Otázka pro rudé.
Proč jste nenasadili žádné čtyřmotoráky? Čekal jsem, že 311. hrdě osedlá svoje vele-stroje a bude nás bombardovat ve dne v noci. Místo toho jsme potkávali jen A20 a B25? Co vás k tomu vedlo?
Upravil/a kouty dne 06-12-2011 21:21
1stCL_Pagy napsal:
Povím ti to asi tak, co je dobře lítanej tundr ? Vysoko a rovně tak z toho opravdu strach nemám
Ake si mal cislo a Deckname? Skusim ti zistit, pred kym vsetkym si utekal a kto vsetko ti narobil polpalcove dierky do Befka. ;) Podla kondenzaciek to bolo vysoko, ale nie nejak extra rovno.
[img]http://dl.dropbox.com/u/10668862/Invasion/09.jpg[/img] is not a valid Image.
Inak lietali ste pekne, to sa musi uznat, mozno aj u vas by bolo obcas na mieste uznat kvality supera. ;)
jenže tohle pagy jako správný Ital nezažil ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
1stCL_Pagy napsal:
Povím ti to asi tak, co je dobře lítanej tundr ? Vysoko a rovně tak z toho opravdu strach nemám a vaše stíhací typhuny hmm potkal jsem je 2x a celkové skore, je 6:0 takže ani z nich strach nemám
Preklad:
Jsem rad, ze sem nepotkal nekoho, kdo to s nim skutecne umel.
Hele, Thunder je fajn letadlo, ale pro nás to byl opravdu nejvíce hratelný soupeř. Pokud si dobře pamatuju, tak od P-47 jedna 109ka dostala olej a druhá měla díru v křídle, třetí 109ku uhnaly mustangy a celý zbytek našich ztrát mají na svědomí Spitfiry.
Je logické, že G6 se s ním nemůže ve výšce měřit, ale poměr zničené P-47 ku zničeným 109 je pro nás 4:1.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
1stCL_pbarry napsal:
Hele, Thunder je fajn letadlo, ale pro nás to byl opravdu nejvíce hratelný soupeř. Pokud si dobře pamatuju, tak od P-47 jedna 109ka dostala olej a druhá měla díru v křídle, třetí 109ku uhnaly mustangy a celý zbytek našich ztrát mají na svědomí Spitfiry.
Je logické, že G6 se s ním nemůže ve výšce měřit, ale poměr zničené P-47 ku zničeným 109 je pro nás 4:1.
A 5x Bf 109 v Grenville s mrtvolami v kokpite ma na svedomi aky typ lietadla?
1stCL_pbarry napsal:
Hele, Thunder je fajn letadlo, ale pro nás to byl opravdu nejvíce hratelný soupeř. Pokud si dobře pamatuju, tak od P-47 jedna 109ka dostala olej a druhá měla díru v křídle, třetí 109ku uhnaly mustangy a celý zbytek našich ztrát mají na svědomí Spitfiry.
Je logické, že G6 se s ním nemůže ve výšce měřit, ale poměr zničené P-47 ku zničeným 109 je pro nás 4:1.
A 5x Bf 109 v Grenville s mrtvolami v kokpite ma na svedomi aky typ lietadla?
Přes ty warpy jsem to bohužel neviděl Něco "prolítlo v zemi" a pak tma. Ale když vy tak fajn. Pěkně jste nás nachytali!
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
1stCL_pbarry napsal:
Hele, Thunder je fajn letadlo, ale pro nás to byl opravdu nejvíce hratelný soupeř. Pokud si dobře pamatuju, tak od P-47 jedna 109ka dostala olej a druhá měla díru v křídle, třetí 109ku uhnaly mustangy a celý zbytek našich ztrát mají na svědomí Spitfiry.
Je logické, že G6 se s ním nemůže ve výšce měřit, ale poměr zničené P-47 ku zničeným 109 je pro nás 4:1.
A 5x Bf 109 v Grenville s mrtvolami v kokpite ma na svedomi aky typ lietadla?
Ano to je souboj jako prase když sedíme na zemi. :-)
Hele neříkám, že jste na těch tundrech lítali špatně, to ne, ale vám svědčí výšky a v těch i tak jsme byli schopni se vám postavit, dole jsem tundry potkal jednou a to když jste letěli okolo půl pátý vulčovat naše letiště a i tam jsem si jednoho z vás připsal, ale to na co je vaše letadlo stvořené jste dělali dobře, drželi jste se vysoko a křižovali jste nad Francií vlastně beztrestně. Jinam moje číslo bylo černá 23
Startujeme mezi 9. a 10. hodinou dopolední. Mise bude krátká, ale o to intenzivnější. V tuto chvíli o tom ale ještě nemáme potuchy. Díky doplnění jednoho pilota jsme opět v plné síle. Nad naším letištěm Grainville se chystá k přistání 8./JG 1 - jednotka jistého Petera "Berryho" Koschka. Přistávají nám přes hlavu, ale neohrožují nás. Až o pár minut později zjišťuji, že nad letištěm ponechali hlídkovat ve velké výšce maou formaci vlastních letadel. Nepříteli musejí na radaru doslova zářit. Tím je Grainville prozrazeno! O pár minut později je 8./JG 1 za tuto chybu potrestána útokem, my jsme však již pryč.
V čele osmi strojů letím z Grainville, nad Vire vyzvedáváme další Schwarm a přes Flers míříme k návodčímu. V rádiu vládne uvolněná atmosféra, víme, že jsme nepříteli udeřili tvrdou ránu. Stoupáme. Návodčí nás seřazuje v oblasti Falais a pak nás vede přes Le Havre až ke Caen. Informuje nás, že jsme pronásledováni menší skupinou nepřátelských stíhačů. Pýchá předchází pád, nepřítel útočí a daří se mu jedinou dobře mířenou dávkou poslat jeho letoun k zemi. Příliš pozdě přišlo varování jeho Rottenfliegera, příliš pozdě se sám nešťastný pilot otočil, aby spatřil blížící se zkázu. Jsou to Spitfiry, s převahou výšky a rychlosti se do nás pouští, ale my se vrháme na zuřivou obranu. Jeden je záhy sestřelen jedním naším pilotem, druhý dělá chybu a dostává se do středu mého zaměřovače, srovnávám křídlo a předsazuji. Z hlavní se zableskne a ozve se krátké "buch buch buch". Stopovky míří ke Spitfiru a vpíjí se do něj. Pozoruji pásahy a vidím, jak Spitfire pouští pruh glykolu. Asi až teď si uvědomuje, v jakém je nebezpečí, snaží se obrátit stroj na záda a zmizet, jenže jsem okamžik před ním. Znovu tisknu spouště, znovu zlověstné "buch buch buch", plameny šlehající z hlavní ozáří na okamžik kabinu...a pak už následuje jen výbuch a žhavá koule. Zbytky Spitfiru se snášejí k zemi severovýchodně od Caen. Formujeme se nad vyloďovacími plážemi. Návodčímu se daří uzavřít past. Piloti z 5./JG 1 se dostali do zuřivého nízkého souboje se Spitfiry, Thunderbolty a Typhoony, pokoušejí se vyvázat a my máme toto vyvázání umožnit. Máme je! Volám do útoku, sám zůstávám s jedním rojem poněkud výše. Nikdy nevíte "co kdyby". V tom přímo podemnou prolétá Typhoon obracím mašinu a po pár vteřinách už sedím za ním. Střílím ze všech hlavní, ale zásahů je málo, nepřítel potlačuje a mizí v mraku. Znovu zaujímám pozici mezi výškovým krytím. Další Typhoon podemnou! Podobnou chybu už neudělám, připravuji dokonalou pozici a z bezprostřední blízkosti vypaluji smrtelnou dávku. Nepřátelský stroj se rozpadá ve vzduchu a trosky padají do moře. Mezitím úřaduje zbytek hrdé jednotky u země. K hladině se řítí hořící Thunderbolt, po chvíli se o ni tříští několik Typhoonů, snad i nějaký Spitfire končí v ohni vyslaném jedním z Perseů. Oblastní varuje před výškovými stíhači, kteří se k nám stahují, sám ztrácím přehled a okamžitě rozkazuji odlet v nulové výšce do jihu. Tři, nebo čtyři Typhoony se nás pokoušejí zastavit, zpomalit, či jsou pouze zmatené... Nad Bayeux jsou během minuty dva sestřeleni, třetí jižně od města napadá poněkud opozdilého Persea 4. Ten ukázkově uhýbá a pomocí křidélek se vyhýbá i druhému a třetímu útoku. Jenže v tu chvíli už jsem v čele ostatních Focke-Wulfů na místě i já. Typhoon se dostává do křížové palby snad pěti Fw 190. Ještě se chvíli marně brání, pak dostává zásahy na motor. Vidíme, jak se mu zastavuje vrtule. Obracím JG 26 do jihu a necháváme jej svému osudu. Věříme, že nouzově přistál.
Následuje pokračování v hlídce nad Normandií ve výškách okolo 5 - 6 km. Po dalších 30ti minutách za vítězných pokřiků sedáme postupně na Vire. Bohužel i zde bude celkový úspěch zahalen černou kaňkou. Perseus 9 nezvládá přistání a naráží do jednoho z dozbrojovaných Focke-Wulfů. Perseus 11, alias Orel z Gyancourtu (Gyancourt je naše zásobovací letiště, odkud dostáváme nová letadla) rozbíjí svůj první Focke-Wulf při přistání a připravuje se na svůj první přelet. Další pilot láme podvozek. Budeme připraveni v počtu 8, žádám o hodinu volna, které (zřejmě za odměnu) dostávám. Využívám polní sprchy, hodím do sebe pár soust. počasí nad Normandií se však značně zhoršuje, naše Focke-Wulfy obdrží zákaz startů, letiště Vire stejně jako ostatní německá letiště jsou ozavřena. Po krátkém čase obsluha radaru hlásí omezení a ukončení operací i ze strany nepřítele.
PERSEUS 4 měl opravdu kliku,že mi pred tou dávkou jen o vlásek vykopl,protože dlouho o mně nevědel a druhou měl když bral za tu pravou dolů,protože jsem měl strach že sklopím křídla.A pak už to bylo jak píšes.To ponechání osudu bylo šlechetné,ten nouzák jsem zvládl a jen nasraně jsem hrozil pěstí za vaši tlupou fokáču a nadával si to engliš ignorant,že jsem nešel pomalu za váma a napadl vás při přistání a nebo napadl vašeho kouřícího spolubojovníka.Ta tlupa stoupajících typhonu byl beaver-ZVP a ten nálet vám usnadnilo naše velení ,kdy nás z 10000 fítu nechalo stoupat opačným kurzem do 23000.Samo že jsme i pres naše mudrování a nadávky rozkaz vyplnili,ale cenu jsi tímto vylíčíl.Ten 1 byl Carlos který to schytal,zahlédl jsem padající foku,ale mé varování před tímto stoupáním a nasledně vašim utokem přišlo pozdě Carlos se rostřík a já dostal pře kokpit asi tvou dávku.Zahlédl jsem tě v poslední chvýli a kopanec do pedálu mi zachránil život,no dost vykolejen jsem se rychle dekoval.Naše letka tam dostala těšké ponaučení,že ve válce a velení jsme jen čísla a prach na stole.Sebevědomí nám spravyli naší velitelé další akcí kdy se naše role vyměnili a my vám vyprášili kožichy nad fr.pobřežím v souboji ve 25000 kdy já dal 1 tvého kolegu-nutno dodat že mi škrábl motor co se pustil za velitelem Alexem a ten ho bravurně navedl prede mne na čelo.Myslím že jste přišli o 3 stroje a jeden se zdekoval poškozen,my jsme přišli o ukrajinského kamaráda Novaka,ten chudák vás vyděl asi první ,ale moc si to neužil,no a já s poškozeným motorem jen sklouzal k letišti.
Je to zvláštní ale ty scény se mi vybavují jako v bijáku a jako bych se na to díval pravě tet.mnoho času trávím pročítanim přízpěvků a zjištuji ,že v mnohých se pohybuji se svými kolegy taky.Za letku beaver-ZVP a nikem JOE-O-OBOIST za kterým sme se skrývali ještě jednou díky a pokud tě někdy napadne něco takového zase zopakovat tak rádi pomužeme.
A narovinu-neměl jsi nikdy mé sympatie,ale asi ti přicházím na chuť
DÍKY ZVP_OZZY
Schwarm pod vedením Persea 5, Zizy. Střetnou se s rojem Typhoonů. V nastalé zuřivé bitvě přicházíme o jednoho z kamarádů, jež s těžce poškozeným strojem naráží o zem. Typhoony ale za tento úspěch zaplatí cenu nejvyšší - do jednoho jsou zmasakrovány. Avšak pro nás má tento úspěch pachuť ztráty, zvláště poté, co v boji poškozený stroj rozbíjí při přistání i velitel, Ziza.
Byl to první úkol toho rána 609.squadrony, měl jsem tu čest být první obětí
Rozptýlený jsme tam bloudili v mlze a snažili se najít vaše tanky, když už sme je našli, tak sme z nich nespouštěli oči, aby sme je v tý mlze neztratili, otáčeli sme se k útoku a krásně sme ukázali záda.
Chystal sem se pálit rakety, když mi něco zabubnovalo na křídlo. Úplně mě to překlopilo, srovnal jsem to těsně nad zemí a pak sem dostal rovnou do kokpitu. Dneska jsem se díval na záznam, tak mám dojem, že jak jsem bouchnul vo zem, tak to Zizovi pocuchalo letadlo.
ZVP_OZZY napsal:mnoho času trávím pročítanim přízpěvků a zjištuji ,že v mnohých se pohybuji se svými kolegy taky.
Presne tak, Ozzy - az ked si clovek poprecituje zazitky ostatnych tak zacnu jednotlive dieliky skladacky zapadat a ziska ucelenejsi obraz. Obzvlast zaujimave je citat si prispevky z druhej strany. Takato akcia je silny zazitok, kazdy to prezival po svojom, ale urcite rovnako intenzivne. A o tom to je
kouty napsal:
Otázka pro rudé.
Proč jste nenasadili žádné čtyřmotoráky? Čekal jsem, že 311. hrdě osedlá svoje vele-stroje a bude nás bombardovat ve dne v noci. Místo toho jsme potkávali jen A20 a B25? Co vás k tomu vedlo?
No to je celkem jasné, pže by jsme vás museli sundat 4 x víc než jsme sundali a pže proto že pod naším kobercem by už do konce války nic nerostlo
Je vždy velmi užitečné stát proti nepříteli, který je připraven zemřít pro svou vlast. Znamená to totiž, že máte oba společný cíl. (Generál Tacticus)
Hezky napsáno Fuči. Máš literární střevo, umíš to všechno pěkně obalit.
Jen trochu doplním tento odstavec:
Situace se mění, návodčí nás navádí na relativně nízké kontakty. Jsou jen kousek od nás a dokonce pod námi. Čtveřice Mustangů! Volám Horrido!!! a v čele Focke-Wulfů útočím. Začíná krátký, ale intenzivní souboj. Dva Mustangy sestřelují moji piloti. Sám sleduji třetího jdoucího za 190kou, tisknu spouště, kanony duní a stroj se otřásá. P51 ale jen prolétá dávkou a trochu vyplašeně utíká a mizí v mracích. O pár vteřin později zjišťujeme, proč Mustangy souboj přijali! Přímo pod námi je jimi poseto celé letiště, zřejmě chránili své kamarády při přezbrojování. Předávám informaci na oblastního a ten okamžitě velí k útoku. Spolu s Perseem 4 zůstávám nahoře a kryju oblast, kdyby se přeživší dvojice P51 chtěla vrátit. Ostatní Perseové se vrahjí na bezbranné stroje, které se pokoušejí pojíždět a nouzově vzlétat. Po minutě je po boji, na zemi hoří snad 12 vraků. Rázně stahuji Persea do jihu a do nulové výšky. Po hodině a půl nám zbývá benzin tak akorát na bezpečný návrat. Tentokrát přistáváme částečně na Grainville a částečně na Vire. Někdo láme podvozek, úplně beze ztrát to tedy není, ale nálada převládá pozitivní.
Mustang tam byl sestřelen jeden a na zemi další být nemohly, protože všechny 4 byly ve vzduchu. Souboj je celkem silné slovo, protože v tom warpfestu co tam zrovna byl, se moc bojovat nedalo, ale zbytek sedí. Byli jsme tam navedeni po startu hasit situaci, což bylo bez naděje na úspěch, ale opravdu jsme věděli, co je v sázce. Tankovi na Radaru 2 asi muselo být opravdu horko.
kouty napsal:
Otázka pro rudé.
Proč jste nenasadili žádné čtyřmotoráky? Čekal jsem, že 311. hrdě osedlá svoje vele-stroje a bude nás bombardovat ve dne v noci. Místo toho jsme potkávali jen A20 a B25? Co vás k tomu vedlo?
Ja klidne Fucide predbehnu.
1) se asi organizatori bali ze by tezke bombardery smazli jedno letiste na jeden nalet a proto nam byl nabidnut jen tragicky halifax (A tez odebrana 4000l
2) ve specialce kde nejsou zadne strategicke cile je tezky bombarder vcelku knicemu (po restartu specky a zruseni RRR by byl uplne knicemu)
3) B-25 je mensi, obratnejsi, rychlejsi a mnohem lepe ozbrojeny bombarder a unese 66% toho co Hulifax.
Upravil/a 311_Tank dne 06-12-2011 23:49
Byl to první úkol toho rána 609.squadrony, měl jsem tu čest být první obětí
Rozptýlený jsme tam bloudili v mlze a snažili se najít vaše tanky, když už sme je našli, tak sme z nich nespouštěli oči, aby sme je v tý mlze neztratili, otáčeli sme se k útoku a krásně sme ukázali záda.
Chystal sem se pálit rakety, když mi něco zabubnovalo na křídlo. Úplně mě to překlopilo, srovnal jsem to těsně nad zemí a pak sem dostal rovnou do kokpitu. Dneska jsem se díval na záznam, tak mám dojem, že jak jsem bouchnul vo zem, tak to Zizovi pocuchalo letadlo
nepocuchalo! nandal mě to tvůj kolega..udělal mě krásnou díru do pravého křídla..pak ho poslal do Vallhaly můj kolega....já vůl s tím pak řízl o zem za další půl hodinu když jsem pozoroval jak naši přistávají a nevěnoval jsem se pořádně řízení myslel jsem že zežeru páky.....svojí blbostí se vyřadit na tak dlouho hele a padli jste tam všici??
kouty napsal:
Otázka pro rudé.
Proč jste nenasadili žádné čtyřmotoráky? Čekal jsem, že 311. hrdě osedlá svoje vele-stroje a bude nás bombardovat ve dne v noci. Místo toho jsme potkávali jen A20 a B25? Co vás k tomu vedlo?
Ja klidne Fucide predbehnu.
1) se asi organizatori bali ze by tezke bombardery smazli jedno letiste na jeden nalet a proto nam byl nabidnut jen tragicky halifax (A tez odebrana 4000l
2) ve specialce kde nejsou zadne strategicke cile je tezky bombarder vcelku knicemu (po restartu specky a zruseni RRR by byl uplne knicemu)
3) B-25 je mensi, obratnejsi, rychlejsi a mnohem lepe ozbrojeny bombarder a unese 66% toho co Hulifax.
Add.2 Ok, příště můžem udělat BoB, ale nebudou tam žádný 111, jen hromada stíhačů a nějáký štuky aby se neřeklo.
Add.3 Nemůžu vám vyčítat, jaký jste zvolili planeset. Jen mě mrzí, že za celou invazi jsem nepotkal jediný pořádný bombardér. Ač lítám za modré, docela jsem se těšil na pohled na 17 ve formaci v "nedostižné" výšce. Jediný spojenecký bombardér co jsem za akci viděl byla Rohlíkova B25.
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.