May 06 2024 06:33:44
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.11 patch
3BAP_Bugs
falkon napsal:

Pre dalsiu ilustraciu viz video od DT, resp. precitat celu sekciu v Guide 4.11.



THX

Len an doplnenie:

1. Zapnúť voľbu pre celú Home Base
2. Pre každé konkrétne stacionárne lietadlo umiestnené v polomere base povoliť voľbu spawnpoint
3. výberom ďaľších možností ako obnova pozície/stac lietadlo v prípade zničenia predchádzajúceho, alebo po pristáti narodenie sa na tom istom mieste v tom istom type upresním čo sa deje následne

Ak vyberiem ako spawnpoint také stac lietadlo, ktorého typ nie je vo voľbe home base alebo dokonca teké, ktoré má len AI FM, tak sa proste ignoruje?
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 24-01-2012 10:23
 
http://3iap.org
Hoper
týjo... pokud jsou na letišti dostupné P-47, P-38 a P-51 a jako statika P-47 a P-38, rodím se v té části letiště, kde je jaké odpovídající stacionární letadlo :)
a když si vyberu P-51, rodím se ve "zbytku" rodících míst

před chvílí jsem ještě přemýšlel, jestli neudělat "bodový" výběr jednoho určitého letadla (ala koopka - kliknu si na mapu, pak vyberu typ letadla a pak v "nové" tabulce jedno určité), ale to je asi myslím už zbytečné a dá se to pořešit přihlašováním na letiště v odpovídajícím pořadí

jen ještě "dotaz" k tomu středu HB - nepřijde mi, že klasický střed HB se dá změnit, aniž by se posunula její kružnice
a občas by asi bylo vhodnější, aby se pozice prvního (a násl letadel) neurčovala od středu základny, ale od nějakého "konce"
Jenže jak definovat "konec" základny - přistávacím T-čkem ? U travnatého letiště by to bylo OK, u betonu už pak to T takové divné... Ale ještě relativně zkousnutelné :)


hezká je ta 4.11
i ty AI
a zvlášť, když na jejím vylepšování ještě chtějí pokračovat :)
(bude se to týkat i pozemních jednotek a především lodiček ?)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
radko1111
Zdravim viem že je to trocha od veci ale Ptatch 4.9,4.10,4.11 mam je to pekne Úsměv ale chcel by som skusit aj niečo väčšie ako napr Ultrapack 3.0 alebo 2.0 no stale mi to spadlo na 5% alebo ani neislo Smutný . Chcel by som poradit popripade aj ine mody a co je druha vec vobec mi nejde multyplayer a rad by som to chcel skusit hravam sturma us od 10 rokou pamatam si ako som zostreloval prve F4F,SBD,a F6F na mojom KI43 Úsměv som tu novi a som lama a komp neni zrovna moj najlepsi priatel tak us mi zostavaju len vase rady. Zamračený
 
3BAP_Bugs
Ak sa chceš baviť o UP, pozri radšej iné vlákno
Ultr@Pack v. 3.0 NÁVOD
alebo

4.11 MOD aktivátor

A keď o modoch tak máš na to celú sekciu
http://vwings.net...orum_id=65

Toto je o čistej 4.11

ADD static aircraft as spawnpoint

Pri tvorbe resp. oprave starej mapy som sa dostal k poznaniu, že je lepšie zrušiť objekt HOME BASE a tento nanovo vytvoriť, ako revidovať pôvodný, aj keď všetky options tam sú. Spravalo sa mi to nasledovne:
Pri spustení mapy som sa na týchto base nemohol narodiť aj keď na mape boli, dávalo mi to plný zoznam lietadiel a nie len vybratých a Fly ma vracalo stále do zoznamu pre výber stroja aj keď som zvolil to, čo som mal v FMB vyselktované. Keď som objekt HB zmazal a vytvoril nový na tom istom letisku, nastavil potrebné parametre, už to fachalo korektne. Ináč bomba!!! Táto fičúra je úžasná, niečo ako moving objects či AI v DF!!!!!
A pre coopky nové možnosti, nebude už rodenie v rade a blokovanie letiska, možnosti zrealizovať radenie pred štartom apod.
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 24-01-2012 14:16
 
http://3iap.org
Panek
Taky vám při rozhlíšení připadá, že se čumáka letadla jakoby stáčí směrek, kterým se díváte?
Hele ten efekt při 6DOF mám jen já, nebo to má každý kvůli tomu, aby pracoval dobře zaměřovač?
Nejlépe je to vidět u letadla na stojánce se zastavenou vrtulí.
 
falkon
Panek napsal:
Taky vám při rozhlíšení připadá, že se čumáka letadla jakoby stáčí směrek, kterým se díváte?
Hele ten efekt při 6DOF mám jen já, nebo to má každý kvůli tomu, aby pracoval dobře zaměřovač?
Nejlépe je to vidět u letadla na stojánce se zastavenou vrtulí.


YouTube Video


 
Panek
No ted jsem si všimnu, že to není při 6DOF, ale když máš přepnuto na zaměřovač Shift+F1. Tam při rozhlížení je to takový divný.
 
Topper-Czech
Spíš to je efekt přesunu bodů v 3D prostoru ( animace pohybu ) promítnutých na 2D rozhraní ( plocha monitoru ). Sleduju, že s tímhle "novým" 6DOF má má kebule trochu problém. Po chvilce ( cca hodina ) jsem z toho vonaký sjetý a mírně dezorientovaný. Až tak, že pauza nutná Šklebící se
 
http://www.e-airport.wz.cz
1stCL_Fucida
606_vencour napsal:
Druhá otázka ... fakt je to tak zamýšleno, že s něčim skoro nejde odstartovat, aniž bych to uvařil apod.? Jmenovitě se jedná o Hortena Go229 A-1 a Mig-9 (I-300).


Kontroloval jsem to a máš pravdu. Prakticky s žádnou turbínou se nedá vzlétnout, aniž by se zničil, nebo alespoň poškodil motor (se 100% paliva). Včetně té nejdůležitější - Me 262. Tohle budou muset kluci z Daidalosu opravit.

Relativně pohodlně jsem vzlétl jen s lehoučkým He 162.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Werner
Sahalo se nějak do befek ? Příjdou mi takový živější, méně tuhnoucí a více náchylné k loupání v zádech, dokonce jsem bez trimu rozlousknul F-4 v rychlostech kdy jinak odmítá spolupracovat s kniplem. Resp. všiml si něčeho podobného někdo jiný ? Nevím jestli nejsem tak zblblý z ultrapacku.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
311_Tank
1stCL_Fucida napsal:
606_vencour napsal:
Druhá otázka ... fakt je to tak zamýšleno, že s něčim skoro nejde odstartovat, aniž bych to uvařil apod.? Jmenovitě se jedná o Hortena Go229 A-1 a Mig-9 (I-300).


Kontroloval jsem to a máš pravdu. Prakticky s žádnou turbínou se nedá vzlétnout, aniž by se zničil, nebo alespoň poškodil motor (se 100% paliva). Včetně té nejdůležitější - Me 262. Tohle budou muset kluci z Daidalosu opravit.

Relativně pohodlně jsem vzlétl jen s lehoučkým He 162.

To neni uplne pravda. Me-262 odlepena se 100% paliva bez prehrati nebo poskozeni motoru. Jen to vyzaduje delsi runway coz je IMHO historicky korektni. Ja to zkousel ve Franfuktu.

Edit:
Zvednuta plna A1 a s R4M bez prehrati motoru
Zvednuta plna A2 s 2x250 bez prehrati morotu
MiG-9 s prstem v nose
YP-80 je kurva co zahori po chvilince prehrivani ale taky v klidu
Go 229 fakt nelita historicky korektni Šklebící se
Upravil/a 311_Tank dne 25-01-2012 02:55
 
1stCL_Fucida
1stCL_Werner napsal:
Sahalo se nějak do befek ? Příjdou mi takový živější, méně tuhnoucí a více náchylné k loupání v zádech, dokonce jsem bez trimu rozlousknul F-4 v rychlostech kdy jinak odmítá spolupracovat s kniplem. Resp. všiml si něčeho podobného někdo jiný ? Nevím jestli nejsem tak zblblý z ultrapacku.


Ano Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
1stCL_Fucida
Tanku, já testoval na obvyklém Krymu (vždy (!) se testuje na Krymu, je tam v rámci Šturma "standardní" atmosféra) tak, že jsem s Me 262 přistál, naroloval na konec dráhy u Sevastopolu (velký beton), nechal motory pár minut na volnoběh a vzlétnul. Motor se přehříval ještě než jsem ho vytočil na maximum. Dříve, než jsem snížil výkon po nastoupání obligátních několika metrů a tedy před zasunutím podvozku, to levý motor odnesl a spadl u něj výkon. U Hortenu je to podobné.

Motory mají být sice náchylné, ale takhle moc určitě ne.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 25-01-2012 07:05
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Lupen_cz
Tak mi to nedalo a vyzkousel sem to prehrivani u Me 262 A 2A. v QMB sem dal Krym a poplachovej start. Trikrat sem vzletnul a pristal. po pristani nechal vychladit na ustalenou teplotu (330-340 stupnu) a zase odstartoval. Ani jednou sem nespatril text o prehrivani motoru. Vse probehlo na puvodnim travnatem letisti. Vzletova rychlost 220. Je ale pravda, ze se 100% tahu to bez prehrivani nejde (i tak sem nikdy motor neznicil). Proste sem tam hodil 80%-90% a draha mi v klidu stacila a prehrivani se nekonalo.
 
http://rudelhunde.xf.cz/
1stCL_Fucida
Tak to Lupene nechápu, jak jsi s tím dokázal vzlétnout Úsměv Jakmile přidám plyn, tak teplota roste rychlostí několika desítek °C/sec až k hraničním 600°, kde se motor začne přehřívat - obvykle tak v 1/2 až 2/3 dráhy. Měl jsi plné nádrže? A máš vůbec full real nastavení?

Mimochodem, já testoval A-1a, tedy těžší stíhací variantu. A-2 je poněkud odlehčený bombardér (pokud samozřejmě nenese pumy). Btw: já motor taky nezničil, ale zjevně poškodil, což je dost špatně. To letadlo vzlétalo na plný výkon motorů a jako takové musí být schopno vzlétnout i značně zatížené ve Šturmovi. Včera v noci jsem už netestoval, jestli s nějakým konkrétním nastavením otáček třeba na 80, 85 či 90% by to vzlétlo. Historicky korektní by to beztak nebylo.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Robo
1stCL_Werner napsal:
Sahalo se nějak do befek ?


Neviem o tom, ze by sa do befiek siahalo, asi si zblbnuty z UPcka Mrknutí
Upravil/a Robo dne 25-01-2012 09:15
 
1stCL_Werner
1stCL_Fucida napsal:
1stCL_Werner napsal:
Sahalo se nějak do befek ? Příjdou mi takový živější, méně tuhnoucí a více náchylné k loupání v zádech, dokonce jsem bez trimu rozlousknul F-4 v rychlostech kdy jinak odmítá spolupracovat s kniplem. Resp. všiml si něčeho podobného někdo jiný ? Nevím jestli nejsem tak zblblý z ultrapacku.


Ano Úsměv

Robo napsal:
1stCL_Werner napsal:
Sahalo se nějak do befek ?


Neviem o tom, ze by sa do befiek siahalo, asi si zblbnuty z UPcka Mrknutí

Tak co teda borci Pff
Minimálně mi příjde, že se mnohem častěji při velkých G ozývá zvuk, jako kdyby někde v trupu spadla krabice s botama. Doteď v podstatě nebyl režim letu, kdy by se ozvalo zaloupání bez pomoci trimu jen plnou výchylkou kniplu.
Nějaká globální úprava, která by to mohla způsobovat ?
Upravil/a 1stCL_Werner dne 25-01-2012 10:51
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
310_Pip
zvykej si, my to mame furt Naštvaný
Upravil/a 310_Pip dne 25-01-2012 12:48
www.311raf.com/images/signature/sig_Pip.jpg
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
 
http://www.310raf.com/cs_wing_hangar.php
Robo
1stCL_Werner napsal:
Tak co teda borci Pff
Minimálně mi příjde, že se mnohem častěji při velkých G ozývá zvuk, jako kdyby někde v trupu spadla krabice s botama. Doteď v podstatě nebyl režim letu, kdy by se ozvalo zaloupání bez pomoci trimu jen plnou výchylkou kniplu.
Nějaká globální úprava, která by to mohla způsobovat ?


Fuciho 'ano' asi bolo ze si fakt zblbnuty z UPcka.

Globalna uprava prebehla v 4.10 (structural G limits), v 4.11 sa do Befiek nesiahalo, iba ohladom globalneho modelu prehrievania/
 
313_Nevo
Zdroj User Guide IL-2 Sturmovik: 1946 v.4.11m
Flight model changes
F6F
The F6F-3 no longer has water injection. Both models have flaps working with blow up springs now (self retracting at higher speed). Handling and performances have been changed.
F4F / FM-2
The F4F has flaps with blow up springs similar to the F6F now.
F4U
The Corsair I (F4U-1) no longer has water injection. Handling and performances have been changed.
Hurricane
The Hurricane I is modelled to 6.25lb boost performance, the Hurricane II to 12lb boost performance now. The flap workings have been changed.
Fw 190
For the whole series handling and performance have been changed.
A new model has been made, a fully rated A-4. The derated model is now simulated by using the same engine with a limited throttle.
The A-5 and A-6 no longer have the erhöhte Notleistung. The A-5 1.65ata boost system only works at low altitude now.
The D-9 1944 has been modelled to 1900hp version performance, the D-9 45 remains with the 2150hp MW50 injection performance.
The Ta 152 H-1 now has working GM-1 injection.
Ki-27
The Ki-27 no longer overrevs when flying straight and level. A take off power setting (WEP) has been added.
Mosquito XVIII "Tse-Tse"
Main gun autoloader is sensitive to side forces. Keep ball centered when firing and during whole recoil and reload, gun may jam otherwise.

Thats all! Úsměv
Upravil/a 313_Nevo dne 25-01-2012 12:32
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

34,824,623 návštěv