4.11 patch
|
Ajvn |
Přidané 03-02-2012 17:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2393
Založený: 30.05.07
|
Jo, tu časovou náročnost beru.
|
|
|
|
saldy |
Přidané 03-02-2012 18:24
|
Diskutující
Příspěvek: 3575
Založený: 29.01.09
|
57_OTU ajvn napsal:
Jo, tu časovou náročnost beru.
myslim že se s tim každej vypořádává tak nějak po svém, určitě nezapomeň otvírat chladič, někdo tu psal že může pomoci pár % snížit vrtuli, šetřit plyn každopádně. Na teplých mapách to je teď peklo s tim přehříváním. |
|
|
|
falkon |
Přidané 03-02-2012 18:36
|
Uživatel
Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
------ [ OT ] --------------------------
311_Tank napsal:
darktatka napsal:
Byva dobrym zvykem kdyz nekomu reknes "Precti si tento dokument a budes vedet", obzvlast kdyz dokument ma 350 stran, uvest i stranu ci kapitolu ve ktere jsou fakta ktera podporuji tve tvrzeni.
Tim nechci rict ze nemas pravdu, nebo ze to tam nekde neni, jen ze to je krajne neslusne takhle.
Asi jako kdyz by ses zeptal v kostele "Proc ze mam jist ty susenky?" a knez by ti omlatil o hlavu stary i novy zakon a kricel u toho RTFM!.
Nejses ty nahodou potizista ? Ja naopak povazuju za neslusne tady probirat jestli neco je nebo neni bug pouze na zaklade pocitu bez jakykoliv snahy si aspon zjistit elementarni fakta.
Taky sem si to pred hodinou musel vygooglit a precist.
Nemyslim si, ze by bol darktatka "potizistou"; podla mna ma pravdu. Tvoj prispevok bez toho vyzera ako "vysmechovy" (nieco ako ked prijdes k niekomu, hodis mu na stol 350 strankovy fascykel a zahlasis "hledej smudlo!" ), a takato forma prispevkov snad v normalnej diskusii nema miesto. Navyse bez toho, aby si odcitoval alebo uviedol kapitolu/stranku, kde su tie informacie uvedene je tvoj prispevok fakticky bez informacnej hodnoty -- to uz si ho radsej nemusel pisat vobec. Vyslo by to na rovnako a usetril by si si cas a namahu...
A ked uz si si tu namahu s googlenim dal, a nasiel relevantne informacie, spravne si ich interpretoval a rozhodol sa pridat do diskusie svoj prispevok, tak uz to nie je taka namaha vypisat aj cisla stranok/kapitol, kde sa relevantne informacie nachadaju, nie? Jednak tym podporis svoje tvrdenie a jednak tym tvoj prispevok vyzera lepsie a odbornejsie
------ [ /OT ] --------------------------
No ale naspat k teme 4.11 ... |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 03-02-2012 18:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
falkon, si nam nazorne predviedol, ako sa setri cas a namaha
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
falkon |
Přidané 03-02-2012 19:02
|
Uživatel
Příspěvek: 1478
Založený: 29.09.05
|
313_Nevo napsal:
falkon, si nam nazorne predviedol, ako sa setri cas a namaha
To nebola ziadna namaha a na nedostatok casu prave teraz tiez netrpim.. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 03-02-2012 19:57
|
Stařešina
Příspěvek: 5499
Založený: 19.08.07
|
No nevím kdo je tu arogantní. Jestli Tank, který dal někomu kompletní materiál k nastudování, nebo Ajvn, kzterý tvrdí, že má pravdu, protože si to myslí
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
311_Tank |
Přidané 03-02-2012 20:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Me neslo o prispevek do diskuze na tema italske roznetky me slo o fakt ze ty informace tu lezej primo pod nosem a nekdo se nenamaha ani aspon se pokusit je vyhledat.
Kdyby tenhle pristup meli vsichni tak co budeme tu sedet teoretizovat dokud by neprisel nekdo z DT a nerek nam podle ceho to udelali ? |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 03-02-2012 20:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2393
Založený: 30.05.07
|
Tank neser.
Vyhledat si to mužeme buďto po netu jako Ty který umíš anglicky anebo ja v knihovně.
Jenomže kdo má čuchat podle koho čeho to či ono DT udělali.
Proto sy myslím že je lepší se zeptat tady kde naši čští i slovenští Daidalisté chodí.
Příště si své dojmy aprujmy nechám přeložit do EN a optam se tam.
Sorry nechtěl jsem spusobit hádku.
|
|
|
|
DarkTatka |
Přidané 03-02-2012 20:39
|
Uživatel
Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
ajvn neser, když uz tě ubranime a prosadime věcnou diskusi nemůžeš do toho vlitnout příspěvkem s hrubkami :-) |
|
|
|
Jenicek |
Přidané 04-02-2012 12:05
|
Nováček
Příspěvek: 74
Založený: 02.10.11
|
57_OTU ajvn napsal:
No a když jsme u záhad.
Nechybí vám nikomu prostě manuál k ovládání motorú?
Mi teda fest .
I přes to, že tento problém nějak instiktivně zvládám. (a co nováčci? asi už žádní nejsou).
Já jsem ještě (E)CL . Přehřívání se mi zdá jako dobrá věc, konečně to není jako pro blby - přes půl mapy 99% plynu + Erhöhte Notleistung a bez uhřátí. Teď je to hodně o zvyku, ikdyž by se hodily nějaké údaje aspoň pro běžný cestovní režim. Nicméně mně stačí směs 90, otáčky 90 a jsem vysmátej jak lečo...
PS: Jděte se hádat někam jinam, tady je vlákno o 4.11, posledních X příspěvků jsou dost OT... |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 04-02-2012 14:00
|
Diskutující
Příspěvek: 2393
Založený: 30.05.07
|
fakt jsem se nechtěl hádat.
Za zastání dík. |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 05-02-2012 02:38
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
Ajvne, problém je v tom, že se to celé nepředělalo, ale upravila jen část soustavy. Kvůli zimním pneumatikám na autě taky neděláš znova řidičák. Pokud tedy chceš přispět, tak vytvoř nějakou metodiku s popisem, jak by měl takový návod vypadat, aby splňoval snadno hodnotitelná kritéria, a pak se možná ... možná se někdo chytí za nos a řekne si: "to je báječné, já jedno letadlo přeměřím, další se určitě přidají"
|
|
|
|
magot |
Přidané 05-02-2012 10:55
|
Fusioner
Příspěvek: 17288
Založený: 19.06.08
|
Vytvoření takového EM manuálu je zřejmě v praxi nereálné.
Lidi v DT co dělají FM/EM na tohle bohužel nemají čas.
Pokud se toho chopí někdo z "venku" bude muset dělat neustálé update s novýma verzema ILa. (To by už bylo reálnější)
EM Data by měla být snadno dostupná.
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 06-02-2012 06:59
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
tak ono by "stačilo" opravit a doplnit ten manuál, co je už od Olega
i klidně bez těch canců okolo, jen TTD a otáčky + mix + kompresor pro jednotlivé režimy letů
kolik že je to letadel navíc, od původní 1946 ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 06-02-2012 10:04
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10633
Založený: 26.01.13
|
ECL_Jenicek napsal:
Nicméně mně stačí směs 90, otáčky 90 a jsem vysmátej jak lečo...
...řekl pilot Luftwaffe
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 06-02-2012 11:57
|
Fusioner
Příspěvek: 12078
Založený: 29.09.05
|
třebas občas lítá i něco jiného ;)
nebo to snad máte zakázaný ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 06-02-2012 12:10
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Nevědomost je sladká! Hopříku neboř míty a báje. |
|
|
|
Lekk |
Přidané 06-02-2012 12:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Tak jsem se proletěl minulý týden na AH. a mám pár dotazů k tomu engine managementu:
1/ existuje nějaký obecný popis jak dlouho mužu přehřívat nežli je poškození neodvratné?
2/ opravdu je poškození motoru formou "náhlé smrti" nebo jsem jenom měl smulu na typ stroje (spit IXc) a zadření se jinak projevuje pískáním jako varování a než přejde do seklé vrtule.
3/ jsou gyro síly zaseknutí vrtule oprvdu nulové? - tj. letím-vrtím, letim-stojim - a ero je porád naprosto v klidu a zaseknutí vrtule ho vubec nerozhoupe.
4/ spit se nedá uchladit snížením na 95% plynu - musím jít na 75x75 (pitch a plyn) - jak je na tom Bf/FW?
5/ bylo nějak zásadně upraveno chování teploty oleje a vody ( - myšleno zchlazení i přehřívání?
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 06-02-2012 13:04
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10633
Založený: 26.01.13
|
Lekku:
1) jak již bylo zmíněno i v tomto vláknu, fixní časy, tak jak byly v minulosti (4:30 u Luftwaffe) již neexistují. Pokud třeba u Fw 190 D-9 přehřeješ motor, tak stačí jen na několik málo vteřin (třeba na 5) mírně přetočit motor a jde okamžitě do kytek.
2) měl jsi smůlu. Občas okamžitá destrukce, občas pozvolná.
3) reálně by být neměly. Ostatně i ve Šturmovi je moment nějak modelován, otázka je, jestli dostatečně silně. Zaseknutí těch X desítek až stovek kilogramů by se projevit nějakým cuknutím mělo.
4) německá letadla mají automatiku, takže 90% přípusti neodpovídá 90% přípusti a 90% vrtuli u spojenců. Samozřejmě záleží na momentálních podmínkách. Když stoupáš na nízké rychlosti, tak začneš hřát třeba na 85%, když to rozletíš, tak to uchladíš třeba i na 90%.
5) prej jo Píše se to v manuálu
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Farky |
Přidané 07-02-2012 11:30
|
Uživatel
Příspěvek: 631
Založený: 04.04.08
|
310_Lekk napsal:
Tak jsem se proletěl minulý týden na AH. a mám pár dotazů k tomu engine managementu:
1/ existuje nějaký obecný popis jak dlouho mužu přehřívat nežli je poškození neodvratné?
Ne. Jak psal Fučida, pevné časy jsou minulost. Jen chci upřesnit co to znamená - ani při stejném nastavení motoru za stejných podmínek ten čas není vždycky stejný. Když vezmu třeba toho Spitfira "devítku" na Krym a v přímém letu ve 100 m mu dám WEP, tak toho Merlina někdy oddělám třeba za 3 minuty a někdy klidně za 30 sekund (od začátku overheatu). Osobně to beru jako simulaci toho, že ne každý motor byl před začátkem letu ve stejné kondici. Některý mohl být po generálce, další mohl být těsně před ní.
2/ opravdu je poškození motoru formou "náhlé smrti" nebo jsem jenom měl smulu na typ stroje (spit IXc) a zadření se jinak projevuje pískáním jako varování a než přejde do seklé vrtule.
Neměl jsi ani tak smůlu na typ stroje, jako spíš jenom smůlu. Jak už jsem psal, někdy se stane že ten motor odděláš hned a někdy vydrží relativně dlouho. S tím, že někdy ti ten motor chrstne olej do xichtu při míň než 90°C, někdy až při 100°C + . Někdy se zastaví při relativně nízké teplotě glykolu i oleje. Že se začíná motor ničit se může projevit klasicky pískáním když to zadíráš, ale i tím že začne mít jiný zvuk. Není to takové to klasické pískání co říká "běžím na sucho woe", spíš ztráta výkonu (lehce při tom začnou kolísat otáčky). Pravda je, že už se mi několikrát motor prostě bez varování zastavil, tak jako tobě. Zatím se mi ale spíš stalo, že motor mi dal jasně najevo co si myslí o tom jak s ním zacházím - flusnul po mě bez varování olej.
5/ bylo nějak zásadně upraveno chování teploty oleje a vody ( - myšleno zchlazení i přehřívání?
Konečně má pořádně smysl hrát si kvůli chlazení s vrtulí. Teplota oleje je spíš vázaná otáčkama, teplota glykolu plnícím tlakem. Obecně, když mám problémy s teplotou oleje, tak snížím otáčky (propitch). Když mi stoupá teplota glykolu, snížím plnící tlak (uberu plyn). A nebo sednu do něčeho německýho (nebo třeba Spitu IX), tam jenom stačí ubrat plyn a otáčky se stáhnou automaticky.
----------------------------
Mimochodem, když uberu plyn v "devítce" Spitu na 70% tak se propitch automaticky nestáhne na 70%, ale na nějakých odhadem 85. Takže když budu chtít motor před bojem co nejvíc vychladit, vyplatí se použít manuální propitch a stáhnout ho třeba na 70 (při 70% plynu). Ale to je známá věc, to já jen tak mezi řečí. |
|
|