World War II Online - Battleground Europe - WWII simulátor tanků, letadel a dalších (ZDARMA)
|
clone9cz |
Přidané 02-01-2013 17:23
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
Neska (2.1.2013) se budu poflakovat na TS, kdo má zájem se na cokoliv zeptat nebo něco ukázat, ideálně když dorazíte po 20:00, abych to nevykládal dvakrát.
|
|
|
|
LEON |
Přidané 02-01-2013 18:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2075
Založený: 28.10.10
|
Vytvoření toho views.cfml souboru pomohlo, TIR už jede, díky |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 06-01-2013 05:24
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
Do dnešní půlnoci (CST6CDT) lze získat Premium účet na 30 dni za $5.99
|
|
|
|
alfik |
Přidané 16-03-2013 13:28
|
Diskutující
Příspěvek: 4641
Založený: 21.04.06
|
Žije ještě WWIIOL?
V několika posl. dnech jsem si jen tak, z dostatku času na forech různých jiných her hledal téma WWIIOL.
Rovněž také na foru sajty mmogames.com.
Dověděl jsem se mnoho různých informací vč. "uniklých" resp. zveřejněných výseků chatu ze snímků obrazovky, podle nichž se CRS nechovalo a ani nechová zrovna "simulátorově" (kvůli "balancu", jak se zdá, spojencům se hrubě nelíbilo že na závěr loňského roku prohráli 7 z 10 kampaní a houfně unsubovali - CRS nerfli Něm. panzerschrecky, což jsem přímo ve hře zaznamenal i já sám, Clone může potvrdit že jsem to velmi sprostě okomentoval), ani zrovna "píárově zdatně" (nejen že peníze co lidi dávali na WWIIOL dali CRS na RA, ale dokonce dle vyjádření Doce "i kdyby se sebralo požadovaných 300 Herobuilderů, nebudeme vázáni svým slibem že budeme pracovat na verzi 1.35" - tuto citaci jsem četl i já sám na ofic. stránkách i na ofic. foru, apod.).
Mnoho lidí co byli "ústnatí" na foru WWIIOL bylo zabanánováno.
Dnes (vlastně před pár minutami) jsem se chtěl juknout na pokračování diskuse na mmogames.com, a houby vašnosti.
Nejen že zmizla diskuse, zmizla i WWIIOL ze seznamu her.
Vyhledávač najde 11 článků o WWIIOL, ale při kliku se dostanete zase zpět na seznam her - na němž WWIIOL není...
Když se v am. primetime naloguju, je ve hře něco přes sto lidí.
Na seznamu mmogames hra není, čili buď neexistuje, nebo to není mmo
Na foru mmogames bylo vlákno s názvem shora - a první příspěvek začínal:
"WWIIOL už nežije. Je jako pacient v komatu, leží na posteli napojen na přístroje..." |
|
|
|
alfik |
Přidané 16-03-2013 20:13
|
Diskutující
Příspěvek: 4641
Založený: 21.04.06
|
Potvrzeno adminy mmorpg.com. CRS sami požádali o odstranění.
Obrázek o někom, kdo dělá voloviny a jehož reakcí na kritiku je cenzura, si každý udělá sám
Navíc - odstranit prakticky jedinou zmínku o hře je asi to poslední, co by je mělo napadnout - asi mají nadbytek platících (hlavně nových) hráčů
Ostatně uspěli přece na Kickstarteru a na Greenlightu, že. |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 18-03-2013 02:34
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
Můj dojem je, že v jedné době začali firmu řídit dva lidi. Možná to tak bylo už dříve, ale nebylo to tak okaté a do jisté doby to prospívalo hráčům.
Taky vůbec nikdo nepochopil, že AXIS hráče s menší fluktuací drží simulace a u spojenců zachraňování světa. Výsledek po všemožných vyjádřeních zaměstnaců CRS, Playnet a pokusu s Rapid Assault je ten, že odchází část tvrdého jádra AXIS a to od té doby není soupeřem. Pokud tedy nerfli PanzerSchreck ve 4 tier, tak dostáváme na prdel už v tom prvním, ostatně jako vždy ... německé vítězství je vybojované a spojencům padá do klína.
Spojenci z toho pak udělají naprosto opačný závěr. Sečtou čas prohraných kampaní a porovnají to s časem kampaní, které prohlráli AXIS. Tedy, místo aby napsali AXIS vítězství je obtížnější, protože trvá déle, tak napíší: "AXIS vyhrávali delší dobu a je třeba je nerfnout".
|
|
|
|
DarkTatka |
Přidané 18-03-2013 08:08
|
Uživatel
Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
Nekdy hra holt zije tak dlouho ze jeji smrt je nemyslitelna pro vsechny zucastnene, ale neprehlednutelna pro ostatni.
V Arma 2 vyrostla pro většinu hráčů přijatelná konkurence (a s modem I44 i obsahově podobná). |
|
|
|
LEON |
Přidané 18-03-2013 10:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2075
Založený: 28.10.10
|
Arma 2 uz funguje na principu non-stop persistentni valky o uzemi?
|
|
|
|
alfik |
Přidané 18-03-2013 13:09
|
Diskutující
Příspěvek: 4641
Založený: 21.04.06
|
Mě prostě štve, že hra, která mě baví (a která je dosud nepřekonaná - nikdo ať mi prosím nemluví nic o HaG nebo o Armách vč. Fleše - hraju a v souč. době už i trojku, představte si, už běží i pár serverů! a to je alfa, takže vím jaké je tam či tam bojiště apod.), umírá - a to ani ne tak na nedostatek zájmu od hráčů, jako na pitomá rozhodnutí CRS.
A rozhodnutí zbavit se prakticky JEDINÉ reklamy - a nadto reklamy zadara, kvůli pár trollům a pár nespokojeným (právem nespokojeným, jsou mezi nimi lidé kteří do CRS "nalili" 3000 USD, a místo nové verze "dostali" nefunkční a blbou RA - u nás už by se na tom točil prokurvátor že je to podvod!).
Jak říkám, jsem online nejméně 4 dny z týdne, a pomalu není na koho střílet.
Poslední velký tankový a lodní útok byl během předposlední intermise, a oba byly uspořádány jako natáčení pro nový trailer - a neobjevily se v něm (což mi neva). |
|
|
|
DarkTatka |
Přidané 18-03-2013 15:19
|
Uživatel
Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
Dle meho nazoru je WW2OL prekonana ve vsech smerech ktere jsou pro me dulezite - graficky (predevsim), simulacne i herne.
Ocenuji damage model u tanku, ocenuji "masivni" hru (ktera jak rikate uz az tak masivni neni a ja ji osobne nijak masivni nepocitil). Sam jsem pro tyhle kvality hru hraval a platil za ni.
Graficky je hra bohuzel o temer 10 let pozadu. A nelepsi se to. Pri tom ma stale narocnost stejnou nebo vetsi nez nejnovejsi tituly diky spatne optimalizaci vyplyvajici ze starickeho enginu. Nove modely vojaku sice vylepsily pocit enormne, ale zustaly osamoceny.
Boj pechoty, ktery takovouto hru musi predevsim nest kupredu, je natolik "otravny", ze jsem proste odesel. Strileni i s nekolikavterinovou odezvou se proste uz "nenosi" a jakakoli masivnost je tim pohrbena. Kdyz nefunguje boj jednoho pesaka proti druhemu, jak ma fungovat boj stovek proti stovkam?
Nezazil jsem jakykoli vetsi boj. Maximalne 40 hracu na 40 v jedne bitve - a takto "velke" bitvy se stavaly malo casto. Spise setkani "komand" 10ti hracu, nebo braneni mesta v malem poctu proti presile. Je pravda ze se ve vedlejsim meste muze mydlit jinych 40 na 40, ale ja vidim jen "ty sve". Ti v druhem meste na me nemaji vliv dokud k nim neprijdu. Zazil jsem vetsi souboje v jinych hrach. Prijde mi to podobne jako kdyz vidim ze WT hraje prave 3000 hracu, ale mam jistotu ze ja budu hrat v souboji 20 na 20.
CSR soustavne selhavalo v dodani slibovanych featur a misto nich dodava veci o kterych si mysli ze pritahnou nove lidi. To je samozrejme jejich vec. Ale ukazuje se ze jejich rozhodnuti byla asi spatna
Samozrejme, kazdy at hraje co ho bavi. Je to jen muj osobni nazor. |
|
|
|
LEON |
Přidané 18-03-2013 17:21
|
Diskutující
Příspěvek: 2075
Založený: 28.10.10
|
Jestli chceš DarkTatko persistentní bitvy s velkým počtem hráčů a nevadí Ti sci-fi tématika, zkus PlanetSide 2 na serveru Miller. 6000 hráčů na server, stovky hráčů v bitvě není problém zažít. Zkoušel jsem WWII ONLINE i Heroes & Generals, ale u PS2 jsem nakonec zůstal. Jen to označení Free To Play je fraška, je to krutě Pay to Win když se tomu budeš chtít věnovat naplno. Také je to prý značně ořezané a herně zjednodušené oproti jedničce, ale to je problém všech nových MMO titulů. Dlouho ale neváhej, protože až to ztratí lákavý punc novinky, hráči odejdou i odtud, už teď museli jednou slučovat některé prázdnější servery...
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 18-03-2013 17:33
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Když tak pořád básníte o těm MMO hrách, tuhle jsem na internetu našel článek na seriozním sajtu, o vlivu MMO hraní na "marital status". No a v zásadě ten článek říkal, že ten vliv MMO na marital status je negativní. Pozitivní bývá pouze dočasně, pokud se MMO provozuje ve dvou. A tu dočasnost je třeba chápat v řádu týdnů až malých měsíců. No takže teď jen zjistit, co ten marital status vlastně je. Možná vám to poví strejda Google. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 18-03-2013 18:06
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Má to vliv i na případné fuck buddies?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
DarkTatka |
Přidané 18-03-2013 18:07
|
Uživatel
Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
To muzu potvrdit, muj marital status nabyva hodnoty 0.8 a hrani MMO her obecne na nej ma negativni vliv. Nesmi se to prehanet a hlavne je treba vyvazovat negativni efekty pomoci jinych aktivit s efektem pozitivnim
LEON: Ja ty perzistentni bitvy s velkym poctem hracu nejak extra nevyhledavam. Me laka WW2OL spis tim realistictejsim pojetim souhry tanku, pechoty a letadel. A vubec me nevadi hrat i proti AI, zive protihrace nepotrebuji - staci zivi spoluhraci |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 18-03-2013 18:16
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Horrido, pokud máš nějaký prima kamarády na fuck, tak těm to rozhodně vadit nebude. Můžete společně pořádat teplé MMO večery. Takovým buddies vůbec nevadí, že ses dnes ještě nemyl (rozuměj, si kdyžtak zapálí cigáro), nebyl na nákupu, či nevynesl odpadky. Dokud bude v kuchyni dost místa na zemi, kam házet plechovky od piva, nic se neděje. |
|
|
|
LEON |
Přidané 18-03-2013 18:34
|
Diskutující
Příspěvek: 2075
Založený: 28.10.10
|
darktatka napsal:
LEON: Ja ty perzistentni bitvy s velkym poctem hracu nejak extra nevyhledavam. Me laka WW2OL spis tim realistictejsim pojetim souhry tanku, pechoty a letadel. A vubec me nevadi hrat i proti AI, zive protihrace nepotrebuji - staci zivi spoluhraci
Jasně, jenže jak uděláš tu souhru tanků, pěchoty a letadel, když budeš mít k dispozici živé hráče pouze v letadlech. AI tanky a AI pěchotu těžko dostaneš na TS, abys s ní mohl spolupracovat
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 18-03-2013 19:06
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
Leone, ty vůbec nemáš představivost nebo nečteš věstník BoS. AI se budou ovládat hlasem přece.
|
|
|
|
LEON |
Přidané 18-03-2013 21:02
|
Diskutující
Příspěvek: 2075
Založený: 28.10.10
|
clone9cz napsal:
Leone, ty vůbec nemáš představivost nebo nečteš věstník BoS. AI se budou ovládat hlasem přece.
Že by na BoS spolupracovali i tvůrci Siri od Apple?
|
|
|
|
alfik |
Přidané 19-03-2013 12:35
|
Diskutující
Příspěvek: 4641
Založený: 21.04.06
|
Marital status mám již deset let stejnej - happily divorced - takže mohu potvrdit, že hraní MMO v mém případě NEMÁ na marital status vůbec žádný vliv!
Nicméně, abych se vrátil k WWIIOL: Ono totiž hrozí, že se hra nebezpečně blíží k psychologické hranici kdy subs budou hromadně unsubovat
Hry, které mají nějakou formu F2P, Freemium, apod., totiž nestojí (paradoxně) na počtu "subů", ale na celkovém počtu hráčů.
Fungují tak, že ten, kdo nechce platit, tak dělá (ať již vědomě nebo nevědomě) cvičný terč těm platícím.
Každé F2P je více či méně P2W, pokud tedy není předmětem obchodu "leštěné brnění na koně". A jak známo, hry, které prodávají jen takové položky, nevydrží.
Nejlíp si vedou hry (typově) jako LOTRO (platí se za otvírání nových map a tím pádem i vyšších levlů), a WoT (platí se za prem. tanky, prem účet = vyšší expy, a prem. "goldovou" munici - tu asi netřeba vysvětlovat ).
Což je do jisté míry i případ WWIIOL. Příliv nových hráčů po zavedení F2P znamenal oživení hry. Když ale tento příliv končí, kdo a čím udrží ve hře "staré, platící mazáky"? |
|
|
|
LEON |
Přidané 04-05-2013 13:39
|
Diskutující
Příspěvek: 2075
Založený: 28.10.10
|
312 (Czechoslovak) Squadron RAF ~CHQ~ je stále aktivní? Odkaz na tuto WWII ON-LINE letku www.312raf.wwiion... nefunguje a ani linky na http://virtualpil...adrony.htm nejsou dlouhodobě aktivní. Mejl na kontaktní osobu Letec mi taky hází chybu o nedoručitelnosti zprávy.
Díky
Upravil/a LEON dne 04-05-2013 13:52
|
|
|