Perfect u Radeonu 9800 Pro
|
CW_boZZda |
Přidané 09-01-2006 19:53
|
Uživatel
Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
Tak jsem upgradoval svůj IL-2 HW a koupil Saphire Radeon 9800Pro.
Takže nyní mám:
Athlon XP 2800+
768MB Ram (400MHz)
Saphire Radeon 9800Pro 128MB 256-bit (jádro 380, paměti 680)
No a otázka na vás všechny. Jak máte nastavený PERFECT?
Já jsem s tím trošku elaboroval a zjistil, že nejpěknější barvičky mám s Catalisty 5.12 bez CCC a staré dll. S těmi novými se mi bortí občas textury. Jenom tak probliknou. No ale voda vypadá stejně pořád moc pěkně
No a teď moje nastavení pro ila je:
Rozlišení:
1024*768@32bitů
[img]http://ilradeon.wz.cz/obr/OGL.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://ilradeon.wz.cz/obr/PFsetup.jpg[/img] is not a valid Image.
No a conf.ini mám
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=1
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=1
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=0
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=0
ForceShaders1x=0
Effects=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
S tímto nastavením krásně vidím letadly z výšky a Blackdeath mám průměr 40fps a při online mám cca 40-70fps.
Vzhledem k tomu, že mám tuto kartu teprve chviličku, tak mi prosím poraďte jak to nejlépe nastavit. Respektive jak to máte nastavené vy?
Díky moc
Upravil/a CW_boZZda dne 09-01-2006 19:57
|
|
|
|
Rufu |
Přidané 09-01-2006 20:48
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Když jsem ho donedávna měl ,používal jsem 1280/960 4x anizo a všechno kromě odlesků a mraků naplno,vodu na 1,podívám se v zálohách po configu. |
|
|
|
Wardog |
Přidané 10-01-2006 08:17
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 327
Založený: 30.09.05
|
V souvislosti s nastavováním graf.karty,bych jsem se chtěl zeptat co znamená to "Dočasné vyhlazování" v nastavení SMOOTHVISION ?
Dále jsem si ještě všimnul,že máš stažený hodnoty "Předvolba textury" a "Úroveň podrobnosti mipmapy". Já jsem tohle měl vždycky na max na Kvalitu.Jaký má tohle dopad na poměr vzhled/výkon ?
Myslím tím nastavování přímo v Catalystech, ten obrázek č1. ,ne ve hře. |
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 10-01-2006 14:28
|
Uživatel
Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
Nemám ani páru. Nepoznávám nějaký rozdíl. Ale mám dobrý pocit, že by to mohlo běžet rychleji. No a ono je to pořád stejný :sm29: |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 10-01-2006 16:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Clovece, ty mas ted v podstate uplne stejnej pocal jako ja :-) Ja mam jen 256 mb pameti navic.
Litam s ruskymi WarCat 5.9.XT drivery, stare knihovny, ruzne sem tam neco zkousim neco v Ilu prepinat, jestli to neco udela, aktualni nastaveni :
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=1
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=2
LandShading=2
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=8
Water=0
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.0625
PolygonOffsetUnits=-1.0
Effects=1
|
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 10-01-2006 17:00
|
Uživatel
Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
Tak začínám přemýšlet, jestli těch 256 MB ramky nedělá fakt hodně u perfectu :/ Jde to nějak zjistit?
Já zkoušel taky ty WarCaty, ale v podstatě ty standart catalisty jsou stejně rychlé a barvy se mi taky líbí. Takže to tak nechávám. Ják jsi na tom s fps u Blackdeath a na online? |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 10-01-2006 17:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
WT_Flan napsal:
Clovece, ty mas ted v podstate uplne stejnej pocal jako ja ...
Flanděrko, vypni si ještě Effects. Jestli se rozprskneš ve vodě s dokonalým grafickým efektem není až tak důležité, ale nějaké FPS to přidá...
Mám to na nule a gejzíry, které vyrábím, jsou dostatečné...:sm19: |
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 10-01-2006 17:46
|
Uživatel
Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
WT_Pedropan napsal:
WT_Flan napsal:
Clovece, ty mas ted v podstate uplne stejnej pocal jako ja ...
Flanděrko, vypni si ještě Effects. Jestli se rozprskneš ve vodě s dokonalým grafickým efektem není až tak důležité, ale nějaké FPS to přidá...
Mám to na nule a gejzíry, které vyrábím, jsou dostatečné...:sm19:
Co ty máš a jak to máš nastavení? Hoď to sem prosím. |
|
|
|
LesniHU |
Přidané 10-01-2006 20:30
|
Stařešina
Příspěvek: 5882
Založený: 30.09.05
|
Wardog napsal:
V souvislosti s nastavováním graf.karty,bych jsem se chtěl zeptat co znamená to "Dočasné vyhlazování" v nastavení SMOOTHVISION ? Pravdepodobne jde o temporal antialiasing (nejsem expert v ceskych prekladech).
TAA je metoda, jak pri dostatecnem fps udelat ze zapnuteho antialiasingu vizualne lepsi (tj. treba 2*AA bude vypadat jako 4*AA). Jde o to, ze se meni maska samplovani vzorku pro AA mezi sudym a lichym obrazkem. Asi takhle (za obrazek podekujme x-bit labs):
[img]http://www.xbitlabs.com/images/video/r420/temporal_sheme.jpg[/img] is not a valid Image.
Vyuziva se toho, ze pri dostatecne vysokem fps nam oko dva nasledujici obrazky slouci. Pri nizkem fps by byl efekt viditelny (hrana by se jakoby chvela), takze se automaticky vypina pri fps mensim nez tusim 60. Z principu funkce tedy vyplyva, ze se neda zachytit na screenshotech - bud chytite sudy, nebo lichy obrazek, nikdy ne oba dohromady.
Takze to muzete klidne nechat zapnute, ale pokud nemate dost fps a zapnuty fsaa, bude to nevyuzite. V opacnem pripade ziskate lepsi antialiasing vlastne zadarmo (bez ztraty vykonu). |
|
|
|
kukulin |
Přidané 10-01-2006 22:40
|
Nováček
Příspěvek: 8
Založený: 25.11.05
|
CVS_boZZda napsal:
Tak jsem upgradoval svůj IL-2 HW a koupil Saphire Radeon 9800Pro.
Takže nyní mám:
Athlon XP 2800+
768MB Ram (400MHz)
Saphire Radeon 9800Pro 128MB 256-bit (jádro 380, paměti 680)
No a otázka na vás všechny. Jak máte nastavený PERFECT?
Já jsem s tím trošku elaboroval a zjistil, že nejpěknější barvičky mám s Catalisty 5.12 bez CCC a staré dll. S těmi novými se mi bortí občas textury. Jenom tak probliknou. No ale voda vypadá stejně pořád moc pěkně
No a teď moje nastavení pro ila je:
Rozlišení:
1024*768@32bitů
[img]http://ilradeon.wz.cz/obr/OGL.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://ilradeon.wz.cz/obr/PFsetup.jpg[/img] is not a valid Image.
No a conf.ini mám
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=1
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=1
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=0
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=0
ForceShaders1x=0
Effects=0
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
S tímto nastavením krásně vidím letadly z výšky a Blackdeath mám průměr 40fps a při online mám cca 40-70fps.
Vzhledem k tomu, že mám tuto kartu teprve chviličku, tak mi prosím poraďte jak to nejlépe nastavit. Respektive jak to máte nastavené vy?
Díky moc
Co máš přesně za kartu? Mám taku saphire R9800 pro a jede mi to core 391, mem 364, mám tam hozenej bios z 9800 XT a ja pustím pamětí na víc, tak to neuchladím, nepoužíváš vodní chlazení?:sm12: |
|
|
|
kukulin |
Přidané 10-01-2006 22:43
|
Nováček
Příspěvek: 8
Založený: 25.11.05
|
Sorry , mám TAKY, ne taku, zbytek chybek je odvisly od mnozstvi vypiteho piva. |
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 10-01-2006 23:33
|
Uživatel
Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
no Paměti jsou DDR takže x2. Takže ti paměti jedou na 728MB
Vodníka nepoužívám.
hele jak nastavíte, abyste na mapě viděli letadla letící v 500m a vy jste v 5500m Na mapě je 16:00. Já nevidím ani prd s normálním pohledem!!! :sm19: |
|
|
|
kukulin |
Přidané 10-01-2006 23:47
|
Nováček
Příspěvek: 8
Založený: 25.11.05
|
jj DDR já hlava skopová:upsetw: |
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 11-01-2006 00:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
CVS_boZZda napsal:
no Paměti jsou DDR takže x2. Takže ti paměti jedou na 728MB
Vodníka nepoužívám.
hele jak nastavíte, abyste na mapě viděli letadla letící v 500m a vy jste v 5500m Na mapě je 16:00. Já nevidím ani prd s normálním pohledem!!! :sm19:
Pořiď si Nvidii. Já zcela zřetělně na na GF6600GT vidím letadla letící těsně nad zemí z cca 6000m+. A to v 16:00. V 17:00 je to už horší, to tak z 5000m. Ale ono dost záleží taky na očích. |
|
|
|
CW_Foxl |
Přidané 11-01-2006 01:04
|
Nováček
Příspěvek: 85
Založený: 04.10.05
|
Mam taky GF6600 a ve 12 hodin je to pohoda, ale ve tri uz vidim z tyhle vysky leda hovno. Muzes Ghoste pls hodit jak to mas nastaveny v configu. dik |
|
|
|
CW_boZZda |
Přidané 11-01-2006 02:08
|
Uživatel
Příspěvek: 636
Založený: 29.09.05
|
Tak pánové ať se nedohadujeme. Hoďte sem screenshot jak vidíte ty letadla. Ve full mission builderu jsem udelal mise. Tak je zkuste a schválně. Nad vodou vidím jakš takš, ale nad zemí se mi to ne a nedaří nastavit tak, abych viděl krásné tečky.
Tady je ta mise
Upravil/a CW_boZZda dne 11-01-2006 02:08
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 11-01-2006 09:41
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
CVS_boZZda napsal:
Tak pánové ať se nedohadujeme. Hoďte sem screenshot jak vidíte ty letadla. Ve full mission builderu jsem udelal mise. Tak je zkuste a schválně. Nad vodou vidím jakš takš, ale nad zemí se mi to ne a nedaří nastavit tak, abych viděl krásné tečky.
Tady je ta mise
No jóóó, boZZďáku, když ty chceš číííítovat....
A k mému nastavení:
Kartu už nemám, protože jsem měl Sapphire 9800PRO 256MB, a ty, jak známo a na mém příkladu protvrzeno, se přehřívaly a posléze odpochodovaly do kytek...:sm27:
Což se mé kartě stalo asi po roce a oni mně dali náhradou X800XL...:lol:
Ale i tak jsem měl naprosto primitivní default nastavení, protože tomu prd rozumím a tak jsem to nechal na PC (je chytřejší...)
A s viditelností si vrásky nedělám, beru to jako v reálu. Kochám se krajinou a někdy holt to éro nevidím..., stejně jak to bylo ve skutečnosti... |
|
|
|
Ucho |
Přidané 11-01-2006 09:52
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
WT_Pedropan napsal:
..Sapphire 9800PRO 256MB, a ty, jak známo a na mém příkladu protvrzeno, se přehřívaly a posléze odpochodovaly do kytek...:sm27:
Což se mé kartě stalo asi po roce a oni mně dali náhradou X800XL...:lol:
ty samé se 128MB taky?? Že bych začal po dvou letech reklamovat :-)
Jsem s tou kartou v poslední době nespokojenej, koupil jsem na ní superchladič - bez nějakého velkého efektu, 5.XX jsou pro mě nepoužitelné a i s klasikou 4.10 mi to někdy blne do rozpadu textur a tuhnutí hry za letu :-/
BTW Bozzďo to je hodně i vočima
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 11-01-2006 10:57
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
CSL_Ucho napsal:
ty samé se 128MB taky?? Že bych začal po dvou letech reklamovat :-)
Pokud jsem něco přečetl na fórech specialistů, tak touhle neřestí trpěly právě 256ky.
A nezkoušels ty ovladače, které používá Flan? Je s nimi spokojenej. Je fakt, že někde jsem pochytil, že ovladače 5.xx začaly na starších kartách topit. Jenže 4.10 mně doma dělaly přesně to, co popisuješ...:sm19: a na stařičkém Radeonu 9600PRO 5.6 netopí.
Prase aby se v tom vyznalo...:confused: |
|
|
|
1stCL_SaBot |
Přidané 11-01-2006 11:10
|
Uživatel
Příspěvek: 787
Založený: 29.09.05
|
nekdy staci trosku pridat jas bo gammu a je to lepsi :sm43: |
|
|