January 27 2021 17:48:00
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 3
CSW_Rannisokol, Hot_Dog, hybca

· Registrovaní piloti: 2,683
· Nejnovější pilot: Kapustnak
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
War Thunder
Aces_Wild
War Thunder: Much Better | 1.81 Dev server 3

Magz se podíval na upravené FM pro vrtulníky.

Today we revisit the WT dev server to take a look at the newly updated flight models, Short answer here is things are much much better.
I hope you enjoy!

YouTube Video


 
Paulus
Verze 1,81 Valkýra je venku. Lítat ve vrtulníku není žádná prdel! Zkuste si to!Mrknutí
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Aces_Wild
Paulus napsal:

Verze 1,81 Valkýra je venku. Lítat ve vrtulníku není žádná prdel! Zkuste si to!Mrknutí

Upozorním, že vrtulníky jsou v uzavřené betě. Vyzkoušet je lze pouze splněním 10 denních úkolů nebo zakoupením balíčku s vrtulníkem, např. Huey za 40 EUR Šklebící se, čímž se stanete testerem.
Viz. Začalo testování vrtulníků!
 
magot
Ono je nějaký privilegium dělat práci za někoho jiného? A co mají společného vrtulníky s Valkýrama?
Ten obchodní model WT mne nepřestává udivovat ..

a ty komentáře tam "Hindy dostávaj těžce na zádel od UH-1C XM-30 s 30mm", jako kdyby hindy byly určeny k likvidaci vrtulníků ... ufff už tohle vlákno nesmím číst, je to nějaké náročné Šklebící se
 
Paulus
Ruský bitevní vrtulník Mi-24 - legenda, která slouží i v naší armádě
https://www.armyw...-internetu
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
CSW_Cassius Chaerea
Paulusi už to zase děláš? Nemáš na to svoje vlákno? Co tenhle článek má společného s War Thunderem?
 
Paulus
Je Mi24 ve WT? Je! Je to informace o zbraních vrtulníku, který je ve WT? Je. Tak nevím o co Vám jde?
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
CSW_Cassius Chaerea
Paulus napsal:

Je Mi24 ve WT? Je! Je to informace o zbraních vrtulníku, který je ve WT? Je. Tak nevím o co Vám jde?
Dej to do vlákna o Armě, protože i tam je Mi24. A dej to DCS, protože tam to je určitě taky...A hlavně už si přestaň plést realitu s War Thunderem.
 
Paulus
DCS a Arma je realita?
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
clone9cz
Hlavně by se ty reálný videa měly zcela oddělovat o her nebo simulátorů, pokud nejsou daná do nějakého kontextu. Mám chuť to začít promazávat, protože to vytváří jakousi klamavou reklamu.
 
http://www.wwii-illusion.net
1stCL_Fucida
Paulusi, tohle vlákno fakt nech WarThunderu.

Nebo si to nech do nějakého toho svého vlákna.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Paulus
WAR THUNDER znova zlepšuje Grafické efekty pro bojová vozidla. Jen tak namátkou:

Fyzicky přesné housenkové pásy

Nové housenkové pásy na obrněných vozidlech ve War Thunderu se skládají ze samostatných segmentů - článků, z nichž každý má fyzicky přesné vlastnosti. Při jízdě mají vlastní hmotnost a setrvačnost. Při přejezdu hrbů a výmolů housenka skáče na kolech. Během akcelerace a brzdění se napíná nebo prověšuje a také se po určitou dobu po zastavení vozidla pohupuje. Pokud vaše vozidlo skáče po překážkách, odvalí se na stranu od zpětného rázu nebo narazí, housenka se působením gravitační síly prověsí. Když do pásu narazí střela, pás se zničí přesně v místě zásahu. Pokud tank klouzá po kamenech nebo betonu nebo se prudce otáčí po asfaltu, celokovové pásy vytvářejí svazky jisker! Spolu se spolehlivým fungováním zavěšení tanku je vytvořen realistický efekt pohybu tanku po různých typech povrchů.

GPU objekty
V poslední aktualizaci Dagor Engine jsme díky metodě terrain displacement mapping zpřesnili povrchy na všech mapách ve hře. V Dagor Engine 6.0 jsme implementovali generaci objektů krajiny pomocí grafické karty vašeho počítače. Rozdělili jsme všechny mapy ve hře do několika biomů, z nichž každý má svou vlastní sadu objektů - kameny, oblázky, trosky, rostliny, mech, houby atd. Tyto malé detaily jsou vytvářeny a umísťovány na scénu pouze pomocí GPU, takže nezabírají mnoho místa na pevném disku a nezpomalují hru.

To by se mi v BOX či jiných simech taky líbilo!

Zdroj:
https://warthunde...vozidla-cz
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Ajvn
Jo tak o tom si kromě WT- bohužel blbiny- můžeme jen a pouze snít.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-01-2021 13:55
Vencourojc!

25-01-2021 20:56
No nádhera, 30+ na TS ...

20-01-2021 22:11
Tak ho pozdravuj : )

20-01-2021 21:46
Ale hraje tanky.

20-01-2021 12:42
Čutora nelítá už léta.

20-01-2021 12:41
Nazdááááár, Ronsoči Mrknutí AH_Jiříček létá o sto šest. Teď je ale u Lionů. Pepan a Sabot od Lionů taky občas zaletí. Ale už nás moc není, no : ) Kraken letěl nedávno speciálku.

19-01-2021 19:39
Mrknutí

19-01-2021 19:30
Občas tu je Kraken Taky jsem tu snad viděl i Čutoru.

19-01-2021 19:25
Lieta tu ešte niekto z dinosaurov ? Úsměv

18-01-2021 19:07
@AJaromir - PM

25,376,226 návštěv