Il 2 a GeForce 580 GTX
|
310_cibule |
Přidané 04-09-2011 23:31
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Nechal jsme si voknama ikspéčkama zaktualizovat ovladač karty (Asus GF GTX 580 - PCI Express 2.0 x16 - 1.5 GB GDDR5) na verzi 280.26 a od té doby se mi v ilovi změnila veškerá voda na tmavě modrou až černou plochu, bez vln, přílivu, průhlednosti u břehů apod (jinak vše v pohodě).
Samozřejmě už nevím, jaký ovladač jsem tam měl předtím. Můžete mi někdo nějaký odzkoušený doporučit pls? Dík.
Upravil/a 310_cibule dne 04-09-2011 23:45
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Lavo |
Přidané 05-09-2011 00:16
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 437
Založený: 30.09.05
|
275.33 vsetko ok .Typicky Asus = probleme s referencnym driverom... |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 05-09-2011 00:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Cibule, conf.ini dole v [Render_OpenGL] přepiš řádek "HardwareShaders=0" na 1 nebo naopak. Mě to pomohlo |
|
|
|
Vilik |
Přidané 05-09-2011 00:41
|
Uživatel
Příspěvek: 850
Založený: 14.02.10
|
A pro příště raděj stahuj ovladače ručně ze stránek výrobce. Tyhle překopaný mrkvosoftí dělaj jen bordel. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 05-09-2011 07:39
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Nikdy nestahuj ovladače grafiky přes automatickou aktualizaci woken. Nikdy.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
CSL1_Talbot |
Přidané 05-09-2011 08:21
|
Uživatel
Příspěvek: 662
Založený: 19.10.08
|
GTX 580 - XPecka - dvojjadro-to je kombinacia
Kartu ti brzdi procik,XP hod do kosa. |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 05-09-2011 10:25
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Díky všem, všechno zkusím (včetně toho házení CPU do koše; snad to pomůže, jen si nejsem jistý, jetli ho pak zase dokážu nainstalovat zpátky).
Ikspéčka používám už jen s ilem, jinak mám visty (no, jo, já vím, taky nic moc)
P.S A už to víckrát neudělám. Fakt, slibuju.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 05-09-2011 18:58
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
TozziFan napsal:
Cibule, conf.ini dole v [ Render_OpenGL] přepiš řádek " HardwareShaders=0" na 1 nebo naopak. Mě to pomohlo
Tak voda už je modrá, i s vlnkama, Tozzi. Dík. Ale ta průhlednost u mělčin resp. příboj u oceánů se nevrátily. Všude je ostrý předěl mezi břehem a vodou. No, co už...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 05-09-2011 19:02
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Cibule, tohle není řešení, ale vypnutí efektů.
Řešením jsou původní ovladače. A jak psal Horrido, nikdy neaktualizuj ovladače grafické karty na základě pokynu OS. Nebo prostě zkus nějaké starší od boku. Já používám 275.33.
Že seš to ty...:
http://www.nvidia...river.html
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 05-09-2011 19:04
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 05-09-2011 20:24
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
nVidia se snaží dotáhnout ATI/AMD v kvalitě ovladačů do šturma?
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 05-09-2011 20:32
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Dík, Fuči, za chvíli letíme s 310. coopku, takže teď si to nelajsnu. Ale pak to prubnu.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 05-09-2011 21:16
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Tak jsem to riskl ještě před ní. Paráda, reinstalace na 275.33 proběhla bez problémů.
Akorát se vůbec nic nezměnilo: černá voda bez vln se shaders 1 a modrá s vlnama ale s ostrými přechody se shaders 0
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Paulus |
Přidané 05-09-2011 21:37
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
Mám Ge Force 460, driver v. 280,26;
Nastaveni cof.ini:
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=3
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=4
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=3
Water=4
Effects=1
ForceShaders1x=0
A jede to bez jakéhokoli defektu.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 05-09-2011 23:21
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Pavle, dík. Tohle pomohlo.
Změnil jsem conf podle toho tvého a šlape. Voda, břehy, příboj... pohoda.
V téhle sekci bylo spoustu věcí (asi šest) jinak, vůbec netuším proč.
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 07-09-2011 13:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Osobně si myslím, že se jedná o práci našeho oblíbeného UP3_RCX klienta. Pokaždé když jsem narval novou RC jsem měr rozhozené configy. Nebo za to mohlo taky nainstalování 275 driveru na moji obstarožní NV8900GT. Každopádně příště Cibule stačí dát magické tlačítko"vratit změny ovladače" a WIN si vrátí puvodní verzi grafiky i s nastavením...bohužel jenom o jeden krok zpět. |
|
|
|
Paulus |
Přidané 07-09-2011 14:27
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
To je možné že to dělá každá nová instalace. Již dlouhou dobu používám vlastní sbor s vlastním nastavením, který obsahuje conf.ini. a User. Instaluji ho přes JSGME a tím pádem mám ILa vždy nastaveného, jak jsem chtěl.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 07-09-2011 16:30
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Lekk napsal:
Osobně si myslím, že se jedná o práci našeho oblíbeného UP3_RCX klienta. Pokaždé když jsem narval novou RC jsem měr rozhozené configy. Nebo za to mohlo taky nainstalování 275 driveru na moji obstarožní NV8900GT. Každopádně příště Cibule stačí dát magické tlačítko"vratit změny ovladače" a WIN si vrátí puvodní verzi grafiky i s nastavením. ..bohužel jenom o jeden krok zpět.
Je to tak. Jenže já trouba hledal ten zpětný krok v tom prográmku od nVidie. A tam asi nejni, co?
A zálohovat config taky budu (zpravidla to dělám při různých změnách, ale u výměny ovladače GF mně to popravdě nenapadlo).
Ještě jednou dík za pomoc.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|