December 04 2025 19:56:34
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 1
CSW_Karlos

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Kampaně
 Vytisknout diskuzi
Hodný ďábel, zlý anděl a ohromný hrdina
Cracken
Zde je má drobnůstka k Vánocům.
(V AJ se to jmenuje Good Devil, Bad Angel and Unbelievable Hero - chtěl jsem, aby to znělo i česky podobně jako můj oblíbený western, proto ta překladová nepřesnost Úsměv

Toto je statická minikampaň ukazující osud amerického esa Louise Edwarda Curdese (7 misí celkem), pilota, který sestřelil letouny 4 různých států, dokonce i vlastního a nebyl za to nijak perzekvován, resp. získal Záslužný letecký kříž.

i395.photobucket.com/albums/pp32/Cracken79/Curdes/Curdes.jpg

YouTube Video




Stahuj zde http://www.4share...rdes.html?
Autentické video http://www.critic...g_fuselage
Kompatibilita 4.101 + Ultrapack 3RC4 + Dark Blue World 1.6

Lt. Col. Louis Edward Curdes
Narozen: 2. listopadu 1919 Fort Wayne, Indiana
Zajat: 27. srpna, 1943 Benevento, Itálie
Zemřel: 8. února 1995 Fort Wayne, Indiana

L. Curdes byl přidělen k 95. stíhací peruti 82. stíhací skupiny, přičemž zažil akce v Severní Africe, nad Sardinií a Itálií. Létal na P-38G. 29/4/1943 sestřelil tři stodevítky a poškodil čtvrtou u Cap Bon v Tunisu. Dvě další stodevítky sejmul 19/5/1943 u Villacidro na Sicílii. 24/6/1943 sestřelil italský Mc.202 nad Golfo Aranci u Sardinie. Další Bf-109 poškodil dne 30. července u Pratice di Mare v Itálii. Jeho poslední dvě vítězství ve Středomoří byly 2 Bf-109 u Beneventa v Itálii. Během tohoto letu byl přinucen přistát pro poruchu motoru. Byl zajat, ovšem ze zajetí uprchl a přežil za německými liniemi až do doby, kdy mohl překročit linii ke Spojencům, stalo se tak v květnu 1944. Poté byl poslán na dovolenou, ale následně se přihlásil ke službě v Pacifiku. V listopadu 1944 dorazil ke 4. stíhací peruti 3. stíhací skupiny (letecké komando) na Filipínách, kde létal na Mustangu. 7/2/1945 sestřelil Ki-46 třicet mil jihozápadně od Tchajwanu. Tímto se stal jedním z pouhých tří amerických letců, kteří sestřelili stroje hlavních tří mocností Osy, tj. Německa, Itálie a Japonska. 10/2/1945 spatřil americký C-47, který ztratil orientaci, jak se snaží přistát na ostrůvku na severu Filipín. Pilot oné Dakoty nevěděl, že tento ostrov je v držení Japonců. Curdes se snažil pilota kontaktovat rádiem, vystřelil i varovnou dávku před příď letounu, ale pilot C-47 nic nedbal a směřoval dál na ostrov. Curdes letounu opatrně rozstřílel motory a pilot Dakoty musel provést nouzák na vodu. Curdes nad sestřelenými pasažéry kroužil dlouho, aby zajistil jejich ochranu. Následně byli všichni zachráněni Catalinou. V onom sestřeleném letounu byla zdravotní sestra, se kterou šel Curdes na rande jen den předtím! Později si ji vzal za ženu.

No, příběh hodný Hollywoodu - mohli by z toho udělat sladkobolný doják jako Pearl Harbour.Šklebící se

i395.photobucket.com/albums/pp32/Cracken79/Curdes/il2fb2011-12-1522-24-41-94.jpg
i395.photobucket.com/albums/pp32/Cracken79/Curdes/il2fb2011-12-0321-59-33-70.jpg
i395.photobucket.com/albums/pp32/Cracken79/Curdes/il2fb2011-12-0321-46-41-52.jpg
i395.photobucket.com/albums/pp32/Cracken79/Curdes/bad.jpg
i395.photobucket.com/albums/pp32/Cracken79/Curdes/il2fb2011-12-1720-13-58-50.jpg
i395.photobucket.com/albums/pp32/Cracken79/Curdes/Curdes38.jpg
i395.photobucket.com/albums/pp32/Cracken79/Curdes/Curdes51-3.jpg
i395.photobucket.com/albums/pp32/Cracken79/Curdes/Curdes51.jpg
i395.photobucket.com/albums/pp32/Cracken79/Curdes/CURSES_FILE_PHOTO2_resized.jpg
Upravil/a Cracken dne 02-01-2012 13:18
 
kouty
....Curdes letounu opatrně rozstřílel motory...

Šklebící seŠklebící seŠklebící se
Jak se to prosím pěkně dělá? Šklebící se
 
Cracken
Nějakou podobnou reakci jsem čekal.Šklebící se Zkus to sám.Šklebící se Ale není to sranda, sestřelit letoun tak, aby mu neupadlo křídlo nebo motor nezačal hořet plamenem.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

12-11-2025 10:15
Cthulhu dostal podvodní piáno https://youtu.be/.
..UuLQP-YE8O

10-11-2025 10:38
Den válečných veteránů 11. 11. https://www.daruj.
..ojekt/1812

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

38,682,415 návštěv