Today we revisit the WT dev server to take a look at the newly updated flight models, Short answer here is things are much much better.
I hope you enjoy!
Verze 1,81 Valkýra je venku. Lítat ve vrtulníku není žádná prdel! Zkuste si to!
Upozorním, že vrtulníky jsou v uzavřené betě. Vyzkoušet je lze pouze splněním 10 denních úkolů nebo zakoupením balíčku s vrtulníkem, např. Huey za 40 EUR , čímž se stanete testerem.
Viz. Začalo testování vrtulníků!
Ono je nějaký privilegium dělat práci za někoho jiného? A co mají společného vrtulníky s Valkýrama?
Ten obchodní model WT mne nepřestává udivovat ..
a ty komentáře tam "Hindy dostávaj těžce na zádel od UH-1C XM-30 s 30mm", jako kdyby hindy byly určeny k likvidaci vrtulníků ... ufff už tohle vlákno nesmím číst, je to nějaké náročné
Hlavně by se ty reálný videa měly zcela oddělovat o her nebo simulátorů, pokud nejsou daná do nějakého kontextu. Mám chuť to začít promazávat, protože to vytváří jakousi klamavou reklamu.
WAR THUNDER znova zlepšuje Grafické efekty pro bojová vozidla. Jen tak namátkou:
Fyzicky přesné housenkové pásy
Nové housenkové pásy na obrněných vozidlech ve War Thunderu se skládají ze samostatných segmentů - článků, z nichž každý má fyzicky přesné vlastnosti. Při jízdě mají vlastní hmotnost a setrvačnost. Při přejezdu hrbů a výmolů housenka skáče na kolech. Během akcelerace a brzdění se napíná nebo prověšuje a také se po určitou dobu po zastavení vozidla pohupuje. Pokud vaše vozidlo skáče po překážkách, odvalí se na stranu od zpětného rázu nebo narazí, housenka se působením gravitační síly prověsí. Když do pásu narazí střela, pás se zničí přesně v místě zásahu. Pokud tank klouzá po kamenech nebo betonu nebo se prudce otáčí po asfaltu, celokovové pásy vytvářejí svazky jisker! Spolu se spolehlivým fungováním zavěšení tanku je vytvořen realistický efekt pohybu tanku po různých typech povrchů.
GPU objekty
V poslední aktualizaci Dagor Engine jsme díky metodě terrain displacement mapping zpřesnili povrchy na všech mapách ve hře. V Dagor Engine 6.0 jsme implementovali generaci objektů krajiny pomocí grafické karty vašeho počítače. Rozdělili jsme všechny mapy ve hře do několika biomů, z nichž každý má svou vlastní sadu objektů - kameny, oblázky, trosky, rostliny, mech, houby atd. Tyto malé detaily jsou vytvářeny a umísťovány na scénu pouze pomocí GPU, takže nezabírají mnoho místa na pevném disku a nezpomalují hru.
Nazdááááár, Ronsoči
AH_Jiříček létá o sto šest. Teď je ale u Lionů. Pepan a Sabot od Lionů taky občas zaletí. Ale už nás moc není, no : ) Kraken letěl nedávno speciálku.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.