World War II Online - Battleground Europe - WWII simulátor tanků, letadel a dalších (ZDARMA)
|
DarkTatka |
Přidané 12-09-2012 12:45
|
Uživatel
Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
Pohled na pricing plany me vazne rozesmal
No, ale v free je docela pekny vyber letadel, takze to mozna oprasim a pujdu postrafovat v huriku nejaka ta protitankova dela a flaky. S tema je nejvetsi zabava. |
|
|
|
alfik |
Přidané 12-09-2012 13:08
|
Diskutující
Příspěvek: 4644
Založený: 21.04.06
|
Prokrista Šakalíto, snad by sis nemyslel že "zadarmo" je zadarmo??? To jsi nikdy nehrál žádnou F2P hru? Přece každá taková je ve skutečnosti P2W!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
alfik |
Přidané 12-09-2012 13:21
|
Diskutující
Příspěvek: 4644
Založený: 21.04.06
|
Dodatek: Tak v první desítce her, oznámených jako přijatých do programu Grýn-něco na Stýmu, WWIIOL není.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 12-09-2012 17:53
|
Diskutující
Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
alfik napsal:
Prokrista Šakalíto, snad by sis nemyslel že "zadarmo" je zadarmo??? To jsi nikdy nehrál žádnou F2P hru? Přece každá taková je ve skutečnosti P2W!
ale tak ani nejde o to jestli zadarmo nebo ne zadarmo, ale prece byla jenom jedna subscripce kde bylo vsechno dostupny ... tohle rozdeleni na dva placeny ucty, ktery maji rozdilny pristup k jednotkam je fakt krok kterej velmi podpori navrat starejch hracu |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 13-09-2012 01:16
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
alfik napsal:
Dodatek: Tak v první desítce her, oznámených jako přijatých do programu Grýn-něco na Stýmu, WWIIOL není.
Taky kdo by to čekal, když o její existenci neví alespoň tolik lidí, co legálně zakoupilo CoD.
|
|
|
|
alfik |
Přidané 13-09-2012 13:00
|
Diskutující
Příspěvek: 4644
Založený: 21.04.06
|
Generalissime, asi takhle: Pokud nepochopí, že je nutné povolit opakovaně platit a hrát up, a neplatit a furt hrát - jenže down, tzn. pokud budou zarytě trvat na tom, že když jsi jednou zaplatil, tak bez placení můžeš tak akorát založit nový účet, fríčkový, tak to lepší nebude.
Ta hra běží už dlouho, takže bych tak řekl, že čas potvrdil její kvality, podobně jako u EVE či WoW (za tu dobu vzniklo a zaniklo her...), jen prostě jim ujel reklamní a marketingový vlak, ale to už dávno.
Jak píše i Clone.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
olda Olde maly |
Přidané 13-09-2012 14:25
|
Uživatel
Příspěvek: 1974
Založený: 22.01.07
|
Se ani nedivím, že mi to píše Your subscription id not currently active i když nevím co to přesně znamená
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 07-10-2012 17:45
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
Za hodinu a půl začíná "Kill a Rat", ve vzduchu visí roční předplatné v hodnotě 3x $129 pro 3 nejlepší killery.
EDIT
Zpátky na stromy, nejde o roční předplatné, ale měsíční. Screeny s oznámením ročního předplatného mám, ale nic to na věci nemění.
http://www.battle...f=11&t=184
Upravil/a clone9cz dne 07-10-2012 19:16
|
|
|
|
alfik |
Přidané 08-10-2012 12:02
|
Diskutující
Příspěvek: 4644
Založený: 21.04.06
|
Co takhle napsat srozumitelně o co vlastně jde? A mch napsat to hodinu a půl před akcí, v neděli večer, (ale to není tvoje vina, to je pitomost firmy) je taky pěkně týýýt. Já osobně jsem si to přečetl teď, a z toho co vím od tebe a z toho co mi vyplivl gůgl nevím nic. Kromě toho že mě to už nemusí zajímat.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Letecz |
Přidané 09-10-2012 15:18
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 296
Založený: 20.10.05
|
"Kill a Rat" je akce při které se soutěží o největší počet kilů někoho z vývojářského týmu. Což jsou ony krysy = Cornered Rat Software = CRS. Kdo dá v průběhu akce největší počet kilů lidí z CRS dostane tričko nebo nějakou jinou upomínku, teď třeba předplatné. Myslím, že pár čechů už se tričkem může chlubit
|
|
|
|
alfik |
Přidané 10-10-2012 10:17
|
Diskutující
Příspěvek: 4644
Založený: 21.04.06
|
Včera jsem PaKem rozmáz Cruisera... Můj první kanonem zničený tank zatím jsem je šrotil jen tankama, štugem a pěchotou.
Ovšem za ním jedoucí Matylda naopak rozmázla mě. Na její pancéř PaK nestačil
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Mech |
Přidané 11-10-2012 21:34
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 13.09.10
|
alfik napsal:
Včera jsem PaKem rozmáz Cruisera... Můj první kanonem zničený tank zatím jsem je šrotil jen tankama, štugem a pěchotou.
Ovšem za ním jedoucí Matylda naopak rozmázla mě. Na její pancéř PaK nestačil http://battlegrou..._guide.png |
|
|
|
alfik |
Přidané 11-10-2012 22:56
|
Diskutující
Příspěvek: 4644
Založený: 21.04.06
|
Znám, znám a mám vytištěno ale dík. Jenže jsem střílel na jedoucí cíle na vzdál. cca 800m, takže mě spíše překvapila snadnost střelby PaKem za těchto okolností, stejně jako rel. snadná ovladatelnost (odtlačím na jiné stanoviště, deplojnu, a už to valím jak to tam stačej ládovat).
Celkem vzato, porovnám-li to s něčím samohybným, mi to přinde taky dobré.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 11-10-2012 23:45
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
Nevím, jestli si viděl uhánět Pak36 v reálu, na dobovejch videích to tlačili dva a vypadalo to jak motorový kolečko.
|
|
|
|
Mech |
Přidané 12-10-2012 05:29
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 109
Založený: 13.09.10
|
Weight
Travel: 450 kg
Combat: 327 kg
Crew 2
Na rovince nebo z kopce snad, ale do kopce bych ty dva chtel videt.
Upravil/a Mech dne 12-10-2012 05:30
|
|
|
|
alfik |
Přidané 30-10-2012 12:30
|
Diskutující
Příspěvek: 4644
Založený: 21.04.06
|
Včera jsem se zúčastnil RA eventu. Takže jsem si RA vyzkoušel - poprvé a asi i naposled. A to i když jsem nebyl neúspěšný - KDR těsně pod 1.5!
Je to něco na způsob WoT či Bátlfíldu 42.
Mapy jsou zatím dvě, vyzkoušel jsem obě (normálně je Dog Green pláž zamknutá). Nejsou tak malé jako ve WoTku, ale nejsou ani o kdovíco větší. Pro rozsáhlejší taktiku nepoužitelné.
Strategie veškerá žádná. Pouze vybít a obsadit.
Na pláži byl solidní masomlejn, dokonce se mi podařilo zabít XOOMa - ne že by to něco znamenalo, jména nepřátel nejsou vidět, až na výpise po vašem zabití. Je to o náhodě.
Balistika je oproti WWIIOL totálně zjednodušená. Přišlo mi že a/ nemá smysl nastavovat stromeček, nic to nemění (Clone říkal něco o tom že mu to po nastavení lítalo do nebe, mě to přišlo že to lítá furt stejně), a b/ záměrný obrazec při střelbě "od boku" je moc vysoko (pokud na něco zamířím a pak dám mířenou, tak mířidla ukazují někam, kde byla spodní část obrazce).
Nakonec jen dodám známou věc, server je v Emerice. To znamená, že hráči z Emeriky mají velkou výhodu (myslím kde žijí, ne za koho hrají). Ve WWIIOL se to dá kompenzovat lepší taktikou a právě také i strategií (vůbec, chtěl bych se někdy zúčastnit lanky - tam by zhýčkaní amíci čuměli, jak by si zpožděním vytrénovaní evropané a asiaté s nimi vytírali), tady se to kompenzovat nedá. Není čas a ani plac. Dvakrát se mi podařilo střílet na někoho z úkrytu, a on mě teprve poté šísnul - čili oba mrtví, avšak kdybychom byli oba ve státě kde je server, byli by v ... šak víte kde. Mimochodem, jak říkám, toto se běžně objevuje i ve WWIOL - např. včera, v USA primetime, jsem znechuceně odešel do postele, páč jsem vyhmátl dva protivníky v Breedě, cca 50m ode mě, jak se plížej na roh budovy směrem ode mě - čili ideální pozice, nevěděli o mě a byli na snadný dostřel. Vystřílel jsem do nich skoro celý zásobník, a nic, a oni se v klííídku otočili, a šup - bylo po mně. To se stává běžně, nejsem sám kdo v tyto hodiny odchází. A v RA si připočtěte že podobné přepady jsou de facto těžko dosažitelné na té malé mapě.
Podle mě je to krok na špatnou stranu. Protože podobných stříleček je dost, a lepších, nemá tato varianta hry šanci se prosadit. Kdyby tuto dle mého zbytečnou práci věnovali vylepšování či předělávce WWIIOL (nějaká ta v. 2), udělali by líp. Napsal bych to i na forum, ale podobných příspěvků je tam dost, a na Krysy to nemá nejmenší vliv.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
LEON |
Přidané 02-01-2013 13:39
|
Diskutující
Příspěvek: 2075
Založený: 28.10.10
|
Dá se ve WWII rozchodit TrackIR/FreeTrack? |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 02-01-2013 14:07
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
Při mapování místo zahejbání osou zavrť hlavou.
Free view se pak aktivuje/deaktivuje přes "n" po každém naspawnování. Zapnuto mám jen 2DoF, jestli funguje i 3DoF netuším, Z osu nepoužívám nikde.
|
|
|
|
LEON |
Přidané 02-01-2013 14:49
|
Diskutující
Příspěvek: 2075
Založený: 28.10.10
|
Máš na mysli mapování v Preference \ Keymappers \ Views? Tam mi jdou zadávat pouze klávesy, osy mi to ignoruje.
Upravil/a LEON dne 02-01-2013 14:59
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 02-01-2013 15:43
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5058
Založený: 09.10.05
|
Mouse look u mě chytá TrackIR nez problémů.
Mrkni do xml konfigurace a kdyžtak tam narvi soubor z obsahem.
C:\Users\%USERNAME%\Dokumenty\Battleground Europe\cfml\views.cfml
Code <?xml version='1.0'?>
<!DOCTYPE controlset SYSTEM "cfml.dtd">
<controlset version="1.1.0" language="english" keyboard="us">
<control function="Mouse Look X">
<joyaxis stick="1">trackirx</joyaxis>
</control>
<control function="Mouse Look Y">
<joyaxis stick="1">trackiry</joyaxis>
</control>
</controlset>
http://www.battle...chniky.php
Upravil/a clone9cz dne 02-01-2013 15:57
|
|
|