|
take on helicopters
|
| 313_123 |
Přidané 02-05-2011 11:33
|

Uživatel

Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
http://games.tisc...arma-55602 |
| |
|
|
| Permon |
Přidané 02-05-2011 12:02
|

Uživatel

Příspěvek: 1124
Založený: 04.05.06
|
No Numero vypadáto dobře.
Jsem starý,blbý ale snaživý.
|
| |
|
|
| 3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 02-05-2011 12:19
|

Diskutující

Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
Jj, na to jsem zvědavej. |
| |
|
|
| WT_Horrido |
Přidané 02-05-2011 12:19
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
K čemu je helikoptéra když z ní nejdou kosit rákosníci? 
Ale vypadá to zajímavě.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
| |
|
|
| Hoper |
Přidané 02-05-2011 12:29
|

Moderátor

Příspěvek: 12133
Založený: 29.09.05
|
četls to ?
nebrání se přídavkům od hráčů, tak třebas se to vztahuje i na vlastní vrtulníky :)
ale rozhodně to bude zajímavé pro porovnání BS vs BoBek vs ToH a jejich ztvárnění pohybu nad členitou a "bohatou" krajinou
(pravda, BS a BoB musejí počítat s daleko víc věcma, ale +- by samotný let porovnat jít měl :) )
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
| |
|
|
| WT_Flan |
Přidané 02-05-2011 20:05
|

Uživatel

Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Tak ja myslim, ze by melo jit porovnat spousta veci...Jsem na to velmi zvedav. Schvalne,...a ze to pri launchi nebude takovy nehybatelny zmetek na jakemkoliv HW a bude to vypadat dobre
|
| |
|
|
| clone9cz |
Přidané 02-05-2011 20:41
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 5064
Založený: 09.10.05
|
ARMA II jela hned po vydání v plnejch detajlech v 800x600 16xAF 8xAA 60FPS se zapnutám FRAPSem na fullscreenu. Nějakej problém, zřejmě si v nastavení udělal někde chybu ?
|
| |
|
|
| WT_Flan |
Přidané 02-05-2011 23:37
|

Uživatel

Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Ne, ne, nemohl jsem udelat chybu. Armu jsem volako nikda nemel a nemam a narazkou na srovnani a hybatelnost jsem miril na Kloda
|
| |
|
|
| Hoper |
Přidané 03-05-2011 08:35
|

Moderátor

Příspěvek: 12133
Založený: 29.09.05
|
mno ona Arma II byla v době vydání právě taky nehýbatelná ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
| |
|
|
| WT_Horrido |
Přidané 03-05-2011 08:49
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Nehýbatelná na čem? Demo mi jelo v nativním rozlišení 1920/1200 s drobným stažením detailů pokud si dobře pamatuji.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
| |
|
|
| WT_Schmouddle |
Přidané 03-05-2011 10:29
|

Uživatel

Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
No, první release Army II byl nic moc, vím že me trochu štvalo, že jsem musel stáhnout dohlednost tak, že po mě stříeli AIčka, které ještě nebyly vykreslené..... ...Ale docela rychle se spravilo.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
| |
|
|
| Serza |
Přidané 03-05-2011 10:31
|

Uživatel

Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
Hoper napsal:
mno ona Arma II byla v době vydání právě taky nehýbatelná 
Dvoujadro na 3Ghz. 512MB grafika. Jelo to na stredni s takovyma 20-30FPS. |
| |
|
|
| 310_Pip |
Přidané 03-05-2011 10:32
|

Uživatel

Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
hmm a kolik si mel dohled Horri?

Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
| |
|
|
| Hoper |
Přidané 03-05-2011 11:39
|

Moderátor

Příspěvek: 12133
Založený: 29.09.05
|
Přiznám se, že vařím z vody ;) (díky těmto problémům a starému PC jsem se po tom nějak zvlášť nesháněl), ale pamatuju, že se muselo hodně šachovat s nastavením (viz dohlednost, ale i další položky)
do měsíce byla oprava, ale do té doby to bylo ala BoB...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
| |
|
|
| WT_Horrido |
Přidané 03-05-2011 12:24
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
To už si nepamatuju... Pamatuju si katastrofické AI v tréningové misi, s tím jsem měl určitě mnohem větší problém než z grafikou
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
| |
|
|
| Serza |
Přidané 03-05-2011 22:27
|

Uživatel

Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
AI je problem uz od Flashpointa. Holt si lidi z BIS nechteji priznat (dle poslednich me dostupnych drbu), ze engine Flashpointa s grafickymi upravami (opravdu to tak de facto je) jiz nestaci co se tyka AI.
Pokud si chces uzit, doporucuju najit nakou bandu lidi (kooperace a takove to "hrani si na vojacky" v ramci zabavy hledej napr. na 102. PzPr) |
| |
|
|
| Hoper |
Přidané 13-05-2011 08:45
|

Moderátor

Příspěvek: 12133
Založený: 29.09.05
|
http://games.tisc...ters-55726
tak, co, kdo tam napíše ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
| |
|
|
| czs_scharck |
Přidané 13-05-2011 10:36
|

Uživatel

Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Nikdo, ale kafrat, co všechno je tam nahovno a jak je boží RoF, se pak bude o to lépe ... 
"škrt" ?
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
| |
|
|
| WT_Horrido |
Přidané 13-05-2011 11:01
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Scharcku pokud mi proplatíš cestu a čas co tam strávím, rád tam zajedu.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
| |
|
|
| czs_scharck |
Přidané 13-05-2011 11:16
|

Uživatel

Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Odměnou ti budiž:
Odměnou za pomoc bude těm, které si tvůrci vyberou, kopie Take On Helicopters až hra vyjde.
+ good feeling, že je tam vše v pořádku, no ni ?
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
| |
|