4.10 patch - G
|
clone9cz |
Přidané 25-12-2010 17:57
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Jak mnozí jsem začal testovat a strukturální limity se mi zdají jako jednoznačný přínost, proto to neberte jako hodnocení, ale spíše měření.
4.09m
První co jsem začal testovat byla už 4.09m, které jsem naložil ve střemhlavém letu z 10000m, na Bf109E-4 padaly jen kontroly, a když upadly i na výškovce, letou začal sám prudce vybírat bez možnosti cokoliv ovlivnit.
2.22
Pak jsem se pustil do Aces High, která sebou vrtěla, drak kvílel asi jako když se potápí Titanic, ale střemhlavý let byl na Bf109E-4 vybrán, protože befko nechtělo dolu, poté letělo opět jak nové.
1.32.8
Obdobné se dělo i u E-4 ve World War II Online: Battleground Europe, befko sebou házelo (podélná nestabilita), sic nekvílelo, ale kravál dělalo do doby než jsem povolil a nad zemí sám vybral.
4.10m
se projevila jako jediný "nezaostalý" simulátor v oblasti měření, kdy se při střemhlavém letu udlomily kontroly a bylo-li dosaženo rychlosti vyšší jak 750IAS, tak se při zmíněné vlastnosti: "cokoliv bez kontrolů na výškovce je těžké na ocas", neodvratně dostavila skáza vlivem přetížení. Přes to vše, se mi podařilo dosáhnout až rychlosti 810IAS, kdy se odlomily všechny kontroly a befku se při vybrání neulomilo nic nepohyblivého.
Výše zmíněné se netýká žádné hranice, týká se pouze chování při testu, kdy se Bf109E-4 pustí z 10000m přímo dolu na 100% výkonu (ovládání škrtící klapky) bez WEP. Samozžejmě s municí, cca 75-80% paliva v 10000, otáčky na max s automatikou.
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 25-12-2010 18:10
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Tak, to by bylo k samotnému zjištění.
Teď k pilotovi, který si ve 4.10 projel na super tobogánu a přežil.
0s, 810 IAS, 4600m, klesání 80°
3s, 750 IAS, 4150m, klesání 0°
10s, 500 IAS, 5200m, klesání -90°
No, ani to nechci přepočítávat na TAS, kontroly byl byly samozřejmě ovladatelné už na vrcholu prvniho loopu.
Dle mě má tedy nad letovým modelem a všema super udělátorama pořád navrch pilot, v IL-2 Sturmovik obzvlášť.
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 25-12-2010 20:09
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Když tu Clone založil vlákno, tak to budu házet sem.
Doteď asi každý testoval jen pozitivní G na letoun.
Zkusil sem negativní a je to mnohem zajímavější. Ani Bf, ani FW oři negativních G nepoškodí letoun.
Spitfire i Tempest ztratí křídlo i při 350km/h a prudkám potlačení.
Tohle j docela zajímavý úkaz a dovolím si říct, že to dá německým pilotům vcelku výhodu. Smí kdykoliv potlačit co to dá a pilot RAF za nimi nemůže.
Edit: P-47 a P-51 taky neztrácí křídla při negativních G.
Upravil/a 606_Temp dne 25-12-2010 20:13
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
saldy |
Přidané 25-12-2010 20:52
|
Diskutující
Příspěvek: 3626
Založený: 29.01.09
|
a to je bug nebo to tak má být? Mně to příjde jako něčí nefér pomsta spitu a pokud né tak třikrát hurá
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 25-12-2010 21:26
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
606_Tempik napsal:
Když tu Clone založil vlákno, tak to budu házet sem.
Doteď asi každý testoval jen pozitivní G na letoun.
Zkusil sem negativní a je to mnohem zajímavější. Ani Bf, ani FW oři negativních G nepoškodí letoun.
Spitfire i Tempest ztratí křídlo i při 350km/h a prudkám potlačení.
Tohle j docela zajímavý úkaz a dovolím si říct, že to dá německým pilotům vcelku výhodu. Smí kdykoliv potlačit co to dá a pilot RAF za nimi nemůže.
Edit: P-47 a P-51 taky neztrácí křídla při negativních G.
Hm já při parádním potlačení místo křídla ztrácím kontrolu nad strojem(Bf 109), což je také novinka. A to v situacích kdy IA Spit to potlačí a žádné křídlo mu neupadne,asi něco nekde děláme špatně. Takže nic extra víhoda. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 25-12-2010 21:30
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
AI evidentně křídla neztrácí. Stejně jako neuvaří motor. Takže srovnávat AI a neAI není tak úplně korektní.
Mě Bf při potlačení teda kontrolu neztrácí.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 25-12-2010 22:55
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Prosím, zúčastněte se jen ti, kteří mají čistého ILa, ostatní nechť řeší problémy v MOD fóru, rád bych, aby toto vlákno bylo použitelné alespoň v rovině testů.
Upravil/a clone9cz dne 25-12-2010 23:17
|
|
|
|
LesniHU |
Přidané 25-12-2010 22:57
|
Stařešina
Příspěvek: 5833
Založený: 30.09.05
|
Limity nezavisi na vychylce vyskovky, ale na Gckach. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 25-12-2010 23:20
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
LesniHU napsal:
Limity nezavisi na vychylce vyskovky, ale na Gckach.
a snesou nkterá letadla víc G, než jiná?
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 26-12-2010 03:07
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
clone9cz napsal:
Tak, to by bylo k samotnému zjištění.
Teď k pilotovi, který si ve 4.10 projel na super tobogánu a přežil.
0s, 810 IAS, 4600m, klesání 80°
3s, 750 IAS, 4150m, klesání 0°
10s, 500 IAS, 5200m, klesání -90°
No, ani to nechci přepočítávat na TAS, kontroly byl byly samozřejmě ovladatelné už na vrcholu prvniho loopu.
Dle mě má tedy nad letovým modelem a všema super udělátorama pořád navrch pilot, v IL-2 Sturmovik obzvlášť.
Tak jsem se do toho pustil, převedl si rychlosti na kts, bohužel, v metrech počítat do TAS neumím, zjistil z IAS ve 4800 KTAS a tu opět převedl na metry, sečetl rozdíl rychlostí při klesání a stoupíní 1121km/h + 655km/h a po převodu na metry vydělil 10 sekundama, z řehož my vyšlo zrychlení 49,3, což je nějakých průměrných 5,2 G, tedy po dobu 10s.
Umřít teda nemusí, ale měl by těžce zachrápat ...
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 26-12-2010 10:38
|
Diskutující
Příspěvek: 2089
Založený: 23.10.09
|
606_Tempik napsal:
LesniHU napsal:
Limity nezavisi na vychylce vyskovky, ale na Gckach.
a snesou nkterá letadla víc G, než jiná?
ano, jde o bezpečnostní násobek konstrukce.
Pamatuji si dvě hodnoty, pro Spity to bylo kolem 10 G, pro Jaky 7 - 8 G. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 26-12-2010 10:52
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
tak v reálu samozřejmě, ale jestli i Il2 tohle ber v potaz, nebo by to bylo pro engine příliš komplikované a proto je to nastaveno nějak defautně na všechny stroje (případně několik tříd).
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 26-12-2010 13:32
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
606_Tempik napsal:
AI evidentně křídla neztrácí. Stejně jako neuvaří motor. Takže srovnávat AI a neAI není tak úplně korektní.
Mě Bf při potlačení teda kontrolu neztrácí.
Není korektní srovnávat AI a neAI? AI je pouze ta nejlepší (byť nemožná) rovina ovládání daného stroje. Takže pokud to na rychlostech které tomu nevadí a s maximální povolenou silou dokáže tak pouze děláme mi něco špatně! Nevím co na tom není korektní. Je to také jeden z nedostatku veškerých simulací. AI je 100%, ale zas nejde za jisté hraňice které je člověk ochoten překročit díky vlastnosti se naučit něco navíc. A u simulátoru kde je spousta věcí kompromis to jde. Proto si člověk AI dává/dával jako malinu,ale bohužel teď je tu nová rovina a holt se všichni super piloti budeme muset znova učit létat a znát naše stroje. To je konečně super novinka.
Jinak to Bf se stává neovladatelným právě v těch věcech které dřív dělalo normálně a přitom to byla pitomost. A tohle je jedna z nich. Prostě paráda, žádnej loping naruby.
Prostě díky DT. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 26-12-2010 13:44
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
takže budeš zase lítat i šturma ? :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 26-12-2010 14:39
|
Diskutující
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Pokud to zas hned nedoku*** modeři tak jo. |
|
|
|
repa |
Přidané 26-12-2010 15:14
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 323
Založený: 09.07.09
|
1stCL Novotny napsal:
Pokud to zas hned nedoku*** modeři tak jo. a to je problém lítat jen čistou verzi bez módů? |
|
|
|
saldy |
Přidané 26-12-2010 15:40
|
Diskutující
Příspěvek: 3626
Založený: 29.01.09
|
Mně vadí v ju88 ty pohledy, je tam výhled přes přední kulomet-naprosto zbytečný ale chybí výhled z prosklené kopule-velmi důležitý, proto nerad lítám čistou
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 26-12-2010 16:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
A nemá někdo zdroje odkud čerpaly ty data pro G limity? Nebo alespon neví někdo kde se to dá dohledat?
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
mkubani |
Přidané 26-12-2010 16:47
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 301
Založený: 02.10.05
|
Skusal si uz pohlad cez dalekohlad v 4.10?
saldy napsal:
Mně vadí v ju88 ty pohledy, je tam výhled přes přední kulomet-naprosto zbytečný ale chybí výhled z prosklené kopule-velmi důležitý, proto nerad lítám čistou
Upravil/a mkubani dne 26-12-2010 16:47
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 26-12-2010 22:30
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10811
Založený: 26.01.13
|
Jsem nadšen Na takovýhle patch jsem čekal skoro 10 let
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|