finale a okruh - umisteni svetel do vzduchu
|
ppp2006 |
Přidané 31-08-2009 22:43
|
Nováček
Příspěvek: 19
Založený: 30.04.08
|
ahoj, chtel bych si (jen pro zajimavost) umistit nejake orientacni body (objekty) do vzduchu na finale. Zajimalo by me jak bude vypadat sestupova draha pri vyklesavani 2m/s, 5m/s a 10m/s. Neco podobneho udelal AH_Cutora na asfaltovych holubech, kde ale umistil do vzduchu svetla do tvaru kostek pro nacvik akrobacky. Cutorovi jsem kdysi psal, ale odpoved nedorazila....
Dotaz: nevite nekdo, jak do nejake stavajici offline mapy/mise dodelat ty svetla? Je na to nejaky editor, nebo se to da nekam dodat rucne...?
Dik |
|
|
|
Rufu |
Přidané 31-08-2009 23:44
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Pokud vím tak to Čutora dělal ručně zapisováním do souřadnic logu mise.Ne tak že by je tam dával napřímo od oka. |
|
|
|
310_Gringo |
Přidané 01-09-2009 08:28
|
Uživatel
Příspěvek: 550
Založený: 28.03.07
|
Od oka by to nešlo ani kdyby to editor uměl, protože se na mapu koukáš kolmo zezhora a tak výšku umístění předmětu zjistíš jen HORKO TĚŽKO. |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 01-09-2009 09:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Něco od voka jde, protože stiskem enteru se v FMB přepneš do 3D a můžes se tam pohybovat celkem volně...objekty jsou také zvednout nebo snížit (tuším pravým tlačítkem mausky) ale jen v malém rozsahu, takže předpokládám, že Čutora udělal ty objekty v FMB a pak v texťáku editoval jejich výškové koordináty.
Upravil/a WT_Schmouddle dne 01-09-2009 09:15
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 01-09-2009 09:51
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
do mapy hodit tím, jak psal šmudla (ještě fungujou tuším F1,F2 a F3 na citlivost pohybu) a pak určit výšku a rozestupy přesnýma hodnotama v mis souboru
a nevím, jestli se pohyb toho objektu (světla) nedělal držením F4 a pak pohybem myši - ale tohle jde tuším nadefinovat v nějakém ini souboru...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
3IAP_Ondro |
Přidané 01-09-2009 13:25
|
Nováček
Příspěvek: 52
Založený: 30.12.06
|
Hoper napsal:
...a nevím, jestli se pohyb toho objektu (světla) nedělal držením F4 a pak pohybem myši - ale tohle jde tuším nadefinovat v nějakém ini souboru...
presne tak to ide, netreba nič definovať |
|
|
|
AH_Cutora |
Přidané 02-09-2009 12:26
|
Uživatel
Příspěvek: 1507
Založený: 29.09.05
|
Jop, nevim ze by mi prisel dotaz na mapu.
ale kluci ti uz odpovedeli. Horizontalne rozmistit svetylka na mapu tam kam je zhruba chces, pak se entrem prepnout do 3D pohledu (jde jen pri urcitem priblizeni mapy, musis odzkouset) a pomoci F4 svetylko vyzvednout zhruba do vysky kam chces. Pisu zhruba, protoze presne to netrefis a ani nepotrebujes v teto fazi.
Pak mapu ulozis, vlezes do souboru s misi a najdes ty svetylka a manualne doladis souradnice a vysku. Musis si to proste predpocitat na papire nebo v Excelu.
|
|
|
|
311_Tank |
Přidané 02-09-2009 14:11
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Zajimalo by me jetli je nakej mod kterej unlockuje ostani obekty od zeme. Treba abych moh dat 88ku na takovej ten flakovej bunkr. |
|
|
|
3IAP_Ondro |
Přidané 02-09-2009 18:07
|
Nováček
Příspěvek: 52
Založený: 30.12.06
|
311_Tank napsal:
Zajimalo by me jetli je nakej mod kterej unlockuje ostani obekty od zeme. Treba abych moh dat 88ku na takovej ten flakovej bunkr.
to sa dá...? dajú sa aj iné objekty umiestniť "do vzduchu"...? |
|
|
|
Hoper |
Přidané 02-09-2009 19:20
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
nedalo
kdysi jsem se o to pokoušel v rámci takové "mise" pro děti...
engine je nastaven tak, že ikdyž objekt (výšku) upravíš v editoru, prostě ti ho při načtení mise "shodí" opět na zem...
ale třebas se i na todle časem najde mod ;)
(řekl bych ale že těžko, neb jde o obejití nějaké vnitřní kontroly, takže by to spíše musel být crck...)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
3IAP_Ondro |
Přidané 02-09-2009 19:33
|
Nováček
Příspěvek: 52
Založený: 30.12.06
|
no práve, ja som to tiež skúšal a presne ako píšeš - vždy to padne na zem... |
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 03-09-2009 08:50
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
No nie som si istý, či správne rozumiem tejto debate, ale v mapách, ktoré som robil na náš server - onehdá - tak napr. dym na lokomotívach či lodiach mám umiestnený priamo "do komína" t.j. nad úroveň povrchu zeme. Taktiež v niektorých tréningových mapách mám svetlá nad úrovňou zeme. Nepoužíval som na to F4, proste som to sfúkol ručne.
Ondro, všimni si cvičenie 22.
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 03-09-2009 08:52
|
|
|
|
Rufu |
Přidané 03-09-2009 10:35
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Bugsi jeden kouř z komína je něco jinýho než kostka z 200 světel do krychle |
|
|
|
WT_Pedropan |
Přidané 03-09-2009 10:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1006
Založený: 30.09.05
|
Svetla, coudy, ohne a kamera.
Nic jineho od zeme odlepit nejde. Ale MOD by se hodil. Jak pise Tank. Na co ma Oleg v editoru palposty, kdyz do nich zahuci kanony az po hlaven...
Upravil/a clone9cz dne 03-09-2009 16:37
|
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 03-09-2009 11:24
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
BP_Rufu napsal:
Bugsi jeden kouř z komína je něco jinýho než kostka z 200 světel do krychle
Mal som práve takú malú fičúru v exceli na prepočet súradníc bodov v línii pokiaľ som zadal súradnice koncových bodov a počet bodov medzi nimi. + zadal som výšku od zeme. Tá mi to hodila ako textový výstup a len som jednoducho nakopíroval tieto riadky do mis fileu. Takže nie len jeden dym, ale celú radu svetieľ.
WT_Pedropan napsal:
Svetla, coudy, ohne.
Nic jineho od zeme odlepit nejde. Ale MOD by se hodil. Jak pise Tank. Na co ma Oleg v editoru palposty, kdyz do nich zahuci kanony az po hlaven...
Po dlhoročnej štúdii FMB som došiel presne k tomu istému záveru.
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 03-09-2009 11:26
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 03-09-2009 15:18
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
takže sepíšeme Olegovi žádost ?
nebo na ty Daidalosy ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
TozziFan |
Přidané 30-09-2014 22:38
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Mohl by mi někdo napsat co jednotlivé čísla udávají ?
Code 3558_Static vehicles.aeronautics.Aeronautics$BarrageBalloon_600m 1 8760.43 21241.96 370.00 0.0
První bude zřejmě volba určení strany (1 = red/červená)
8760.43 = ?
21241.96 = ?
370.00 = ?
0.0 = ?
Díky. |
|
|
|
Uzin |
Přidané 01-10-2014 00:03
|
Uživatel
Příspěvek: 708
Založený: 16.01.08
|
Do vzduchu lze umístit objekty také v MapBuilderu aka unlocked FMB,zápisem do static.ini - viz níže - tučně označené řádky. Výška je v metrech.
[buildings.House$Torre_alta]
Title Torre_alta
MeshLive 3do/Buildings/Mod_JIR/Torre/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Mod_JIR/Torre/dead.sim
AlignToLand 0
AddHeightLive 35.0
AddHeightDead 35.0
Body RockBig
Panzer 1.1 |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 01-10-2014 00:17
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Jendo je X, Y a pak natočení. To si snad dovedeš zjistit během minuty, když máš puštěný editor, ne ?
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 01-10-2014 08:17
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
kurňa Tozzi, takovej starej harcovník a on to nerozlousk...
@Uzin - takže jakýkoliv statický objekt jde umístit do vzduchu úpravou toho static.ini ?
A je to tak, že jeden objekt, např. katedrála sv. Víta, může být na jednom rohu mapy klasicky na zemi a na ve druhém rohu ve vzduchu ? Nebo tou definicí je ten objekt pak na mapě ve vzduchu stále ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|