hmm...nepsali kolik bude maximální počet hráčů ve hře? Jestli to budfe omezeno na 16 v aréně, tak je to na nic....zajímavé by to bylo při počtech, které nyní IL nenabídne
Max. počet hráčů je stále poněkud "zamlžený". Myslím, že psali něco o max 128 proti 128 (zatím) ve vícero "arénách" současně, což není moc. Ale všechno může být ještě jinak.
313_OTU_oblak napsal:
hmm...nepsali kolik bude maximální počet hráčů ve hře? Jestli to budfe omezeno na 16 v aréně, tak je to na nic....zajímavé by to bylo při počtech, které nyní IL nenabídne
Tyhle čísla platí pro World of Warplanes. World of Planes bude umět zcela jistě víc. Několik desítek, třeba i stovek?
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Není to jedno? Tolik lidí to nikdy létat nebude Rozhodně ne na jedné mapě s jedním nastavením reality/obtížnosti.
Šturm taky umí 128 a kolik serverů to využije (krom našich speciálek)? Navíc krom vylepšených grafických efektů to nebude mít (domnívám se) absolutně nic, co by neměl Šturm ve 4.11, spíše právě naopak.
1stCL_Fucida napsal:
Barone, nebyl ten marking vyřazený někdy krátce před jejich prvním bojovým nasazením (Midway)? Na letadlech zúčastnivších se Midway si ho už nevybavuju...
Ano, to je pravda. Uplatňovanie predpisu však bolo potlačené vojnovými udalosťami a u niektorých jednotiek tento marking prežil pomerne dlho. Na Midway ho este stále nosili napr. Wildcaty a Vindicatory, napodiv Buffalá už mali výhradne označenie podľa nového predpisu. Devastatory mali tento marking až do leta 1942 Čo sa týka Avengerov, na území USA ho nosili až do leta 1943, pokiaľ je mi ale známe, u frontových jednotiek sa Avengery s takýmto markingom vyskytli iba výnimočne, myslím, že fotograficky zdokumentovaný nie je ani jeden.
Upravil/a Baron dne 12-01-2012 10:24
V AH bývá tak 200-300 našeho času. V US prime time až 400-500 lidí.
A kedze WoPlanes ma byt tiez MMO ako je aj AcesHigh2, tak si osobne myslim, ze to ma potencial poctami ludi (na jednej mape...) kludne prekonat IL2
1stCL_Fucida napsal:Navíc krom vylepšených grafických efektů to nebude mít (domnívám se) absolutně nic, co by neměl Šturm ve 4.11, spíše právě naopak.
Ani IL2COD nema to co ma IL2 4.101 a zas na druhu stranu IL2COD ma toho mrte co IL2 4.101 nema.
A podobne to moze byt aj s WoPlanes. Ale to hlavne co bude mat, je ten privlastok MMO.
A kedze uz vo WoPrey bol mod obsadzovania letisk, tak sa na to, ako to spravia vo WoPlanes, celkom dost tesim Z fora 313 od 313_Paegasa:
[img]http://jiri.foltyn77.sweb.cz//MP-obsazeni-letist.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a 313_Nevo dne 12-01-2012 12:29
1stCL_Fucida napsal:
Gut, takže jsme se mi panenky protáčely oprávněně
No, nebol si sám
313_Nevo napsal:A kedze WoPlanes ma byt tiez MMO ako je aj AcesHigh2, tak si osobne myslim, ze to ma potencial poctami ludi (na jednej mape...) kludne prekonat IL2
Potenciál mal už aj Wings of Prey. Na ich vlastnú škodu má YuPlay neuveriteľne, ale skutočne neuveriteľne jebnutý systém prihlasovania sa (od nefungujúcich originálnych kľúčov (!!!!) následná tortúra dopisovania s YuPlay až po výpadky servera YuPlay). To je to, čo odrádza hromadu hráčov, pritom hra je na najvyššom stupni nastavenia (simulácia) docela podarená a zábavná. Je to vcelku dobre vyvážený mix medzi arkádou a simulátorom v tom pozitívnom slova zmysle, no a graficky je WoP pekný a výborne optimalizovaný. Osobne som zatiaľ zažil na serveroch WoP maximálne 16 hráčov. Škoda. Obávam sa, aby MP vo WoPlanes nedopadol rovnako.
Upravil/a Baron dne 12-01-2012 14:35
Ve wings of prey dojebali multiplayer tim, že nebyli dedikáče a fungovalo to jen přes host system. To byl ten největší úlet a doufám, že toho trotla, co to vymyslel, už dávno vykopali.
Snad se tedy poučili a nechaj se inspirovat wargamingem a jejich WoT a WoW a úspěch je zaručen.
1stCL_Fucida napsal:
Není to jedno? Tolik lidí to nikdy létat nebude Rozhodně ne na jedné mapě s jedním nastavením reality/obtížnosti.
Šturm taky umí 128 a kolik serverů to využije (krom našich speciálek)?
Kolik to bude chtít lítat lidí na jednom serveru bude imho záležet jaká bude náplň/styl hry. Když budou malé mapy s jednou/dvěma misemi a rotací map každé 2 hodiny - tak to moc lidí nepřitáhne. Nic nového oproti Il2. Když bude jedna velká mapa s permanentní válkou dvou stran a zajímavou náplní - bombardováním/obsazování letišť, bombardování továren, skladišť, pozemních jednotek apd., prostě zajímavým strategicko/taktickým modelem (třeba jako má AH) tak to dokáže přitáhnout i stovky lidí. A velkokapacitní server má své velké výhody: příležitost pro početné squady, permanentní příležitost pro spolupráci vícero squadů (bez problémů s konektivitou, přeplněnými servery, různými módy) - není problém domluvit společné squad nights a podnikat velké akce a la speciálky (ovšem "naostro, za pochodu", bez pracných příprav, vymýšlení pravidel apd.). Jeden server s mnoha lidmi má co nabídnout každému - bezmyšlenkový dogfight, individuelní i masové organizované akce, dle libosti. A člověk má nějaké stálé zázemí, chodí pořád na stejné místo. Nemusí skákat po xx serverech, hledat kde se zrovna co děje, kdo kde lítá, jaký je tam mód, nastavení obtížnosti nebo jaká je zrovna konektivita a neotravují ho neustále se střídající mapy s úplně jiným planesetem.
Já mám spíš obavy, že WoP přijdou s vícero malými servery s menšími mapami, menší kapacitou a velmi omezenými strategicko/taktickými možnostmi. Aneb styl jako u Il2.
1stCL_Fucida napsal:
Není to jedno? Tolik lidí to nikdy létat nebude Rozhodně ne na jedné mapě s jedním nastavením reality/obtížnosti.Šturm taky umí 128 a kolik serverů to využije (krom našich speciálek)?...
Ano, v zásade s týmto názorom súhlasím. Len pre úplnosť dodávam, že zatiaľ rekord, čo som videl vo virtuálnom lufte na jednej mape naraz, drží Rise of Flight a to 98 hráčov naraz (vraj ich bolo neskôr cez 100, neviem potvrdiť, to už som tam nebol), server si nepamätám, bolo to v septembri 2011, ale v sobotu 14.1.2012 server CAI rekord skoro vyrovnal - na FEOW bolo v jednu chvíľu 94 pilotov . Na druhom mieste - prekvapko - Cliff of Dovers, kde bolo na Atagu 86 pilotov (november 2011). Tretie miesto drží statočne IL2 - 64 pilotov. Podotýkam, že ide o subjektívny rebríček, nič oficiálneho
1stCL_Fucida napsal: Navíc krom vylepšených grafických efektů to nebude mít (domnívám se) absolutně nic, co by neměl Šturm ve 4.11, spíše právě naopak.
Dovolím si s týmto názorom polemizovať: práve tých pár grafických efektov môže byť tým povestným "jazýčkom na váhe" - navyše podľa videí z alfa verzie tých efektov nebude iba pár. Ktosi tu kdesi trefne poznamenal, že simulátory to majú všeobecne ťažké a to tak vo vývoji ako i v hráčskej komunite (neviem, či to nebol práve Fuči, povedal to síce inak, ale význam je rovnaký a ja stýmto názorom bezvýhradne súhlasím). Práve maličkosti budú rozhodovať o tom, čo sa bude lietať. Keď hráči budú mať dva porovnateľné simulátory, tak zaručene budú lietať ten krajší (myslené vo všeobecnosti). Osobne o Šturma ako takého obavy nemám - aspoň na najbližšie obdobie. Treba však počítať s tým, že aj fenomén ako je Šturm raz "zostarne" a bude nahradený niečim iným. Už teraz sú niektoré simulátory krajšie ako je Šturm, zatiaľ ho zachraňuje DT (klobúk aj so skalpom odhadzujem do ďaleka za ten perfektný kus roboty čo odvádzajú) a UP.
Upravil/a Baron dne 16-01-2012 13:39
Barone Il2 ma rekord urcite pres 100 lidi diky specialkam a taky ted kvuli Squad Challenge, kdy kapacita 90 lidi na Spit vs. 109 mod nestacila pokryt poptavku...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.