Nazdárek, možná se to tu už řešilo, ale nějak jsem to nenašel. Zajímá mě jak to je s nastavením úhlu náběhu vrtulových listů u Bf-110. Stodesítka má to automatický štelovací zařízení a tudíž není možné s listy pohnout ručně. Nevím jestli se vrtule sama zapraporuje když dojde k vypnutí motoru nebo ke stažení otáček nebo ne, protože když vypnu jeden motor tak mi éro rapidně ztrácí rychlost a dle mého názoru by měla bf-110 na jeden motor docela slušně letět. Za jakoukoli radu díky.
Do prapodu jde nastavit vrtule jen s vypnutým motorem a to né u všech letadel.
Pokud teda nepujde 110 vypraporovat, tak nehoň druhej motor na max. otáčky a poletí to docela slušně.
Poškozenej motor vypnout,namapovat si vrtule do praporu a zvolit,přepnout na funkní motor a držet v režimu otevřený chladič a cca 104% tahu pak 110ka letí obstojně.Hodně pomůže si vytrimovat směrovku na kulišku na střed to je u 110 základ porychlí tě to o 40-50km/h u obou motorů zvlášt u verze G2.Dá se tak doletět daleko ale ne donekonečna.Myslím že se to v ang. verzi jmenuje propeler feathered.Jinak třeba na lítání s jedním motorem je geniální He111 otřesná Ju88.
U letadel LW můžete automatiku pro vrtuli vypnou. Standartně je to Shift+0.
Teď nevím, jestli k nastavení vrtule do praporu musí být motor vypnut. A ani nevím, jestli pro nastavení vrtule do praporu musí být vypnuta automatika. Ale to už si snad odzkouší každý sám.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.