May 02 2024 00:10:33
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 8

· Piloti on-line: 3
MB2 PauraCZ, saldy, CSW_606_Thomas

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Me-209 (alias Bf109R) a Me-209 II
eljustico
nevíte něco o Me-209?? četl jsem že to mělo být pokračování Bf-109 a že se rozhodovalo mezi 1) Me-262 nebo za 2) Me-209

(v roce 1943 bylo od Me-209 definitivně opuštěno, na základě doporučení Adolfa Galanda začít s výrobou 262 a zrušit 209... když se cítil jako by ho tlačili andělé tak se nemůžem divit Úsměv )
Upravil/a clone9cz dne 31-08-2009 16:07
 
1stCL_Wolke
Tuším, že bylo letadlo nejprve vyvíjeno za účelem překonání rychlostního rekordu, což se podařilo. Když se začalo přemýšlet o nástupci Bf-109, tak byla 209 asi jediné co mohl tehdy Messerchmit jako nástupce nabídnout. Nicméně byly nějaký komplikace tuším s chlazením. A máš pravdu, že na doporučení Gallanda se od toho upustilo definitivně. Galland tvrdil, že Bf patří do šrotu a že by se měl na místo Bf raději více vyrábět Fw... (pravdu měl ten chlapec :-D)
Upravil/a 1stCL_Wolke dne 26-08-2009 22:40
 
eljustico
je někde o tomto letadle nějaká fotka či něco takového?? zajímá mne zda byla rapidně upravena aerodinamika letadla apod...
Upravil/a eljustico dne 26-08-2009 22:54
 
3IAP_Sasa
Bf patří do šrotu a že by se měl na místo Bf raději více vyrábět Fw... (pravdu měl ten chlapec :-D)


befko je pro frajery, FW pro řezníky Šklebící se
 
1stCL_Wolke
eljustico napsal:
je někde o tomto letadle nějaká fotka či něco takového?? zajímá mne zda byla rapidně upravena aerodinamika letadla apod...


Zdá se mi to, nebo je tady někdo liný si to vygooglovat? Mrknutí ... Až se někdy dostanu ke scaneru, tak ti můžu naskenovat něco z encyklopedie... je tam toho o tom dost...

Saša: když jsem se v patnácti rozhodoval co dál dělat, řezničina pro mě byla jasná volba... Úsměv
Upravil/a 1stCL_Wolke dne 27-08-2009 00:21
 
clone9cz
Nic není tak do docela přesně, máme totiž Me 209, trhající světový rychlostní rekord, a Me209 II, která vychází ze součástkové základny Bf 109 (tedy minimálnách úprav pro výrobu) a tudíž nedosahuje kvalit fokáče, neboť jde o další úpravu tehdy již zastaralé konstrukce.

Všechno tohle by byla omluva pro Messerschmittovu konstrukční kancelář nebýt toho, kdyby Me 309 lítala minimálně stejně dobře jako fokáč, to se ale nestalo a s nesenou výzbrojí to samozřejmě bylo ještě horší.


Že by se rozhodovalo přímo mezi Me 209 a Me 262 jsem se nikde nedočetl, možná tak při přesouvání lidskejch zdrojů ve vývoji, těch byl těžkej nedostatek všude, ale i přesto se některý věci vyvýjely i bez podpory ministerstva nebo přes výslovnej zákaz.
Upravil/a clone9cz dne 27-08-2009 01:41
 
http://www.wwii-illusion.net
WT_Horrido
209 byl nepovedený parchant, Messerschmitt se snažil ho tlačit, ale bylo to letadlo zcela k ničemu. O seriové výrobě se snad nikdy neuvažovalo. Od speciálu se to dost lišilo.

dic.academic.ru/pictures/enwiki/77/Me209v18nb.jpg

www.mdc.idv.tw/mdcww2/air/209.jpg
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Panek
Me-109R dosáhl 26.4.1939 rychostního rekordu s průměrnou rychlostí 755,136. Tento rekord nebyl překonán více jak 30 let.
Zamračený
 
1stCL_Wolke
Tak jsem si včera důkladně přečet článek v encyklopedii. Vlastně byly takové tři verze. Jedna na překonání rychlostního rekordu, strašně hnusný letadlo, ale je pravda, že ten rekord byl překonán až snad v šedesátých letech. Samozřejmě RLM chtělo hned zkoušet, jak to bude vypadat s výzbrojí. A když se ukázalo, že je to letadlo jen na rychlost a na hovno (nespolehlivý systém chlazení, motor se přehříval, když pak chlazení zdokonalili, ukázalo se, že letí stroj pomaleji než tehdy lítal Bf-109 F), začali dělat tu druhou verzi. Měla využívat součástky z tehdy vyráběné 109 G, což z 60 % splňovala. Byl to jakýsi hybrid mezi Gustavem a Dorou... třeba směrovka hodně připomíná Doru... naštěstí ani tohle neklaplo a Messerchmit se rozhodl k poslednímu pokusu - vytvořit výškový letoun. Po dalších úpravách druhé verze Me-209 vznikl protyp označený Me-209 H. Díky kruhovému chlazení se prototyp podobal doře ještě víc... zastavení projektu pomohla jedna šťastná-nešťastná náhoda - prototyp byl zničen při bombardování, načež RLM rozhodlo o zastavení projektu.

Edt: Horrido má na tom druhém obrázku už tu třetí výškovou verzi.
Upravil/a 1stCL_Wolke dne 27-08-2009 11:50
 
eljustico
clone9cz;horrido: je to v jedné knize, kterou momentálně čtu "Stíhací Esa Luftwaffe"

(je tam napsáno že Galand doporučil zrušit výrobu 209 a doporučil výrobu 262...)
 
WT_Horrido
Stíhací esa Luftwaffe od BB artu? To není zrovna hodnověrný zdroj. Spíše vůbec. Úsměv

Galland navrhoval kvůli 262 zastavit výrobu stodevítek (a snad i omezit výrobu stodevadesátek) zřejme došlo k záměně jedničky na dvojku. Mimo jiné. Kupovat u nás odbornou literaturu na němce (i japonce) je až na vyjímky vyhazování peněz.

Tedy on samotný Kaplan saje, takže v tomto připadě je to jedno.
Upravil/a WT_Horrido dne 28-08-2009 10:53
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
ZVP_Hekite
Galland též požadoval po Göringovi peruť spitfirů Úsměv
A prosazoval zásadní změnu kokpitu u každého svého letadla
( instalaci popelníku ) Úsměv
Upravil/a ZVP_Hekite dne 28-08-2009 12:32
 
http://zvp.wz.cz/
eljustico
Horrido: jak tedy zjistím který autor je důvěryhodný a který ne, před tím než si koupím knihu?? mám si přečíst jeho životopis?? nebo ho mám vyzkoušet na dektektoru lží??Šklebící se

Hekite: ano to mne velmi pobavilo Molders požadoval gustava a Galland spita když odpovídali na Goringovu otázku jaké letadla by chtěli Šklebící se
pokud vím tak Molder dostal gustava a Galland prdlajs
Upravil/a eljustico dne 28-08-2009 13:14
 
WT_Horrido
Ja bych zkusil číst recenze, je to celkem osvědčený a léty ověřený postup. Měl jsem za to, že je to normální věc. Úsměv

A pak, v tomhle "našem" oboru, existuje určitá skupina renomovaných autorů. Je jich poměrně málo, ale i tak je toho hodně kvalitního co nakupovat. Takže za Caldwella dám tisicovku víceméně bez vahani, Kaplana si prolustruju.

Když to neděláš, tak máš pak špatně i tu historku o Spitfajrech Šklebící se
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
eljustico
zcela upřímně když jsem v luxoru tak se dívám na tituly a na to co mne zaujme a neplánuji si nákup té a té knížky... prostě jdu a podle toho oc mne zaujme tak si to někdy koupím...
 
WT_Horrido
No tak pokud ti nevadí že dáš peníze za sračku...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Panek
Galland nechtěl instalovat popelní, ale zapalovač.
 
clone9cz
... přesně tak, popelník by musel mít speciální konstrukci, aby se při negativních G nevysypal. Se zapalovačem to bylo jednodušší, stačilo privést hadičku od kompresoru, aby fungoval i ve velkejch vejškách.Mrknutí
 
http://www.wwii-illusion.net
ZVP_Hekite
Úsměv za a) proto jsem k těm spitfajrům dal smajlíka
za bé : z několika zdrojů sem zjistil že Adolf Galland při návratu z akce kouřil doutník proto měl mít ve svem letounu popelník Úsměv
o zapalovači jsem nic neslyšel , možná čerpám z nedůvěryhodných zdrojů (jak píše Horrido )Vyděšený
..když převzal svou třetí velitelskou funkci , musel být jeho letoun vybaven popelníkem ....
Vnejbližší době se chystám číst Die Erste und die Letzen tak tam snad zjistím jak to bylo Šklebící se
Upravil/a ZVP_Hekite dne 28-08-2009 17:12
 
http://zvp.wz.cz/
ZVP_Hekite
je taková speciální změna konstrukce například poklička na pérku Šklebící se
sakra jsem lama nevím jak sem dát foto jak Galland opouští letoun s doutníkem ale popelník není vidět Smutný Vyděšený
Upravil/a ZVP_Hekite dne 28-08-2009 17:17
 
http://zvp.wz.cz/
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

29-04-2024 20:44
Jsem zapl discord. FUJ! Proč mi tam všechno tyká? To je tak nezdvořilé a neuctivé.

24-04-2024 12:25
-Vzrusuju te? - -Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ. - -To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?

22-04-2024 20:31
Njelepší je kombinace FF (s pluginem kačera)+uBlock ;-)

21-04-2024 09:36
No zatím ještě není. Neumí blokovat vyskakovací okna.

19-04-2024 23:01
jo, kačer je dobrej Úsměv

19-04-2024 17:04
No já asi přejdu na duckduckgo, až jej vyladí.

16-04-2024 11:52
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači. Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF

12-04-2024 16:25
Pořídil jsem si Arctic Liquid Freezer III 360. Poměr cena/výkon asi nepřekonatelný. Uchladilo to 300W po dobu 10 minut.

34,798,046 návštěv