June 15 2021 00:41:03
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,691
· Nejnovější pilot: Barney
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - editace misí DISKUSE
 Vytisknout diskuzi
Mapa INVASION 1.1 - bug reporting
311_Tjurma
606_Tempik napsal:
AL-3 Město Flers je také neprůjezdné (minimálně z jihu na sever). Kolona se sekne na jihu města před kosočtverečnou křižovatkou.


Vyzkoušeno a 4 halftracky pičkou projely úplně normálně a to jak od shora dolů, tak i opíčně. Je teda pravda, že ta prudká zatáčka jim nedělá dobře. Hele, žes je poslal do toho komína, co tam stojí u cesty. Kdyžtak sem dej ke stažení tu misi.
Upravil/a 311_Tjurma dne 03-11-2011 20:53
 
606_Temp
Misi jsem už upravil tak, aby město kolona objela a původní už nemám.
Dal jsem skupině panzerů (nějaká random po 9 kouskách) cestu do Caen přes Flers a ty tanky se sekli na začátku té křižovatky jakoby nevěděli jestli doleva, nebo doprava.
„Já nestojím proti náboženství, nýbrž proti náboženství zvrhlému, které potřebuje politiky, aby jej hájili.“
TGM
 
http://no606.ic.cz/
311_Tjurma
606_Tempik napsal:
Misi jsem už upravil tak, aby město kolona objela a původní už nemám.
Dal jsem skupině panzerů (nějaká random po 9 kouskách) cestu do Caen přes Flers a ty tanky se sekli na začátku té křižovatky jakoby nevěděli jestli doleva, nebo doprava.


Tam asi chyběl fýrer dopravy. To udělala určitě ta křižovatka, je taková krkolomná a tanky asi měly problém
 
WT_Schmouddle
Přeinstaloval jsem UP a chyba s mis filem přetrvává. Nemohu testovat a jsem smutný. Naštvaný


[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
311_Tjurma
WT_Schmouddle napsal:
Přeinstaloval jsem UP a chyba s mis filem přetrvává. Nemohu testovat a jsem smutný. Naštvaný



Ser, nech si do někoho postavit misi, kde budou základny na všech letištích a hledej tam chyby. Tím pomůžeš hodně
 
Pajda
měl bych tu jeden takový BUG nebo spíš jobovku k zamyšlení, kterou jsem již před časem zmínil v RED vláknu a byl jsem naveden k tomu, to oznámit i tady veřejně Úsměv

čili začnu standardně:

Noc v IL2 obecně... a jmenovitě pro mapy "Circus", "Normandy1" i "Overlord v1.1", je namodelována úplně blbě a je třeba to opravit Šklebící seŠklebící seVyděšený


přikládám pár meteorologických dat:

bod 1)

- 21.6. je pro severní polokouli tzv. "Letní slunovrat", tj. den je z celého roku nejdelší (konkrétně 16h a 17min) a noc nejkratší.

- pro souřadnice Le Havre (49:29:00 s.š. 0:07:00 z.d.) a 20.6-21.6 platí:

http://www.largef...nmooncalc/

Slunce:

svítání: 5:09
východ: 5:52
transit: 14:00
západ: 22:07
soumrak: 22:53

Měsíc:

východ: 0:44
transit: 5:38
západ: 11:03
od Země: 393 905 km

bod 2)

- fáze měsíce pro rok 1944:

(fáze měsíce je pro každý rok jiná!!! a počítá se pomocí dost obskurního vzorečku, nebo ji lze dohledat v NASA tabulkách Vyděšený zde: )

http://eclipse.gs...s1901.html

čili na 20.6.1944 zrovna vychází tzv. novoluní, čili měsíc by neměl být vůbec vidět.

Vencour navíc nalezl zajímavý prográmek: ( http://www.stella... ) ve kterém si lze noc pro 20.6.1944 pro oblast Le Havre zobrazit.


- čili shrnutí: od 24h do 5h ráno by mělo být vidět lautr kulový a jinak bude vidět celkem fajn.

- Na mapě circus je rozbitý stmívání, které je posunuto zhruba o 3h dřív oproti realitě, východ slunce mi přišel OK, Stejně tak ta tma jako v pytli v nočních hodinách...
- mapy Normandy1 a Overlord v1.1 mají podle mne úplně stejný model, který je ale podle mne úplně mimo <=> je vidět víc než dobře + je vidět měsíc v cca 25% fázi.

Pajda k tomu poznamenal

Já osobně se "zmršenou" IL2 nocí nemám zásadní problém a to ze dvou důvodů:

1) když už je toto akce 48h full time, tak to beru jako úlitbu tomu, aby se v té noci dalo kloubně létat (v té "reálné" tmě by to podle mě prostě nešlo) a navíc ta bouře nad Kanálem právě z 20.6 a 21.6 předpokládám taky nebude simulována.

2) Speciálka nejspíš mohla být "virtuálně datována" na někdy jindy... mimochodem 6.6.1944 byl nečekaně úplněk Úsměv )

 
311_Tjurma
Pajdo, čistě pro vysvětlení - jak se stmívá (ne kdy), co tam v noci svítí atd. tvůrce mapy neovlivňuje, to je někde zakopaný v samotným šturmu, teď v UP3 by měla být černočerná noc, má ale bug a při prvním narození se ne každému projeví, je proto třeba se respawnovat - mně teda nefunguje ani tohle, vidím pořád to debilní světlo na severu

Já jakožto tvůrce mapy můžu ovlivnit pouze následující - dobu od kdy do kdy je světlo a to nastavením pár řádků v load.ini mapy (můžeš si to otevřít a zkusit s tím různě hejbat)

Je to tento odtavec, je čtvrtý odshora:

[WORLDPOS]
CAMOUFLAGE = SUMMER
MONTH=6
DECLIN = 50
PRESSURE = 745
TEMPERATURE = 16

Kde camouflage může mít pouze hodnoty summer nebo winter - má ale ovliňovat pouze to, jak bude maskovaná technika, auta, tanky atd.

month = je jasný, my letíme v červnu, tak je tam 6, když bys chtěl letět o vánocích bude tam 12

declin = je spolu s month pro simulaci noci nejdůležitější - je to stupeň šířky, na které se má mapa nacházet - tj.50 stupeň severní šířky - tomu by mělo odpovídat chování slunce a noci, plus je to ovlivněno hodnotou v month (pro jižní polokouli se tam dává minus)

pressure = tohle mi nedokázal nikdo vysvětlit, pže ať tam napíšete, co chcete, nic se nezmění - měl by to být atmosférický tlak, vliv na chování motorů nebo letové vlastnosti to nemá - prý by se tam měly psát pouze dvě hodnoty - tahle nebo 750 v zimě

no a temperature asi netřeba popisovat
 
Pajda

Dej mi rozkaz ...a udělám třeba tmu Šklebící se


Díky moc Tjurmo za podrobné vysvětlení problému.

Takhle si tedy zkusím pohrát s hejblátkama a pokusím se zhmotnit tmu, aby co nejpřesněji odpovídala té historické. A pokud se zadaří pak sem dám příslušné .ini ke zhodnocení.

Ten Bug s tím respawnem mám taky, po znovunarození už mi to ale správně zhasíná. Ještě kouknu jak je noc nastavená pro mapu circus, kde mi přišlo, že už fakt pořádná tma - tj. asi taková jaká by měla historicky být.
 
1stCL_Werner
Koukni ještě na mapu Cross channel, tam při stejném datu měsíc vůbec nevýjde. Olegoslunce je tam sice pořád, ale na téhle mapě je noc asi nejhutnější.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
DarkTatka
Tmu mam taky rozbitou (svetlo i v 24:00). Ale myslim ze ve spojeni s jinymi bugy UP3, jako jsou nezapnutelna svetla na letistich, je to pri neopraveni prijatelna ulitba hratelnosti.
 
311_Tjurma
No mě by hlavně zajímalo, co vlastně dělá nastavení data v Kompletním editoru, Přepisuje nějak ty hodnoty, co jsem postnul výše, v load.ini? Podle mě ne a v tom je zakopanej pes. Pak někde máte při stejném datu měsíc a někde ne. Hele ale ten měsíc je na overlord1.1 v Céčku, už je skoro v novoluní, přidejte ještě dva dny a bude pryčVyděšený
 
Pajda
No jsem chvilku zkoušel a přišlo mi:

Nastavení v komplexním editoru:

- je funkční akorát čas Zamračený
- den i měsíc Data změněný v FMB na "tmu" nemá žádný vliv <=> asi právě proto, že to v load.ini skutečně nic nepřepisuje

Měsíc a jeho fáze:

při studování load .ini jsem si všiml této tabulky:

load.ini

[APPENDIX]
HighClouds = sk_Clouds256.tga
HighCloudsNoise = sk_CloudsNoise.tga
Moon = Moon\Moon0000.tga
// CloudsMap = CloudMap4x4km.tga
...


- toto mě dále utvrdilo v tom, že Oleg fázi měsíce vůbec nesimuluje. Simulovaná je pouze poloha měsíce na obloze
resp. viděl někdo někdy v IL2 úplněk? Úsměv

- Měsíc je myslím plácnut jako textura s cca 25% fází <=> texturu Moon0000.tga jsem nikde nedohledal, ale teoreticky by měla jít překreslit na tmu a tím by byl měsíc vypnut Šklebící se

... nicméně nabývám stále silnějšího přesvědčení se na to ... a nechat to tak jak to je, neboť tu jsou určitě zásadnější věci k dořešení. Úsměv
 
Lynx23
Nastavení v komplexním editoru v soucasne verzi skutecne nema vliv, (funguje pouze cas), s tim mesicem je to ale jinak. pokud menite hodnoty v .ini, meni se polohy na obloze (ale nekdy docela podezrele a divne). a obcas se zmeni i faze mesice (i kdyz mi pripada, ze se faze meni tak po roce)

Menit dny a zkouset to pomalu nema vyznam, proste nastavte nejaky datum a mente roky... az bude mesit takovy jaky potrebujete.

K texturam mapy: policka jsou az moc barevna- trochu ubrat. Textura skal je takova divna a nevypada dobre (na SV francie) Dal bych misto ni skalni texturu z noveho pretexturovani crimea. Z balicku textur vyhodit ty, ktere load.ini vubec nepouziva. Zbytocne to pak zere lidem RAM
 
311_Tjurma
S barevnosti si klidne pohraju, jestli mi na to zbyde cas. Ohledne skaly - mrknu na to - mas na mysli SL_mount1.tga??
Upravil/a 311_Tjurma dne 05-11-2011 18:20
 
SQF_Jirka186
nevim jestly to tu je ale na spojeneckech letištích ve francii jsou takový menčí schody na draze
 
311_Tjurma
SQF_Jirka186 napsal:
nevim jestly to tu je ale na spojeneckech letištích ve francii jsou takový menčí schody na draze

Již zaregistrováno, opraveno
 
WT_Schmouddle
Pavle, tohle nepatří sem, přesuň to do vlákna perutě SpecOps.
Jak jsem již psal, problémy s C-47 jsou reportovány a C-47 bude opravena Invasion modem.
Viditelnost barviček je dána mimo jiné nastavením grafiky klienta, její použití v praxi je diskutabilní.
O *cough* ehm *cough* a jeho ovládání se pobavíme.Úsměv
Upravil/a WT_Schmouddle dne 06-11-2011 19:46
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
1stCL_Fucida
Tjurmo, na letišti Rouen je špatný fyzický povrch (oranice). Nedá se z něj operovat.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
311_Rampa
Tjurmič, je to správně, nic s tím nedělej Mrknutí
 
1stCL_Ziza
I část letiště St.Romain má tento povrch... v severozápadní části.. přímo mezi stojánkami a přistávacím téčkem...přejet se to dá jen velmi velmi pomaluVyděšený
 
http://www.fliegenkoyotsz.ic.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

11-06-2021 13:14
nemáš zač, rádo se stalo Úsměv

11-06-2021 10:41
Páni z CSW dik za včerajší polet, moc som si to užil Mrknutí Šklebící se

10-06-2021 20:25
Saldy, tak rychle to bejt nemuselo Úsměv

08-05-2021 09:40
IL2 Stalingrad

08-05-2021 09:39
Mám problém v nastavení bombardování a střelba raket, ze začátku byli značky na odpal raket a bombardování, přestali se objevovat i po potvrzení v nastavení. Dík Bruno

14-04-2021 19:19
sedm nebo osm těch mrch bylo, kroužili jak supy a nikoho si nevšímali ...

14-04-2021 19:14
Jo je to fajn, takové rušno. A ty štuky .. snad na ně taky někdy narazím.

14-04-2021 18:42
Náhodou je to drsné Úsměv úžasný moment byla obří formace štuk včera v noci

14-04-2021 13:06
To je opakovaně, já to viděl, asi se sníží počet befek na Pitomniku.

13-04-2021 21:49
Aktuální mapa (Bridge) je spíš iako masakr modrou pilou :-)

26,256,314 návštěv