IL-2 v4.09m - Textura terénu neubíhá plynule - pulsuje
|
Pavel |
Přidané 13-10-2010 10:18
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
Zdravím,
Mám takový nepříjemný "problém" při letu nízko nad zemí:
Terén nemizí pod letadlem plynule, ale jakoby pumpuje, zpomalí a zase zrychlí, cca jeden cuk za vteřinu. Není to trhání jako když klesá FPS, ale spíš to připomíná jako kdyby se textura odmotávala z hodně šišatého válce.
S výkonem to něco mít bude, stalo se to třeba nad Nitrou, spoustou lesů na Lvovské mapě, a nebo nad mořem nad spostou vody. (jedu na Perfect mód, Water 3), nicméně děje se to i když jsem v offlinu na QMB mapě sám a nic po mě nestřílí.
Conf.ini a grafiku mám nastavenou dle návodu odsud a dle Horrida.
Konfigurace mašiny:
AMD Phenom X4 3 GHz
nVidia 460 GTX 1 GB
RAM 4 GB ddr 3
Měl jsem za to že takový stroj by měl ILa zvládat i na vysoké detaily..
Ale nejspíš jě něco nevyladěno a trochu se to pere.
Otázka na znalce - stalo se vám něco podobného a co proti tomu pomohlo ?
Otázka 2 takřka bonusová - kde mám hledat vypínač vertikální synchronizace ? při pohledu proti nebi ukazuje fraps stabilně 60 FPS a pri pohledu proti zemi stálých 30 FPS.
Dík za rady.
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
doktorkop |
Přidané 13-10-2010 11:41
|
Uživatel
Příspěvek: 732
Založený: 30.09.05
|
Jo to mi dělá taky.A bez ohledu na nastavené detaily.
Je to jakoby textura poskakovala. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 13-10-2010 12:11
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Stuttering, stará dobra vlastnost Šturma
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Pavel |
Přidané 13-10-2010 12:39
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
Ha, dík za tipy, už jsem vygugloval něco málo jak se tomu zkusit bránit, tak vyzkouším, uvidím a případně dám vědět. Zatím letu zdar.
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 13-10-2010 13:58
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Určitě pošli případné řešení. |
|
|
|
Paulus |
Přidané 13-10-2010 16:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2291
Založený: 26.03.08
|
Vertikální synchronizaci nevypínej! Mám stejnou GK. Pak se IL-2 seká
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
LEON_CZ |
Přidané 13-10-2010 18:17
|
Uživatel
Příspěvek: 864
Založený: 29.05.07
|
Mně se děje to samé, ale pouze s vypnutým V-sync. Mám I7 quad Core 2,8 GHz, 6GB RAM, nVidii GTX 260 896MB VRAM 440-bit a s vypnutou vertikální synchronizací mi skáčou textury na zemi (nebo se spíš tak zvláštně vlní) v IL-2 1946, v Rise of Flight a nejvíc v IL-2 Wings of Prey. Jestli píšeš, že máš V-sync zapnutý, tak zrovna toto Tvůj problém ale asi nebude.
|
|
|
|
Pavel |
Přidané 14-10-2010 08:49
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
Tak pár pokusů:
- ProcessAffinityMask=2 - šturma teď prý obsluhuje jen jedno jádro (nevím jaký efekt tohle nastavení může mít na 4-jádru ale budiž,zkouším co se dá) Zlepšení nepozorováno, ale ani zhoršení či zpomalení hry.Necháno
- Water=1 protože v boji na vzhled vody kašlu a pro nějaký sem/tam screenshot cukání vydržím. Ale zlepšení nepatrné, pokud vůbec. Necháno
- Shození detailů z Perfect do Excelent nepomohlo vůbec.Vráceno na Perfect.
- VSync - v ovladačích GK nastaveno na "vynucení vypnuto". Subjektivně to pomohlo - ne zcela ale cuky jsou menší a je jich o dost míň. Problémy před kterýni varuje vonPavel a Leon se ještě neobjevily.
Ale testoval jsem pouze nad řekou a lesama okolo Nitry a asi 15 minut a mimo boj. Takže to chce ještě potvrdit na jiných mapách/režimech/situacích.Zatím zůstane vypnuto.
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
lochness |
Přidané 14-10-2010 10:30
|
Uživatel
Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
Nemam tyhle problemy a ani teto problematice moc nerozumim, ale protoze jsem se chtel informovat, na zaklade informaci zde uvedenych, chvili jsem googlil a narazil na dve veci, ktere jsou casto zminovane a mozna by mohly pomoct i v tomto pripade:
1) http://forums.nvi...t8270.html
2) http://forum.tide...tter-free/ (posledni quote ramecek - nahrazeni il2_core.dll) - samozrejme kazdy nahrazovany soubor si radej zalohuj
jak rikam, nemam s tim zkusenost, takze nemuzu doporucit ten ktery postup. kazdopadne preju hodne stesti
|
|
|
|
torr |
Přidané 14-10-2010 11:48
|
Uživatel
Příspěvek: 533
Založený: 05.01.06
|
zkus se podívat na tyhle linky,třeba se bude něco hodit
jednodušší link
http://ultrapack.....html#msg2
trochu hutnější na několika stránkách
http://allaircraf...30&t=22314
|
|
|
|
Pavel |
Přidané 18-10-2010 09:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 298
Založený: 16.01.06
|
Tak, opět pár pokusů a výsledek je, že jsem:
- vrátil V-Sync zpátky na ON,
- stáhl jsem AntiAliasing z 8Q na 8x,
- stáhl Anisotropic filtering z 16x na 8x.
Z hlediska škubání ubíhajících textur JE TO O DOST LEPŠÍ. O dost na to , abych na to přestal hrabat a nechal to tak. Mírná ztráta kvality obrazu mě nevadí, na 16x AF se mi to stejně zdálo přeostřené.
Takže tak.
Letu zdar !
Gentlemen, mlha nad kanálem se zvedá.. Jo, a první sestřel se nepočítá. Tím se jen vyrovnává účet za sebe...
|
|
|
|
1stCLKowalsky |
Přidané 19-10-2010 08:42
|
Nováček
Příspěvek: 66
Založený: 12.07.09
|
Možná to sem nepatří ale ja měl něco podobného v perfect modu a pomohlo mi odstranění programu ASUS gamer OSD co se instaluje spolu z ovladači grafiky a je klid.Jede mi to naprosto plynule,žádné vlnění ani mikro lagy.
Upravil/a 1stCLKowalsky dne 19-10-2010 13:26
|
|
|