May 02 2024 15:10:20
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Studie na téma REALITA a možné provedení SIMULACE.
WT_Horrido
Lekku hra je přece simulace, děti simulují hrou chování dospělých ne? Simulátor má předstírat skutečnost, je to jednak levnější a taky bezpečnější. Hra je to předstírání skutečnosti. Když odhlédneme od vojenských simulátorů na získávání návyků (a i tam funguje odměna v podobě spokojeného instruktora, Úsměv o možné následné záchraně života ve skutečné akci nemluvě) tak to přece hra je.
Proč by to neměla být zábava?
Upravil/a WT_Horrido dne 16-02-2012 12:53
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Novotny
310_Lekk napsal:
OK pokud se tedy oprostíme od slova simulovaná zábava, pak simulátor nemá nic společného s hrou. A jedině hry lidi baví - utíkají k nim totiž před realitou (kterou má za vzor simulátor).

Takže pokud bychom se měli držet slova simulátor, tak bychom se měli uplně oprostit od slova zábava a na hlavni modlu povýšit slovo realita.

Jak píše autodeth - pokud je možné v reálném čase popsat interaktivitu dvou a více prvků v simulátoru, pak by hlavním měřítkem mělo být správnost/kvalita simulace této interakce.

Pokud tedy mám shrnout Novotneho na začátku této stránky - tak vždy bude nějaká interakce okolního prostředí s objektem simulace (a (je jedno jestli civil nebo fight).
A právě na kvalitě věrnosti interakce záleží. Nej sim bude mít nejkvalitnější a také NEJVARIABILNĚJŠÍ prostředí simulující všechny možné stavy. Jak se toho technicky dosáhne je mimo tuhle diskuzi doufám (protože pak si pujdu cucat palec na nočníkŠklebící se ).

Kvalitní kokpit simulátor nedělá, kvalitní pozemní boje simulátor bojového era taky nedělají. Kvalitní počasí a DM taky samo o sobě nic nedokáže. Takže je to o variabilitě všech prvku simulovaných v PC a jejich porovnání se skutečností.

Bohužel nějak mi uniká jestli mužeme skutečně ověřit, jak se ero doopravdy rozpadá při zásahu 22,456 cm od hlavního nosníku oproti zásahu 32,122 cm tamtéž a toto následně nasimulovat. Úsměv

Takže za mě je tedy měřítkem kvality simulátoru věrnost předloze..bohužel nic pro hraní.Vyděšený

než jsem dovaril obed tak mě Autodeth předběhl.


MrknutíMrknutíMrknutíMrknutíMrknutíMrknutíMrknutíMrknutíMrknutíMrknutíMrknutíMrknutíMrknutíMrknutíMrknutí

První parádní úvaha nad tím o co tu jde! Gratulace,´´.

Tak a přesně na takovémhle základu by to mohlo fungovat. Jde o všeobecný pohled na simulaci.
Nevo , Autodeath : máte pravdu,ale to není druh simulátoru/simulace pro lidi. Je topřímo určeno pro taktiku a řešení extrémních situací. A to pro lidi co to v reálu dělají, potřebují se zlepšovat a pilovat své schopnosti. Nic pro navození euforie z vytvořéného života pro zbytek lidí co mají své nádherné sny.

Je mnoho faktorů co je třeba,ale online prvej je jaksi mimo,ale jen proto že obsahuje vše co samotný sim v offline plus navíc lidský potenciál.

Tímhel spůsobem dokázat dát do kupy to co bych rád. A pak si podle toho hodnotit CLOD,RoF,A-10C atd.

Samotnou diskuzi jsem rozjel bo sám na to makovici nemám a ostatní si možná konečně ujasní kdo o čem mluví, a Bože dej možná to dokážou a schodnou se na jistých neextrémních kompromisech. Od té doby můžou diskutovat na jedné rovině.

Ale pokud to tu pročítám je to nemožné. Úsměv
 
j4ck41
313_Nevo napsal:
Abych to objasnil.
Chcel som tym len napisat, ze stale mozes vytvorit dynamicku kampan s kopu lietadiel na nebi a kopou pozemakou na zemi (komplexne simulovat boj), ale samotne stroje ktore pilotujes a ktore sa tam pohybuju nemusia byt namodelovane komplexne (graficky, FM, DM...).


nemusis nic objasnovat ... je to typicky 1. priklad ze 3, ktere jsem uvadel o par prispevku vys ... a v tomto prikladu je vse otazka kompromisu a urceni priorit
 
j4ck41
310_Lekk napsal:
Bohužel nějak mi uniká jestli mužeme skutečně ověřit, jak se ero doopravdy rozpadá při zásahu 22,456 cm od hlavního nosníku oproti zásahu 32,122 cm tamtéž a toto následně nasimulovat. Úsměv


fyzikalni model by mel na tuto otazku odpoveded
 
313_Nevo
Ano, su rozne pohlady, ale mi sa teda (uz spravne) bavime o IDEALNOM SIME PRE KAZDEHO ktory budeme nazyvat napr Mrknutí
Battle Over Europe


Taaakze...
310_Lekk napsal:
...A právě na kvalitě věrnosti interakce záleží. Nej sim bude mít nejkvalitnější a také NEJVARIABILNĚJŠÍ prostředí simulující všechny možné stavy. Jak se toho technicky dosáhne je mimo tuhle diskuzi doufám (protože pak si pujdu cucat palec na nočníkŠklebící se ).

Bohužel nějak mi uniká jestli mužeme skutečně ověřit, jak se ero doopravdy rozpadá při zásahu 22,456 cm od hlavního nosníku oproti zásahu 32,122 cm tamtéž a toto následně nasimulovat. Úsměv


Aby sme sa pripadnym takymto problematyckym temam vyhli, navrhujem najprv povedat, ze ktora cast ktorej uz vydanej hry splna nase 'ocakavania v simulacii reality' (aspon zhruba) - takzvane poucenie z predosleho vyvoja.
Ked takyto zoznam spravime, mozme povedat, nakolko nam ta ktora cast vyhovuje a nakolko ju treba viac priblizit realite. Bo z toho co za posledne roky vychadza, je mozne jednoducho urcit mozny technologicky strop dnesnej doby. A od toho sa mozme odpichnut.

Takze body zaujmu:
bud
j4ck41 napsal:
1 - simulacia pouzivane bojove techniky
2 - simulacia protivniku pomoci AI
3 - simulacia samotnych leteckych boju a zucastnenych poctu.
4 - simulacia cinnosti bojove jednotky v takovemto konfliktu.
5 - a melo by to i hezky vypadat a hejbat se i pri vetsich poctech

a/alebo
WT_Horrido napsal:
User interface:
První setkání:
Jádro simulátoru:
Technická stránka:

Co dál?


Co takto z tohto zlozit najprv zoznam poloziek zaujmu, potom podoplnat hry ktore to najvernejsie splnuju, potom sa vyjadrit k zmene tej danej polozky tak, aby vernejsie odpovedala nasemu zaujmu Mrknutí
Upravil/a 313_Nevo dne 16-02-2012 13:04
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Lekk
Horri - pokud se držíme slova simulátor nemá to nic společného s hrou. Hra je totiž definována jako soutěživý/zážitkový prvek společnosti (i zvířecí) kde je cílem dosáhnout umělých výsledků/pocitů uspokojení v rámi pravidel hry.

Simulátor nemá za cíl nic jiného nežli převést skutečnost do bezpečného prostředí - a tím druhoplánovitě ušetřit náklady,případně zachránit spoustu životů/kvalitu produkce (takže spoustu prac. pozic/zivotů apod).

Tj. mícháš dvě věci do sebe:

1/ co je simulátor
2/ k čemu simulace využiješ (jaký je přínos)

samozřejmě pokud se najde dokonalý simulátor (něčeho), který bude poskytovat zábavu masám lidí, pak se stane virtuální životní realitou s mnoha závislými. (příkladem je např. MMORPG nebo Sims). Ale to je skutečně jenom dusledek využití tohoto algoritmu - nikoliv jeho kvalitativní posouzení. Sims byly dost jednoduchý a jak prorazili.

proto se porád ptám na to samé - k jakým výsledkům chcete dojít při posuzování kvality simulátoru.

EDIT: co je pro vás rozhodující pro tuto debatu - kvalita samotné simulace nebo kvalita přínosu simulace/í?
Upravil/a Lekk dne 16-02-2012 13:19
 
WT_Horrido
Dobře, ale simulátor leteckých bojů druhé světové války (například) přece není simulátor podle definice.

Já chci dojít k pokud možno co nejvěrohodnějšímu přiblížení zážitku leteckých bojů uživateli PC a dát mu možnost stát se válečným pilotem.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Lekk
OK - pak toho ale dosahuješ kombinací několika simulátorů, které jsou účelově provázány s cílem dosáhnout herního výsledku/prožitku.
Neexistuje totiž něco jako "simulátor leteckých bojů druhé světové války" - na to je ta definice příliš obecná. Mužeme říci, že hra IL2 sturmovik simuluje letecké boje ve WW2 - ale to se právě už bavíme o hře.
Jinými slovy oba máme stejný cíl, ale do téhle debaty je to OT.Šklebící se

Jinými slovy - slovo simulátor je už dost zprofanované v herním prumyslu :-)
Upravil/a Lekk dne 16-02-2012 13:51
 
WT_Horrido
Uvažujeme ale pořád hranice herního PC ano? Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
313_Nevo
WT_Horrido napsal:
Já chci dojít k pokud možno co nejvěrohodnějšímu přiblížení zážitku leteckých bojů uživateli PC a dát mu možnost stát se válečným pilotem.


Ok, takze, co je zle napr na Europen Air War?
V com nevierohodne priblizuje zazitok leteckych bojov uzivatelovi PC? Úsměv
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
WT_Horrido
Z dnešního pohledu?

A na EAW bylo něco špatně? Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
313_Nevo
Šklebící se
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Lekk
WT_Horrido napsal:
Uvažujeme ale pořád hranice herního PC ano? Úsměv


Pokud se stále držíme herního prumyslu, pak je platné co jsem napsal na začátku - musí dokázat zaujmout co nejvíc hráčů co nejlepším herním zážitkem - bohužel vždy na ukor simulace skutečnosti.

Je to dáno výpočetním výkonem našich křemíkových krabiček a také zmíněnou náladovostí uživatelů.

Pokud tedy chceš hodnotit herní prumysl, pak musíš vzít v potaz zájem hráčů. Takže nejlepší herní sestava zážitek/simulace vychází z upřednostnění zážitku s maximální možnou simulací (jako přívažek).

Pokud bychom ale měli posuzovat skutečné piloty a příznivce simulací pak je poměr přesně obráceně upřednostnění simulace s maximální možnou herní invencí (jako přívažek).

Já myslím že tedy máme min dvě kriteria pro tabulku:

1/ Simulace prostředí
2/ Hratelnost a zábava

Ale tohle jsou základy, které má každý herní developer jako základní mustr hodnocení investic do projektů - tj. nic nového pod sluncem Vyděšený

PS: platí jen pokud hodnotíš hru jako takovou - nikoli simulátor použitý ve hře.
Upravil/a Lekk dne 16-02-2012 14:10
 
autodeath
hovorime o simulatoru bojoveho letce a ten pro simulovani sve cinnosti potrebuje mit simulovany svuj bojovy prostredek


Ano, to se samozrejme pouziva. V rekneme hybridnich simulatorech, hybridni ve smyslu urovne rozliseni simulace deje. Jako priklad muzeme uvest simulator pro vycvik rizeni boje, kde jednotlive prostredky jsou modelovany na urovni, kterou jsem popisoval vyse a jsou naprosto dostatecne pro dany ucel. nektere z ucastnych prostredku, rekneme tank, muze byt realizovan simulatorem tanku, v nemz sedi skutecna obsluha a jehoz vstupy a vystupy jsou propojeny se vyse uvedenym simulatorem vedeni bojove cinnosti.
Vsimneme si pojmu 'naprosto dostatecne'. To je naprosto klicovy modelovani a simulaci, kdy jsme omezeni prostredky. My nejsme proste schopni dneska postavit virtualni realitu, kde budou statisice podrobne modelovanych objektu vzajemne a vuci okoli interagujich. Proste nejsme. Neustale resime obtiznou optimalizacni ulohu, kdy na jedne strane mame technicke prostredky, na druhe teoreticke predpoklady. Teoreticke predpoklady budou asi vzdy krok napred pred technickymi prostredky pro realizaci.
To dava i predpoklad odpovedi na Horriho otazku 'Co se udelalo spatne?', kterou, predpokladam, miri na nejvetsi nenaplnene ocekavani milovniku bojovych wwii simulatoru posledniho desetileti. Zdroje. Podle mne Oleg mel sen, velky sen. Stvorit piskoviste, sandbox, modularni system, na nemz by se daly tvorit bojove simulatory, takovych, jake jsem nastinil ve druhem odstavci. Chtel neco obecnejsiho, nez je, z hlediska sirsiho modelovani bojoveho deni, dosti omezeny IL2. Skvela myslenka, mimoradna odvaha, bohuzel hodna spise nejakeho vyzkumneho pracoviste nez cloveka v komercni sfere. Si to predstavte, mate teoreticke reseni a hledate pro to chodne technicke reseni. To bude vzdy vasim omezujicim prvkem, z povahy veci vzdy. Musite delat kompromisy, 'orezavat' modely a tudis i budouci schopnosti simulatoru odrazet pozadovane aspekty skutecnosti. Prichazeji nove technologie, lepsi technologie, umoznujici lepe namodelovat 'skutecnost'. To je vse nesmirne mnozstvi prace, kterou je potreba udelat, protoze je to neco jako zaklady budovy. Az postavite budovu, uz je zmenit nepujde. Nesmirne mnozstvi prace, kterou musite udelat ac navenek neni videt. Zaklady z dalky ze zeme taky neni videt. Az zacnete stavet skelet. U modelovani a simulace jsou ty zaklady mnohem dulezitejsi nez skelet, neb ony a jen ony determinuji budouci moznosti simulatoru. Pak prijde netrpelivy donor, ktery spravne rozpozna, ze se tym venuje ukolu, ktery je zasluzny, ale na mnohem delsi dobu nez je bezny komercni vyvojovy cyklus schopen akceptovat. postavit skelet a vydat. No, obdivuju zarputilost Olega, hodnou spis vyzkumnika nez komercni tvurce her. Takovy ukol bych vzdal do dvou let a sel bych se zivit necim jednodussim. Zalezitosti kolem optimalizace grafiky jsou marginalni. Vyvoj ve vykonu hardware a prace na prislusnem kodu to vyresi. Spis se bojim, co zustalo z puvodni syntezy 'zakladu''. Bud se stihl dopracovat a pak je to jen otazka parametrizace a 'oziveni', nebo jde o dalsi padly sen. To nam nikdo neprozradi. Ukaze cas.
Dnes je dle meho mineni k dispozici jediny verejne dostupny bojovy simulator, wwii online. spnujici jak takticke, tak operativni pozadavky. Bohuzel jeho 'zaklady', v implementacni terminologii 'enginu', modely a pouzita technologie implementace je zastarala a narazila na sve limity. Pokusy o zmodernizovani vzhledu vedou zejmena k nasobnemu narustu vypocetnich naroku klientu. Nekolikanasobnemu za ty tri nebo ctyri roky, co ho hravam. O podrobnejsich modelech nemuze byt rec, to znamena prekopani zakladu a to nejde.
Trochu pesimisticky, vim :-). Ale diky tomu, ze do toho trosku vidim, jsem usetren velkych zklamani a jsem vdecny za jakykoli pokrok. Koneckoncu, kdysi jsme si uzivali na textovych hrach, kde vetsinu simulace prostredi zajistovala nase predstavivost a jake to byly panecku casy :-)
 
313_Nevo
Dobre teda, tu je berna minca leteckych bojovych simov:

Nazov: Battle Over Europe (aby sme vedeli na co sa odkazovat)

Trening: ako Flanker 2.0

Single-player: kampan ako Europen Air War / Falcon 4.0

Multi-player: server ako WWIIOL/Aces High II

Grafika: ako ROF/CLOD/A-10

Zvuky: ako A2A Simulations

FM: ako X-Plane

DM: ako ROF/CLOD/A-10

Kokpity: ako FSX/X-Plane

Pocasie: ako FSX/X-Plane

AI: ako Terminator T-800 Šklebící se


Toto mozu byt zakladne polozky, maximum z toho co bolo/je na sucastnej scene. Mozme sa o nich bavit, mozme ich menit...
"Simulacia prostredia?" Ked tieto polozky upraceme, mozme sa bavit, ako ta ktora polozka ma simulovat dane prostredie.

"Hratelnost a zabava?" Ked doriesime simulaciu poloziek, mozme sa bavit v akej miere simulaciu danych poloziek nakombinovat, alebo aky rozsah simulacie danej polozky zvolit -> "I Can Win" - "Bring It On" - "Hurt Me Plenty" - "Hardcore" - "Nightmare" Mrknutí

A ked budeme hotovi, pobavime sa o kompromisoch, ktore budu nutne, aby to slapalo "v hraniciach herneho PC" Šklebící se
Upravil/a 313_Nevo dne 16-02-2012 15:51
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
j4ck41
autodeath napsal:
hovorime o simulatoru bojoveho letce a ten pro simulovani sve cinnosti potrebuje mit simulovany svuj bojovy prostredek


Ano, to se samozrejme pouziva. V rekneme hybridnich simulatorech, hybridni ve smyslu urovne rozliseni simulace deje. Jako priklad muzeme uvest simulator pro vycvik rizeni boje, kde jednotlive prostredky jsou modelovany na urovni, kterou jsem popisoval vyse a jsou naprosto dostatecne pro dany ucel. nektere z ucastnych prostredku, rekneme tank, muze byt realizovan simulatorem tanku, v nemz sedi skutecna obsluha a jehoz vstupy a vystupy jsou propojeny se vyse uvedenym simulatorem vedeni bojove cinnosti.
Vsimneme si pojmu 'naprosto dostatecne'. To je naprosto klicovy modelovani a simulaci, kdy jsme omezeni prostredky. My nejsme proste schopni dneska postavit virtualni realitu, kde budou statisice podrobne modelovanych objektu vzajemne a vuci okoli interagujich. Proste nejsme. Neustale resime obtiznou optimalizacni ulohu, kdy na jedne strane mame technicke prostredky, na druhe teoreticke predpoklady. Teoreticke predpoklady budou asi vzdy krok napred pred technickymi prostredky pro realizaci.
To dava i predpoklad odpovedi na Horriho otazku 'Co se udelalo spatne?', kterou, predpokladam, miri na nejvetsi nenaplnene ocekavani milovniku bojovych wwii simulatoru posledniho desetileti. Zdroje. Podle mne Oleg mel sen, velky sen. Stvorit piskoviste, sandbox, modularni system, na nemz by se daly tvorit bojove simulatory, takovych, jake jsem nastinil ve druhem odstavci. Chtel neco obecnejsiho, nez je, z hlediska sirsiho modelovani bojoveho deni, dosti omezeny IL2. Skvela myslenka, mimoradna odvaha, bohuzel hodna spise nejakeho vyzkumneho pracoviste nez cloveka v komercni sfere. Si to predstavte, mate teoreticke reseni a hledate pro to chodne technicke reseni. To bude vzdy vasim omezujicim prvkem, z povahy veci vzdy. Musite delat kompromisy, 'orezavat' modely a tudis i budouci schopnosti simulatoru odrazet pozadovane aspekty skutecnosti. Prichazeji nove technologie, lepsi technologie, umoznujici lepe namodelovat 'skutecnost'. To je vse nesmirne mnozstvi prace, kterou je potreba udelat, protoze je to neco jako zaklady budovy. Az postavite budovu, uz je zmenit nepujde. Nesmirne mnozstvi prace, kterou musite udelat ac navenek neni videt. Zaklady z dalky ze zeme taky neni videt. Az zacnete stavet skelet. U modelovani a simulace jsou ty zaklady mnohem dulezitejsi nez skelet, neb ony a jen ony determinuji budouci moznosti simulatoru. Pak prijde netrpelivy donor, ktery spravne rozpozna, ze se tym venuje ukolu, ktery je zasluzny, ale na mnohem delsi dobu nez je bezny komercni vyvojovy cyklus schopen akceptovat. postavit skelet a vydat. No, obdivuju zarputilost Olega, hodnou spis vyzkumnika nez komercni tvurce her. Takovy ukol bych vzdal do dvou let a sel bych se zivit necim jednodussim. Zalezitosti kolem optimalizace grafiky jsou marginalni. Vyvoj ve vykonu hardware a prace na prislusnem kodu to vyresi. Spis se bojim, co zustalo z puvodni syntezy 'zakladu''. Bud se stihl dopracovat a pak je to jen otazka parametrizace a 'oziveni', nebo jde o dalsi padly sen. To nam nikdo neprozradi. Ukaze cas.
Dnes je dle meho mineni k dispozici jediny verejne dostupny bojovy simulator, wwii online. spnujici jak takticke, tak operativni pozadavky. Bohuzel jeho 'zaklady', v implementacni terminologii 'enginu', modely a pouzita technologie implementace je zastarala a narazila na sve limity. Pokusy o zmodernizovani vzhledu vedou zejmena k nasobnemu narustu vypocetnich naroku klientu. Nekolikanasobnemu za ty tri nebo ctyri roky, co ho hravam. O podrobnejsich modelech nemuze byt rec, to znamena prekopani zakladu a to nejde.
Trochu pesimisticky, vim :-). Ale diky tomu, ze do toho trosku vidim, jsem usetren velkych zklamani a jsem vdecny za jakykoli pokrok. Koneckoncu, kdysi jsme si uzivali na textovych hrach, kde vetsinu simulace prostredi zajistovala nase predstavivost a jake to byly panecku casy :-)


sry ale v nasem konkretnim pripadu uvazujes az moc komplexne ... pokud tvorim virtualni bojiste pro letecky simulator tak neni zapotrebi prilis komplexne simulovat pozemni boje ... skutecne neni, tam opravdu staci mit "krabice" ktere klidne muzou mit hitpointy a ktere se mezi sebou budou mydlit a pripadny posun = zmena fronty ... v pripade ze tvorim historicky sim, tak tam mam praci dokonce ulehcenou nebot ani nemusim mit vzajemnou interakci pozemnich jednotek na hranici uzemi, protoze vyrazne pohyby fronty mohou mit napevno definovane ... a teprve na tohle byt naroubovana dynamicka kampan

stale je cilem mit uveritelnou kampan bojoveho letce - tzn. v pripade ze je to bitevnik a nepritel utoci tak se mu asi urcite zvedne pocet bitevnich letu za den, pokud je to nemecky bombarder tak asi nebude v poledne 15.12.1940 startovat spolu s dalsimy desitkami masin z ryznych KG k dennimu utoku na Londyn apod. - ne vytvorit virtualni bojiste
 
Lupen_cz
Co by podle mě měl obsahovat sim (hra):

1. Po grafické stránce by měl odpovídat hrám 2010+

2. Co nejpřesnější prostředí té dané doby, ve které se sim odehrává (autentické mapy a jejich grafická stránka)

3. Plně ovladatelné letadlo s možností náhodných poruch jeho součástí. Co nejvěrohodnější simulace fyziky letadla včetně opotřebení, pilota (zranění, přetížení, únava atd.), tak i počasí.

4. Podrobné statistiky o proběhlých bojích. (čísla a grafy)

5. Co se týče AI, tak hlavní důraz kladu na pozemní jednotky, nebo např. postup fronty atd. Samotní piloti by měli by měli být zastoupeni člověkem! Z toho plyne, že pro mě je u simulátoru ( hry) nejdůležitější online. Prostě pilota žádné AI nenasimuluje tak, aby mi to přinášelo dostatečnou zábavu(simulaci). Nehledě na to, že si s ním moc nepokecám a neproberu s ním např. právě proběhlou bitvu. Tímto bodem pro mě ztrácí význam, jakákoli kampaň a jiné offline lítání.

6. Další z hlavních bodů, bez kterého bych si sim (hru) nekoupil (nebavil by) je doba, ve které se sim odehrává. Pro mě rok 39-45. Ať už z hlediska historického (zájem o tuto dobu), nebo co se techniky týče. Prostě mě nebaví letadla s dvěma budíkama, nebo zase naopak ty, u kterých většinu věcí dělá automatika.

Mé reakce na příspěvky:

Jestli nám jde o bojový simulátor nebo o letecký simulátor

…jde mi o oboje…

Žádná posraná midi hudba. Žádné posrané screeny ze hry jako pozadí. Žádné windowsácké dialogy. Žádné posrané otáčení zubatých modelů ze hry, hráč si chce hrát na bojového pilota, nepřišel do muzea.

Pro mě začíná simulace (hra) usednutím do kokpitu (popř. brífink). Klidně jí budu spouštět a nastavovat přes příkazový řádek. To co je před tím, mě nezajímá a zdá se mi zbytečné tím nějak zatěžovat HW.

Jádro simulátoru: Kariéra
.
…Vidim to jinak - Jádro simulátoru: Online bitvy a souboje, které simulují danou situaci a místo kde se událost odehrála…

Tak kde je přesně chyba? Na co klást důraz? Máme úžasnou mapu Německa, travička, stromečky do kterých se dá narazit, vodička co se leskne, hory co strmě ční. Máme nejlepšího Ponnyho na svetě, máme užasného Sturmbocka, mám nejlépe Létající Pevnost ever. Po modrém blankytu bělavé páry hynou, lehounký větřík s nimi hraje. Máme vlastně všechno ne?

…Myslím že chybou to nebude. Prostě je jiná doba a lidé se chtějí ztotožnit s určitou situací, která je zajímá a kterou chtějí prožít stejně jako ve filmu nebo v knížce. Dalo by se říct, že lidé(ne všichni viz.SVK atd.) už začínají být přežraný filmů a her z období světových válek minulého století. A hledají simulaci (hru) která se týká toho, co by chtěli prožít a o co mají momentálně zájem. Ať už sou to současné konflikty (COD, Arma atd.), sci-fi tituly, závodní simulátory atd. Pokud chce sim (hra) zaujmout (vydělat na sebe) musí brát zřetel na to co současná nová generace vyžaduje a čím se chce bavit(a v reálu se baví). Prostě naše generace stárne a ta nová má víc možností a důvodů jak se bavit, než sedět v kokpitu prvo(nebo druho) válečného letadla. Prostě i když simulátor dosáhne max. realističnosti a obsahuje vše co si tu vysníme, tak člověk který se nezajímá(nebaví ho) o situaci(doba, místo) do které je sim zasazen, tak si ho proste nekoupí.

Chci sjednocenej názor na většinu důležitejch věcí

…Hodně štěstíMrknutí...
 
http://rudelhunde.xf.cz/
313_Nevo
Mate obaja (autodeath a Sakal) pravdu svojim sposobom.

Single-palyer: Mozno by stacilo spravit z pozemakov "krabice" a z lietadiel "krabice s kridlami" a pocitat hitpointy ako pises Sakal, ale to uz dost orezavame realitu a autenticnost.
Bo ked budem letiet v Bf109 chcem ten Sturmovik naletiet zospodu a narvat mu projektily niekam tam, kam pise Hartmann ze sa to malo narvat. A viem ze mi na to bude stacit kratka davka.
A ked budem letiet v Sturmoviku, chcem zase naletiet toho Tigra tak, ze mu to narvem do motora atd. Úsměv

Multi-player: vsetci letia v super namodelovanych strojoch so super FM a super DM a ten server/PC tu interakciu proste musi zvladat Úsměv


Takze je na vypocetnom vykone do akej miery nam dokaze zabezpecit realisticnost a autenticitu. Aspon si myslim..
Upravil/a 313_Nevo dne 16-02-2012 17:08
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
j4ck41
313_Nevo napsal:
z lietadiel "krabice s kridlami" a pocitat hitpointy ako pises Sakal


Nevo neumis cist
 
313_Nevo
Jasne. pisal si len o "krabicach" ako pozemnych cieloch, lietadla som tam doplnil pre nazornejsie opisanie problemu 'krabic a hitpointov' Mrknutí
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

34,802,164 návštěv