Triumf a tragedie
|
von_bahnhoff |
Přidané 07-01-2006 10:51
|
Nováček
Příspěvek: 29
Založený: 09.12.05
|
momentalne se nachazim na dovolene a mam tedy cas i na studium nepratelske literatury (viz nazev vlakna ) prestoze tato kniha je desna bolsevicka propaganda ( v podstate to vypada ze LW byla od prvniho dne valky v rusku desne bita) tak me tam zaujala pasaz o tom ze jaky byly sunky a snadno se rozpadaly i pri malym poskozeni.
nechci vyvolavat flame o neprustrelne sibirske preklizce ale zajimalo by me jak il simuluje ruznou odolnost materialu na poskozeni. napr jaky je rozdil v odolnosti jaku a laggu? vim z praxe ze tam rozdil je. ale jaky? |
|
|
|
Hoper |
Přidané 07-01-2006 10:58
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
hehe, to snad není pravda ... zkus to o té bolševické propagandě říct autorů, schválně co ti napíšou
a teď ke druhému odstavci - myslíš odolnost materiálu nebo konstrukce ? S konstrukcí asi počítáno jest, mtr nevím. Třebas to tam funguje jako součást náhodného čísla pro výpočet míry poškození
Ale ten matroš by se dal docela dobře zjistit z jednotlivých verzí Ila, ne ? Ten měl "kovové" křídlo a i dřevěné... |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 07-01-2006 11:36
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
doporučuji si někdy online vlézt do ruských mašin. miG nemá poločas rozpadu ale poločas výbuchu...mezi piloty LW se rozmohla móda že při útoku natankujou MiG tak že vybouchne a proletí troskami....A to že je LaGG odolnější než jak to platí i v ILovi, zkus ti to a uvidíš....
Ad Triumf a tragedie....asi máme každý jiný pohled na věc. Mne to jako propaganda nepřijde - když vynechám ty pasáže že se jak-9 42 vyrovná G-2 a to samé jak-7...prostě bláboly. Podle té knížky třeba právě jak-9 porážel G-2 a FW190A-5 na plné čáře a ve hře je to přesně naopak.
propaganda je třeba Sundejte hartmana...anebo taky spousta jiných knížek.
co si na té knížce cením je rozpis konstrukcí, i těch méně známých a také názory na lend-lease letouny...a taky polikarpovovy díla |
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 07-01-2006 11:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
porazel na plne care....... to znamena co ? Pisou ze vykony byly dost podobne + nejake to hodnoceni pilotu. Taky pisou ze seriova letadla byla tradicne mene vykona.
Myslim ze je JaK-9 ve hre trochu podmodelovany(vykony,stabilita), zatimco LaGGy trochu premodelovany(vykony).
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 07-01-2006 11:45
|
|
|
|
CR_ARNOLD |
Přidané 07-01-2006 11:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 193
Založený: 30.09.05
|
No já tu knihu právě dočítám a musím říct,že je to velmi zajímavá kniha.A jako propaganda mi to teda nepříjde.Je to popis jisté doby,která taková prostě byla . |
|
|
|
312_Lazy |
Přidané 07-01-2006 13:58
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 259
Založený: 19.10.05
|
TT jako kniha neni IMHO uplne idealni, lze na ni nektere veci kritizovat, ale jsem si jist, ze v cestine o VVS nic lepsiho nevyslo. |
|
|
|
Liptow |
Přidané 07-01-2006 14:24
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 207
Založený: 02.10.05
|
von_bahnhoff napsal:
nechci vyvolavat flame o neprustrelne sibirske preklizce ale zajimalo by me jak il simuluje ruznou odolnost materialu na poskozeni. napr jaky je rozdil v odolnosti jaku a laggu? vim z praxe ze tam rozdil je. ale jaky?
realny damage model bol zrejme podobny opisu v knizke, aj ked autori su nepokryte zaujati proti jakom a jeho konstrukterovi obzvlast
nedavno som cital rozhovor s expilotom Jaku z WWII, ktory tvrdil ze triestiva (MG?) 20mm strela by vyrvala z dreveneho potahu taky kus, ze lietadlo bolo prakticky neletuschopne.
V hre.. Jaky maju dost odolny motor a benzin z kridelnych nadrzi nehori. Vlastne cely Jak temer nikdy nehori, no da sa pomerne lahko PK a ked je zataz z utocnikovych laufov fakt velka, Jak sklapne kridla.
LaGG ma motor temer neznicitelny no aspon hori z nadrzi v korenoch kridla. Umne rozmiestenenych 20mm zasahov znesie asi ako Corsair, celkovo je strukturalne odolnejsi nez jak.
Velkou chybou DM vseobecne je nemodelovanie uniku glykolu a zranitelnosti ich chladicov vobec - tie velke krabice pod kridlami Spitov, Beefiek alebo pod trupom Hurricanu, Jaku a Laggu byvali isto Achillovou patou.
Upravil/a Liptow dne 07-01-2006 14:32
|
|
|
|
Mungo |
Přidané 07-01-2006 16:30
|
Uživatel
Příspěvek: 718
Založený: 03.10.05
|
Nenahradza Il modelovanie uniku glykolu unikom oleja? Staci pokropit spodnu cast tychto lietadiel gulometom a uz za sebou vlecu stuhu dymu (a v pripade befka okamzite nevidno nic z kabiny, co je IMO bug jak prasa). |
|
|
|
1stCL_BlueL |
Přidané 07-01-2006 17:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 320
Založený: 29.09.05
|
co se tyka toho befka a oleje na celnim stitku ja to jako bug nevidim, befko ma olej. nadz nekde nahore takze pokud te osoli nekdo z vrchu tak proc ne (jenze to samy by mel obejt u vsech ostatnich letadel s radakama)
nekdy se stane ze ti jde olej ale stitek se ti nezasvini... btw ale je fakt ze treba u spita by melo bejt po zasahu do oleje videt taky kulovy... Imho krasne to bylo udelany v janes WW2 fighters
Upravil/a 1stCL_BlueL dne 07-01-2006 17:19
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 07-01-2006 17:16
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Velkou chybou DM IL2 je to že napriek neustálim zlepšeniam, jeho vznik je datovaný cca roku 2000. To vo veku dnešnej elektroniky znamená, že to je podobné ako v ludských dejinách stredovek a dnešná doba.
Počkajme na BoB. |
|
|
|
GC3_Messik |
Přidané 07-01-2006 17:28
|
Uživatel
Příspěvek: 956
Založený: 29.09.05
|
Nezapomínejte také ale na obrovskou masu lidí, kteří lítají velmi často, mají vystřílené vagóny munice ve svých oblíbených letounech.
Úroveň pilotů je zde velmi vysoká a pokud by byl DM model jeden 20mm a jdeš, tak by to mohlo být pěkné maso.
DM model by měl jít ruku v ruce s FM. Pokud ne tak, tak to bude husté.
Když bude pilotáž letounu složitá a DM model přesnější tak bude rovnováha, jelikož se bude muset vynaložit větší usilí ke vypálení jednoho "smrtícího" granátu.
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33
|
|
|
|
1stCL_BlueL |
Přidané 07-01-2006 17:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 320
Založený: 29.09.05
|
messiku ono by to nejspis zpusobilo jednu krasnou vec, lidi by si zacaliidavat vic majzla, nehnali by se nikam s vidinou co nejrychlejsiho sestrelu hlavanehlava |
|
|
|
GC3_Messik |
Přidané 07-01-2006 18:10
|
Uživatel
Příspěvek: 956
Založený: 29.09.05
|
zkus si dávat majzla třeba na tebe+ Fučidu zároveň. Mám co dělat. Jde o to že v dané době kterou sim napodobuje piloti neuměli takto střílet jelikož jim chyběla praxe, takže pokud chceme co největší realitu tak to nutně nemusí být napodobování všech vlastností té doby.
A menší omyl právě by to bylo naopak, ještě více by se kroutilo a střílelo z vysokých géček. Náhoďák a pokud se trefí a platí jeden 20 mm = smrt nebo "útěk" tak má sestřel . Spreje na 800 metrů by byl denní chleba atd. atd.
Nejsem zastánce tohoto DM modelu, který teď máme ale je potřeba si uvědomit, že vylepšování jen určitých částí je na nic.
Pokud při DM 1x20 mm = smrt bude zároveň zakoponován rušivý element zbraňových sytémů - vysoká géčka,selhávky, dále nerovnoměrné výkony motorů - ne mít v každém letadle stejný zánovní kousek atd. atd. tak by to bylo dobré.
Musí se to vzít komplexněji než jen vyšperkovat určitou část.
Upravil/a GC3_Messik dne 07-01-2006 18:12
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33
|
|
|
|
1stCL_BlueL |
Přidané 07-01-2006 19:43
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 320
Založený: 29.09.05
|
ja bych to videl spis takhle nemuzes t otakhle generalizovat ze 1x 20mm=KO
za dalsi vubec bych se nabranil tomu kdyby se treba uplne sofwarove zakazala strelba z treba 5G+ |
|
|
|
GC3_Messik |
Přidané 07-01-2006 20:25
|
Uživatel
Příspěvek: 956
Založený: 29.09.05
|
nic sem negenaralizoval, výše psáno bylo jeden zásah = KO - útěk.
Pokud by to nebylo tak by vlastně zůstalo vše při starém, dnes taky máš asi tak 40 procentní šanci že nebudeš moct bojovat při zásahu do křídla. Trup vydrží bez zásahu řízení,pilota,motoru tak 4-5 granátů.. Spjato na Yak/LA. FW mě nezajímá ale občas taky mudrujete, že po jedné kuličce taky můžete letět domů..
Upravil/a GC3_Messik dne 07-01-2006 20:26
Išak je ten nejlepší! pozn. v roce 33
|
|
|
|
von_bahnhoff |
Přidané 09-01-2006 09:00
|
Nováček
Příspěvek: 29
Založený: 09.12.05
|
Hoper napsal:
hehe, to snad není pravda ... zkus to o té bolševické propagandě říct autorů, schválně co ti napíšou
a teď ke druhému odstavci - myslíš odolnost materiálu nebo konstrukce ? S konstrukcí asi počítáno jest, mtr nevím. Třebas to tam funguje jako součást náhodného čísla pro výpočet míry poškození
Ale ten matroš by se dal docela dobře zjistit z jednotlivých verzí Ila, ne ? Ten měl "kovové" křídlo a i dřevěné...
no trochu popichuju ale je to psany takovym na muj vkus sovetskym stylem :sm37:
myslim spis odolnost materialu. jestli to napriklad reflektuje jiny material kridla? jak/lagg?
a btw. trha se v ilovy jakum potah kridla jak to je popisovany v ty knizce?
este ze ten Jakovlev byl takova krysa v vcas zarazil I-185:Fuci: |
|
|
|
Ucho |
Přidané 09-01-2006 09:10
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
von_bahnhoff napsal:
no trochu popichuju ale je to psany takovym na muj vkus sovetskym stylem
Co je sovětský styl? Že rusové ztratili do konce r.41 10.000 letadel a němci 2.000?
To já pamatuju jinej styl :-)
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
|
|
|
|
312_Lazy |
Přidané 09-01-2006 09:20
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 259
Založený: 19.10.05
|
a btw. trha se v ilovy jakum potah kridla jak to je popisovany v ty knizce?
zkus sledovat zdrhajiciho nemce v pike a uvidis.. |
|
|
|
310_Ikar |
Přidané 09-01-2006 09:41
|
Uživatel
Příspěvek: 537
Založený: 05.10.05
|
Messik napsal:
zkus si dávat majzla třeba na tebe+ Fučidu zároveň. Mám co dělat. Jde o to že v dané době kterou sim napodobuje piloti neuměli takto střílet jelikož jim chyběla praxe, takže pokud chceme co největší realitu tak to nutně nemusí být napodobování všech vlastností té doby.
A menší omyl právě by to bylo naopak, ještě více by se kroutilo a střílelo z vysokých géček. Náhoďák a pokud se trefí a platí jeden 20 mm = smrt nebo "útěk" tak má sestřel . Spreje na 800 metrů by byl denní chleba atd. atd.
Nejsem zastánce tohoto DM modelu, který teď máme ale je potřeba si uvědomit, že vylepšování jen určitých částí je na nic.
Pokud při DM 1x20 mm = smrt bude zároveň zakoponován rušivý element zbraňových sytémů - vysoká géčka,selhávky, dále nerovnoměrné výkony motorů - ne mít v každém letadle stejný zánovní kousek atd. atd. tak by to bylo dobré.
Musí se to vzít komplexněji než jen vyšperkovat určitou část.
Naprostej souhlas. Nelze v tomto pripade udelat a) a vzprdnou se na
PS: podle mne jdou vsechna letadla sundat velmi dobre, tim netvrdim ze to umim ja, ale vyzkouseno to ma a jde to, holt je treba volit optimalni mista a uhlu utoku (pokud mi to nepritel dovoli) :-)
PPS: jde take o to ze ja osobne nemusim nepratelske letadlo nutne horet, vzbuchovat apod. staci ze ho vyradim z boje. |
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 09-01-2006 13:08
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
OTU_oblak napsal:
doporučuji si někdy online vlézt do ruských mašin. miG nemá poločas rozpadu ale poločas výbuchu...mezi piloty LW se rozmohla móda že při útoku natankujou MiG tak že vybouchne a proletí troskami....
:sm6: Tak to mi vysvětli, ...jak se má správný německý pilot zachovat když mu do zaměřovače vleze Mig !?!? :sm6:
Asi mu nejdřív pošlu telegram, "bacha budu střílet, ....zatím jen sedmičkama, ...víš , že ti to rádo bouchá"
EDIT: TT sem četl a propaganda vypadá podle mě trochu jinak.
Upravil/a MK_Paja dne 09-01-2006 13:09
|
|
|