April 26 2024 23:30:44
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 1
jardazov

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Studie na téma REALITA a možné provedení SIMULACE.
clone9cz
Letecz napsal:
"Online model" se prodává dost slušně, jak ukazují příklady zmiňovaných Aces High nebo WWIIOL. Každý z nich má několik tisíc předplatitelů (i když u WWIIOL to už tisíce možná nejsou). Neprodává se ale online model v podobě jakou nabízí ROF, CLOD, Il2 apd. Ta skalní "onlajnisty" moc nezajímá.

WWIIOL má tisíce předplatitelů určitě, spočítej jen samotné buildery nebo si vytáhnit top 100, jen se nesejdou v jednu chvíli na serveru.
V Hyperlobby ti taky Sturmovik už nedává denně víc jak 900, bejvávalo.
 
http://www.wwii-illusion.net
WT_Horrido
Letecz napsal:
"Online model" se prodává dost slušně, jak ukazují příklady zmiňovaných Aces High nebo WWIIOL. Každý z nich má několik tisíc předplatitelů (i když u WWIIOL to už tisíce možná nejsou). Neprodává se ale online model v podobě jakou nabízí ROF, CLOD, Il2 apd. Ta skalní "onlajnisty" moc nezajímá.


Aces High je ovšem arkáda a WWIIOL je zaměřením úplně jinde. Jestliže se v nich realizují skalní onlajnisti tak je jasné, že je ROF či CLOD nebude zajímat neb jdou buď do větší hloubky nebo jsou příliš specializované.

Tím neříkám, že model online hry v ROF či CLOD je v pořádku. Není.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Horrido
313_Nevo napsal:
WT_Horrido napsal:
Když odhlédneme od toho, že online střílečka s letadly je velmi velice vzdálená napodobení reality (osobní preference jsou osobní preference), pořád tu máme zásadní problém. "Online model" se neprodává...

"Namitka, ctihodnosti! Pouha spekulace..." "Vyhovuje se!" Šklebící se


Soud se rozhodl popírat zjevnou skutečnost? Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Fucida
Aces High byl svého času hardcore simulátor a své lidi si našel Úsměv To jen doba převedla slovo hardcore opět do jiného rozměru Úsměv WarBirds byly dlouhé roky placené a velmi úspěšné prakticky čistě onlinové.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 17-02-2012 12:26
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
WT_Peci
Jenže to bylo v dobách, kdy lítal každej, kdo měl do prdele díru. Dneska už jsou simulátory mimo mainstream, že...
 
Lekk
No ještě je třeba si uvědomit další dosti duležitou odlyšnost od běžných onlajnovek i offlajnovek.

Málokdo si to uvědomuje, ale žádný simulátor neumožnuje zastavení a uložení hry například v pulce boje. Vždy je potřeba minimálně sednout a teprve pak se to da savnout.
Tím jsou simuůlátory dosti limitované a opomíjené právě ze strany mainstreamu, jelikož si to nemužu zahrát na 20 minut mezi skolou a večeří od maminky.

Simulátor sám o sobě je velmí ČASOVĚ náročná hra, která už svým pojetím brání kvalitní zábavě bez dostatku času.
Když si srovnám kolik enemáků zastřelí pruměrný CoDař za 15 minut co já musím odstartovat a nastoupat do boje, tak je to prostě mimo mísu.
Proto celý koncept 12x12 tančíků na minimapě tolik zaujal - je to simulátor převedený do střílečky. A i tam jsou občas problemy s čekáním až se mapa nahraje, nelze se připojit na mapu během hry apod.
Zase na druhou stranu to je to co dělá Simulátor simulátorem - ten prožitek od začátku až do koce bez možnosti něco urychlit. DF servery jsou v podstatě maximem urychlení a-la CoD/Wolfnstajn apod. A my se to zase snažíme si to ještě zesložitit/prodloužit nějakým limitem letadel, vzdáleností od fronty a jinými natahovacími obezličkami (viz:zahřívání motorů).

Podle mě je pojetí simulátoru v IL2 dost dobré a velmi variabilní. Potřebujeme jenom zamakat na addonech jako je kariera na základě DF aktivity (tj. online kariera) a výrazné optimalizaci hry na 500 učastníků jako minimum. O grafice ani nemluvě. Zbytek bych ponechal na snaze komunity at si to svoje prostředí vytvoří z těchto modulárních kamenů (mapy, soundy, era,pozemáky apod) - pdle mě je celý UP modul krok správným směrem, ale bez celkového standardu kvality.

Takže opět je pro mě vítězem simulátor, který bude umožnovat nejvariabilnější kombinace simulací jednotlivých oblastí skutečnosti (pozemáky, počasí, zvuky, DM, FM, střelbu, frontu, moře, hlínu, mapy, kariera, rozkazy, velení, úspěch a prohra, zkušenost a opotřebení atd.
Zatím jsme tak v pulce.Mrknutí
 
WT_Flan
313_Nevo napsal:
Kedze ide o vysneny 'idealny sim pre kazdeho', tak nevidim ziaden problem mat v tom nabusenu offline dynamicku kampan so super AI ( uroven T-800 Šklebící se )


Ne, tak o ten nejde.

To se porad musime bavit o nejakem sci-fi PC, aby vznikl sim, ktery bude mit vsechno co bychom radi, co je treba, aby nad tim pilot zajasal ? To tady zeblejeme 50 stran, abychom si rekli, ze to vlastne dneska nejde ? Neverim tomu, ze to nejde.

Myslime si, ze nejde stvorit nic jako RoF, Sturm, Clod ale co bude mit nabusena streva necim vic ? Aby z toho byl libove maso v omacce a omacka sama o sobe kolem pilota bajecne navozujici zivot a boj pilota zrovna ve WW2 ?

Je to pouze a jen o nutnem brutalnim vypocetnim vykonu pro dodani toho vseho na monitor, nebo je to i chytrosti a trefe do cerneho co a jak naservirovat, cim zapusobit, co zahrnout do takoveho simu, jak spise chytre, nez nutne monumentalne a rozezrane "za ""malo"" penez udelat poradny koncert" aniz bychom nezbytne potrebovali ten nejlepsi komp na svete pro modelovani pocasi ???? Úsměv
 
313_Nevo
Zakial sme sa dohadovali, niekto nas predbehol Šklebící se Šklebící se Šklebící se
PRO FLIGHT SIMULATOR

YouTube Video




Z youtube:
THIS IS A SPAM. HE IS BEING PAID TO DO THIS. PROFLIGHT SIMULATOR IS THE BIGGEST SCAM I HAVE EVER SEEN. ITS A COPY OF A FREE OPEN SOURCE FLIGHT SIMULATOR CALLED FLIGHT GEAR. SO YOU PAY $100.00 FOR CRAP, THAT IS STOLEN, WHERE AS YOU CAN GET THE SAME PRODUCT LEGALLY FOR FREE!!! WW W. F L IGHT G E A R.C O M!!!! OR JUST GET X PLANE 10 FOR 70 BUCKS, OR FSX FOR 20 BUCKS!! WE ARNT STUPID YOU DAMN FUCKING ADVERTISING SPAM BITCHES
Šklebící se Šklebící se Šklebící se
Upravil/a 313_Nevo dne 17-02-2012 16:29
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
313_Nevo
WT_Flan napsal:
To se porad musime bavit o nejakem sci-fi PC, aby vznikl sim, ktery bude mit vsechno co bychom radi, co je treba, aby nad tim pilot zajasal ? To tady zeblejeme 50 stran, abychom si rekli, ze to vlastne dneska nejde ? Neverim tomu, ze to nejde.

Myslime si, ze nejde stvorit nic jako RoF, Sturm, Clod ale co bude mit nabusena streva necim vic ? Aby z toho byl libove maso v omacce a omacka sama o sobe kolem pilota bajecne navozujici zivot a boj pilota zrovna ve WW2 ?


Ja neviem Flane, slo by toto stvorit na nie sci-fi PC?
313_Nevo napsal:

Nazov: Battle Over Europe (aby sme vedeli na co sa odkazovat)

Trening: ako Flanker 2.5

Single-player: kampan ako Europen Air War / Falcon 4.0 / BoBII: WoV

Multi-player: server ako WWIIOL/Aces High II

Grafika: ako ROF/CLOD/A-10

Zvuky: ako A2A Simulations

FM: ako X-Plane

DM: ako ROF/CLOD/A-10

Kokpity: ako FSX/X-Plane

Pocasie: ako FSX/X-Plane

AI: ako Terminator T-800 Šklebící se

CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
WT_Flan
313_Nevo napsal:
WT_Flan napsal:
To se porad musime bavit o nejakem sci-fi PC, aby vznikl sim, ktery bude mit vsechno co bychom radi, co je treba, aby nad tim pilot zajasal ? To tady zeblejeme 50 stran, abychom si rekli, ze to vlastne dneska nejde ? Neverim tomu, ze to nejde.

Myslime si, ze nejde stvorit nic jako RoF, Sturm, Clod ale co bude mit nabusena streva necim vic ? Aby z toho byl libove maso v omacce a omacka sama o sobe kolem pilota bajecne navozujici zivot a boj pilota zrovna ve WW2 ?


Ja neviem Flane, slo by toto stvorit na nie sci-fi PC?
313_Nevo napsal:


Nazov: Battle Over Europe (aby sme vedeli na co sa odkazovat)

Trening: ako Flanker 2.5

Single-player: kampan ako Europen Air War / Falcon 4.0 / BoBII: WoV

Multi-player: server ako WWIIOL/Aces High II

Grafika: ako ROF/CLOD/A-10

Zvuky: ako A2A Simulations

FM: ako X-Plane

DM: ako ROF/CLOD/A-10

Kokpity: ako FSX/X-Plane

Pocasie: ako FSX/X-Plane

AI: ako Terminator T-800 Šklebící se


Jednak to nemohu tvrdit, a pokud ano, musi to byt presne "jako tohle, nebo ono" ? Úsměv

Kristova noho, jaky byl tisickrat omlety Red Baron a co bylo potreba za provozni prostredky ? Mnohdy preci neni treba kanonu na vrabce, ne vzdy, ale kolikrat staci relativne "drobnost", aby se dosahlo na Mesic. Abych si prohled krater, nemusim tam hned letet...ci jak to priblizit. Úsměv
 
WT_Schmouddle
Aby sis prohlédl kráter na Munu, je potřeba za 5 USD zakoupit Kerbal Space Program.
Za pět babek jsem u toho seděl déle než u CLOdu.

Krásný sim s bezvadnou learning curve....Na začátku stavíš arkádově rakety a v explozích a špatně oddělených stupních přemýšlíš jak se dostat na orbit...a v momentě kdy se Ti to podaří a raketa letí prostorem, emáš palivo na návrat zpět na Kearth či jak se to jmenuje....Tak zjistíš že pod touo arkádičkoou se skrývá brutální realismus.

Za pět babek.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
313_Nevo
WT_Flan napisal:
Jednak to nemohu tvrdit, a pokud ano, musi to byt presne "jako tohle, nebo ono" ? smiley

Ten zoznam som stvoril viacmenej na podnet Noviho hlasky:
1stCL Novotny napisal:
Tímhel spůsobem dokázat dát do kupy to co bych rád. A pak si podle toho hodnotit CLOD,RoF,A-10C atd.

Takze to vyssie je taka moja hodnotiaca tabulka. O ktorej sa da diskutovat a menit ju.

Samozrejme prevedenie moze byt rozne. Kukol som ten Kerbel Space Program. A kludne ta nova vec moze byt za 5emerickych a moze vyzerat takto:
YouTube Video



Ale moze to byt aj za 70emerickych a vyzerat napr. takto:
YouTube Video





Sposoby su rozne, a druhy sposob nemusi byt vyslovene 'hratelne' lepsi ako prvy Úsměv
Takze je pravda, ze 'Nemusim liezt na horu, aby sme vedel aka je ta hora krasna. Bo ked budem na nej, tak ju uz neuvidim' Úsměv


Samozrejme Novimu neslo o to, ako by to malo vyzerat graficky atd. Slo tu o to, ako moc to ma simulovat realitu (a co ta simulacia reality vlastne je), aby sme boli viacmenej vsetci spokojni.

Ale si myslim, ze skor najdeme konsenzus v tom, co to ma obsahovat (z toho co uz bolo/je) ako konsenzus v tom, ze ako to ma simulovat realitu.

Bo na priklade Kerbel Space Programu a X-Plane si zoberme priklad CLODu a WoPrey.
WoPrey je momentalne tiez za nejakych 5emerickych a moze ponuknut tolko a mozno aj viac zabavy ako CLOD!?
Takze ako som sa uz pytal, tak sa pytam podobne znova.
Co napr chyba takemu WoPrey? A ak mu nieco chyba, co to je? A nemam na mysli z pohladu simulacie reality, ale z pohladu co ine hry pred nim (po nom) mali (maju) a WoPrey nema.
Bo tie konkretne priklady, konkretnych hier nam viacmenej davaju schemu alebo inak povedane hruby nacrt toho, ako tu realitu slo (ide) 'nasimulovat' a ako to mohlo byt 'nasimulovane' aj v tom nasom priklade ako je WoPrey. Mrknutí
Upravil/a 313_Nevo dne 19-02-2012 13:36
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
1stCL_Novotny
A co když to Novi myslel takhle.

Realita - Tohle slovo nemá smysl definovat, je to prostě náš svět se vším co bylo je a bude.

Simulace reality(obecně) - Zde už je třeba definovat.

Simulace reality je tvořena několika částmi kreté dohromady vytvářejí SIMULOVANÝ svet. V našm případě letecký simulátor, bez ohledu na jeho přímé určení.

Simulovat je třeba spousata věcí které se starají o naše přirozené vněmy.

Oči(jeden z hlavních faktorů)- Tento druh vnímání je pro člověka jedním z nejdůležitějších. Nutné simulovat jistý druh grafického podání.

Uši(zvuk je další z důležitých faktorů)- Podle mého osobního pohledu jediná věc která se v rámci simulace dá udělat na 99,9% přesně.

Fyzika(vazba na tělo)- Veškeré faktory působýcí na telo pilota. Tahle věc bohuže je jedna z těch které jsou hodně mimo možnosti. Jediné co máme je odezva na řízení FF.
Obecná fyzika je něco jiného, s tím se pracuje normálně. A myslím že je to samostatná věc.


A takhle další a další potřebné věci. S tím spojená definice co a jak. Dál podložený tím co tu celou dobu rozebíráte. Úsměv
U každé třeba bodování 1-10. A pak se podle toho dá ohodnotit simulátor jako je CLOD, ROF či DCS. Kapito?Mrknutí
 
1stCL_Novotny
Ještě dodám. Výcvikový sim pro taktiku a kryzové simulace se toho nikterak netýkají. O této čistě specifické věci tu nikdy nešlo. Je to čistě určeno pro danou věc a né pro simulaci-vytváření vysněných životů z jistého prostředí.Úsměv
 
313_Nevo
1stCL Novotny napsal:
A co když to Novi myslel takhle.
...
Oči(jeden z hlavních faktorů)- Tento druh vnímání je pro člověka jedním z nejdůležitějších. Nutné simulovat jistý druh grafického podání.
...
S tím spojená definice co a jak...

Takze tu je moja definicia Šklebící se
313_Nevo napsal:

Nazov: Battle Over Europe (aby sme vedeli na co sa odkazovat)
...
Grafika: ako ROF/CLOD/A-10
...

CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
313_Nevo
1stCL Novotny napsal:
Ještě dodám. Výcvikový sim pro taktiku a kryzové simulace se toho nikterak netýkají. O této čistě specifické věci tu nikdy nešlo. Je to čistě určeno pro danou věc a né pro simulaci-vytváření vysněných životů z jistého prostředí.Úsměv

Neviem, ale ja v tomto nevidim zas taky problem. Tu spominanu Lekkovu variabilitu ja vidim v tom, ze clovek si moze zvolit svoju 'uroven'.
Priklad za vsetkych, Falcon4.0, na urovni napr. "I can win" pilot mohol startovat stalcenim 'E' a na urovni napr. "Nightmare" pilot si mohol vyskusat 'ramp start' se vsim vsudy Úsměv
Ja som za takuto variabilitu.

310_Lekk napsal:
No ještě je třeba si uvědomit další dosti duležitou odlyšnost od běžných onlajnovek i offlajnovek.

Málokdo si to uvědomuje, ale žádný simulátor neumožnuje zastavení a uložení hry například v pulce boje. Vždy je potřeba minimálně sednout a teprve pak se to da savnout.
Tím jsou simuůlátory dosti limitované a opomíjené právě ze strany mainstreamu, jelikož si to nemužu zahrát na 20 minut mezi skolou a večeří od maminky.

Velmi dobra osviezujuca myslienka Úsměv
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
WT_Horrido
313_Nevo napsal:
310_Lekk napsal:
No ještě je třeba si uvědomit další dosti duležitou odlyšnost od běžných onlajnovek i offlajnovek.

Málokdo si to uvědomuje, ale žádný simulátor neumožnuje zastavení a uložení hry například v pulce boje. Vždy je potřeba minimálně sednout a teprve pak se to da savnout.
Tím jsou simuůlátory dosti limitované a opomíjené právě ze strany mainstreamu, jelikož si to nemužu zahrát na 20 minut mezi skolou a večeří od maminky.

Velmi dobra osviezujuca myslienka Úsměv


Taky se nedá během letu skákat z letounu do letounu... Úsměv Ale pokrok existuje, máme již v realistickém simulátoru hlášky typu "XYZ byl propečen do křupava" což je super ne? Lidové masy to ocenily.
A co mi teda vysloveně chybí v současných simulátorech je hláška "press any key to continue" po úvodních animacích na skok do menu. Taková moderní základní věc a v simulátorech chybí... Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Pedropan
WT_Horrido napsal:
Ale pokrok existuje, máme již v realistickém simulátoru hlášky typu "XYZ byl propečen do křupava" což je super ne?


Blboune, kafe mam v haji... Šklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící se
 
http://www.wtigers.org/
alfik
Nééé to nééé... už zase... já nemám na klávesnici klávesu s nápisem "any", díval jsem se i zespoda! Cool
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
WT_Horrido
[img]http://profile.ak.fbcdn.net/hprofile-ak-snc4/41575_126075560766311_2675_n.jpg[/img] is not a valid Image.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

34,767,040 návštěv