April 24 2024 16:35:29
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.11 patch
WT_Pedropan
Robo, ty zvire, namaluj si to... Šklebící se
 
http://www.wtigers.org/
606_Temp
Robo, ale tam žádná páka není! Křídla nesou tu bombu a nesou i trup. Bomba s trupem nemá prakticky nic společného, není na něm niujak závislá.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Lupen_cz
Myslim si, ze pri bombe v trupu by se kridlo u korene melo poskodit daloko snaz, nez pri zaveseni na kridlech
Hlavne se nepotrhejte smichyŠklebící se
[img]http://rudelhunde.xf.cz/images/G.png[/img] is not a valid Image.
 
http://rudelhunde.xf.cz/
Robo
Nerozumieme si ocividne, ja chapem co pisete a tiez chapem, ze lietadlo nesu kridla Šklebící se

Ale paka tam predsa je: Letis vpred, zrazu prudko potlacis. Trup ide dole, ale kridla chcu ist hore. Bomba sice s trupom nema nic spolocne, ale je s nim ale spojena pakou, ktora sa vola - 'kridlo'. Trup sice nesu kridla, ale hybnost je hybnost. Ak na kridlo pridas dalsiu masu, tak kridla budu chciet ist hore este viac. A tym viac, o co vacsia je vzdialenost medzi trupom a touto masou. Uz aj samotna spicka kridla chce ist hore viac ako cast kridla hned pri trupe.

...iba ze by nie Cool
 
Robo
Lupen_cz napsal:
Myslim si, ze pri bombe v trupu by se kridlo u korene melo poskodit daloko snaz, nez pri zaveseni na kridlech
Hlavne se nepotrhejte smichyŠklebící se


Nie nie, dobry nakres, plati podla mojho nazoru pre kludovy stav (a npre pozitivne G ako pises...) Teraz si tu celu sustavu predstav pri potlaceni smerom dole a sustred sa na spodnom obrazku na tie casti, ktore mas zakruzkovane na obrazku hornom Úsměv

iba ze by nie Cool
Upravil/a Robo dne 27-01-2012 20:04
 
606_Temp
Robo, ale na ten trup je stejná páka od křídel ať tam ty bomby jsou, nebo nejsou. Ty pořád nechápeš, že to křídlo nese trup a tu bombu zcela samostatně. Jediné co ti při nošení bomby v manévrech může vafdit je její utřžení, nebo vyrvání i se závěsem z křídla. Ale to zcela odděleně od trupu, protože ta bomba s ním nemá nic společného.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
AH_Cutora
311_Tank, LupenCZ a ostatni maji pravdu a ten obrazek od Lupena je take dobre. Pro letadlo/kridlo je torsi namahani, kdyz ta sama hmotnost je v trupu nez kdyz je rozlozena po kridle. Jde o ohybovy moment v nosnikach kridla.

PS: jednoduchy experiment pro ilustraci, neni zcela presny, je to jen alegorie:
Vem si spejli a podepri ji na koncich. Vem dve zavazicka na niti a poves je na nite u koncu. A zacni je soupat smerem do stredu. Spejle se bude vic a vic prohybat az praskne (kdyz budou zavazicka dost tezka). Cim blize stredu, tim vetsi namahani spejle.

No a nosniky kridla je ta spejle, vztlak jsou ty podpory. Vztlak ale nepusobi na koncich kridla, je spojite rozlozen po rozpeti a tim se to kapku komplikuje, ale v principu se to chova podobne. Ten mechanismus zvetsovani namahani smerem ke stredu kridla je tam stejny.
Upravil/a AH_Cutora dne 27-01-2012 20:44
 
Robo
606_Tempik napsal:
Ty pořád nechápeš, že to křídlo nese trup a tu bombu zcela samostatně.


Nie, pisem ze toto chapem Mrknutí Tiez pisem, ze v tomto nemam ziadne znalosti a cele to bola len (nespravna) uvaha. Úsměv

Ja som si vzdy myslel, ze neg G limity su stanovene nizsie s kridelnymi nadrzami ako bez nich (napr MiG-15) a lamanie nastava nie vahou trupu (ktory je neseny kridlami) ale vztlakom kridel (vektor nahor). Cca princip papieroveho lietadla, ktrym mavas vo vzduchu hore dole a kridla idu hore dole Šklebící se

Omluvam sa vsetkym za zmatok Mrknutí
 
606_Temp
Ty limity s podvěsy jsou tam propto, abys neurval ten podvěs z křídla (případně neurval podvěs i s nějakou důležitou částí křídla). Přece jen nádrž vážící třeba 300kg má při 5G najednou tunu a půl a na to už závěsník nemusí stačit.Mrknutí
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Robo
606_Tempik napsal:
Ty limity s podvěsy jsou tam propto, abys neurval ten podvěs z křídla (případně neurval podvěs i s nějakou důležitou částí křídla). Přece jen nádrž vážící třeba 300kg má při 5G najednou tunu a půl a na to už závěsník nemusí stačit.Mrknutí


Dik uz chapem Mrknutí

Ako pisem, mal som za to ze to urvanie kridla ma na svedomi predovsetkym hybnost / zotrvacnost zavazia na kridle, t.j. okamzite prekrocenie G limitu. Zamračený
 
Hoper
Robo. nic si z toho nedělej, já si to myslel taky (holt ta čeština mi jde stále "víc" jak technika...) :))
;)

ale evidentně si to asi mysleli i buď olegovci nebo daidalovci :)

a patrně i frantíci - napíšeš jim ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Hoper
jo a teď jsem si vzpomněl k 4.11 - DT tam přidali podmožnosti k WP (to patrolování je bezva)

mohli by DT ještě kouknout na možnost "doprovod" ?
ve stávající verzi (už od pradávna) šlo bomberům přidat jako doprovod stíhače - stíhačům se zadal target vlastní bombeři a oni se jich pak celou dobu letu drží. Bohužel ale jen to - ač v okolí nepřítel, letí dál rovně podle doprovázených letadel a nijak nereagují.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Robo
Hoper napsal:
Robo. nic si z toho nedělej, já si to myslel taky (holt ta čeština mi jde stále "víc" jak technika...) Úsměv)
Mrknutí

ale evidentně si to asi mysleli i buď olegovci nebo daidalovci Úsměv

a patrně i frantíci - napíšeš jim ?


Jo jo, ja si z toho nic nerobim, praveze som vzdy rad, ked sa z takejto diskusie nieco dozviem, sam som pisal ze mam daleko od experta na aerodynamiku Šklebící se

Ten princip, co popisal Cutora alebo Tempik mi bol jasny, aj ze to mal Midnight spravne, ALE zaujimalo by ma, co presne sa stane pri negativnom potlaceni celeho toho aparatusu pri vysokej doprednej rychlosti... Ak mozte niekto objasnit, aky rozdiel je v tych vektoroch (resp. silach) posobiach na plochu kridla pri pozitivnom a pri negativnom G (skusim moju uvahu co najjednoduchsie):

V kludovom stave posobi smerom zdola hore vztlak, smerom zhora dole hmotnost lietadla. Tieto sily v rovnovahe, lietadlo leti 'rovno'. Trup nesu kridla, bomby nesu kridla nezavisle od trupu. (potialto samozrejme jasne a vsetko v pohode)

Pozitivne pretazenie, pilot pritiahne knipel, odstrediva sila posobi smerom dole, zvysuje sa hmotnost a teda vektor posobiaci smerom nadol (t.j. proti vztlaku). Sila je najvacsia v strede, t.j. kolmo pod trupom. Ak je v tom mieste zavesene zavazie, sila je vacsia, preto nizsi G limit atd atd, hrozi urvatie celeho kridla v mieste, kde sa spaja s trupom. Ak su zavazia zavesene na nosnikoch kridla, ich hmotnost (vektor smerom dole v tom bode) moze sposobit utrhnutie nosnika, tohto zavazia, casti kridla, deformaciu atd atd... (toto je Midnightov nakres a tiez vsetko jasne a v pohode). Ako hlasi Tank, tu sa v hre A-20 rube viac so zavazim na kridlach, co je blbost. Ja som si nespravne domyslel (poriadne neprecital), ze sa mu tak deje pri negativnom pretazeni).

Negativne pretazenie je cast, ktora mi nebola celkom jasna, hmotnost zavazi aj hmotnost trupu posobia stale samozrejme rovnakym vektorom nadol. Plocha kridla musi v zavislosti na rychlosti aj vysky (hustota vzduchu) prekonat svojou plochou odpor vzduchu + je tam hybnost trupu aj tychto zavazi, ktore posobia smerom nahor, t.j. tentokrat opacne a proti vektoru hmotnosti ako ho mame v predoslych 2 situaciach. Takze smerom nahor posobi vektor vztlaku + odpor vzduchu + hybnosti zavazi ktore kridlo nesie. V tomto pripade nehrozi u zavazia podveseneho pod kridlom, ze urve zavesnik smerom dole (pozitovne pretazenie) ale tlaci na zavesnik a cele kridlo hore. Rovnako tlaci (asi lepsie povedane taha) hore aj trup v strede, vysledny vektor opat opacny ako na Midnightovom nakrese.

Co sa napisania DT alebo Histoguys tyka, tam by bolo vhodne to nejako zdokladovat a predovsetkym tomu rozumiet Šklebící se, takze preto som hore rozpisal, ci je moja pofiderna uvaha spravna, hadam Cutora by mohol daco zosmolit a snad sa dockame nejakej zmeny, podla mna su cele G limity dobry napad, ale prevedenie je prilis strojove a neposobi to moc realisticky v hre, kde nie je namodelovany odpor sil v riadeni atd atd.

Dik za debatu, je to dost zaujimave Mrknutí
 
606_Temp
Pozitivní přetížení je skoro to samé, jako klidový stav. Jen ten závěsník nenese 100kg, ale třeba 200/300/400/800kg). V negativním přetížení bomba naopak na závěsník tlačí, ale pořád platí, že tlačí na křídlo a s trupem to pořád nijak nesouvísí. V nejhorším možnám scénáři ti podvěs pod křídlem v negativnních G utrhne závěsník skrz celé křídlo "nahoru". Je to ale jakoby bodový tlak jen na tohle konkrétní místo. Jako bys vzal třeba papírové křídlo, položil ho na matraci a propích ho tužkou. Zbytek papírového křídla bude dál opřený na matraci stejně tak, jako zbytek křídla je opřen dál o "vzduch". Nosné je pořád totiž to křídlo a trup je jen nesen stejně jako podvěs.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
313_Nevo
606_Tempik napsal:
Každej přece ví, že vztlak generuje trup letadla a křídla se jen vezou a jsou tam jen proto, aby se na ně mohli dávat bomby...

Lupen_cz napsal:
Myslim si, ze pri bombe v trupu by se kridlo u korene melo poskodit daloko snaz, nez pri zaveseni na kridlech
Hlavne se nepotrhejte smichyŠklebící se
[img]http://rudelhunde.xf.cz/images/G.png[/img] is not a valid Image.


Fakt, ze nechcem sa smiat, ale neda mi to Šklebící se

Obrazok je pekny, ale aby sme boli korektni, tak najvacsia zlozka vztlaku posobi 'nad kridlom' a nie 'pod kridlom' Mrknutí
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
606_Temp
Myslím, že ty šipky nejsou vzltak, ale symbol pro pochopení kam jde celé křídlo a kam jde bomba.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
alfik
Tak jsem si s tím pohrál, ve FMB, a zjistil jsem:
AI spoluletci (můj flajt) dostali nový intelekt. Byl jim asi prudce zvýšen - když jim dám povel k jakémukoli útoku, tak jej potvrdí a vyserou se na to Šklebící se Jako v reálu... Ale zato jim nadělili neschopnost vyhnout se jakémukoli kopečku - dokonce dokáží narazit i do kopce o 300m nižšího než mají výšku waypointu!!! Jako v reálu??? Šklebící se
Moji střelci dostali nové čočky - s asi tak 130 dioptriemi, takže nevidí útočícího stíhače ani když ho mají na vzdálenost ruky, a buď nestřílejí vůbec nebo někam do boží prdele. Šklebící se Jako v reálu...
AI protiletadlovci dostali blastery, laserové zaměřovače, a jaderné náboje co zničí i Hvězdu smrti. Šklebící se Jako v reálu...
Cítím se jako ve WoTku, když mě v Loltraktoru předhodí protivníkovým KVčkám.
Pokračuje trend (u DT) nastavený již v minulosti. Hurá do co největší reálnosti - ať chcípne hra, jen ať je to reálné!
Jen nevím, jestli to co jsem napsal je kritika nebo chvála. Sám jsem na pochybách, páč to lítám už dlouho a leccos co nováčkům nejde už zvládám. Navíc po ledasčem jsem sám volal, jako např. správa motoru či poškození přehřátím. Ale fakt je, že ani mě netěší cca 20X odstartovat a ani jednou se nevrátit. Jako v reálu...
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
310_cibule
To, že je intelekt AI vyšší než můj, mi na Ilovi (a nejen tam) vadilo od začátku. Ale tohle asi žádnej patch nevylepší.

Už tomu nevěřím Úsměv
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
 
606_Temp
Občas si blbnu v QMB a dávám si nácvik střelby v hromadě letadel. Nevšiml jsem si, že by se moje AI chovali nějak hloupěji při přijímání rozkazů než dříve. Určitě jsem si ale všiml, že boj proti AI je teď mnohem zábavnější, než tomu bylo předtím. Protivníci mnohem víc manévrují a už není tak snadné utočit v A-20 befko Šklebící se
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Lupen_cz
313_Nevo napsal:
Obrazok je pekny, ale aby sme boli korektni, tak najvacsia zlozka vztlaku posobi 'nad kridlom' a nie 'pod kridlom' Mrknutí


nemyslis, ze kdyby ty sipky sly dolu, tak to letadlo spadne jak hruska na zem?
 
http://rudelhunde.xf.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

34,753,761 návštěv