Oblak: Aha. Tak to nevím - je možné, že námožníci a lítači můžou jen placení. To bude vědět spíše Clone. Nebo si počkej tři měsíce, pokud mě nas... štvou (daří se jim dělat z pěšáků supermany) tak potom nezaplatím a udělám si raději novej účet
Fšici: Ono je to takhle: Včera (mmntálně je intermise) jsem proháněj Tygra. Od 10:30 do 01:30. Chcípl jsem asi 7-8 krát. Zabil za celou dobu 4 pěšáky (ti ostatní mě dostali). Celou dobu ze mě stříkal adrenalín (jen si to zkus - vystrčíš hlavu coby velitel a už ti ji někdo ustřelí, nevystrčíš hlavu a vidíš kulové - a to i letadla!!! svině sviňský Hurici se Spitama náš vošívali jak kdyby za to byli placení). Ale neměl jsem nutkání rozkousat klávesnici a odinstalovat hru (což u WoT mám skoro po každé bitvě).
Teď pro srovnání WoT: Za stejnou dobu bych odehrál cca 18 zápasů. Během prvních cca 5-6 bych rozkousal klávesnici, protože je to "aréna" - čili jak chcípneš tak můžeš tak akorát doufat, že ostatní nebudou takové máhla jako ty a vyhrajete. Prostě něco jako pólo (nebo fotbal - nebo co si doplníte to budete mít). U těch ostatních bych "jel" značně mechanicky, bez velkého zájmu. Prostě - buď vyhraju, nebo prohraju - chleba levnější nebude... Je tam prostě "opadání", kvůli velké excitaci a celkové prázdnotě.
Chci tím říct: WoT je dobá hra, je svižná, můžeš do ní jít na deset minut. A nepotřebuješ nic umět. Nedovedu si představit že bych u ní vydržel např. každý večer tři hodiny. Ovšem - je ideální na odreagování po práci, když víš, že máš tak max půl hoďky než tě od compu vyžene polovička nebo haranti.
WWIIOL je OL - je to hra kde se čas nezastaví jen proto, že tys "zařval". Bitva/ válka jde dál. A ty můžeš zase vlízt do Tygra a pokračovat v ní. Jen proto žes udělal pitomost ta bitva pro tebe nekončí. Ve WoT jo.
A nestojí tě to žádné stříbrňáky střelivo nafasuješ i s tankem!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
edit:
clone, psal jsem to snad miliónkrát.
chybí tam docela hodně typů letadel, pokud to má být bojiště západní fronty.
nepotřebuješ hodně subverzí, ale některé typy by se hodily. wellington, liberátor, b17, typhoon, tempest (ale ne zkur_ené jako ve šturmu) mustang, whirlwind...
a mohli bychom s etakhle bavit dlouho. Kolik letadel modeří udělali do šturma? Hodně, a je jedno jestli SAS, Daidalos nebo jiní.
Oni? nic. Jo, pardon, zapoměl jsem. E-1 a F-2. a spojencům spita IIb. No, nevím no. Snaha za minimum práce mít "něco".
Tohle je můj názor, nic víc. Nejlepší bude, když si stáhnete hru a zkusíte sami.
edit2 - alfiku, hru jsem kdysi docela hrál, hlavně ve vzduchu. je to dávno. na zemi to nebylo taky zlé. Bohužel, tehdy ta hra dojížděla dost na blbostech, které nebyly schopni odstranit.
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 01-08-2012 13:26
Oblaku, napsal, ale nějak si nevzpomám, jestli si našel porovnatelnou multiplayer simulaci, ve které by bylo 27 obrněnců, 29 letadel, 14 děl, pěchota, pár lodí, a nebyly tanky jako BLOBy ve WoT. Překvap mě.
Když z toho teoreticky udělám jen tankovu hru, tak převedu letadlo na tank, 2 děla taky, a 3 pěšáky stejně tak na jeden tank. WWIIOL mi prostě příjde jako ekvivalent čistě tankánský simulace s cca 100 tenkama, taková tu není se 7/24/365 serverem a updaty v ceně ($129/rok).
Aniž bych tě nějak obvinil z přirovnání k WoT, tak kolik je BLOBů ve WoT, ví to někdo ?
Alfíku, zkresluješ dost výpověď tím, že šlo i INTERMISI, kdy je nekonečně Tigerů a nekonečně rakeťáků, který když se postavěj mezi spawn a cíl (1500m napů cesty), tak tank nemá proti bushmanovi šanci.
Existují na to nějaké mody nebo doplňky vylepšující grafiku? Dnes jsem si WWII Online ze zvědavosti na trial nainstaloval, ale ten vzhled mě hned na začátek trochu odradil. Rád věřím, že WWII není určitě hlavně o grafice, ale přece jen když je člověk zvyklý na určitý grafický standard dnešních her jako Red Orchestra, Arma apod., tak je to pak krapet nezvyk.
Nemusí jít zrovna o zvětšení nějaké dohlednosti, která by dala majiteli výhodu, možná by stačil i nějaký retexturovací balík, jak píšeš. Nebo je možná chyba u mě, i když jsem dal všechny detaily na max, hra u mě vypadá takto , je to standardní?
Je to standardni. Jeste to mas nejake podezrele hezke
Jen model ridice je nereprezentativni modelu pechoty ve hre - Ta obecne vypada docela prijatelne, jen se to nepromitlo do modelu osadek vozidel.
Módování ani není "technicky" možné. Graf. engine byl ve své době vytvořen tak nestandartně, že nic nejde jednoduše změnit. Engine nepoužívá standartní formáty 3D modelů ani soubory textur takže nic nejde vyměnit nebo vylepšit bez zásahu do kódu hry. Což je dnes největší překážka ve zlepšování grafiky, protože to nemá kdo dělat.
Teď si ale opomněl jednu důležitou věc. Tím, že je to udělané právě tak, získává fyzikální model naprostou shodu s grafickým. Vehikly se nejspíš při každém buildu znova postaví, technicky tedy ani nemusí existovat 3D model jakkoliv se ho budete snažit představit.
Například mapa jako taková neexistuje, při každé kompilaci se teprve stavi ze zdrojáků.
LEONe, vybral si jeden z nejstarších vehiklů, zkus jiný z pozdějšího období.
Já tam napsal že je Intermise.
Jo, a ve WoT jsou 4 národy, každý má 1 lajnu heavy (jen sov dvě), 1 med, 1 lehkých, 1 stíhačů tanků a 1 artilérií. Některé nemají všechny Tiery, ale zase jsou nějaké typy navíc. Takže dejme tomu 21 lajn po deseti (cca), tzn. 210 typů techniky.
Ovšem, to nepočítám různé moduly. Občas se výměnou modulů zcela změní to, co člověk ovládá. Např. SU14 - ve stocku naprosto úděs - nejezdí, neotáčí, nevidí, nenabíjí... ale s lepším rádiem, pásama, motorem a dělem... bombice šupice A střílí asi atomovky, pokud se náhodou podaří fórtrefa, lehne i Léve na jednu ránu.
Pravda je, že ve WWIIOL moc nelítám, na to mám lepší programy. Spíše pozemákuju.
Je pravdou, že grafika není na dnešní úrovni. A je také pravdou, že dnes prodává hlavně grafika...
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Mimochodem, WWIIOL bude v brzku možno hrát zcela zdarma. Budou zrušeny Trial účty a nahrazeny "Free to play" účty. To co se dělo více méně neoficiálně neveřejně (nabídky na free to play účet po skončení trialu) bude nyní oficiální strategií. Free to play účty budou mít omezený přístup k výzbroji, ale budou moci obsazovat základny (momentálně nemohou) což je velké plus. Jaké bude omezení výzbroje ještě není zřejmé, letadla, lodě a těžké tanky zřejmě přístupné nebudou, ale nechme se překvapit. http://www.battle...ee-to-playUpravil/a Letecz dne 02-08-2012 09:15
Nikomu nic jiného nezbývá. Jakmile se hráči naučili že někdo JE a někdo NENÍ za penízky, není cesty zpět.
Sám nevím, je-li to dobře (dá se totiž předpokládat, že to povede k udržování souč. MMO a k zastavení vývoje nových, ale možná že se koza nažere a vlk zůstane celej - totiž že se i nadále budou dělat tříáčková MMO s měsíčním subsc. a až/ jakmile se zaplatí, přejdou na F2P). Uvidíme.
Ještě bych dodal slovíčko ke grafice v WWIIOL. Ono se to má tak: Ve hře není žádný "radar" (jako třeba v FE, WOW, LOTRO... apod) na němž vidíš "nepřátele" za rohem. A už vůbec ne červěný obrys co se rozsvítí když na něj zamíříš (jako ve WoT). Naopak. Přepady ze zálohy a bafzarohování je tady přímo to nejlepší co ti může zachránit virtuální půlky. A nepřítel to taky ví!
Představme si takovou fotorealistickou trávu, a v ní fotorealisticky zakamuflovaného vojáka co fotorealisticky leží a ani nedutá. Jak ho chcete vidět? Třeba na 200-400m, což je vzdálenost na jakou se dá rozumně střílet, z pušky či pulemjotu??? Ono je dobře, že je grafika taková jaká je. Bez toho by Clone Šerména za keřem nenašel, a naopak taky ne.
Pochopte, čučíme na monitor, ne v reálu. Rozdíl mezi informacemi "ve voku" v reálu a mezi tím co můžeme vidět ve hře, i kdyby byla nakrásně fotorealistická, je nesouměřitený.
Takže - ten tutoriál přetrp, v bitvě budeš rád když aspoň něco rozpoznáš, než si tě to napíše na seznam úspěchů.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Nejsem si jist, Clone. Chvilku jsem na svem premium uctu hledal moznost downgradu na f2p, neuspesne :-(.
DOCova citace "Equipment choices are limited and a premium account cannot be downgraded to a free account". Ted snad jen doufat, ze se DOC spletl a ze rozhrani v ovladani uctu jeste neni pripraveno na prechod premium <--> f2p...
Nadeji dava DOCova odpoved na navrh ohledne vyse mesicni platby. Dosud jsem platil plnou palku mesic od mesice, kdykoli se mi po wwiiol zastesklo, protoze upisovat se na delsi obdobi, kdyz mam pochybnosti o budoucnosti wwiiol, se mi nechtelo. A mesicni platba bez predplatneho na delsi obdobi nebo upisu na delsi obdobi je relativne vysoka.
Podle toho, co jsem sám sledoval v chatu (lidi se ptali už. XOOM - zřejmě někdo z načalstva, protože odpovídal qěci a zasvěceně), tak:
1) Down zatím nelze, odůvodnil to tím, že někteří (já bych řekl že skoro všichni ) mají vyšší hodnost, než bude frí dovolovat. Až bude toto dořešeno, bude prý možno i down z placeného na free.
2) F2P nebudou moct tahat za tahačem a náklaďákem, nebudou mít dalekohled (pěchota), a budou omezeni na progresu, a to do dvojky. Protože jsem nestihl přesný překlad, (já totiž během té doby bojoval - bránil jsem fajrbejs s tankem proti francouzkým sapérům) nepochopil jsem, jestli do Tieru 2 nebo do druhé hodnosti (voj.). Proto jsem psal, že dodám přesné znění jakmile se objeví (má být na jejich wiki během víkendu). Domnívám se, že jde o druhou hodnost, tedy že (tak jako doteď) tiery techniky budou narůstat a tím i její použitelnost na 2. stupni, tzn. že bude možno využít stejné či podobné techniky jako to bylo na "prodlouženém trialu" doteď.
3) F2P nebudou mít přístup do HC (vyšší velení), tzn. maximálně velitel konkrétní mise.
4) F2P budou moct zabírat základny i továrny. Také budou moct rozkládat PPO.
5) Na letectvo se nikdo neptal, takže to nevím. Protože ale doteď mohli lidé s prodlouženým trialem (tedy ti co teď budou F2P) letadla používat, stejně jako lodě (fairmile), předpokládám že budou i nadále. Jakmile se to na té jejich wiki objeví, jistě to sem někdo z nás dá.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.