4.11.1
|
BP_dFrog |
Přidané 24-04-2012 15:08
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Server už jede na 4.11.1 |
|
|
|
Paulus |
Přidané 25-04-2012 16:48
|
Diskutující
Příspěvek: 2294
Založený: 26.03.08
|
Bude nějaká úprava BP na 4.11.1?
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
BP_dFrog |
Přidané 25-04-2012 16:52
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 326
Založený: 20.01.08
|
Zatím vše vypadá, že větší úprava nebude potřeba. Možná se objeví nějaké textury, ale nic zásadního. |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 25-04-2012 19:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Bude vydán celý nový BP_SM. Ne proto, že by byly zase až tak zásadní úpravy,
ale že některé úpravy doposud provedené vyžadují odstranění některých souborů.
A za A jsem zapomněl kterých
A za B by to bylo nad síly mnohých pilotů.
Měl by být ke stažení do poloviny příštího týdne.
Primárně musím ještě opravit jeden budík v Bofiku
a hodit Tozzifanovi na zapakování.
Zatím lze celkem bezpečně létat na poslední verzi. |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 25-04-2012 19:33
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
První prozatímní úprava.
Odstraňte:
00_PALMiniMapV2.4 |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 23-05-2012 13:17
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Proběhlo tu pár dotazů, jak vrátit původní dohlednost a svítivost světel ve hře.
ze složky:
MODS\004_Textures Effects\3do\Effects\Tracers\Textures
odstraňte soubor:
circle
Případně celou složku: ....Textures
|
|
|
|
saldy |
Přidané 23-05-2012 15:28
|
Diskutující
Příspěvek: 3656
Založený: 29.01.09
|
Ano jde o to, že jinak příjemná funkce sníženého jasu a dohlednosti u pozičních světel zároveň způsobí, že letiště osvětlené v noci pak není vůbec vidět. |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 24-05-2012 08:52
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Druhá možnost je v souboru circle
poeditovat řádek:
VisibleDistanceFar 10000.0
v novém znění je:
VisibleDistanceFar 700.0 //10000.0
tak skusit nějaké hodnoty mezi. |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 24-05-2012 23:09
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Docela dobré nastavení je:
VisibleDistanceFar 4000.0 //6000.0 |
|
|