May 18 2021 07:25:26
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,690
· Nejnovější pilot: Barney
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - editace misí DISKUSE
 Vytisknout diskuzi
finale a okruh - umisteni svetel do vzduchu
ppp2006
ahoj, chtel bych si (jen pro zajimavost) umistit nejake orientacni body (objekty) do vzduchu na finale. Zajimalo by me jak bude vypadat sestupova draha pri vyklesavani 2m/s, 5m/s a 10m/s. Neco podobneho udelal AH_Cutora na asfaltovych holubech, kde ale umistil do vzduchu svetla do tvaru kostek pro nacvik akrobacky. Cutorovi jsem kdysi psal, ale odpoved nedorazila....

Dotaz: nevite nekdo, jak do nejake stavajici offline mapy/mise dodelat ty svetla? Je na to nejaky editor, nebo se to da nekam dodat rucne...?

Dik
 
Rufu
Pokud vím tak to Čutora dělal ručně zapisováním do souřadnic logu mise.Ne tak že by je tam dával napřímo od oka.
 
310_Gringo
Od oka by to nešlo ani kdyby to editor uměl, protože se na mapu koukáš kolmo zezhora a tak výšku umístění předmětu zjistíš jen HORKO TĚŽKO.
 
WT_Schmouddle
Něco od voka jde, protože stiskem enteru se v FMB přepneš do 3D a můžes se tam pohybovat celkem volně...objekty jsou také zvednout nebo snížit (tuším pravým tlačítkem mausky) ale jen v malém rozsahu, takže předpokládám, že Čutora udělal ty objekty v FMB a pak v texťáku editoval jejich výškové koordináty.
Upravil/a WT_Schmouddle dne 01-09-2009 09:15
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
Hoper
do mapy hodit tím, jak psal šmudla (ještě fungujou tuším F1,F2 a F3 na citlivost pohybu) a pak určit výšku a rozestupy přesnýma hodnotama v mis souboru
a nevím, jestli se pohyb toho objektu (světla) nedělal držením F4 a pak pohybem myši - ale tohle jde tuším nadefinovat v nějakém ini souboru...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
ovarek.cz/pic/hamster.gif
 
3IAP_Ondro
Hoper napsal:
...a nevím, jestli se pohyb toho objektu (světla) nedělal držením F4 a pak pohybem myši - ale tohle jde tuším nadefinovat v nějakém ini souboru...


presne tak to ide, netreba nič definovať Mrknutí
 
AH_Cutora
Jop, nevim ze by mi prisel dotaz na mapu.

ale kluci ti uz odpovedeli. Horizontalne rozmistit svetylka na mapu tam kam je zhruba chces, pak se entrem prepnout do 3D pohledu (jde jen pri urcitem priblizeni mapy, musis odzkouset) a pomoci F4 svetylko vyzvednout zhruba do vysky kam chces. Pisu zhruba, protoze presne to netrefis a ani nepotrebujes v teto fazi.

Pak mapu ulozis, vlezes do souboru s misi a najdes ty svetylka a manualne doladis souradnice a vysku. Musis si to proste predpocitat na papire nebo v Excelu.

 
311_Tank
Zajimalo by me jetli je nakej mod kterej unlockuje ostani obekty od zeme. Treba abych moh dat 88ku na takovej ten flakovej bunkr.
 
3IAP_Ondro
311_Tank napsal:
Zajimalo by me jetli je nakej mod kterej unlockuje ostani obekty od zeme. Treba abych moh dat 88ku na takovej ten flakovej bunkr.


to sa dá...? dajú sa aj iné objekty umiestniť "do vzduchu"...? Zamračený
 
Hoper
nedalo
kdysi jsem se o to pokoušel v rámci takové "mise" pro děti...
engine je nastaven tak, že ikdyž objekt (výšku) upravíš v editoru, prostě ti ho při načtení mise "shodí" opět na zem...

ale třebas se i na todle časem najde mod ;)
(řekl bych ale že těžko, neb jde o obejití nějaké vnitřní kontroly, takže by to spíše musel být crck...)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
ovarek.cz/pic/hamster.gif
 
3IAP_Ondro
no práve, ja som to tiež skúšal a presne ako píšeš - vždy to padne na zem... Úsměv
 
3BAP_Bugs
No nie som si istý, či správne rozumiem tejto debate, ale v mapách, ktoré som robil na náš server - onehdá - tak napr. dym na lokomotívach či lodiach mám umiestnený priamo "do komína" t.j. nad úroveň povrchu zeme. Taktiež v niektorých tréningových mapách mám svetlá nad úrovňou zeme. Nepoužíval som na to F4, proste som to sfúkol ručne.

Ondro, všimni si cvičenie 22.
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 03-09-2009 08:52
 
3iap.org
Rufu
Bugsi jeden kouř z komína je něco jinýho než kostka z 200 světel do krychleÚsměv
 
WT_Pedropan
Svetla, coudy, ohne a kamera.

Nic jineho od zeme odlepit nejde. Ale MOD by se hodil. Jak pise Tank. Na co ma Oleg v editoru palposty, kdyz do nich zahuci kanony az po hlaven...
Upravil/a clone9cz dne 03-09-2009 16:37
 
http://www.wtigers.org/
3BAP_Bugs
BP_Rufu napsal:
Bugsi jeden kouř z komína je něco jinýho než kostka z 200 světel do krychleÚsměv


Mal som práve takú malú fičúru v exceli na prepočet súradníc bodov v línii pokiaľ som zadal súradnice koncových bodov a počet bodov medzi nimi. + zadal som výšku od zeme. Tá mi to hodila ako textový výstup a len som jednoducho nakopíroval tieto riadky do mis fileu. Takže nie len jeden dym, ale celú radu svetieľ.Mrknutí

WT_Pedropan napsal:
Svetla, coudy, ohne.

Nic jineho od zeme odlepit nejde. Ale MOD by se hodil. Jak pise Tank. Na co ma Oleg v editoru palposty, kdyz do nich zahuci kanony az po hlaven...


Po dlhoročnej štúdii FMB som došiel presne k tomu istému záveru.Mrknutí
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 03-09-2009 11:26
 
3iap.org
Hoper
takže sepíšeme Olegovi žádost ?
nebo na ty Daidalosy ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
ovarek.cz/pic/hamster.gif
 
TozziFan
Mohl by mi někdo napsat co jednotlivé čísla udávají ?

Zdroj stáhnutí  Code
3558_Static vehicles.aeronautics.Aeronautics$BarrageBalloon_600m 1 8760.43 21241.96 370.00 0.0




První bude zřejmě volba určení strany (1 = red/červená)
8760.43 = ?
21241.96 = ?
370.00 = ?
0.0 = ?

Díky.
 
Uzin
Do vzduchu lze umístit objekty také v MapBuilderu aka unlocked FMB,zápisem do static.ini - viz níže - tučně označené řádky. Výška je v metrech.

[buildings.House$Torre_alta]
Title Torre_alta
MeshLive 3do/Buildings/Mod_JIR/Torre/live.sim
MeshDead 3do/Buildings/Mod_JIR/Torre/dead.sim
AlignToLand 0
AddHeightLive 35.0
AddHeightDead 35.0

Body RockBig
Panzer 1.1
 
clone9cz
Jendo je X, Y a pak natočení. To si snad dovedeš zjistit během minuty, když máš puštěný editor, ne ?
 
http://www.wwii-illusion.net
Hoper
kurňa Tozzi, takovej starej harcovník a on to nerozlousk...


@Uzin - takže jakýkoliv statický objekt jde umístit do vzduchu úpravou toho static.ini ?
A je to tak, že jeden objekt, např. katedrála sv. Víta, může být na jednom rohu mapy klasicky na zemi a na ve druhém rohu ve vzduchu ? Nebo tou definicí je ten objekt pak na mapě ve vzduchu stále ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
ovarek.cz/pic/hamster.gif
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

08-05-2021 09:40
IL2 Stalingrad

08-05-2021 09:39
Mám problém v nastavení bombardování a střelba raket, ze začátku byli značky na odpal raket a bombardování, přestali se objevovat i po potvrzení v nastavení. Dík Bruno

14-04-2021 19:19
sedm nebo osm těch mrch bylo, kroužili jak supy a nikoho si nevšímali ...

14-04-2021 19:14
Jo je to fajn, takové rušno. A ty štuky .. snad na ně taky někdy narazím.

14-04-2021 18:42
Náhodou je to drsné Úsměv úžasný moment byla obří formace štuk včera v noci

14-04-2021 13:06
To je opakovaně, já to viděl, asi se sníží počet befek na Pitomniku.

13-04-2021 21:49
Aktuální mapa (Bridge) je spíš iako masakr modrou pilou :-)

03-04-2021 11:12
IL-2 Sturmovik Cliffs of Dover Blitz Edition a mám i Tobruk a nefunguje mi kamera na sledovačku bomb ví někdo poradit?

09-03-2021 10:02
Pro holky určitě Medvídek Pů. Chybí tam ještě sova. Recesisti by uvídali i sysla :-)

09-03-2021 09:43
Strom Medvídka Pú???

26,030,777 návštěv