Nvidia a conf.ini
|
VGR_Ghost |
Přidané 03-01-2006 13:37
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
Doufám že nezakládám vlákno o něčem, co už tu je (snad mě vyhledávání nezradilo ).
Mám 6600GT a poslední dobou se pokouším ladit conf. Jakž takž jsem spokojen, zajímá mě ale tohle:
ForceShaders1x=0
Co to vůbec ovlivňuje a čím se to projeví? Díky moc.
Upravil/a VGR_Ghost dne 03-01-2006 13:50
|
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 03-01-2006 13:44
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
VGR_Ghost napsal:
Doufám že nezakládám vlákno o něčem, co už tu je (snad mě vyhledávání nezeadilo ).
Mám 6600GT a poslední dobou se pokouším ladit conf. Jakž takž jsem spokojen, zajímá mě ale tohle:
ForceShaders1x=0
Co to vůbec ovlivňuje a čím se to projeví? Díky moc.
Podle mě bylo ForceShaders1x= na karty GF 5900 serie. Hlavně to je poznat na vodě. Když dáš ForceShaders1x=1 a potom si pustíš nějaký track například Kamikaze2, uvidíš co to dělá. Byla to náhrada za Hardware Shaders (doufám že naplácám blbosti ). Tvoje GF6600GT to dle mého názoru nepotřebuje.
|
|
|
|
313_Paegas |
Přidané 03-01-2006 13:46
|
Uživatel
Příspěvek: 697
Založený: 30.09.05
|
Nevím co to znamená , ale hoď oko, jestli o tom někdo něco nepsal tady: http://svk.vwings...read_id=44 |
|
|
|
312_Karl |
Přidané 03-01-2006 13:46
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 337
Založený: 29.09.05
|
0 = vypnuty starsi shadery verze 1.x, jsou pouzity nove shadery (voda hezci, naroky na system vyssi)
1 = shadery 1.x aktivni, voda neni hnusna seda placka, ale je to o neco narocnejsi na vykon PC
s kvalitou vykreslovani vody souvisi jeste: WATER=0,1,2,3,4
HARDWARESHADERS=0/1
shadery zapnout/vypnout (kdyz mas "0", tak je ForceShaders1x passe a voda je hnusna sediva placka) |
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 03-01-2006 13:57
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
Díky moc všem. :sm20:
Alan Grey napsal:
Tvoje GF6600GT to dle mého názoru nepotřebuje.
Jsme z toho trochu zamten. Hardware shaders mám zapnuté (když to vypnu, je to hnus). Když budu mít HWshaders zaplé (1) a k tomu ForceShaders1x=1 (tudíž tedy tu méně na výkon náročnou verzi), bude to tedy vypadat hůř, ale mít více fps?
Upravil/a VGR_Ghost dne 03-01-2006 13:58
|
|
|
|
57MH_Zvire |
Přidané 03-01-2006 14:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1287
Založený: 30.09.05
|
Kurňa chlapi. Co to tu plácáte.
Shaders 1.x je stará verze. Nové grafiky s HW podporou DX9x používají Shaders 2.x a už jsou tuším 3.x. Tím pádem jsou defaultně použitý 2.0 a tím Forceshaders 1.x = 1 vnutíte Ilovi používat starý, méně náročný shadery. Ju? |
|
|
|
Noram |
Přidané 03-01-2006 14:24
|
Uživatel
Příspěvek: 591
Založený: 30.09.05
|
http://www.airwar..._guide.htm
tady je většina co v conf.ini co dělá |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 03-01-2006 14:33
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Ghost - v zasade ano, ale....
Tohle nastaveni je aktivni pouze v perfectu a slouzi pro starsi karty (a ATiny )
Tvoje GF6600GT umi pixelshadery az do 3.0 - tzn nepotrebujes prikazovat aplikaci, aby pri perfektu pouzivala starsi pixelshadery 1.x.
Pro ziskani pozadovanych fps pouzij nastaveni kvality zobrazeni vody 0-4 (s novymi dllky z ORR) nebo 0-3 (s puvodnimi dllky).
Na me sestave s novymi dllky (3000XP, 1GbRAM400Mhz, GF6600GT; 1024/768; 2xAA -ten quadroneco-, 2xAF; vypnuta vertikalni synchronizace; max perfekt s dodatecnou upravou na water=2 a shadows=0 a effects=1) jsou prumerne fps cca 40.
|
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 03-01-2006 14:45
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
WT_Schmouddle napsal:
Ghost - v zasade ano, ale....
Tohle nastaveni je aktivni pouze v perfectu a slouzi pro starsi karty (a ATiny )
Tvoje GF6600GT umi pixelshadery az do 3.0 - tzn nepotrebujes prikazovat aplikaci, aby pri perfektu pouzivala starsi pixelshadery 1.x.
Pro ziskani pozadovanych fps pouzij nastaveni kvality zobrazeni vody 0-4 (s novymi dllky z ORR) nebo 0-3 (s puvodnimi dllky).
Na me sestave s novymi dllky (3000XP, 1GbRAM400Mhz, GF6600GT; 1024/768; 2xAA -ten quadroneco-, 2xAF; vypnuta vertikalni synchronizace; max perfekt s dodatecnou upravou na water=2 a shadows=0 a effects=1) jsou prumerne fps cca 40.
S jakými dllky? Rád vyzkouším. Sestavu mám téměř totožnou jak ty, 1024/768, 2xAA, 4xAF, voda 1. V BD průměrně 42. Jestli tomu nějak ty nové knihovny pomůžou, sem s nima! |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 03-01-2006 14:51
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
http://www.wtiger....php?t=317
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Alan Grey |
Přidané 03-01-2006 14:54
|
Uživatel
Příspěvek: 894
Založený: 30.09.05
|
Já mám na mojí sestavě například effects=0,water=3
Nový dll jsi stáhni tady:
ftp://www.txsquad...s/dlls.zip
Jsou fakt super.Mě osobně pomohli a hlavně water=2 už vypadá jak voda.Dřív tomu tak nebylo.
|
|
|
|
312_Karl |
Přidané 03-01-2006 15:30
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 337
Založený: 29.09.05
|
57MH_Zvire napsal:
Kurňa chlapi. Co to tu plácáte.
Shaders 1.x je stará verze. Nové grafiky s HW podporou DX9x používají Shaders 2.x a už jsou tuším 3.x. Tím pádem jsou defaultně použitý 2.0 a tím Forceshaders 1.x = 1 vnutíte Ilovi používat starý, méně náročný shadery. Ju?
vsak presne to rikam, hardwareshaders1x=1 vnucuje starsi shadery (nezerou tolik vykonu a voda vypada mnohem lip nez ta sediva placatice
EDIT: muj Athlon XP 2600+ (Tbred) GF6600GT, 1280x960, 2xFSAA, Vsync OFF shaderovou vodu neutahne (25fps avg neberu jako plynulou hru), rozliseni mensi dat nemuzu(nechci) protoze mam 21"
je ale videt na ostatnich konfiguracich, ze lepsi procesor (treba tech 3000+) uz je OK
Upravil/a 312_Karl dne 03-01-2006 15:36
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 03-01-2006 16:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Karl - předtím jsem měl Bartona XP2600+ a velký rozdíl oproti současnému Bartonu XP3000+ to není.
Pixelshadery:
staré dll:
dle mých zkušeností je shaderová voda průser až s water=3, do té doby to celkem jde.
nové dll:
water=3 jde, ale fps je moc málo (30 průměrně)
*edit ve starých dllkách se PS 3.0 zapínal až s Water=3, v ostatních nastaveních se jelo na 2.0 (proto Ati nejely na water=3) .
Starší neznamená vždycky rychlejší, při testování jsem žádný rozdíl mezi water=2 při Pixelshaders=1.x on a off nepozoroval.
Ale na druhou stranu se strašně moc fps dá nahnat na zvuku, stínech a efektech.
k monitoru a rozlišení:
Mimochodem já mám taky 21" cheat a 1024/768 je naprosto okay rozliseni.
a/ nativní rozlišení šturma - doty jou takové jaké je On chtěl mít
b/ všechno je velké a nepřehlédnutelné
c/ je to rychlé
Zkus jeden den lítat 1024/768 a pak se přepni zpátky do 1280/960 a budes si připadat jako slepej po obrně, věř mi.
Upravil/a WT_Schmouddle dne 03-01-2006 16:09
|
|
|
|
312_Karl |
Přidané 03-01-2006 16:12
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 337
Založený: 29.09.05
|
ok, zkusim.. diky za info!
ty novy dll jsou rozhodne lepsi, ale nezvednou vykon tak, abych byl uplne maximalne :sm14: |
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 03-01-2006 16:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
Mno tak jsem ozkoušel ty nové knihovny. Ty od Horrida neměly žádný účinek (vypadalo to pořád úplně stejně). Ale ty od Alana... :bigeek::bigeek::bigeek: Ta voda na 2 teď, to je fantazie... :bigeek::bigeek::bigeek: Akorát fps, to je problém. Když mám vodu na 1, mám průměrně v BD 46 fps, když vodu na 2, 33 fps. Na mapě při pohledu do vody tak nějak kolem 35. To je ale dost málo...
Ten rozdíl mezi vodu 1 a 2 je teď teda dost propastný. Mám AthlonXP 2600 (přetakt na 2,3 Ghz), 1GB Ram a tu GF6600GT. Docela by mě zajímalo srovnání s obdobnými sestavami. Schmouddle píše cca 40 fps (v BD?).
Možná to mám nějak blbě nastavené. Nemohl by tu někdo prosím popsat co znamenají jednotlivé funkce v záložce video v IL2 setupu? Myslím třeba tohle: multitexture, combine, texture mipmap filtering... Jde mi o to, jestli nemám něco zbytečně zaplé, co mi žere výkon. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 03-01-2006 17:03
|
Moderátor
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
Ghoste, mrkni na nastavení té zvukovky.
Tuhle jsem si zapnul "full" kvality na zvuku a nedokázal jsem pak odstartovat s B-25tkou, jak to bylo trhané.
takže zase pokorně jedu na 16kanálů, 3D engine na default, sampl na 44k a Enhanced vypnuté.
ad rozlišení 1024 vs 1280 - mno u mne na 19" je to docela znát a ač nechci , vždy se radši vracím k tomu vyššímu rozlišení. Písmenka jsou hnusný, kokpit blbě čitelný. A na určitých mapách mi to cuká taky jako v 1280x960...
Jen ty doty jsou takový větší |
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 03-01-2006 17:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
Pánové děkuji
Tímto příspěvkem jste mi vnesli světlo do duše. Už dlohou dobu jsem tušil, že není něco s mou grafikou v Ilovi v pořádku. Nebudu popisovat celé lapálie, které jsem s tím měl a proč tomu tak bylo.
Dnes jsem konečně přestavil HARDWARESHADERS= z 0 na 1 a ocitl se tak v jiném světě.
Díky :yes::yes::yes: |
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 03-01-2006 17:37
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
Mám zatím černou vodu, ale to se snad doladí. |
|
|
|
VGR_Ghost |
Přidané 03-01-2006 17:49
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 300
Založený: 29.09.05
|
Dík Hopere, v tom zvuku něco bude. Nastavil jsem to na minimum a fps se zvedly na 36 v BD.
Upravil/a VGR_Ghost dne 03-01-2006 17:50
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 03-01-2006 19:07
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
VGR_Ghost napsal:
Možná to mám nějak blbě nastavené. Nemohl by tu někdo prosím popsat co znamenají jednotlivé funkce v záložce video v IL2 setupu? Myslím třeba tohle: multitexture, combine, texture mipmap filtering... Jde mi o to, jestli nemám něco zbytečně zaplé, co mi žere výkon.
Mám rozepsaný článek na toto téma u Opitze, až to budu mít, tak to tam určitě najdeš. (Nejlépe přes RSS) |
|
|