May 17 2024 04:32:44
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Nezájem o USAAF
GC3_Messik
na pocit ve vrabcovi(He162) to nemá Mrknutí:sm33:
 
gc3normandie.over.cz
Drevokocur
VND_Plavec napsal:
Když už Fuči nadhodil americké téma, co Lightning? Má slušnou výzbroj i s kanonem, je výkonný a pro nováčka jako já díky protiběžným vrtulím i velice dobře ovladatelný. Jen je to pro pašíky nádherně velký terč. A to asi bude problém?!


Létam často na WT na mapě Barmy a Evropy s P38J a P38L a musím uznat že na ničení pozemních cílů není v IL2 (snad kromě samotného IL2, i když toho už maddoxovci dost zprasili) lepší letadlo. P38J sice trpí neduhem že nemá brzdné štíty ale i tak je při střelbě na pozemní cíle perfektně přesný. Lightning je extrémně rychlý v divu a žádné Zero ani Kikina 61 ho nemůže pronásledovat. Taky stoupavost je špičková.

Vzhledem k tomu že na českých serverech se bojuje povětšinou pod mraky, tak se pro dogfighty vůbec nehodí, je to mašina v malých výškách dost k ničemu a neohrabana. Snažit se trefit poletující a střečkující Zero se je jako honit komára po tmě.

Suma sumárum: na Pacifickém válčišti vás v P38 těžko někdo sejme (snaj jen Kikina 84Cool a vy taky někoho v nízké výšce těžko sejmete.
 
http://traumazero.euweb.cz/fotogalerie/
WT_Schmouddle
Proč?

Mnoho věcí už tady padlo, pokud se jedná o mne, naprosto mi nevyhovují půlpalcáky.
V tomhle simulátoru jsou půlpalcáky naprosto k smíchu, zvlášť když to porovnám s 20mm německými kanóny (řeknětě ááááá-minengeschoss).
Byl to Bubák, co u na Lioním serveru (což není chyba Lioního serveru podotýkam pro ty startovací) nasázel dle stats do Bfka 18 20mm granátu z Hispana než se pilot vydal na šňůry. Když bys totéž zkusil s půlpalcákama, kolik bys do toho Bfka musel nasázet kuliček? 50? 70? 100?....kdo to dokáže? (řekněte bééééé-sonar)

Navíc hvězdicové motory americké provenience jsou tak trochu gay - oproti všemu ostatnímu je nemáte šanci jakkoliv uchladit, což lehce připomíná můj teplotní test Corsair vs Kikina na ofikofórech: http://forums.ubi...8771081023
(řekněte céééééé-gay)

Takže dokud je tady tahle úžasná souhra okolností, tak se s americkejma letadlama (snad vyjma P38) moc lítat nebude.

(Disclaimer pro ty startovací: tímto příspěvkem nemám na mysli nikoho urazit za jeho víru v cokoliv či jeho/její sexuální orientaci a už vůbec nemám na mysli vyvolat flejm v porovnávání LW a US strojů či výzbroje, protože to stejně nemá cenu)
Upravil/a WT_Schmouddle dne 02-10-2005 23:05
 
www.wtigers.org
1stCL_Fucida
No..porovnávat americkou technikou s německou není moc na místě. Rád bych se dozvěděl, proč červení nelétají s amerikános Úsměv. Minen-Geschoss je fantastická munice a dle všeho se jí těžko něco alespoň přibližovalo v účincích na měkkých částech letadel.
Velkou výhodou půlpalcáků je slušná balistika - dají se použít k ostřelování letadel na velké vzdálenosti. Velké množství munice tomu také pomáhá.

V chlazení takového P47 nevidím nejmenší problém. Chladí se docela dobře. Zkusím schválně na nějaké DF mapě vzít Thundera a natočit nějaký track. Těch 3600 nábojů stačí na poučení dost velkého množství Befek a Fokáčů Úsměv.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 02-10-2005 23:49
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
VGR_Ghost
Noo tak jsme dneska s našima potrénovali trochu Mustangy a jsem z toho v rozpacích. Nějak se nám až do nějakých 7000m zdály Mustangy stejně rychlé jako Spity Mk.IXe (tedy Mustang se nám zdál o něco rychlejší, ale protože se hřeje jako prase, tak se ta výhoda proti Spitu, který se nehřeje vůbec, skoro celá smazává). Pak jsem se proletěl s P-47, který se také vůbec nehřeje a nad 5000m byl Spitem nebo Mustangem nedostižitelný. Já jsem z toho všeho blázen... :sm19: Je tohle možné, páni piloti experti, CSL a spol?

Edit: jsem blázen z Mustangu a Spitu.
Abych to popsal lépe P-47 vs. P-51 - oni jsou na maximálce skoro nastejno, jenže u Mustangu ten plyn stejně stáhnout musíte, zatímco P-47 si to žene na plný kotel dál. Tedy takhle to aspoň přišlo mě...
Upravil/a VGR_Ghost dne 03-10-2005 00:08
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
AH_Enty
Za sebe mohu řící, že když už beru mustanga, tak jedine na bitevničení. Tam se mi s ním parádně ničí. Ta zásoba střeliva.:sm20: Na nic jiného ho nepoužívám.

Já jsem točivý typ a navíc lítat někde ve vesmíru mě nebaví, tolik času na lítání zase nemám. Proto neberu americký éra.
 
WT_Slava
Fučido to je přece uplně jednoduchý. Většina lidí lítá protože chce sestřelovat protivníky. A díky tomu jak (ne)účinné jsou 12,7mm kulomety si prostě sednou do éra které jim umožní dosáhnout sestřelu snáz než otloukáním hrachu o zed jak tomu často v případě konfrontace P-51 vs Bf109 je. O FW-190 ani nemluvě. Když už reds vlezou do US mašin tak je to na pacifických mapách (a ty zase na 1stCL Dedicated nemáte)
 
1stCL_Fucida
Když mě ta výzbroj prostě přijde jako dostatečná..tedy proti Bf 109 Úsměv. Fw 190 je trochu jinej pořízek, jehož motor něco snese..ale s Fw 190 zase létá poměrně málo pilotů. Pravda, v poměru k P47 je jich dost Mrknutí.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Jamamoto
Proti stodevítce asi jo. Befko dokáže spolehlivě odstavit i kulometčík v bombardéru, a stačí pár ďubek z kulometu na křídle a pilot má plné ruce práce, aby se vůbec udržel ve vzduchu. O nějakém manévrování nemůže být ani řeč. Myslím, že pak už není tak těžké zasadit takto postiženému Messerschmitu ránu z milosti....
 
312_Karl
radsi jedno Hispano nebo Shvak, nez treba 10 flusbroku .50cal (pro me - jini to treba maj jinak)
Upravil/a 312_Karl dne 03-10-2005 09:10
 
www.312raf.com
rudidlo
Jamamoto napsal:
Proti stodevítce asi jo. Befko dokáže spolehlivě odstavit i kulometčík v bombardéru, a stačí pár ďubek z kulometu na křídle a pilot má plné ruce práce, aby se vůbec udržel ve vzduchu. O nějakém manévrování nemůže být ani řeč. Myslím, že pak už není tak těžké zasadit takto postiženému Messerschmitu ránu z milosti....
IMHO stačí jedna kulička do motoru a jdeš.... oproti tomu jsem předevčírem na Gennadichi G1 dostal do F8 hafo zásahů od flaku a i když motor už netáhl na 100%, nakonec jsem to dotáhl domů (z motoru se ale ozývaly divné zvuky).

Podle mě piloti na DS
- raději letí desetkrát přes dva čtverce, než jednou přes deset čtverců (i když na Gennadichi tyto mapy jsou a lidé je létají), protože je to akční (historická realita není moc oblíbená)
- neradi létají ve velkých formacích. Výjimkou jsou pánové z Letky 13 (pokud jsem zapomněl i na někoho jiného, tak se omlouvám)
- místo klasického průletu nad cílem motají a motají než je někdo sezobne.

No a tomu také odpovídá výběr letadel.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
1stCL_Jamamoto
Ohledně motoru je to u Befka bez debat. Olej na skle a šlus-ende. Zbývá jen se zdekovat a doufat, že motor vydrží alespoň na vlastní území a že tě cestou nikdo nesejme. Přistáváš skoro naslepo, podle přístrojů.
Včera jsem na AH lítal mapu Finska. S Buffalem jsem proklouzl zkrz linie až nad nepřátelské letiště, kde jsem v rámci plnění úkolů mise postřeloval zaparkkované bombardéry. Koupil jsem od flaku do motoru, sice běžel dost dýchavičně a letělo to jen na čestné slovo, nicméně i poškozený motor běžel stabilně a poškození se dále nezhoršovalo. Doplazil jsem se spátky domů a přistál....
 
57MH_Zvire
No... možná to ode mě nebudete moc brát, páč nejsem zrovnas moc velký onlajnista, ale taky přidám trošku vědění.

Add US mašiny. On bude trošku problém v oblíbenosti (když vidím emerickou vlajku, chce se mi zvracet....) a taky v tom, že US mašiny nebyly vytvořeny pro "Evropský trh".
Podle mého skromného názoru je většina US letadel navržena pro Pacifik. Dlouhý dolet, velká rychlost, let ve vysoké výšce a spousta půlcoulového sypání. Přesně to co potřebovali proti Japoncům. Přihrnou se, osprejujou co uvidí, většinu toho zničí a zase zmizí v dálce. Přesně to, čemu Japonci nebyli schopní vzdorovat.
Jenže tohle funguje jenom při "americkém způsobu vedení boje" neboli: Přiletí nás 80 a ty čtyři chudáky japončíky už dolů dostanem. Dlouhodobými testy jsem zjistil, že pokud vás američani v pacifiku nepřečíslí, tak nemají šanci. Na co jim je, že lítají dvakrát tak rychleji jak japonci, když Ki-84 Mustanga nejenom dostoupe, ale i předletí, utočí a rozebere na součástky. A nemusí to být céčková verze. Zvládně to i béčko.


Nad Evropou už to zase tak veselé nebylo. Bylo jich hodně a v době nasazení nad Evropou to měli němci "za pár" a nedostávalo se jim kvalitních a vycvičených pilotů. Osobně si mylsím, že kdyby se němci nevyšťavili BOBem, tak by se spojenci do Evropy vživotě nedostali. Ale to je jenom doměnka. Každpádně všechna emerická letadla nejsou stavěná na dogfight. Jsou to všechno velmi kvalitní protizemní letouny a letouny na to, aby se s nima dělalo bububu.

Toliko můj ne/skromný laický názor. Šklebící se

PS: Když si stěžujete na nekvalitní střelbu u Mustanga, skoušeli jste girozaměřovač? To je pánové docela pecka a se správným nastavením konvergence je to jak kdyby jste měli na čumáku namontovanou řetězovou pilu.
Upravil/a 57MH_Zvire dne 03-10-2005 09:52
 
airspace.cz
WT_Flan
Taky bych v tom takovou zahadu nevidel. Ty kulomety jednoduse nebudu pouzivat, kdyz muzu pouzivat Hispana.
S temi kulomety to musi byt stastna rana. Mozna v mezku a v Zeru staci jedna hloupa kulicka a je vymalovano. Samozrejme to neni pravdlo. Tam ty kulomety jeste ujdou, ale na FW nestaci ani boha. Tam je to problem...
Parkrat jsem si ted v posledni dobe hral s Acemakerem na Mustangu offline. Skvela vec to gyro....Jenze to chce mit sanci usadit ten zamerovac na 3 vteriny. Do FW je treba solit neuveritelne, aby aspon pustil coud...:rol:
 
1stCL_Jamamoto
No, ohledně té americké vlajky jsou mé pocity poslední dobou podobné. Nicméně, alespoň myslím, že v tom asi zakopaný pes nebude. Ono, kdyby se to bralo čistě politicky, neměl by asi kdo proti komu létat. Rusové také nic moc, o Němcích ani nemluvě.

Ale jinak si myslím, že na tom, co píšeš asi něco je. Jestli si dobře vzpomínám (už je to dlouho, co jsem tu knížku četl), i Sakai popisuje americké piloty i jejich stroje (vyjma těžkých bombardérů) celkem s despektem, jen ho fascinovalo to jejich neskutečné množství.
 
rudidlo
57thMH_Zvire napsal:
Osobně si mylsím, že kdyby se němci nevyšťavili BOBem, tak by se spojenci do Evropy vživotě nedostali.

Ony se vyšťavily obě strany stejně - ztráty byly stejné (Samozřejmě němci měli více ztrácených bomberů), ale výroba na německé straně jaksi nestačila.
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
1stCL_Jamamoto
No, já myslím, že se Němci vyšťavili hlavně bojem na dvou frontách...
 
WT_Slava
rudidlo napsal:

Podle mě piloti na DS
- raději letí desetkrát přes dva čtverce, než jednou přes deset čtverců (i když na Gennadichi tyto mapy jsou a lidé je létají), protože je to akční (historická realita není moc oblíbená)
- neradi létají ve velkých formacích. Výjimkou jsou pánové z Letky 13 (pokud jsem zapomněl i na někoho jiného, tak se omlouvám)
- místo klasického průletu nad cílem motají a motají než je někdo sezobne.

No a tomu také odpovídá výběr letadel.


Rudi historická realita v simu je v háji dávno - to by musel na DS fungovat nějaký "historický" poměr sil.
Možná by stálo za snahu vyzkoušet fight 2 P-51B vs 2 Bf109. Vsadil bych si na vítěze - Bf109. Ono totiž na to abys dosáhl s P-51 úspěchu musíš mít bud štěstí nebo být velmi excelentní střelec. Většinou to dopadne tak, že díky impotenci US kulometů kempíš za protivníkem tak dlouho že tě jeho kolega sejme.
 
57MH_Zvire
WT_Flan napsal:
Taky bych v tom takovou zahadu nevidel. Ty kulomety jednoduse nebudu pouzivat, kdyz muzu pouzivat Hispana.
S temi kulomety to musi byt stastna rana. Mozna v mezku a v Zeru staci jedna hloupa kulicka a je vymalovano. Samozrejme to neni pravdlo. Tam ty kulomety jeste ujdou, ale na FW nestaci ani boha. Tam je to problem...
Parkrat jsem si ted v posledni dobe hral s Acemakerem na Mustangu offline. Skvela vec to gyro....Jenze to chce mit sanci usadit ten zamerovac na 3 vteriny. Do FW je treba solit neuveritelne, aby aspon pustil coud...:rol:



Ono to bude možná tím, že já mám v tomhle směru docela pokroucený názor, protože jsem se učil střílet na Zeru a tam musíš sátet jednotlivé náboje na přesně určená místa, takže pro mě není problém nasypat někomu dávku do kabiny.
Ale zase na druhou stranu jsem zjistil, že nejsem schopný se vrátit do Evropy. Nejsem schopný s čímkoliv Evropským, ať modrým nebo červeným, se trefit. Prostě se to chová úplně jinak, jak jsem zvyklý, takže zase sprejuju. Smutný
 
airspace.cz
WT_Flan
57thMH_Zvire napsal:
Dlouhodobými testy jsem zjistil, že pokud vás američani v pacifiku nepřečíslí, tak nemají šanci. Na co jim je, že lítají dvakrát tak rychleji jak japonci, když Ki-84 Mustanga nejenom dostoupe, ale i předletí, utočí a rozebere na součástky. A nemusí to být céčková verze. Zvládně to i béčko.


Velmi souhlasim. :-) Ki-84 je proste "nadletadlo". Ovsem neumim z nej moc strilet. Tyhle Ki laufy ( a rovnez pozdejsi Zera ) mi proste nesedi.

Jinak....
Dojede to i Corsaira. Osobne vickrat overeno. Dojede to i ukrouti Corsaira i Kocku z pekla. Osobne jsem tim online vyvratil nekolika konkretnim lidem domnenku, ze Corsair tomu uleti. V podminkach naseho simu neuleti, at uz to ma byt jakkoliv. Corsair dela akorat bajecny cil letici krasne rovne.
A Mustanga taky trumfne. Jedine s cim nejde tocit v Ki je Seafire. Ale proc by to jeden delal...BnZ a kdyz jde po mne tak mu proste s prstem v nose ujedu.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,890,186 návštěv