May 09 2024 07:01:44
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 1

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Neoficiální Addony a MODy
 Vytisknout diskuzi
Škoda PA-II a další modely
Pavel K
Pár odkazů na fóra z modelfora jinak v PM

ruský dělostřelecký tahač AT-45
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=2&t=43614&sid=38c537e18b61a7f0a90d90be9493a4a7

Škoda LT vz.35
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=77&t=5230&st=0&sk=t&sd=a

Praga Tč vz.33
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=77&t=6279

Vojenské automobily Škoda
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=77&t=6390

Škoda PA-II "Želva"
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=77&t=7775&st=0&sk=t&sd=a

Tatra OA vz.30
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=77&t=7776

Dělostřelecké tahače
http://www.modelforum.cz/viewtopic.php?f=77&t=6373&st=0&sk=t&sd=a

Hutná stránka o ruských traktorech a tahačích krásné obrázky
http://www.o5m6.de/RussianTractors.html

[img]http://www.o5m6.de/Ya-12%20w_152mm%20ML-20_small.jpg[/img] is not a valid Image.
 
mkubani
Zdravim,

prajem vam vela zdaru s vasim pocinom, ale musim vas hned na zaciatku upozornit, ze pracujete velmi neefektivne pri mapovani textur. Dovolim si tvrdit, ze Zelva vyuziva max. 50% celkovej plochy textury. Ked robite UVW mapovanie, tak rozmyslajte sposobom, ako by ste hrali "puzzle" = pokuste sa rozne casti modelu umiestnit tak, aby do seba co najlepsie zapasovali. Iba tak vyuzijete rozlisenie textury na maximum.

Zaroven je zbytocne davat zvlast texturu pre pravu a lavu stranu vozidla. Vsimnite si, ze na mojich modeloch Tatry, Lt-35/38/40, su obe strany identicke a zdielaju rovnaku texturu, ktora je vdaka tomu vacsia.

Vyuzite kazde miesto textury na maximum. Tatra OA-30 bol moj prvy model a ked sa nan dnes pozriem, tak vidim mnozstvo miest, kde by sa textura dala namapovat este lepsie.

Okolie textur vyplnte podobnou farbou, ako je kamuflaz. Idealne zelenou alebo sedou. Nikdy nie bielou alebo inou vyraznou farbou.

Osobne by som na texturu nedaval ziadne cisla vozidiel (okrem SPZ). Je trosku divne vidiet povedzme 10 tankov s rovnakym znacenim. A ked uz cislo, tak potom dajte take, ktore moze byt zrkadlovo obratene bez problemov napr. 8, 88.


[img]http://i845.photobucket.com/albums/ab20/BP_Tyrl/zelva.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a mkubani dne 02-07-2010 16:17
 
Stoupa
Dík za tip.
 
mkubani
Osobne som pouzival nasledovny tutorial:

http://www.waylon-art.com/uvw_tutorial/uvwtut_01.html

Na potreby modelovania do Ila uplne staci.

Spravit kvalitne mapovanie zaberie cas a je potrebne sa s niektorymi castami vyhrat a mapovat ich individualne. Nasledne je potrebne si dat pozor na deformacie textur a ich vzajomne proporcie.

Este jedna vec, ktoru ja osobne drzim v hlave (a preto som si modely tankov netexturoval sam): Kvalitna textura dokaze z priemerneho 3D modelu urobit slusny model. Nekvalitna textura dokaze aj z vyborneho 3D modelu urobit odpad.
 
olda Olde maly
Hej, hej. Pravdu díš Martine Úsměv
 
ringlett
olda maly napsal:
To vím, ale Prvorepublikové označení tam nemá cenu dávat, neb nemáš možnost si vybírat ze skinů, a bez označení je to takové divné.

Takhle to máš správně ringlette: 3. rota 1.četa

[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/LT35cz.jpg[/img] is not a valid Image.


jj já vím že bez označení to není ono, jen ta vlajka mi přišla trochu rušivá
 
Stoupa
Snad už je to vpořádku.
Zde byl obrázek něčeho "nepovedenýho" .
Upravil/a Stoupa dne 04-07-2010 13:34
 
mkubani
Stoupo, lepsie, ale este skus:

Pomocou Target Weld v UVW editore presne nakopiruj lavu stranu Zelvy na pravu. Skutocne dosiahnes podstatne vyssich detailov textury, ked tieto dve strany budu rovnake. Podla mna ti to dovoli zvacsit plochu o 50%. Skutocne nie su potrebne unikatne textury pre lavu a pravu stranu. Ani Tatra ich nema a nie je to vobec vidiet.

Osobne by som sa pokusil roztiahnut ten hlavny bok takmer na celu sirku stvorca.

Koleso sprav ako stvorec a vyrez ho cez alphu na texture. Pozri sa, ako to mam spravene na Tatre. Dosiahnes kvalitnejsi vysledok a pouzijes menej polygonov.
Upravil/a mkubani dne 02-07-2010 22:12
 
Stoupa
A co ted?
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/zelva8.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/zelva3.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Stoupa dne 03-06-2011 14:57
 
mkubani
Presne tak som si to predstavoval. Mrknutí Vyborne!
 
olda Olde maly
[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/PragaRV_D.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Stoupa
Mrtvá želvička

[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/zelva9.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Stoupa dne 03-06-2011 14:57
 
Stoupa
Nepoškozený model, v popředí LODy + Hooky (Ground level, DustR, DustL, SmokeEngine) v zadu stínové modely + kolizní model.

[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/zelvaLive.jpg[/img] is not a valid Image.

Poškozený model, v popředí LODy + Hooky (Ground level, Smoke) v zadu stínové modely.

[img]http://i988.photobucket.com/albums/af2/Stoupa/zelvaDead.jpg[/img] is not a valid Image.

P.S. funkčost Hooků, kromě Ground levelu, neověřeno. Domnívám se, že fungujou až v pohyblivém "režimu".
Upravil/a Stoupa dne 03-06-2011 14:58
 
Hoper
jak je to s těma hranatejma kolama ?
můžou být jen na jednom modelu (statice) nebo mají být na všech ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Stoupa
Hranatý dej do Lodu, kde neni povoleno použít Alfa kanály. Do Lodu 0 dej ty kulatý ( dělaný alfou na čtvercový základ). Stínový modely udělej s těma hranatýma kolama.
A co se týče rozdílů mezi statickým autem, statickým autem střílejícím, a pohyblivým autem střílejícím zatim nevím, zatím řešim jak dostat auto do "stacionary objects"(staticka auta). Modely umim davat do "objects" (Domy).


EDIT textu a předešlých obrázků.
Upravil/a Stoupa dne 07-07-2010 15:04
 
Hoper
mno já nikam nic dávat nebudu :)
jen jsem koukal, že v prvé verzi obrázku měla jedna želva čtvercová kola, jak ti tu radil martin
a teď už je mají všechny "kulatý"
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Stoupa
jj opravil jsem to.
 
Stoupa
Verze Želvy jako "objects" ke stažení zde:

>>DOWNLOAD<<

složku Skoda_PA-II dejte do Files/3do/buildings, více ve "cti me.txt"

P.S. Je potřeba vyřešit smoothing, tam kde se stýkají dvě plochy textury vzniká zlom.
Upravil/a Stoupa dne 03-06-2011 14:54
 
olda Olde maly
Pro Pavla Praga T-9

[img]http://i854.photobucket.com/albums/ab108/PBP_Olde/PragaT-9.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Pavel K
Oldo i Stoupo pěkný, jenom u tý Želvy ti zkusím poladit damage texturu Stoupo Mrknutí
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

34,840,949 návštěv