Inu mám to tak že není žádné velké třepání! Můj klacík pouze reaguje na to že pokud na řídící plochy nepůsobí žádnej tlak tak je úplně volnej jak hadr. Po rozjezdu již je cítit odpor a pokud se děje něco co nemá tak to prostě cítíš. Možná to jen chce poladit
No jo já mám vlastně FF v ruce.
A zadarmo!
Zadarmo?
I když jo , když potkám Válca někde na srazu.
No uznejte sami dvojnásobné FF je už trochu moc.
Ale jinak když čtu vaše znalosti o vyvažování a přidám to své chabé tak všem je nám jasné že těch
"druhú" bylo dost. A my máme ve šturmu jen jeden. A ten ještě statečně zneužíváme.
Myslíte ž v tom novém bobku či klofu to bude nějak vymakanější?
Novotnáku až ted koukám že jsme si nerozuměli.O čem já mluvil bylo to že klasickej joy ti táhne na střed pružina (dost často silou ne zrovna malou) zatímco u FF tam toto není = odpor je menší = nebolí tě pak z toho ustavičnýho potlačování paprča.
PS:A neser mě s joyem nebo si ho zase koupím a ty mě v sekačce na trávu zase nebudeš schopnej trefit
Merten napsal:
Novotnáku až ted koukám že jsme si nerozuměli.O čem já mluvil bylo to že klasickej joy ti táhne na střed pružina (dost často silou ne zrovna malou) zatímco u FF tam toto není = odpor je menší = nebolí tě pak z toho ustavičnýho potlačování paprča.
PS:A neser mě s joyem nebo si ho zase koupím a ty mě v sekačce na trávu zase nebudeš schopnej trefit
Inu to že to máš s FF lehčí je právě tím Shitem cos měl . Ten můj je "mašina z posilky".
k PS - . . . . ale nakonec trefím . . . to jo, protože musím!
Vím že jste to tady mnohokrát řešili a popisovali, nic méně někdy je lépe jednou vidět, než pětkrát vysvětlit.
Tak pokud se neurazíte, dovolil jsem si malou pozornost ze své zahrádky
Omluvte začátečnické nedostatky a zvukovou kvalitu nahrávky (je značně ovlivněna turbínou z GTX470ky) YouTube Video
Dobrá práce.
Ovšem dvolím si poznámečku. Poznatek od AB_Leona. Je lepší nastavit výškovku, ne přímo do roviny, ale trochu zvednutou, aby letadlo na plný plyn mírně stoupalo a rovně letělo tak na 75% plynu. Za A: Nutí to piloty šetřit motor, což zvyšuje realističnost hry a do boje nepřilétáte se zavařeným motorem a za B: Když vás náhodou picnou, tak než se vzpamatujete, máte větší šanci udržet se ve vzduchu.
Hmmm. To jsem zase za chytrýho, ale video udělat to ne.
Jo Tyrle. Ale to je už o něčem jiném. Toto co Paegas vytvořil je absolutně do pohody. Vysvětluje pro nováčky a vysvětluje základní princip dobře. To co máš ty na mysli je už pro pokročilejší a hlavně... každý stroj má jiný výkon a jinak modelované křídlo, jiné rozložení váhy a buchví co ještě. U zde ukazované S.E.5ky, pokud nastavíš výškovku do roviny a poletíš na plný plyn, stejně bude stoupat díku profilu křídla a přebytku výkonu či jak se tomu nadává. A zas u jiného stroje, to naopak nebude muset stačit.
Paegasi díky a jen tak dál.
Jo jo, pěkně uděláno. Já si také jako Tyrl trimuju výškovku na horizontální let při úspornější cestovní rychlosti a ne na 0° výškovky, ale to už je každého věc, jak to komu vyhovuje, podstatné je popsat princip samotného trimování a to udělal Paegas moc pěkně
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.