May 02 2024 00:01:31
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 1
No 310 Monty

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Invasion!
1stCL_Ziza
Pánové máte můj obdiv za parádní reportyMrknutí knižní vydání by nebylo vůbec marnýCool
 
http://www.fliegenkoyotsz.ic.cz/
WT_Horrido
Trošku jazyková bariéra...
Brčkavá je co přesně česky?
Mám jistou představu co by to mohlo být (něco s tvarem srsti?), ale raději se zeptám. Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Matylda
Robo, objednávám si 1. výtisk Tvojich pamětí. Nevzpomínám si, že bych si byl někdy čtením roztrhnul hubu. Krev mi valí z obou koutků jako Rockymu po třetím kole , ale mi to nevadí, přečtu si to ještě jednou, ať klidně vykrvácím. Kašli na lítání a začni psát.Šklebící se

PS: Ostatní reporty jsou ovšem taky soooogooood.Mrknutí
Upravil/a Matylda dne 09-12-2011 13:38
 
Bart Simpson
Horrido, kudrnatý. Úsměv
"Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - (J.J. Cale)
 
WT_Schmouddle
@ Robo:

Overpaid, oversexed, OVERHERE! Šklebící se

GJ!

[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
MIKA
jj Robo je osvedceny bavic Mrknutí
 
Klima285
Lupen_cz napsal:
Taky mam jeden dotaz. Kterej spojeneckej lump mi ponicil moje bf?!
cas: nedele 12:35
misto: severovýchodne od Vire tesne u zeme
Ve 12:30 startujeme 3x bf (myslim, ze to bylo s Hienem a Risou?). Kurz 90, pod radarem. Po chvili na nasi devatej spatrime souboj, take u zeme. Tocime levou a blizime se k nemu. Vidim minimalne tri letadla v souboji, ale nez sem rozeznal vubec kdo je kdo, tak bu prask a olej na skle. Okamzite tocim jih a mirne stoupam, protoze motor uz zbrblal z posledniho. Potom v bocnim skle vidim, jako zazrakem mestecko Vire. Poslednich par otoceni meho motou a ja dosedam ve Vire na letiste. Bohuzel nizky vykon motoru zpusobil tvrde dopadnuti na letistni plochu a urvani podvozku. Prezil sem, ale cekala me cesta na zasobovaci zakladnu vzdalenou 2 hodinky cesty.
Prihlaste se teda prosim, kdo a hlevne z jake pozice si na me zautocil? Mel sem v ocich je ten souboj pred nami a kdyz uz sem se rozhlid, tak sem zas pro olej na skle nic nevidel. Predem dik.


No psal ti to můj kamarád, ale byl jsem to opravdu já. Myslel jsem, že na mě půjdeš na čelák, ale pak jsem viděl jak ses uhnul... no kdybych si nevystřelil, tak by to byl hříchVyděšený jen mi to trochu nesedlo do zaměřovačeŠklebící se
 
311_Tank
Neni to sice report ale tohle je seznam sestrelu ktere si piloti narokovali behem specialky (nejsou tam vsechny byl to nepovine)



Treba se tam najdete Mrknutí
 
Farky
Z deníku velitele 62nd Fighter Squadron USAAF (callsign Platform), part 2 …

Neděle 17. června 1944, letiště Beaulieu (Anglie).

4:15 ráno. Prožívám deja vu, opět se probouzím do kávou provoněného rána. Cítím se příšerně a nic na tom nemění ani obligátní „Dobré ráno, čas vstávat“ pronesené spanilou WAAFkou. Zatvrzele odmítám otevřít oči a zamumlám ať jde pryč. Je neodbytná: „Válka nepočká G.I. Joe“, prostě se rozhodla že mě donutí vstát. S vypětím všech sil zvedám víčka a chystám se jí poslat … ven. Odzbrojuje mě svým úsměvem a pomáhá mi posadit se na postel. Do ruky mi vrazí horký hrnek, otočí se a je zase v trapu. Pět minut mi trvá, než jsem schopný se postavit na nohy a poslepu dojít k umyvadlu. Dnes ráno nenacházím odvahu se do zrcadla podívat, dělám jako že tam není. Opuchlými rty mi bezděky projede : „Jak chceš v tomhle stavu lítat frajere, to by mě zajímalo?“. Posílám sám sebe do hajzlu a pouštím si na hlavu ledovou vodu, to mě snad probere...

Za několik minut už jsem schopný se obléct a vyrazit směrem na HQ. Na letišti se válí zbytky přízemní mlhy, ale jinak se nám tu klube krásný prosluněný den. Cestou se stavuji u mechaniků a nechám si zavolat šéfa „dráteníků“. Musím se zeptat, jestli opravili ty zpropadený rádia. Ujišťuje mě že ano, makali na tom celou noc. Vyhrožuju mu, že příští let si ho pověsím místo „pětistovky“ pod křídlo a odhodím ho přímo na cíl pokud mi radiostanice do sluchátek jen špatně pípne. Zbledne, zasalutuje a zmizí v hloubi hangáru. Přicházím na briefing, z koutku mi proklatě nízko visí cigareta. Náš obdržený úkol zní jasně, nikoliv jednoduše – výškové krytí předmostí.

Šplhám se do svého Razorbacku s podvěšenou nádrží, mechanik mi pomáhá s poutacími pásy. Provádím nutné úkony podle checklistu, motor ožívá. Nechávám tu obludnost s logem Pratt & Whitney v čumáku svého Thundera trochu prohřát. Teploty v zeleném poli, poslední kontrola před pojížděním, všechno je OK. „Platform jedna jedna všem, začínáme pojíždět“. Naši obři se dají do pohybu, řadíme se na dráze. Devět mocných Thunderboltů dává svým ohlušujícím rachotem najevo, že 62nd Fighter Squadron je ready v plné síle…

Start probíhá bez potíží, udržujeme fomaci a já hlásím Radaru 1 že jsme ve vzduchu. Službu má tak jako včera Terry a tak jako včera moji piloti zahltí na pár okamžiků frekvenci když uslyší ženský hlas. Šplháme do výšky 27 000 stop, situace ze včerejška, kdy na nás spadli Focke Wulfy z převýšení už se nesmí opakovat. Přecházíme pod řízení Radar 2, ptám se na situaci nad předmostím. „Platform Radar 2, nepřítel se prozatím stáhnul z oblasti“. Fajn, to zní dobře. Pozemní kontrola nás posílá směrem na Granville, majestátně plujeme ve výšce téměř třicet tisíc stop. Dávám povel k odhozu nádrží, devět stříbřitých kapek se v mžiku odděluje od našich břich a padá dolů zanechávajíc za sebou oslňující odlesky. Míjíme Granville, otáčíme na jih nad Avranches, nepřítel nikde. Asi si líže rány po ranním boji.

Rozdělujeme se, část Thuderboltů bude hlídkovat jižně od Vire, zbytek jižně od Granville. Třeba je nachytáme při stoupání. „Kontakt, dole pod námi“, zaslechnu najednou v rádiu. Skupina u Vire hlásí že útočí na několik Bf 109. Točím na nula devět nula a směřuji k místu boje, cestu mi znepříjemňují pozdravy od obsluh německých těžkých protiletadlových kanónů. „Jde dolů, kouří se mu z motoru“. „Good kill buddy, good kill“. Než tam přiletím je po boji, přesto hledám dole v hloubce pod sebou Němce. Nevidím nic, mimo malebné krajiny poseté malými políčky, políčky které jsou noční můrou pro naši pěchotu a tanky. Druhá dvojice má více štěstí (či lepší zrak), má vizuální kontakt s párem Messerschmittů v nižší výšce. „Tally Ho“, Platform 1-3 jde do útoku, bohužel se ani nedostává ke střelbě a jen neškodně prosviští kolem cílů. Jsme trochu moc nízko na můj vkus a squadrona je roztrhaná. Stoupáme směrem na sever, radarový operátor nám přiděluje prostor kousek od Caen, máme blokovat jakýkoliv pokus Luftwaffe napadnout z výšky naše polní letiště v Normandii (tzv. ALG, ALGčka, mezi piloty - ty zkurvený letiště ve Francii). Všude je klid, klid před bouří …

„Radar 2 všem stíhačům, stáhněte se nad ALG Cardonville“. Nasazuji na kurs dva sedm nula a podvědomě si utahuji pásy. Prohledávám oblohu kolem sebe, stoupáme do třiceti plus. Nebe je naprosto čisté, přitom bychom měli už být nad tím letištěm. Na chvíli zapochybuji o správnosti naší polohy, tenhle boj už nehodlám sledovat pouze v rádiu. Uběhne jen pár vteřin a ocitáme se mrknutím oka v obrovské vzdušné bitvě. Je to totální chaos, na zlomek sekundy se mi v zorném poli objeví Mustang, který má za sebou střílejícího Spitfira. Doufám že jsme se svými Thundery nejvýš ze všech, tlačím svou mašinu nahoru. Sleduji boj trošku pod sebou, moji pozornost upoutá Bf 109 ve vývrtce. Vybírá pád a začíná stoupat, přímo pode mnou. Obracím se na záda a padám na něj, je však pozorný a potápí svůj stroj do střemhlavého letu. Vyrovnávám to, prudkým pohybem posouvám páku plynu až za zarážku a začínám stoupat. Jsem sám, číslo mě ztratilo. Na mojí desáté hodině defilují dva Bf 109, alespoň si to v tuto chvíli myslím. Motor mého P-47 řve jako raněnné zvíře, vstřikování vody mu dává pěkně zabrat. Vzdálenost k domnělým Němcům se rychle zkracuje, prst mi sklouzává na spoušť. Tady je něco špatně, to éro má chladič pod trupem …. Mustang! Znovu si vybírám cíl, volím však naprosto nevhodný úhel a prolétám ho ve velké vzdálenosti. Zleva se mi sune přes čelní štítek kabiny Fw 190, je ale dost daleko. Střílím kraťoučkou dávku při 90°opravě, nezasahuji ho. Dívám se po něm déle než by bylo žádoucí, když odthnu svůj pohled od Focke Wulfu naskýtá se mi další příležitost ke střelbě. Téměř na head-on mi letí Bf 109, vykopávám směrovku a šlehnu po něm preventivně krátkou dávku. Nedělám si iluze že jsem ho zasáhl, záznam z fotokulometu později ukáže, že něco do kožichu schytal. „Check six!!!“ Bylo to na mně? … Kolem kabiny mi proletí trasírky… Aha, takže bylo. Jdu do mírného klesání s motorem na plný pecky. Snažím se zahlédnout útočníka, přes ten vysoký hřbet ho ale nemůžu vidět. Zrcátko je tu tak ničemné, že se ho ani nepokouším využít. Znovu šňůra trasírek, tentokrát blíž. Tak už mě pusť ksakru. „Jsi čistej, pustil tě a stoupal vpravo“. Díky Bohu…

Snažím se zase nabrat výšku, když výškoměr ukazuje 25 000 ft dochází mi WEP. Snad už ho nebudu potřebovat. Je po boji, Luftwaffe ustoupila jižním směrem. Platform se snaží dát znovu dohromady, postrádáme jeden stroj, byl sestřelen Messerschmittem. Připsali jsme si i nezvyklý „sestřel celým Thunderboltem“, když se Fw 190 roztrhl o jednoho z nás. Kontrolujeme stav paliva, není to žádná sláva. Dvojici aktérů předchozího souboje jižně od Vire už svítí rezerva, munice také nemají na rozdávání. Posílám je doplnit palivo a munici na jedno z letišť pod námi. Žádám Radar 2 o povolení opustit oblast a vyrazit domů. Zamítnuto, dole startují Spitfiry. Stahujeme plyn a otáčky, snažíme se šetřit benzín, ale brzo bude situace s palivem kritická. Znovu se ozývám Radaru 2, tentokrát naléhavěji. „Vydržte Platform, Spitfiry potřebují ještě chvíly času, můžete potom přistát na ALGčkách“. Na ALGčkách? Na tom pruhu udusaný hlíny pokrytý plechovou rohoží, kde to včera schytala sesterská 61st FS? No way! „Radare 2 Platform 1, rozuměl, držet pozici“. O pár minutek později to zkouším znovu : „Radare 2 Platform 1, jak jsou na tom Spity? Dotáhneme to do Anglie, ale musíte se rozhodnout hned“. Slyším jak se operátor domlouvá s šéfem letových operací, ale nerozeznávám jednotlivá slova. „Platform, kurs tři šest nula, leťte domů“. Díky Bohu …

Kontrolka minima paliva se mi rozsvěcí už u Francie, stejně je na tom i nejméně jeden další pilot. Stahujeme na hodně ekonomický režim, kontroluji si pro jistotu nafukovací svítivě žlutou vestu, kterou mám navlečenou na krku. Minuty se nekonečně vlečou, každou chvíly můj pohled sklouzává na ručičky ukazatele paliva. Konečně, v dálce se objevuje Anglie! Jdeme na přistání rovnou z kurzu, naše palivoměry neukazují příliš spolehlivě, na okruh by nám nemusel stačit benzín. Zastavuji na stojánce, vypínám motor a snažím se trochu nabrat dech. Pak se přihlásí o slovo moje závislost na nikotinu, lezu z mašiny a jdu si zakouřit za hangár. V otevřených vratech stojí ten chlapík kterému jsem před letem vyhrožoval, že pokud mi selže rádio tak on osobně skončí na mém pumovém závěsníku. Stále je tak bledý jako ve chvíli kdy jsem ho opouštěl, zazubím se na něj a ukážu mu zdvižený palec. Přinutí se také k úsměvu a do tváře se mu vrací barva…

Vracím se zpět na stojánku, zrovna přistávají dva opozdilci co tankovali na ALG v Normandii. Počítám stroje, napočítám ale sedm, ne osm. Sakra, ví někdo co se stalo s chybějícím pilotem, viděl někdo něco? Všichni jen krčí rameny, už nikdy se asi nikdy nedozvíme zda byl sestřelen, nebo mu třeba došlo palivo uprostřed Kanálu. Zkurvená válka …

Přichází poslíček a předává mi rozkazy – zaútočit pumami na letiště St. Romain, poté blokovat letiště východně a jihovýchodně od Le Havru. Střelivo je rychle doplněno, „pětistovky“ a přídavné nádrže podvěšeny. Jdeme na to, nahazujeme motory a krátce na to míříme kursem jedna tři nula k cíly. Na stanovišti Radar 1 se střídá směna, nastupující návodčí nám přeje hodně štěstí. V duchu se loučíme s Terry, dnes už ji neuslyšíme.

Už se nacházíme nad Francií, od cíle nás dělí jen pár mil, když nás pozemní operátor varuje před možnou hrozbou z jihu. Odklání nás do vyčkávacího prostoru severně od Le Havru a posílá squadronu Spitfirů vyčistit prostor. Odhazujeme prázdné přídavné nádrže. Neuplyne ani pět minut a směřujeme znovu k cíly. Vyklesáváme k letišti St. Romain, budeme útočit z východu. Rychlost letu roste, ručička speedmetru se přibližuje červené čárce označující povolenou mez. Cíl ožívá aktivitou, lehké flaky po nás zběsile střílí. Odhazuji „pětistovky“ na nějakou budovu a hlásím : „Odhozeno“. Držím se při zemi, v dálce vidím malou tečku. Přibližuje se neuvěřitelnou rychlostí, rozeznávám nezaměnitelnou siluetu Fw 190. Jde proti nám téměř čelně, pokouším se ho ve skluzu zasáhnout, ale dávka jde hodně mimo. Aby ne, v takové rychlosti a v takovém úhlu, ale zkusit jsem to musel. Kolem něj projíždí i zbytek vlakové soupravy jménem Platform, musí být vyděšený k smrti. Držíme si energii, stoupáme co nejrychleji do „naší“ výšky. Jsme teď hrozně zranitelní, Luftwaffe má naštěstí asi jiné starosti. Díky Bohu …

Držíme výšku přibližně třicet tisíc, rozdělujeme se na tři skupiny. Dvojice drží St. Romain, další pár krouží nad Rouen a trojice je severně od Evreux. A právě na trojici se pokouší Luftwaffe zřejmě zaútočit, díky perfektnímu navedení naším radarem mají Thunderbolty od počátku výhodu výšky. Opět sleduji boj jen jako posluchač, protože kroužím nad St. Romain. Několikrát si ověřuji, jestli tam moji kluci nepotřebují pomoc. „No problem boss“. I Radar 1 si trošku dělá starosti, ptá se, zda nepotřebujeme poslat posily. S hrdostí mu odpovídám :“Radare 1 Platform 1 – negativ, máme to pod kontrolou“. Bojující piloti nahlašují poškození Bf 109 ve spolupráci, odpoutávají se z boje a směřují na sever. Tam je připravená pomoc v podobě dvojice Thunderboltů ve velké výšce. Němci vzdávají pronásledování a mizejí z radaru.

Kroužíme opět rozestavení do původního trojůhelníku St. Romain, Rouen a Evreux, těžký flak po nás neúnavně pálí pokaždé když se přiblížíme k letišti.. Čekáme až se objeví Luftwaffe, ale zdá se že se jim do výšky nechce. Důsledně se drží dole, kde je náš radar nevidí. Zahlédnu střelbu dole pod sebou, Lightningy útočí v přízemním letu na St. Romain. Jejich piloti hlásí, že je pronásledují Fw 190, jdeme to zkontrolovat. Nevidíme nic, ani Lightningy, ani nepřítele. Budou určitě úplně u země.

Vracíme se na pozici, hlídka pokračuje. Mám nastražené uši, čekám na povely od operátora radaru. Na dotazy o aktivitě nepřítele vždy odpovídá : „Všude čisto“. Menší vzrušení nám připraví jen trojice Lightningů, které se bez ohlášení přiblíží ve větší výšce k St. Romain. Při pohledu na stav paliva přemítám kdy nás asi hodlají někým vystřídat, když v tom se ozývá Houshold (61st FS) že nás střídají za 10 minut. Super, paliva už není nazbyt. Na stav paliva se vzápětí ptá i Radar 1, všechno už směřuje k našemu odletu domů. O čtvrt hodiny později už dostávám povolení k odletu domů, nařizuji kurs tři dva nula. Těžký flak po nás naposledy střílí a tentokrát mají ty bastardi štěstí, zasahují moji dvojku. Z motoru mu jde kouř smíchaný s unikajícím palivem. Doprovázím ho a snažím se zorganizovat záchrannou operaci, není šance že by to dotáhl do Anglie. Třicet kilometrů od Britských ostrovů je pilot nucen svůj stroj opustit, později ho vyzvedne záchranná Catalina. Díky Bohu …

Zbytek squadrony přistává v pořádku na našem letišti, 62nd Fighter Squadron se mi zdá už trochu utahaná. Velitel nám dává volno do 14:00 a slibuje, že nám sežene nějaké piloty. Výborně. Současně nám přivezou nové stroje. Ještě lépe.

Jdeme na oběd do důstojnické jídelny, nabírám si plný talíř bramborové kaše a velký kus sekané. Moji piloti dávají přednost hamburgerům. Nejmladší pilot squadrony přichází s boxem plným vychlazené Coca Coly. Kaše je výtečná, sekaná je jak marcipán, úplně se rozplývá v ústech. To se našemu americkému kuchaři zase povedlo. Vzpomenu si na kamarády z 61st FS a na blafy co musí jíst v Tangmere. Vsadím se, že budou mít dneska obalovanou rybu namočenou v octu zalitou jedovatě zelenou mentolovou omáčkou. A zapíjet to budou dýňovým džusem. Na tváři mě to vykouzlí úsměv. Sorry boys, ale to je prostě výhoda základny kde jsou jenom Američané, bez přítomnosti RAF.

Čas 14:00. Nahazujeme dnes naposledy motory a pojíždíme na start. Cíl – bombardovat St. Romain a Rouen, poté omezit činnost Luftwaffe z uvedených základen. Nad Francii přilétáme opět vysoko, obhlížíme St. Romain. Vypadá to tam čistě, hlásím to radaru. Posílá nás nad Evreux, poté zachytí kontakty na jihu. Několikrát měníme kurz, snažíme se z Němců vytáhnout palivo. Nechtějí hrát naši hru, bohužel. Přesto se nás pokoušejí vytlačit z prostoru, operátor nás znovu navádí do perfektní pozice. „Kontakt, dva Bf 109 pod námi“. Jen dva? To se mi nezdá. Část squadrony už bojuje, můj roj to celé pozoruje z výšky. Němci manévrují dobře a nedávají nám šanci k sestřelu, snaží se nás stáhnout dolů. Větřím příležitost a jdu dolů, nepřítel o mně ale ví a uhýbá ostře vlevo. Dvojice „stodevítek“ je v obraném kruhu těsně nad zemí, láká mě to pustit se k nim. „Rychle na to zapomeň, sedíš v Thunderboltu, u země tě čeká jen smrt“, říkám si v duchu. Navíc o tobě vědí. Nechávám je být a nabírám výšku. Co je to támhle? Dvě Bf 109 letící směrem na Evreux, padám na ně. Opět stejná story, když už jsem celkem blízko tak si mě všimnou a znemožňují mi střelbu. Snažím se nějak znovu zorganizovat Platform, dvojice se s obtížemi nalézají. Řídím se příkazem Radaru 1 a posílám hlídku nad místo které operátor určuje. Jedna dvojice žádá o povolení k ostřelování letiště Evreux, nebráním jim v tom. Při útoku je flakem těžce poškozen jeden z Thunderboltů, jde na nouzák 10 km od letiště. Přece ho tam nenechám...

Klesám do minimální výšky a doufám, že si mě nenajde Luftwaffe. Lokalizuju pozici sestřeleného pilota, klapky Landing, podvozek dole, jdeme na to. Musím přistát na pole, silnice je tu příliš klikatá, není tu jediný rovnější úsek. Jak si tak klesám a vytrácím rychlost, vzpomenu si na to, jak jsem svým pilotům vtloukal do hlavy – nikdy nepřistávejte s Thunderem do terénu, vždy si najděte silnici nebo cestu. Klapky nahoru, zasunout podvozek. Rozhlížím se ještě jednou, třeba najdu delší úsek cesty. Kurva, nikde nic. Nedá se nic dělat, musí to vyjít na pole. Klapky dole, podvozek dole. Rychlost co nejmenší, ok, nechám to dosednout. Náraz je obrovský, divím se, že podvozkové nohy neprorazily křídlo. Thunderbolt má snahu se převrátit na čumák, jestli si škrtnu vrtulí tak pochoduju do zajetí. Se strašlivým skřípěním zastavuji, odsouvám překryt kabiny a zahazuju padák. Pojíždím k silnici, sice tenhle úsek není delší než 200 m, ale třeba to pomůže. Z křoví se vynořuje známý obličej, chvíli váhá a pak se rozběhne směrem ke mně. „Zdar šéfe, můžu se svést?“, snaží se vtipkovat, ale vím že je vyděšený k smrti. A to není nic proti tomu, jak jsem podělanej já. „Naskoč si“. Fajn a co teď, tohle byla ta snazší část. Posunuju plynovou páku dopředu a éro se neskutečně líně začíná rozbíhat. Tahám k sobě knipl, ale Thunderbolt nereaguje. Na chvíli nás to vyhazuje do vzduchu, znovu dopadáme na nerovnou francouzskou zem. Kola se opět ocitají ve vzduchu, tenotokrát už definitivně. Předávám velení svému zástupci a letím domů …

Už nad mořem poslouchám rádio, zdá se, že se squadrona úplně utrhla ze řetězu. Touží po krvi a jdou ostřelovat letiště, Němci je ale krutě vracejí do válečné reality. Můj zástupce je sestřelen flakem a musí nouzově přistát, ještě předtím poškodí stroj Luftwaffe na jednom z letišť. Jeho číslo si najdou Focke Wulfy a je nuceno vyskočit. Další stroj je také zasažen flakem, dorážejí ho Fw 190, pilot je KIA. Mého XO se odvážně pokouší vyzvednout další mých lidí, bohužel to končí nezvládnutým přistáním. Alespoň že se daří zapálit při strafingu další Bf 109. Zbytku squadrony začíná docházet palivo, musejí sednout v Normandii.

Je 17:00 a letové operace pro nás dnes už skončily. Stejně jsme dost oslabeni , tři Thunderbolty sedí na ALG v Normandii, v Beaulieu jsme sice dva, ale je tu jen můj unavený otřískaný Thunder. „Platform jedna jedna všem, pro dnešek to balíme“ …

Pro mě ale den ještě nekončí, musím ještě napsat několik dopisů. Budou začínat slovy : „S lítostí v srdci vám musím oznámit, že váš syn …“. Zkurvená válka …

The end.
 
Robo
Farky, parada! Mrknutí

''Jdeme na oběd do důstojnické jídelny, nabírám si plný talíř bramborové kaše a velký kus sekané. Moji piloti dávají přednost hamburgerům. Nejmladší pilot squadrony přichází s boxem plným vychlazené Coca Coly. Kaše je výtečná, sekaná je jak marcipán, úplně se rozplývá v ústech. To se našemu americkému kuchaři zase povedlo. Vzpomenu si na kamarády z 61st FS a na blafy co musí jíst v Tangmere. Vsadím se, že budou mít dneska obalovanou rybu namočenou v octu zalitou jedovatě zelenou mentolovou omáčkou. A zapíjet to budou dýňovým džusem. Na tváři mě to vykouzlí úsměv. Sorry boys, ale to je prostě výhoda základny kde jsou jenom Američané, bez přítomnosti RAF. ''

Skoro mi cvrklo Šklebící se
 
Hoper
Hoper napsal:
Nebo první střetnutí s nepřítelem, kdy byl poprvé a naposledy lehce nad námi. A hned čtverka FW 190 se stočila za nebohé malé křečky, chtějíc je sežrat...
Hoper: "Čtyřka, točí k nám, jdem do - proti nim!" (kurva... ale swt je blízko, ten se bude držet, kdyžtak budem krýt jeden druhého)
swt: "Mám je sebou!" (kurva kurva)
Hoper: "Vidím je. Drž se mě!" (dolů za náma nepudou, je to přeci specka a oni nemůžou ztratit výšku kvůli dvěma blbejm letadlům!)
swt: "Furt jsou za mnou" (a co jiného asi tak můžu dělat než se tě držet a letět rovně....)
Hoper: "Dej plnej a klesáme" (kurva doprdele kurva, nesmíme klesat moc prudce a nesmíme letět pomalu a nesmíme uhřát motor a nesmíme - sakra co vlastně smíme ?!)
Hoper: "Druhá dvojka nás pouští!" (uffff, funguje to, nepůjdou po nás zbytečně dlouho....)
swt (suše): "ta první střílí"
Hoper: (Kurva kurva kurtevská kurva, jak to ??)
Ale už i já vidím, jak kolem mého letadla prolétává kužel modrých nadržených střel, kdy soustřel nepřítele byl o kus za mnou - pálí na velkou vzdálenost. Sakra letadlo, letadýlko, přidej, přidej ještě víc, vždyť mi nemůžem umřít tak brzo.... Znovu dlouhý proud střel. A teď už s lepší opravou. Nakloním letadlo na jednu stranu a když čekám, že přijde dávka, kloním druhou. Jo! Jde to! Neumí si počkat a střílí zbytečně zbrkle! Panebože, panebože... Další dlouhá dávka, další klonění a hned na druhou stranu. Opět vyjdou střely na prázdno. Sakra, kde jsou naši a proč se ti šmejdi tak dlouho drží!! Další modré střely se míhají kolem trupu a kabiny mého letounu...
swt: "Pouštějí nás, jsme čistí"
Hoper: to snad není pravda.... "Sváťo, točíme pravou, stoupáme a pomalu se vracíme nad Francii k našim"

asi půjdu do cvokhausu .... tohle se stalo trochu jinak ... swt letěl domů s poškozeným letadlem a se mnou tam asi nikdo nelítal (ale ty dvě dvojky FW jo, fakt, opravdu :)) )
na koho jsem to teda mluvil ....
(ale je pravda, že jednu chvíli mi přišlo, že swt "neodpovídal" :D )


asi po hodině
uff... tak dobrý
teda aspoň trochu - někdo tam v tu chvíli přeci jen se mnou letěl
swt to sice nebyl, ale nějakej červenej jo :)


po další hodině
ještě že tu máme falkona a jeho svg - on to nebyl swt, ale Alllite, viď ? To tys mi říkal, ať mažu do mraků ?

a koukám, že asi vím, kdo nás to tam honil...
Jsme navedeni na dvojici dvou nepřátelských letadel. Thunderbolty! Máme drobnou převahu výšky a pouštíme se do nich. Boj nepřijímají, potlačují své stroje a klesají prudce do mraků. Chvíli se snažíme o pronásledování, ale rizika jsou příliš vysoká, navíc jsme potřební jinde. Obracíme zpátky k Francii a vracíme se do předepsané výšky.

;)
sice to nebylo prudce, ale tlačil jsem co se dalo :D
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
kouty
Letový deník Morfea 7

Dva měsíce před akcí

Dostali jsme od velení konečně svoje stroje. Jsou to nové Bf-110 G4. Jsou vybaveny tou nejmodernější elektronikou, kterou nám může Říše nabídnout. Bohužel nefunguje, takže máme za zády nejdražší pancéřovou desku ze všech letadel Luftwaffe. Nefungují ani budíky navádění, takže v noci musíme přistávat na vizuál. Na druhou stranu však můžu vést palubního střelce, a jak jsme později zjistili v noci druhý pár očí se náramně šikne. Navíc se máme učit střílet z nových zbraní.

xplanes.free.fr/do335/new/shrage_01.jpg

Jsou to nějaké „Schärge musik“ dva kanóny umístěné mezi radistou a střelcem střílející směrem vzhůru. Moji kluci na to hledí s nepochopením, ale již při prvním tréningu poznáváme, jakou sílu má naše nová zbraň.

Málem bych zapomněl. Dostal jsem za úkol vést druhý schwarm nočních stíhačů. Mojí dvojkou bude 5./NJG 4 Clemex, velitelem druhé formace je 5./NJG 4 Addler s dvojkou 5./NJG 4 Mufflem. Jsou to dobří kluci. Velitelem celé gruppe je náš milovaný 5./NJG 4 Bumíček.

Cvičíme poctivě. Kluci samostatně trénujou přistání na betonových plochách s téměř nulovou viditelností, střílejí schärge do cvičných terčů a učí se komunikaci s radarem. Párkrát si zaletíme i trénink ve dne proti velké formaci bombardérů a i tam máme úspěchy. Morálka je vynikající, kluci se těší do akce.

Testy serverů

Projevují se u mě první problémy s mašinout, fps je malé občas je ale simulátor hratelný. Uvidíme.

Let prvý

Start 21:15

Společně s Morfeem 8 (Clemex) jsme odstartovali k první patrole v severní části vylodění. Bohužel i po odstartování mám velice mizerné fps (1-3) takže po 10 minutách raději opouštím letoun a nechávám Clemexe pokračovat v letu.

Výskok 21:25

Let druhý

Start 23:42

S pomocí Fučiho, Wernera a dalších ochotných lidí jsem si úplně převrtal šturma, nefunguje mi zvuk, grafika je odporná, ale na letišti Guyblabla (BE03) mám fps 10. Startuju a přelítám s novým letadlem na letiště Pourmetot (AT10). Cestou závidím klukům jejich první noční úspěchy a nadávám na svůj notebook. Na finále mi opět padají fps na mizernou hladinu, ale zázrakem s tím krámem přistanu v jednom kuse
Přistání 0:05

Let třetí

Start 0:31

Kluci jim ve vzduchu pěkně zatápí a já se nemůžu dočkat prvního nasazení. Fps je pořád mizerné, ale už je to jen stěží-létatelné namísto nelétatelného. V 1:17 se ke mně připojuje Pagy a společně letíme lovit první bombardéry. Athena nás navádí na první formaci nájezdníků, je z nás zoufalá, ale my ji ne a ne najít. Dokonce i Pagy je zahlídne, ale já pořád ne. Až když se bombardéry otočí a letí zpátky do severu, spatřím proti světlému pruhu nad Anglií osamělý bombardér. Tendle mi neuteče, problesklo mi hlavou. S nazoomovaným pohledem přesně na bombardér jsem se jak kočka blížil do jeho blízkosti. Pagy mi chránil záda a já pomalu dostoupával pod bombardér. Už jsem bezpečně viděl invazní pruhy. Byl to dvoumotorák s dvojitou směrovkou. Měl jsem ho plný zaměřovač, když jsem mu zahrál jazz. Explodoval v mohutné kouli plamenů a trosek(Rohloss). Čas sestřelu 2:20 ráno prvního dne akce, kdesi nad kanálem. Athéna mi pogratulovala a navedla mě na další cíl. V 2:27 kontakt s další B-25. Tentokrát mě ale střelec spatřil a spustil střelbu. Několikrát jsem na něj bez výsledku vystřelil z předních zbraní, ale oslnění bylo vždy příliš velké. Po jedné dávce jsem ztratil cíl z dohledu a jen podle Athény ho následovat volným pádem dolů. Bohužel nám zmizel z radaru i u vizuálu. V nízké výšce jsme ho šli hledat směrem k Carentan. V čase 2:37 jsme Atheně nahlásili tanky na cestě vedoucí JZ z Carentan a nějaké lehké flaky. Přistáli jsme na letišti Maupertus, tentokrát s dostatečným fps.

Čas přistání 2:53

Let čtvrtý

Čas vzletu 3:15

Začíná světlat obloha. Athéna pro nás nemá žádný radarový kontakt. Posílá nás teda na průzkum pobřeží pod radarovou výškou. Dávám tedy jih a kontroluju silnice kolem Carentanu. Když se přiblížím k nejzápadnějšímu spojeneckému letišti rozštěká se lehký flak. Jsem tu poprvé a rozkoukávám se. Všímám si tři dotů na runway. Hlásím Athéně vzlítající Spity a útočím. První Spit explodoval pod nánosem třicítek. Pagy zezadu střílí dvojčetem jak šílený. Otáčím to a útočím na dalšího spita. Při další otočce už se jeden odvážlivec dostane do vzduchu. Ještě než ale zavře podvozek je smeten z oblohy mohutnou salvou předních zbraní. Útočím na dalšího pojíždějícího spita a poté mě Pagy varuje, že odstartoval další. Točím prudkou zatáčku a vidím proti obloze jednomotorák, předsazuju a vypaluju krátkou dávku. Bez křídla. Dotáčím zatáčku a spatřuju dalšího spita,krátkou dávkou ho připravuju o nějaké ocasní kontrolsy. Mačkám spoušť znova a tvořím světlo-teplo. Blíží se Morfeus 1(Bumik) a vidím ho útočit na letiště. Jeho zbraně chrlí modro-bílé tenisáky na letištní plochu. Jsem téměř bez munice a s dost blbým pocitem v žaludku. Celá akce se odhrála v čase 3:50 až 4:05 ráno v oblasti AH10. Athéna mezitím stahuje všechny noční stíhače nad Ruan pro další noc. Přistávám pln nadšení a pocitu moci. Ani já ani Pagy netušíme kolik Spitů jsme přesně sestřelili, protože adrenalin nám v tu chvíli úplně zatemnil mozek. Odhaduji to na číslo 6-8. Bohužel, když se začnou ráno logovat první piloti klesne mi fps na avg3 a já přicházím o podvozek. To nevadí, právě jsme s Pagim, Bumikem a klukama z SKG zničili asi squadronu spitfirů a plivli jsme tak rudým pěkně ráno do snídaně.
lh6.googleusercontent.com/-qn0b30keeQA/Tt9XwgnwkuI/AAAAAAAAASw/VjUcH1NGizw/s800/il2fb%2525202011-12-07%25252012-53-22-42.jpg
lh4.googleusercontent.com/-AdxFpBnPLyk/Tt9XzHaMhFI/AAAAAAAAAS4/B_VQKvhNZIA/s800/il2fb%2525202011-12-07%25252012-53-44-31.jpg
Třicítky nemají slitování
lh4.googleusercontent.com/-VTNSm6P18xg/Tt9X7hjaDHI/AAAAAAAAATI/rvSbfkV2JlY/s800/il2fb%2525202011-12-07%25252012-56-23-90.jpg
Do vzduchu se ti zachtělo?
lh6.googleusercontent.com/-_NoUafIwg4M/Tt9YAhLUYlI/AAAAAAAAATQ/t8uGqsUDueQ/s800/il2fb%2525202011-12-07%25252012-57-59-51.jpg
Jeden z dalších co umřel hnedka po ránu
lh5.googleusercontent.com/-zVvT3Qr2rlM/Tt9YCBGhU8I/AAAAAAAAATY/HAXosOKRgyU/s800/il2fb%2525202011-12-07%25252012-58-48-39.jpg
I ty půjdeš k zemi

Přistávám 4:53 na letišti Ruan

5:00-12:00 spánek


Let pátý

Čas vzletu 12:35

Na TSku to vře. Všichni nadávají na laggy, warpy, fps. Také to zkouším. Po půlhodině se mi podařilo připojit na server a po dalších x min nakliknout do letadla. Kupodivu mi jede plynule. Asi kvůli tomu, že tam téměř nikdo nebyl . Přelítávám novou 110ku na letiště Ruan a čekám na instrukce od velení

Přistání 13:00

Let šestý

Čas vzletu 16:02

Přelítávám 110 našeho velitele, který si ji noc předtím nechal rozbít nějakým rudým podvraťáckým protiletadlovcem. Bohužel mi to při přistání lagne a já se dobržďování na letišti Ruan postavím na antény . Volných pilotů máme dost, takže letí ještě jednou clemex, tuším.

Přistání 16:30

lh3.googleusercontent.com/-LRUibGjHPsQ/Tt9XsewCBrI/AAAAAAAAASo/p7fWdB_k33o/s800/il2fb%2525202011-12-07%25252012-46-40-18.jpg

Loď kdesik severně od Maupertu

Konečně se začíná stmívat. Po celém odpoledni kdy jsme byli na zemi, ať už z důvodů serveru nebo pro nás Athéna nic neměla, jsme začali být pekelně nervózní a nedočkaví. Navíc se za celý den neukázala ani jedna B-17ka nebo B-24ka. Kluci v noci hlásili nějaký liberátory, ale o Halifaxech, Welingtonech či Lancasterech ani vidu ani slechu. A noční stíhací mosquita také nebyla zrovna vidět. A co máme sakra v noci dělat my? Lovit A-20 a B-25 mě ani kluky moc nebavilo, protože jsou mrštné a je s nimi moc práce. Přece jsme měsíce netrénovali střelbu ze scharge zbytečně? Naštěstí se mi alespoň fpsko zpravilo, takže ty desítky přistání na světla kýblu nebo úplně bez nich na beton se vyplatili. Navíc mám radost i z kluků, dokázali v noci rudým pěkně zatápět, sice jsme měli nějaké ztráty na životech, ale udržujem si kladný poměr ztrát a sestřelů. Celkově máme v letce vysokou morálku a jsme natěšení na další noční stíhání.

Slunce zapadá

lh6.googleusercontent.com/-PN0IEuSqehg/Tt0NI6JlNxI/AAAAAAAAARo/CB3kO-092Ls/s800/Nov%2525C3%2525BD%252520obr%2525C3%2525A1zek%252520%25252810%252529.jpg
Morfeové zahřívají

Let sedmý

Záhřev motoru 20:03

Přicházím na TS trochu pozdě, ale to nevadí. Bumík se svou skupinou se řadí ke startu, moje skupina se řadí bokem. Generál nás chce vyslat v půlhodinovém rozestupu, ať pak nesedáme najedou. Ve 20:30 Bumík startuje. V 20:50 pojíždíme na jeho místo. 20:55 začínám startovat, ať se stihneme do celé sformovat a nahlásit se Athéně. Bohužel, když se mi zvedne ocas letadla, spatřím před sebou něco, co jsem tak vůbec nečekal. Asi 50 metrů přede mnou právě dosedá Focke-Wulf. Srážce se nedá zabránit. Naráží do mého pravého křídla, vylomuje ho i s motorem a já se rychlostí 130 km/h otáčím a dopadám kabinou na beton. Fokáč dopadl stejně. Předávám velení Adlerovi a jdu na Oblastní 3, kde bez ohledu na provoz seřvu Vonťáka, který seděl v onom fokáči, jakto že se nepřeladil na letištní kanál, když přistával. Až Jiříčkovo opomenutí mého vpádu mě uklidnilo. Každopádně bojová nálada je v tahu. Navíc jsme ztratili jednu 110ku, která po startu narazila do olego-lesa. Jdu k Bumíkovi do střelce zabít čas. Motáme se nad mořem a zaplétáme se do souboje s A-20, která nás mále ukroutí. Naštěstí ji pouštím palivo a ona nás pouští. Taky nám ale vytýká palivo tak letíme domů.
lh6.googleusercontent.com/-MSxrJzAFOjQ/Tt0Mf3L1LII/AAAAAAAAARI/LcFp-cqtsp0/s800/Nov%2525C3%2525BD%252520obr%2525C3%2525A1zek%252520%25252815%252529.jpg

Let osmý

Start 0:40

Podrážděný přelítám ze zásobního letiště na Ruan. Kluci mezitím mají ve vzduchu nějaké úspěchy. Alespoň že tak

Přistání 1:00

Let devátý

Start 1:21

S Pagim opět za zády letíme vstříc blížícím se nočním bombardérům. Problém je, že žádní nepřilétají. Jedinou A-20ku sundává Bumík kdesi u Mauportu. Další nám kyvadlově bombarduje letiště jižně od Le Havru. Lítá ale pod radarem a tím se ale nechcem moc zabývat. Athéna nás nechává hlídkovat u vylodění a následně severně od Dieppe. Pagy se nudí. Já se nudím. Návodčí se nudí. Rudí až na rušivé nálety chrápou. Neustále se uklidňuju, že rudí něco chystaj. Že se na obrazu náhle objeví dvacet teček s vyšším coverem Mosquit. Ale neobjevují se. Chrápou. A my zbytečně plýtváme cenným palivem. Kdybych letěl let s Tetkou, bylo by to zajímavější. Po dvou hodinách ukrutné nudy nás Athena navádí na Ruan.

Přistání 3:21

lh5.googleusercontent.com/-8RQb0jCZpW0/Tt0My9BAnLI/AAAAAAAAARY/tD0xzEKjgq4/s800/Nov%2525C3%2525BD%252520obr%2525C3%2525A1zek%252520%25252812%252529.jpg
Morfeové zahřívají

Svítá. Jsem nasraný. Na Vontyho. Na rudé. A znova na Vontyho. Athéna pro nás stále nic nemá. Další odchytávání rudých na letišti se nekoná. Alespoň že oni neodchytli nás. Žádám instrukce od Athény. Ta mi přikazuje útok na západní spojenecké letiště. Ok konečně něco.

Let desátý

Start 3:23

Už od začátku jde všecko do kytek. Na letišti jsou s námi i Fokáčisti, na Tsku je hrozný zamtek. Situaci nemám pod kontrolou. Bumík šel spát. Nakonec startuju sám a řadíme se až ve vzduchu. Situace sice zavání karambolem, protože nikdo o nikom neví, ale nakonec to dopadne dobře. Do vzduchu se dostane pět 110tek. Brzo s námi ale první ztratí kontakt a letí si na svou pěst. My letíme do jihu pod naším, ale i nepřátelským radarem. Bohužel bez funkčních budíků nejsem moc schopný určit naši pozici. Kluci hlásí, že se mě drží, vše jde celkem dobře. Pak Perugi hlásí Mosquito v naší výšce. Hlásím mu, ať zaútočí, že nemám kontakt. Zahlásí mi sestřelení cíle, ale z chatu se dozvídáme, že to byl náš Jandis s 88kou. Navíc si Karl zasekl klapky, takže musí sednout. Moje nálada je úplně v oněch místech, ale kluci chcou bojovat. Navrhuju, ať letíme ve výšce 3km na Maupertus tam sklesáme, zmízíme z radaru a zaútočíme na jejich letiště. Rudí na nás mají evidentně chuť a útočí na nás, takže západně od jejich letiště musíme potlačit do husté mlhy u země, abychom jim zmizeli z radaru. Když potom roztrhaní letíme na východ pod radarem nad jejich letiště, hlásí nám Athena, že Rudoši jsou od 800m do 8km, kde byli původně. Je to poslední kapka a dávám rozkaz k přesunu na Maupertus. Přistávám a raději zajíždím do krytu. Jedna ze 110 přichází kvůli školácké chybě pilota o podvozek. Scheisse!

Přistání 5:10

Nasranej jdu spát a nespí se mi vůbec dobře. Spánek 7-12.

Let jedenáctý

Na TSku je pár pilotů z NJG. Jsme roztroušení po celé Francii. Někteří přistávali v Rouan či Maupertusu, někteří si musí pro nové letadlo do toho francouzského města, které se nikdo za posledních 40 hodin nenaučil vyslovovat. Vždy to v TSku zní jako GuyBLUEEEE! Čekám na někoho, kdo by se mnou letěl na sebevražednou misi proti denním stíhačům. Nakonec se objevuje Perugi. Další tři noční stíhači mezitím startují z Rouan a letí donést rudým za kanál náš pozdrav. Navštěvují celkem tři letiště, ale nic nenalézají, pouze ničí několik flaků.

Start 13:55

Startuju s Perugim jako dvojkou. Letíme tak nízko, že vybíjíme skla v Maupertu. Točíme do jihu a podle odhadu nás navádím na letiště v AH 10. Objevíme se podle předpokladu jižně od Carentan. Rychle zkontroluju frontu, ale nikde nevidím nic, co bych zahlásil Athéně. Přelítáme Carentan a útočíme na letiště. Jsou tam dva Tempesty, já ničím jednoho zatímco Perugi druhého. Bohužel letěl příliš nízko a přišel o křídlo. Flak je oproti včerejšímu ránu asi ¼, takže si dovolím jednu zatáčku, zkontroluju, jestli se někde neschovává ještě něco, a letím rychle zpátky k Maupertu. Athéna mi hlásí různé kontakty všude nad plážemi, ale to by byla pro mě sebevražda. Nakonec mě navádí na nejzápadnější spojenecké letiště. Prý tam mají přistávat letadla. Letím asi 30 km od pobřeží a podle stopek zatáčím do jihu k letišti. Přelítám vyloďovací plavidla. Mezitím si Perugi sednul ke mně do střelce. Jsme asi 10 km od letiště, když mi hlásí vyššího enemy na 6té hodině. Točím plochou zatáčku, abych ho vzal na head-on ale neodhaduju výšku a vrážím do země.

Smrt 15:02

Tím pro mě končí účast na této speciálce.

Děkuju všem Morfeům za odhodlaný boj proti nepříteli. Za nudné hodiny strávené trénováním. A Athéně za perfektní navádění na cíl.
Saltue!
Morfeus 7 alias 5./NJG4 Kouty alias 1stCL/Kouty

Statistiky 5./NJG 4 ze vzpomínek pilotů

lh6.googleusercontent.com/-oezIDFi5Ffc/Tt9XWPzCDvI/AAAAAAAAASY/JQob__toEZM/s912/Nov%2525C3%2525BD%252520obr%2525C3%2525A1zek%252520%2525287%252529.jpg
Upravil/a kouty dne 13-12-2011 00:52
 
606_Alllite
Hoper napsal:

po další hodině
ještě že tu máme falkona a jeho svg - on to nebyl swt, ale Alllite, viď ? To
sice to nebylo prudce, ale tlačil jsem co se dalo Šklebící se


Šklebící se jj ja taky tlačil
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
 
310_Pip
@Hoper + Alllite: co ste vlastne vytlacili pri tom tlaceni? Vyděšený
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
606_Alllite
ja tlačil křečka před sebou Pff

ps: Víte kdy je křeček nejrychlejší :..? ne? no přece , když sedí v thunderboltuŠklebící se
Upravil/a 606_Alllite dne 13-12-2011 09:09
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Serza
Koukam, ze Modri si taky spletli sveho Junkerse s nasim Moskytem. Je to 1:1 v ramci nocnich letu na sestrely vlastnich.
 
3BAP_Rohlos
Jop Kouty, gratuluju k mému zabití. Neměl jsem nejmenší šanci něco s tím udělat. Jako když luskneš prstama.Mrknutí

Druhý den v noci jsem ale poslal některým z mých střelců jednu ze 110tek k zemi. K tomu se ale nikdo hlásit nechce...Asi mu to hrdost nedovolí...Smutný
 
CSL1_Vonty
Jeste jedna omluva koutymu , jednalo se o moji lenost od přirození ;-)
 
http://www.czletka.zde.cz/
clone9cz
Serza napsal:
Koukam, ze Modri si taky spletli sveho Junkerse s nasim Moskytem. Je to 1:1 v ramci nocnich letu na sestrely vlastnich.


Ale ten rozdíl Mossie a Bf110.
 
http://www.wwii-illusion.net
Hoper
mno hlavně koukám, že někteří modří maj ty Tempesty hodně zažraný :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

34,797,998 návštěv