Pre dalsiu ilustraciu viz video od DT, resp. precitat celu sekciu v Guide 4.11.
THX
Len an doplnenie:
1. Zapnúť voľbu pre celú Home Base
2. Pre každé konkrétne stacionárne lietadlo umiestnené v polomere base povoliť voľbu spawnpoint
3. výberom ďaľších možností ako obnova pozície/stac lietadlo v prípade zničenia predchádzajúceho, alebo po pristáti narodenie sa na tom istom mieste v tom istom type upresním čo sa deje následne
Ak vyberiem ako spawnpoint také stac lietadlo, ktorého typ nie je vo voľbe home base alebo dokonca teké, ktoré má len AI FM, tak sa proste ignoruje?
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 24-01-2012 10:23
týjo... pokud jsou na letišti dostupné P-47, P-38 a P-51 a jako statika P-47 a P-38, rodím se v té části letiště, kde je jaké odpovídající stacionární letadlo :)
a když si vyberu P-51, rodím se ve "zbytku" rodících míst
před chvílí jsem ještě přemýšlel, jestli neudělat "bodový" výběr jednoho určitého letadla (ala koopka - kliknu si na mapu, pak vyberu typ letadla a pak v "nové" tabulce jedno určité), ale to je asi myslím už zbytečné a dá se to pořešit přihlašováním na letiště v odpovídajícím pořadí
jen ještě "dotaz" k tomu středu HB - nepřijde mi, že klasický střed HB se dá změnit, aniž by se posunula její kružnice
a občas by asi bylo vhodnější, aby se pozice prvního (a násl letadel) neurčovala od středu základny, ale od nějakého "konce"
Jenže jak definovat "konec" základny - přistávacím T-čkem ? U travnatého letiště by to bylo OK, u betonu už pak to T takové divné... Ale ještě relativně zkousnutelné :)
hezká je ta 4.11
i ty AI
a zvlášť, když na jejím vylepšování ještě chtějí pokračovat :)
(bude se to týkat i pozemních jednotek a především lodiček ?)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Zdravim viem že je to trocha od veci ale Ptatch 4.9,4.10,4.11 mam je to pekne ale chcel by som skusit aj niečo väčšie ako napr Ultrapack 3.0 alebo 2.0 no stale mi to spadlo na 5% alebo ani neislo . Chcel by som poradit popripade aj ine mody a co je druha vec vobec mi nejde multyplayer a rad by som to chcel skusit hravam sturma us od 10 rokou pamatam si ako som zostreloval prve F4F,SBD,a F6F na mojom KI43 som tu novi a som lama a komp neni zrovna moj najlepsi priatel tak us mi zostavaju len vase rady.
Pri tvorbe resp. oprave starej mapy som sa dostal k poznaniu, že je lepšie zrušiť objekt HOME BASE a tento nanovo vytvoriť, ako revidovať pôvodný, aj keď všetky options tam sú. Spravalo sa mi to nasledovne:
Pri spustení mapy som sa na týchto base nemohol narodiť aj keď na mape boli, dávalo mi to plný zoznam lietadiel a nie len vybratých a Fly ma vracalo stále do zoznamu pre výber stroja aj keď som zvolil to, čo som mal v FMB vyselktované. Keď som objekt HB zmazal a vytvoril nový na tom istom letisku, nastavil potrebné parametre, už to fachalo korektne. Ináč bomba!!! Táto fičúra je úžasná, niečo ako moving objects či AI v DF!!!!!
A pre coopky nové možnosti, nebude už rodenie v rade a blokovanie letiska, možnosti zrealizovať radenie pred štartom apod.
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 24-01-2012 14:16
Taky vám při rozhlíšení připadá, že se čumáka letadla jakoby stáčí směrek, kterým se díváte?
Hele ten efekt při 6DOF mám jen já, nebo to má každý kvůli tomu, aby pracoval dobře zaměřovač?
Nejlépe je to vidět u letadla na stojánce se zastavenou vrtulí.
Panek napsal:
Taky vám při rozhlíšení připadá, že se čumáka letadla jakoby stáčí směrek, kterým se díváte?
Hele ten efekt při 6DOF mám jen já, nebo to má každý kvůli tomu, aby pracoval dobře zaměřovač?
Nejlépe je to vidět u letadla na stojánce se zastavenou vrtulí.
Spíš to je efekt přesunu bodů v 3D prostoru ( animace pohybu ) promítnutých na 2D rozhraní ( plocha monitoru ). Sleduju, že s tímhle "novým" 6DOF má má kebule trochu problém. Po chvilce ( cca hodina ) jsem z toho vonaký sjetý a mírně dezorientovaný. Až tak, že pauza nutná
606_vencour napsal:
Druhá otázka ... fakt je to tak zamýšleno, že s něčim skoro nejde odstartovat, aniž bych to uvařil apod.? Jmenovitě se jedná o Hortena Go229 A-1 a Mig-9 (I-300).
Kontroloval jsem to a máš pravdu. Prakticky s žádnou turbínou se nedá vzlétnout, aniž by se zničil, nebo alespoň poškodil motor (se 100% paliva). Včetně té nejdůležitější - Me 262. Tohle budou muset kluci z Daidalosu opravit.
Relativně pohodlně jsem vzlétl jen s lehoučkým He 162.
Sahalo se nějak do befek ? Příjdou mi takový živější, méně tuhnoucí a více náchylné k loupání v zádech, dokonce jsem bez trimu rozlousknul F-4 v rychlostech kdy jinak odmítá spolupracovat s kniplem. Resp. všiml si něčeho podobného někdo jiný ? Nevím jestli nejsem tak zblblý z ultrapacku.
606_vencour napsal:
Druhá otázka ... fakt je to tak zamýšleno, že s něčim skoro nejde odstartovat, aniž bych to uvařil apod.? Jmenovitě se jedná o Hortena Go229 A-1 a Mig-9 (I-300).
Kontroloval jsem to a máš pravdu. Prakticky s žádnou turbínou se nedá vzlétnout, aniž by se zničil, nebo alespoň poškodil motor (se 100% paliva). Včetně té nejdůležitější - Me 262. Tohle budou muset kluci z Daidalosu opravit.
Relativně pohodlně jsem vzlétl jen s lehoučkým He 162.
To neni uplne pravda. Me-262 odlepena se 100% paliva bez prehrati nebo poskozeni motoru. Jen to vyzaduje delsi runway coz je IMHO historicky korektni. Ja to zkousel ve Franfuktu.
Edit:
Zvednuta plna A1 a s R4M bez prehrati motoru
Zvednuta plna A2 s 2x250 bez prehrati morotu
MiG-9 s prstem v nose
YP-80 je kurva co zahori po chvilince prehrivani ale taky v klidu
Go 229 fakt nelita historicky korektni
Upravil/a 311_Tank dne 25-01-2012 02:55
1stCL_Werner napsal:
Sahalo se nějak do befek ? Příjdou mi takový živější, méně tuhnoucí a více náchylné k loupání v zádech, dokonce jsem bez trimu rozlousknul F-4 v rychlostech kdy jinak odmítá spolupracovat s kniplem. Resp. všiml si něčeho podobného někdo jiný ? Nevím jestli nejsem tak zblblý z ultrapacku.
Tanku, já testoval na obvyklém Krymu (vždy (!) se testuje na Krymu, je tam v rámci Šturma "standardní" atmosféra) tak, že jsem s Me 262 přistál, naroloval na konec dráhy u Sevastopolu (velký beton), nechal motory pár minut na volnoběh a vzlétnul. Motor se přehříval ještě než jsem ho vytočil na maximum. Dříve, než jsem snížil výkon po nastoupání obligátních několika metrů a tedy před zasunutím podvozku, to levý motor odnesl a spadl u něj výkon. U Hortenu je to podobné.
Motory mají být sice náchylné, ale takhle moc určitě ne.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 25-01-2012 07:05
Tak mi to nedalo a vyzkousel sem to prehrivani u Me 262 A 2A. v QMB sem dal Krym a poplachovej start. Trikrat sem vzletnul a pristal. po pristani nechal vychladit na ustalenou teplotu (330-340 stupnu) a zase odstartoval. Ani jednou sem nespatril text o prehrivani motoru. Vse probehlo na puvodnim travnatem letisti. Vzletova rychlost 220. Je ale pravda, ze se 100% tahu to bez prehrivani nejde (i tak sem nikdy motor neznicil). Proste sem tam hodil 80%-90% a draha mi v klidu stacila a prehrivani se nekonalo.
Tak to Lupene nechápu, jak jsi s tím dokázal vzlétnout Jakmile přidám plyn, tak teplota roste rychlostí několika desítek °C/sec až k hraničním 600°, kde se motor začne přehřívat - obvykle tak v 1/2 až 2/3 dráhy. Měl jsi plné nádrže? A máš vůbec full real nastavení?
Mimochodem, já testoval A-1a, tedy těžší stíhací variantu. A-2 je poněkud odlehčený bombardér (pokud samozřejmě nenese pumy). Btw: já motor taky nezničil, ale zjevně poškodil, což je dost špatně. To letadlo vzlétalo na plný výkon motorů a jako takové musí být schopno vzlétnout i značně zatížené ve Šturmovi. Včera v noci jsem už netestoval, jestli s nějakým konkrétním nastavením otáček třeba na 80, 85 či 90% by to vzlétlo. Historicky korektní by to beztak nebylo.
1stCL_Werner napsal:
Sahalo se nějak do befek ? Příjdou mi takový živější, méně tuhnoucí a více náchylné k loupání v zádech, dokonce jsem bez trimu rozlousknul F-4 v rychlostech kdy jinak odmítá spolupracovat s kniplem. Resp. všiml si něčeho podobného někdo jiný ? Nevím jestli nejsem tak zblblý z ultrapacku.
Ano
Robo napsal:
1stCL_Werner napsal:
Sahalo se nějak do befek ?
Neviem o tom, ze by sa do befiek siahalo, asi si zblbnuty z UPcka
Tak co teda borci
Minimálně mi příjde, že se mnohem častěji při velkých G ozývá zvuk, jako kdyby někde v trupu spadla krabice s botama. Doteď v podstatě nebyl režim letu, kdy by se ozvalo zaloupání bez pomoci trimu jen plnou výchylkou kniplu.
Nějaká globální úprava, která by to mohla způsobovat ?
Upravil/a 1stCL_Werner dne 25-01-2012 10:51
1stCL_Werner napsal:
Tak co teda borci
Minimálně mi příjde, že se mnohem častěji při velkých G ozývá zvuk, jako kdyby někde v trupu spadla krabice s botama. Doteď v podstatě nebyl režim letu, kdy by se ozvalo zaloupání bez pomoci trimu jen plnou výchylkou kniplu.
Nějaká globální úprava, která by to mohla způsobovat ?
Fuciho 'ano' asi bolo ze si fakt zblbnuty z UPcka.
Globalna uprava prebehla v 4.10 (structural G limits), v 4.11 sa do Befiek nesiahalo, iba ohladom globalneho modelu prehrievania/
Flight model changes F6F
The F6F-3 no longer has water injection. Both models have flaps working with blow up springs now (self retracting at higher speed). Handling and performances have been changed. F4F / FM-2
The F4F has flaps with blow up springs similar to the F6F now. F4U
The Corsair I (F4U-1) no longer has water injection. Handling and performances have been changed. Hurricane
The Hurricane I is modelled to 6.25lb boost performance, the Hurricane II to 12lb boost performance now. The flap workings have been changed. Fw 190
For the whole series handling and performance have been changed.
A new model has been made, a fully rated A-4. The derated model is now simulated by using the same engine with a limited throttle.
The A-5 and A-6 no longer have the erhöhte Notleistung. The A-5 1.65ata boost system only works at low altitude now.
The D-9 1944 has been modelled to 1900hp version performance, the D-9 45 remains with the 2150hp MW50 injection performance.
The Ta 152 H-1 now has working GM-1 injection. Ki-27
The Ki-27 no longer overrevs when flying straight and level. A take off power setting (WEP) has been added. Mosquito XVIII "Tse-Tse"
Main gun autoloader is sensitive to side forces. Keep ball centered when firing and during whole recoil and reload, gun may jam otherwise.
Thats all!
Upravil/a 313_Nevo dne 25-01-2012 12:32
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.