April 20 2024 00:38:22
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy - řešení problémů
 Vytisknout diskuzi
1956: Éra proudových letadel - proces vývoje
Paulus
1956: Éra proudových letadel - proces vývoje

Od Aviator Mod Team a SAS MODDING komunitou

Úvod

Zpočátku projekt začalo několik málo z nás si hrát s Twister's X - 4 modem, špatně stáhnutého hrubě osekaného modelu rychle slepeného ze Sabru. Od té doby se to změnilo v úplně nový doplněk pro IL-2, přesahující přidáváním nových letadel. Projekt se stal jedním z největších projektů komunity móderů vůbec podniknutých pro IL - 2 (s výjimkou UP) a zahrnul četné módery, kteří přispěli rozmanitým způsobem.

Cílem projektu je představit moderní válku ve vzduchu v pojetí IL-2. Vybrali jsme si padesátá a šedesátá léta, kdy začal velký posun v leteckém designu, výzbroji a taktice. V tomto krátkém čase, letadla dosahovala od podzvukových rychlostí až překonávající mach 2, kanóny byly v nemilosti a řízené střely se staly novou smrtelnou hrozbou na obloze. Konstrukce motoru se rychle změnila ztrojnásobením síly v některých modelech (například Rolls Royce Avon), příchod forsáže a hlavně obrovské zvýšení spolehlivosti!! Tato doba také zaznamenala četné zapomenuté konflikty, včetně malé krize na Tchaj-wanu, záchranné akce v Malajsku /indonéské povstání, druhá Indo – Pákistánská válka a začátek známého Vietnamského konfliktu.

…Tento balík bude vydán po 4.10 a bude kompatibilní s Mod Activatorem a ULTRAPACKem či komunitou mod pack (jako je prozíravě obsažený v HISTOMODu). Tak bez dalších okolků, zde je 1956: Éra proudových letadel...

Letadla

Projekt jsme se rozhodli začít s tím, co my již máme jako základ. Z toho důvodu všechny modely v počátečním vydání jsou založené na PETERD'S SABRE a MIG-15S. Každý individuální model podstoupil rozsáhlou 3D a Java úpravu. Zvláště, F-86K, FJ-3M, CAC SABRES a MIG - 17 podstoupili rozsáhlý WORKOVERS, jsou to opravdu nová letadla. Obrovské množství díků si zaslouží GJE52 pro jeho práci na nových variantách Sabre a LISEK pro fixaci mnoha z bugů v sériích MIG - 17. Výsledky jsou působivé. Navíc jsem strávil značný čas s dravým rýpáním v každém detailu, abych se ujistil, že Java je 100%. Zde je seznam pro počáteční vydání:

North American Aviation
- F-86E-10 Sabre
- F-86F-30/35 Sabre Fighter-bomber
- F-86F-40 Sabre
- FJ-3M Fury
- F-86K Sabre Dog (licence built by Fiat Italy)
Commonwealth Aircraft Corporation
- CA-27 Avon Sabre Mk 31
- CA-27 Avon Sabre Mk 32
Douglas Aircraft Company
- A-1H Skyraider 'Buddy Tanker' (AI Only

Mikoyan Gurevich Design Bureau
- MiG-15SB (incl Czech licenced built variant)
- MiG-17A 'Fresco A'
- MiG-17AS (ground attack variant, incl Polish 'Lim-6' and Cuban variant)
- MiG-17PF/M 'Fresco C/D'

Kokpity
Pro tento balík jsme měli možnost použít FREDDYho vynikající kokpity. Některé výše uvedené varianty měly podstatný rozdíl v základním designu. AVON SABRES potřeboval menší úpravu, F - 86K potřebuje přemístění největších nástrojů a přidání radaru a MIG - 17PF potřebuje podobné zpracování. Zamýšlíme mít v MIG - 17PF a F - 86K pracovní radarový systém stíhačky, které pomáhají pilotovi zvýšit šance na sestřel řízenými střelami. Kvůli povaze rozsahů raného radaru (slabě osvětlená obrazovka), hráči budou používat pohled dolů a změní se postavení kláves v kokpitu. Zde je náhled kokpitu MIG - 17PF, zahrnující pohled na' dolní obrazovku ':

Letový model a řízení motoru
Jeden důležitý problém, který bylo potřeba vyřešit u Saberu a MIGu byla rovnováha. Běžná stížnost mezi všemi hráči bylo pod-modelování Sabre a nad-modelování MIGu. Naštěstí jsme pro tento úkol získali bývalého USAF pilota (odborník na proudové motory), studenty inženýrství AERUONAUTICAL a četných veteránů, kteří byli po ruce při vypomáhání s letovými modely. K tomu jsme získali originální dokumenty USAF a MIKOYAN - GUREVICH a zkušební doplněk F - 86 pro Microsoft Flight Simulator X (který užívá stejná data a je testovaný početnými ex-piloty Sabre).

Dnes jsme skončili předběžnou zkoušku těchto letových modelů a výsledky jsou působivé. Ve vícenásobných simulacích podle scénáře ze skutečného života se letadla chovají, jak to popisovali skuteční piloti, například F - 86A - 5S předčí nováčka v MIG - 15S, ale je slabší proti kvalitním pilotům, zatímco F - 86F většinou uletí MIG - 15S. A co je nejdůležitější, série Sabrů mohou letět podle letové příručky USAF, používající přesných výkonových čísel. Informace o MIG operačních procedurách je omezená, ale výkon, který jsme dosáhli s MIGy je víc než uspokojivý. Zjednodušeně, tento proces rozlišoval každý typ naladění modelu motoru, křídla, účinnosti výškového kormidla, nákladu paliva, zatížení atd. Za všech okolností se každá hodnota detailně testovala a zkoumala.

Další záležitostí, kterou jsme konfrontovali během procesu, byl nedostatek řádného modelingu chování proudového motoru v IL-2. Například spotřeba paliva všech proudových motorů ve hře byla hrozná. S povděkem jsme zjistili, že hodnoty pro ekonomičtější létání byly jednoduše zapomenuty od předchozího módera a tak byly znovu zahrnuty. Proudové motory také vyžadují daleko víc péče při obsluze než průměrný pístový motor a jsou náchylné k úkazům známým jako pulzování motoru či zahlcení kompresoru, způsobené náhlou změnou v plnicím tlaku či směšovacím poměru vzduch/palivo. Takové chování lze těžko modelovat, ale hráčské faktory byly přesto vymodelované. Z toho důvodu všechny Sabry a MIGY jsou náchylné k zahlcení kompresoru kvůli nevhodnému použití přípustě, které může mít za následek kumulativní zničení turbín, zhasnutí či v nejhorším případě náhlé motorové selhání či požár. Některé modely byly k tomu víc náchylné (vymodelované), např. CAC Sabre MK 31, které také trpěl pulzováním kvůli kouři kulometu (vymodelované). Ostatní letadla měla mechanismy kompenzace, která pomohla toto redukovat (CAC Sabre MK 32 automaticky oseká 5% přípustně při střelbě z kanonu, vymodelované)

Všechna proudová letadla v tomto balíku jsou schopna proniknout zvukovou bariérou, trans-akustické letové chování a zvuková bariéra byla vymodelovaná. Všechny MIGy a Sabry zažijí trans-akustické třes, jak se budou blížit k zvukové bariéře a v závislosti na četných faktorech smí proniknout zvukovou bariérou. To přináší zajímavý aspekt ve hře, letecké chování se stává méně předvídatelné v těchto rychlostech. Navíc, část MIG - 21, modelovaná Sanim má jiné AI chování těchto rychlejších letadel dovolujících velké rychlosti přistání a regulování kriteriálních mezí. Výsledky tohoto dodatečného modelingu je působivé s vynikající FM. Bylo vymodelováno týmem se zkušebním pilotem.

Zbraně a výzbroj
Značný čas byl věnován zkoumání výzbroje pro všechna letadla, které v určité době mohla nést. Obecně máme velký seznam neseného nákladu pro každou variantu, která pokrývá největší státy, ve kterých sloužily. Byly zvažovány četné historické bojové situace a kampaně, ale v některých případech jsme museli provést logické skoky kvůli omezené obrazové evidenci (například raketa SURA-D pro AVON SABRES se předpokládá, že mohla být stejná jak RP-3S). V některých případech jsme zahrnuli testovací náklad či předpokládaný, ale fiktivní náklad, dovolující jisté extra kampaně (například AIM - 9D nebyla používaná ve Vietnamu, ale jako by zde prováděli zkušební testy FJ - 3M a může být nesená rezervními eskadrami). Všechny bomby byly naprogramovány, aby se mohly uvolnit jednotlivě a mohly být řízeny pilotem. V případě raket, všechny mají polo-automatickou palbu (s výjimkou rakety typu vzduch-vzduch S5S).


Hlavní části zbraní a jádro tohoto balíku je přidání řízených střel. STOREBROR strávil značnou dobu psaním a přepisováním této části balíku s doposud výjimečnými výsledky. Tento balík řádně modeluje tepelné navádění (včetně vlivu Slunce, Země a protiopatření). Navíc je vymodelované navádění svazkem paprsků, dráha-cesta-řízená střela, polo-aktivní hledání a aktivní hledání řízené střely. To bylo navržené tak, aby dovolilo snadnou budoucí expanzi zahrnující protiopatření, výstražné systémy a SAM. Možná budou v následujícím vydání. Letové charakteristické rysy řízené střely jsou náchylné k zanášení a ovlivněné G sílou (dovolující pilotovi úspěšně se vyhýbat řízeným střelám tvrdým manévrováním a vyčerpáním energie řízených střel, nejběžnější taktika). Se zvětšenou řadou řízených střel, dovoluje viditelné vypuštění řízené střely v delší vzdálenosti než aktuální rakety ve hře. Nakonec, pro ty co se obávají o vlastnosti řízených střel, každá řízená střela je laděná a má výkonovou obálku podobnou té ve skutečnosti, zásahy jsou vysoce závislé na znalostech a schopnostech pilota. Já říkám upřímně, učíte se jak je používat, nebo vás MIG - 21 rozseká! Přímo zde jsou zbraně zahrnuty v počátečním vydání (nezahrnují herní standardní nesené zbraně).

Cannons
- ADEN 30mm revolver cannon
- Colt Mk 12 20mm autocannon

Droptanks
- Late-style 200gal Sabre Drop Tank

HE Bombs
- US M64 1000lbs with M114 tail kit
- US M117 750lbs with slow tail
- US M117 750lbs with fast tail
- US Mk 80 bomb series
- RAF Mk 1 1000lbs Medium Capacity Bomb
- RAF Mk 2 500lbs Medium Capacity Bomb
- USSR FAB-250-M46 (from Aviaskins Tu-4)

Nuclear Weapons
- US Mk 7 Tactical Nuclear Bomb (from Flakiten's F-84)
- US Mk 12 Tactical Nuclear Bomb (from Storebror's F-86J)

Rakety
- Ruské S - 5 55MM rakety (obě varianty vzduch - vzduch a vzduch - země, s oběma ruskými a polskými odpalovači)
- HISPANO - SUIZA SURA - D 80MM vzduch – země (obě verze HE a AP)

Řizené střely
- AIM-9B Sidewinder
- AIM-9D Sidewinder
- K-13A 'Atoll'
- K-5M 'Alkali'
- R-55 'Alkali' (heat-seeking variant)

Něco navíc a kampaně
Balík zahrnuje rozmanité nové skiny pro různé branné moci a národy, dovolující tvůrcům kampaní postavit cokoli. Také zahrnuje rozsáhlou dokumentaci pro každou variantu operačních tipů, kokpity, poznámky, průvodce atd. Nebude tam žádná kampaň, ale několik jednotlivých misí.
Vhodné kampaně, které by mohly být navržené:
- NATO vzdušná obrana/německá vzdušná kampaň
- TAIWAINESE STRAIT krize 1958
- USN/USMC CARRIER operace 1955-1962
- RAAF Malajská pohotovost
- RAAF indonéská konfrontace (BORNEO)
- RAAF UBON prostředky protivzdušné obrany
- 2. Indo – pakistánská válka
- Šestidenní válka

Budoucnost
V tomto balíku jsme počítali se snadnou budoucí expanzí. Ihned je možné simulovat rannou vietnamskou válku. Jakmile je počáteční balík venku, práce může začít/pokračovat na nějakém jiném projektu či skončit v nějaké oříznuté části tohoto balíku. Například četná nová letadla jsou v práci. V náhledu je již F9 COUGARS. A další projekty se chystají.

Credits
In no particular order:
PeterD, Twister, Flakiten, Checkyersix, CsoCso, Sani, Storebror, GJE52, Benitomuso, Freddy, Anto, F22-Raptor-2006, Lisek, Deutchmark, Lt Wolf, Josse, JackS, Howlin, Birdman, VH-Rock, Cranky1, Jonesinator, US_GRANT and of course all the members of the SAS Community who have helped test and provide resources
Úsměv

Links
Dodatečné obrázky a informace naleznete zde:
http://www.aviato...mhost.com/
článek v angličtině s obrázky zde:
http://www.sas194...060.0.html
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
czs_scharck
Zajímavé, naleznu to v nějakém budoucím updatu UP ?
.... nehodlám mít pro každou skupinku moderů extra instalaci ... to to raději oželím .. už teď mám dvě.
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
606_vencour
Z mé strany: nádhera ... to vypadá, že Šturm má nejlepší léta života pořád před sebou :-)
 
Kurtis
Jsem zvědav. Normálně bych to přeskočil a řekl si "zase nějakej trapnej mód", ale tohle minimálně podle popisu vypadá zajímavě a velmi velmi lákavě.
Přeju vám i sobě, aby to fungovalo dle představ Mrknutí
 
clone9cz
Dle představ koho ?
Báječný budou mise s atomovkama, kdy se človek bude s bombou vracet už po 150 jen proto, že se těsně před odhozem zasedlo k mírovejm rozhovorům někde ve Francii. Jen aby se ten odhoz nezapomněl vyhodnotit jako nesplnění úkolu.
 
http://www.wwii-illusion.net
Hoper
CZS_Scharck napsal:
Zajímavé, naleznu to v nějakém budoucím updatu UP ?
.... nehodlám mít pro každou skupinku moderů extra instalaci ... to to raději oželím .. už teď mám dvě.

žije ještě UP ?

říkám si (po zkušenostech s instalací Korea packu), jak se bude instalovat a aktualizovat tohle... Chce to řešit pouze jedním způsobem a jen a pouze na jednu určitou verzi základní hry. I za cenu toho, že by to musel být samostatný adresář a museli tak oželit Scharcka ;)
Nechci panikařit :D ale ještě si říkám, jak dělali 17tku, když těch dat měli míň. Jestli na základě "srovnání" se Sabrem nebo na základě toho, co měli k 17tce k dispozici.
Ale jinak se taky těším. Kdysi jsem si myslel, že tímhle směrem půjde Flanker, jenže ten místo slibů a nadějí se vydal směrem vydávání jednoho letadla za rok a kus, navíc distribuovaného (a placeného) jako samostatný sim...

Myslíte, že bude vůbec někdo lítat BoB/CoD ? :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
WT_Horrido
Minimálně Cibule Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
j4ck41
hmm ... zajimave
 
606_Alllite
pěkné jen tak dál a hodně zdaru , čím víc modů tím lepeÚsměv
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Cracken
Jen si myslím, že "móder" je ten kdo se zabývá módou, zatímco modder dělá většinou to, co mě baví.Šklebící se
 
Paulus
No jo! Tak mi tam vypadlo jedno „d“!!!Cool
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
SQF_Jirka186
a sehnat se to už nkde dá
Upravil/a SQF_Jirka186 dne 24-02-2011 18:34
 
Anonymní uživatel
Nie neda. Vydanie ohlasili na nedelu 27.2.
http://www.aviato.../news.html
 
Paulus
ZÍTRAMrknutí
Doufám, že to bude stat za to
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
BP_Shark_7

již dnes -->Mrknutí

IL-2 1956 - The Jet Era Guide Released! Cool

http://www.sas194...114.0.html
 
Merten
Pouze příručka Mrknutí
 
Bart Simpson
Sa teším, jak keby som išiel na prvé rande. Cool
"Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - (J.J. Cale)
 
Topper-Czech
Těším se, ale představa pětiminutového startu hry mě zároveň i děsí.
 
http://www.e-airport.wz.cz
clone9cz
Když se to nikomu nepovede, tak vyhraješ dogfight eště na zemi a to se za tu námahu vyplatí, ne ? Než se do něj vůbec nedostat.

EDIT: Hra bude mít dvě obžížnosti, Sabre a Mig, několik typů misí, start nebo hašení motoru, různé lokace jako vysoko a vysokovysoko nebo na zemi, bude dodávána s klimatizací nebo horší klimatizací, palivo poteče a nebude to jen sada jedniček a nul, který se daj leda sypat. Samozřejmě, nastavení Sabre nebo Mig určí i první den v týdnu a tedy i obtížnost kalendáře. Tabulky na převod kilometrů na míle budou slepé, později, myšleno cca 15 let po druhé válce, si je tedy budete moci přegumovat a vyplnit převodama na knots.
Upravil/a clone9cz dne 27-02-2011 02:20
 
http://www.wwii-illusion.net
Paulus
Tak až zejtraSmutný
Nebo za čtrnáct dní?
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

07-04-2024 21:31
Taky vám v prohlížeči Chrome vyskakují artefakty?

19-03-2024 14:59
Mrknutí

16-02-2024 16:54
1stCL .. forever :-)

15-02-2024 13:46
Chtěl jsem tu napsat výborný fór o České poště, ale mám obavu, že by vám to nedošlo.

02-02-2024 12:17
Nj, na rozdíl ode dneška tehdá ještě nešetřili.

29-01-2024 14:14
Dej vzorek.

34,727,323 návštěv