Přiznám se, jen tak ze zvědavosti jsem si koupil EVO FF a zkusil jsem si nainstalovat il2 2001 a pak ještě kompletní edici pod win7. Jen si tak hraju, nemám žádné zkušenosti s leteckými simulátory.
Nejde mi do hlavy, co dělám špatně při vzletu.
1. vysunu klapky na take-off
2. zapnu motor
3. pak nevím jestli bych měl letadlo držet na brzdách a nebo ne při zvedání plynu
4. přidávám buď postupně a nebo na té brzdě plyn
5. letadlo se sice rozjede ale děsně to drncá s tím FF
6. neumím nijak schovat ten zaměřovač takže je docela mizerný výhled na dráhu
7. často ztrácím vztlak a hned po startu se propadnu a nejak tomu nedokážu zabráni
i když po startu zasunu podvozek.
8. nevím kdy bych měl zatáhnout klapky jestli hned po startu a nebo až později.
9. neumím odhadnout pod jakým úhlem vlastně stoupám protože podle toho malého horizontu to nepoznám.
10. vpředu mi svítí takové dvě červené kontrolky a já nevím jestli to není špatně.
1) můžeš ale nemusíš
2) dejme tomu, bez toho to fakt nepoleti
3) i pistovych pokud mozno bez brzd, nici se tim (v realu, ve hre je to jedno)
4) jo, to je rozumne
5) nojo, FF je dobre malicko poladit
6) ten se neschovava
7) nesnaz se to hned utrhnout, nech ho rozebehnout...zvedej to pri 180kmh
8) klapky maji maximalni rychlost, pote se poskodi, klapky zatahni nekde kolem 220kmh
9) kasli na umely horizont, koukej se ven..kdyz nevis jak stoupat, mrkni na rychlomer, kdyz rychlost klesa, jdes na to moc zostra a casem spadnes....
10 to bude asi zasunuty podvozek (na spitu)
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
6. Podle osobní zkušenosti - když tě hra "vyplivne" na dráhu, zapamatuj si nějaký mrak na nebi a pak drž při startu směr podle toho mraku, v tom ti zaměřovač naopak velmi pomůže.
7. Hned po startu !nezvedat!, zatáhni podvozek a leť vodorovně, čili zaměřovač (nejlepší kámoš pilota, já bez něj ani kloudně nepřistanu) pár pixelů nad horizontem, dokud nemáš slušnou rychlost. Tu poznáš tak, že zkusíš *krapet* zvednout čumák. Když to klepe, je ještě moc brzo, když to neklepe, tak můžeš zvedat bez obav.
8. Klapky zatáhni co nejdřív, ale po zatažení se "propadneš", takže spolu se zatažením klapek rovnou trochu zvětši úhel náběhu (jemně přitáhni, ale ne do "klepání", jen vyrovnávej zaměřovač nad horizont, viz 7)
9. Na horizont ser, sleduj vario nebo "od oka" a zase - podle klepání letadla :-)
10. To bude skutečně podvozek. Obvykle (Spit, Bf109) červené kontorlky jsou zatažený podvozek, což je správně.
Spit to neni, ten má jenom jednu kontrolku, která svítí červeně a ta obsahuje nápis GearUp. To bude nějaká ruská mašina, ty mývají dvě červené kontrolky.
Je to Il2.
Na ty kontrolky už jsem ve vzduchu přišel přišel. Červené říkají, že mám zasunutý podvozek, zelené, že je vysunutý a připravený k přistání. Ta rada ohledně určování kurzu či směru podle mraků je fajn když mraky jsou. S tím děsným výhledem při startu jsem si poradil krapet nesportovně. CTRL F1 skryje kokpit a jde vidět na dráhu. Vím není to asi úplně ono. Trochu mne mrzí, že přes ten zaměřovač nejde vidět na kompas. Zajímalo by mne, k čemu je zamykání ostruhového kola.
A musím se pochválit...před chvilkou se mi poprvé podařilo nejen vzlétnout ale i přistát ... no, není to důvod k oslavě ?
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.