřili jsme se na tyto vážné problémy a předělali letové modely co možné nejblíže ke skutečnosti.
Částečný seznam:
G.50
Teplotní model motoru byl špatný kvůli nesprávným datům. Motor nemohl dosáhnout na požadovaný výkon ve všech nadmořských výškách. Přidali jsme také +100 boost pro WEP mód.
Spitfire MK.II
Letová rychlost byla příliš dobrá ve všech nadmořských výškách, někdy až o 60 mil za hodinu lepších než ve skutečnosti.
Spitfire MK.I
Opraven pokles maximální rychlosti nad 18,000 stop.
Hurricane MK.I
Rychlostní výkon byl také příliš dobrý ve všech nadmořských výškách, podobně jako u Spitu II.
BLENHEIM MK.IV
Měl mnoho problémů s typem motoru. Motory se přehřívaly v normálních RPM, letadlo nemohlo dosáhnout na uvedenou letovou rychlost ve všech nadmořských výškách. Maximum dovolené letové rychlosti byla příliš velká letadlo mohlo při klesání dosáhnou až 560 mil za hodinu. Obrovské množství práce byla vykonané ke zlepšení letového FM včetně rychlostí.
Umělá inteligence
Částečný seznam:
• Opraveny některé nefunkční rozkazy, další odstraněné ze seznamu. Nejsou tam rozkazy pro hráče, které AI neuposlechne.
• Přidaná žádost o dostupné cíle;
• Vypnutá palba vlastních vojáků v pozemních bitvách (zlepšování FPS);
• Přidaná možnost zeptala se na aktuální cílový bod pro zápisy;
• Říkat AI pilotům aby se nedopustit rituální sebevraždy, když jejich velitel havaruje;
• Oprava otáčení při přistávání AI pilotů;
Zvuk
Částečný seznam:
• Fixovaná dvoumotorová flanger;
• Přidány detailní zvuky selhávání motorů;
• Přidány zvuky MG-34 a lehkého kulometu MK.II;
• Přidané mnoho jiných zvuků: hvízdání bomb, dopad bomb, atmosférický zvuk okolí, zvuk okolí kokpit a mnoho dalšího;
• Zlepšené a přidané zvuky motorů. Například, rodina Merlinů obsahuje MERLINIII-RG-Hurricane, MERLINIII-RG-Spitfire, MERLINXII, a Merlin_III, všechny zvuky jsou různé podle nastavení RPM.
Tak jsem naistaloval tento patch a je to hruza,Před patchem jsem měl problem jen s launcherem.exe,po aplikování beta patche se mi sice CLOD rozbehne,ale když chci letet,tak mi to spadne do oken a slysim jenom zvuk,zkoušel jsem upgradovat ovladace GK,ale nepomohlo to.Mám GK NVidia GEForce GT430 1GB,Duo Core 2,7 Gb,Ram 4 GB....Predtim to jelo v pohode,az na zminovany launcher....
Nevim. Ja bych raci slysel pri poskozeni motoru, jak mi hraje "Ring ring ring, banana phone", ale mel permanentne 40-35 snimku, jako v jinem, nejmenovanem simu.
Razor napsal:
Tak jsem naistaloval tento patch a je to hruza,Před patchem jsem měl problem jen s launcherem.exe,po aplikování beta patche se mi sice CLOD rozbehne,ale když chci letet,tak mi to spadne do oken a slysim jenom zvuk,zkoušel jsem upgradovat ovladace GK,ale nepomohlo to.Mám GK NVidia GEForce GT430 1GB,Duo Core 2,7 Gb,Ram 4 GB....Predtim to jelo v pohode,az na zminovany launcher....
My s dvoujádry si po patch asi už nezalítáme, pokud se podíváš na strojově přeložené readme, je tam přesunutí toho a toho na vlastní CPU, což bude zřejmě nejspíše jádro a ať počítám jak počítám, nějaké nám chybí.
Tak jsem dnes chvilkově prubnul patch a výsledek mne hned na úvod odradil od dalších pokusů. Přístroje v kokpitu jsou rozpatlané a tudíž nečitelné viz. foto níže, nemám ánung kde je potíž takže tím jsem s testováním skončil a přenechávám to fundovaným borcům
PS: zkusil jsem vzlet a přistání, obojí proběhlo korektně. Naštěstí jsem si po zkušenosti Razora, zálohoval původní adresář:-) [img]http://img718.imageshack.us/img718/9135/2012050600003.jpg[/img] is not a valid Image.
Je to hrůza jejich tak zvané řešení:
optimalizace grafiky-snížení detailů
optimalizace plinulosti-snížení rychlosti letadel?
přehřívání motorů u Blembáka-ano podařilo se ale dostupnost je stále stejná
netuším jestli něco dělám špatně nebo mám PC na prd ale textůry se dokreslují snad 10 minut je to děs běs.
Zvlastni je, ze me to takove vylomeniny nedela. Proste nepozoruji zmenu.
Jediny bug co jsem nasel tak je divne prusvitna hadicka. A pak nefunguje weathering, soupu s tim a nic to nedela. Crash zatim neprisel, ale pockam na vecer.
Nvidia GeForce GTX 560
Textury: Original
Vypnute stiny, trava atd - dle popisu na foru.
bohužel musím souhlasit se Sepiakem(mimochodem fanda serialu Spanbob v kalhotach?) že budíky ve Me-110 jsou hůře čitelné a proto jsem odstranil tento patch ,snad to spraví.
ALE oni zprovoznily standartní AA,což mě VELMI překvapilo.Není třeba FXAA či MLAA,nastavil jsem ve hře AA 8x a opravdu to je bomba.
Pre mna je patch skor sklamanie. Co sa tyka grafiky, pri zapnuti synchornizacie sa u mna objavil hnusny stuttering, po vypnunti synchronizacie sa to zlepsilo, ale stale tam je. V kokpite mam vsetky pristroje ok, grafika mi pride rovnaka - ale velmi dlho sa nacitavaju textury. To je fakt hruza. Napr. Black Death bezi neporovnatelne rychlejsie ako predtym, tam je znatelny narast FPS, ale odletujuce kusy zo zasiahnutych Hurricanov tvoria podivne cierne stvorce. CTD (launcher.exe error) som mal hned v prvej misii na ATAGu. No, tiez tam bolo 96 hracov, takze mozno to padlo aj preto. No nic, idem testovat dalej, ale prve dojmy zo vcerajska su, no, hm, rezervovane, aby som to povedal s noblesou
Upravil/a Baron dne 06-05-2012 14:33
nemaj dořešenou DX10 a vypnutou DX9, v tom je zakopanej pes co se týče zobrazování. DX10 stejně musej dořešit ať tak nebo tak, takže bych se těch grafickejch chyb nebál, je to dočasný.
Beta patch ano nebo ne ?
No kdybych si koupil vysavač se závadou a dal ho reklamovat, čekal až ho opraví, vrátili by mi ho po tře měsících "beta" opravenej, že se nice něco opravili ale stále prakticky nejde a že do-opravej někdy příště tak bych je s tím asi poslal někam
Beru jednu věc, ano udělaní kompletního patche dá spoustu práce a testování ale od toho má mít firma betatesting jako každá jiná.
Že si z toho dělaj Maddoxové betatest grátis mi nepřijde moc fér, za ty prachy ..
Další věc je že většinu svých sil zaměřili jinam a ne na dělání patche,
protože z patche netečou peníze. Prostě si tam mydlej nové modely a mapy pro východní frontu a na patch hodily pár lidí ...
Osobně bych si radši počkal na plný patch o něco déle.
Upravil/a magot dne 06-05-2012 15:02
magot napsal:
nemaj dořešenou DX10 a vypnutou DX9, v tom je zakopanej pes co se týče zobrazování. DX10 stejně musej dořešit ať tak nebo tak, takže bych se těch grafickejch chyb nebál, je to dočasný.
Beta patch ano nebo ne ?
No kdybych si koupil vysavač se závadou a dal ho reklamovat, čekal až ho opraví, vrátili by mi ho po tře měsících "beta" opravenej, že se nice něco opravili ale stále prakticky nejde a že do-opravej někdy příště tak bych je s tím asi poslal někam
Beru jednu věc, ano udělaní kompletního patche dá spoustu práce a testování ale od toho má mít firma betatesting jako každá jiná.
Že si z toho dělaj Maddoxové betatest grátis mi nepřijde moc fér, za ty prachy ..
Další věc je že většinu svých sil zaměřili jinam a ne na dělání patche,
protože z patche netečou peníze. Prostě si tam mydlej nové modely a mapy pro východní frontu a na patch hodily pár lidí ...
Osobně bych si radši počkal na plný patch o něco déle.
Já osobně bych si počkal na jinou hru od jiných autorů.
Osobne si myslim, ze by meli vracet prachy tem, kteri nejsou spokojeni.
Ne vzdy se vse musi podarit, ale je to o tom jak kvalitni pristup k nespokojenemu zakaznikovi zvoli.
Co se Beta patche tyce, tak na mem pc se projevil narust fps asi o 10%.
V jistych momentech ale fps klesa pod hranici letatelnosti stejne jako predtim.
Takze nic moc.
Jediny co se mi libi ze Blembak uz tak silene nehreje jak predtim. Vypada to ze ATAG na patchi pojede takze mi stejne nic jineho nez ho mit implementovany nezbyde.
Jeste musim pridat jednu lahudku, hra mi zacala padat v offlinu. Launcher.exe prestal pracovat. Preinstaloval jsem, vse rucne smazal, vycistil cache a aplikoval patch stazeny z jineho zdroje.
Vysledek naprosto stejny. Seru na to, budu litat stareho dobreho Ila a nebo Rof.
Upravil/a Lark dne 06-05-2012 17:31
Tak rozpatlane budíky mám díky Járovi4 pořešeny, stačí změnit "Texture quality" na original. Torre Spanbob v kalhotach zmám jen okrajově
Jinak dnes jsme s Jarkem polétali ve 110 a bez restartu hry nás launcher dostal i ve dvouformaci. Poprvé jsem viděl launcher i při spuštění hry
Letový model 110 je jiný, nedokážu to technicky vyjádřit ale změny tam jsou. Zvuk zatažení podvozku zmizel. Pokud máte poškozený jeden motor, tak to podle zvuku nepoznáte, jen velmi vzdáleně se kdesi v pozadí ozývá známé pískání a pak se motor poroučí. Samotný let s jedním motorem je adrenalinový zážitek, před pachem to byla relativně pohoda.
Textury terénu se načítají pomalu a někdy zůstanou rozmazané, když se mi při přistávání rozmazalo letiště měl jsem co dělat abych odhadl dosednutí.
Mraky na vás vyskočí z ničeho nic což je zábavné. Začali standardně fungovat skiny což je asi prozatím jediné plus. Dnes atag brutálně lagoval, až chvílemi znemožňoval let ve formaci.
Má-li problém řešení nemá cenu se trápit, nemá-li řešení trápení je zbytečné.
nepřátelská AI jsou agresivnější
Hurrik v quick misi startuje s chladičem naplno otevřeným (před ho měl zavřený a bylo to po několika sec znát...)
kolize s jiným letadlem je stále "divná" - zkoušel jsem sekat vrtulí a místo listu vrtule mi upadl celý motor
víc jsem už nestihl
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
311_Lark napsal:
Jeste musim pridat jednu lahudku, hra mi zacala padat v offlinu. Launcher.exe prestal pracovat. Preinstaloval jsem, vse rucne smazal, vycistil cache a aplikoval patch stazeny z jineho zdroje.
Vysledek naprosto stejny. Seru na to, budu litat stareho dobreho Ila a nebo Rof.
Jo, to jsem vcera zapomnel zminit. Spadlo to i offline a 2x zmrzlo v loadu. Vzhledem k tomu, ze predtim i potom to loadovalo svizne jako pred patchem, tak je to asi nova ficura...
Pánové.tohle mne hodně nakakalo,od této firmy si opravdu už nic nekoupím,raději budu riskovat kriminal a budu warez,tam mně to zlobit nebude,když si něco stáhnu a nepojede to... Howgh
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.