310_Gringo napsal:
Jak víme, tak Flaky na maltě jaksi neflakovali, a hlavně spitfirů byly v době útoku Ju-88 uzemněny 15minutovou podmínkou přezbrojení.(když padali bomby na přístav, sledoval jsem to z pojížděcí dráhy)
Jáma lvová jak sviňa.
Čoveče po mně toho střílelo celkem dost..ale dost možná ty bomby přeorali i nějaká flaková postavení a následné útoky i ty (snad dvě?) lodě, co střílely jako AAA.
Sám jsem čekal, že Spity odletí obranu Malty na jeden zátah, pak přezbrojí a na druhý doprovodí B25. Já bych to tak tedy udělal. Vy jste přistávali nějak v průběhu útoků těch Fw 190/Ju 88? Proč? Palivo?
606_Hayes napsal:
k tomu ze junkersy narazili do lesa a mohli znova startovat....
Ale pozor, tady to bylo trochu jinak: Ten les tam nebyl vidět. On to ani nemusel být les.. prostě si představ letadlo letící 10 - 15 metrů nad zemí, nikde nic, žádné stromy..a najednou to letadlo ve vzduchu z ničeho nic exploduje. A za nim na stejném místě druhé a hned třetí.
Naštěstí je to dobře patrné i z tracku, jak se Junkersy mění ve světlo a teplo po kolizi s ničím. Pokud tomu nevěříš, rád ti track zašlu k osobnímu posouzení. Případně je ke stažení někde v tomto vláknu.
310_Gringo napsal:
Jak víme, tak Flaky na maltě jaksi neflakovali, a hlavně spitfirů byly v době útoku Ju-88 uzemněny 15minutovou podmínkou přezbrojení.(když padali bomby na přístav, sledoval jsem to z pojížděcí dráhy)
Jáma lvová jak sviňa.
Čoveče po mně toho střílelo celkem dost..ale dost možná ty bomby přeorali i nějaká flaková postavení a následné útoky i ty (snad dvě?) lodě, co střílely jako AAA.
Sám jsem čekal, že Spity odletí obranu Malty na jeden zátah, pak přezbrojí a na druhý doprovodí B25. Já bych to tak tedy udělal. Vy jste přistávali nějak v průběhu útoků těch Fw 190/Ju 88? Proč? Palivo?
Ne ne, z naší strany to proběhlo tak, že FW jsme zahlídly když dajvovali na přístav.i pustili jsem se za nima nad moře ale nedojeli.Tak se vracíme nad Maltu a čekáme další útok,(právě ty Junkry) s tím, že sednem tehdy abysme stihli rande s B-25 a doprovodili je nad Sicílii.
Ale po návratu nad maltu přišla ta nešťastná hláška o 15min.přezbrojení.Jestli chceme stihnout rande, musíme na zem hned.
Tak sednem a když po 15minutách nahazujem motory, tak vydíme Jučka jak to sypou na přístav.(kdybychom nemuseli čekat těch 15min.byli bychom v době útoku Ju-88 ještě ve vzduchu a mohli jsme se krásně porvat)
No nic říkáme si.S tím už nehnem, tak aspoň podpoříme B-25 v útoku na augustu.
Berem bagy a 250lb. bombičky.A jak se odlepíme, tak na nás skočí doprovod Junkersů.Snažíme se zmizet a dva poslední spity to odnesou ale dík ynim se zbytek urve a úspěšně zaútočí na augustu těsně po B-25.
Pak společná návrat na Maltu kde jsem sedli pod nepřátelským rojem, který na nás z nepochopitelného důvodu nezaútočil.
Když probíhal první útok FW tak jsem u nich žádné Ju-88 nezaznamenal.Ale možná to bylo tím, že jsem se hnal za těma fokama.
Fuči nic proti bugy na mapě sou byly a budou, ale zajímalo by mě jak bys to posoudil, kdyby to bylo až po provedeném náletu. Nevím - v tomhle případě bych já osobně volil poradu s velitelem protistrany - bylo to za letu v plném řízení - nikoliv při startu nebo jiné omezující situaci. Takhle jsi dost lidí utvrdil v přesvědčení, že jsi výhradním pánem mapy a specky - což je škoda.
Jinak ten bug je pěkně na pitchu! Další hezká mapa, co se neosvědčila.
Upravil/a Lekk dne 18-05-2009 23:44
Focke-Wulfy šli sólo, bez dalšího doprovodu, nebo Junkersů. Nikoho jsi tedy vidět nemohl. To, že jste šli za námi kus nad moře jsme viděli a když jste chvíli v pronásledování pokračovali, otočili jsme první dvojici a letěli vás "prohnat". Když jsme ale zpozorovali, že obracíte zpátky nad ostrov, obrátili jsme i my.
Pokud vás MC zahlédli až těsně před přistáním, je pravděpodobné, že zasáhl CL kodex. Stejně možné je i to, že vás prostě neviděli.
Junkersy samotné letěly za sebou cca 6 minut. První zaútočily v 13:08 (68. minuta mise, 53. minuta od startu akcí), poslední odhodily torpéda v 13:15 (75. minuta, 60. minuta od startu akcí). Útok Fw 190 proběhl dříve, ale čas zapsaný nemám. Možná takových 15 minut před prvními Junkersy. Tady bude ta chyba - tady jste začali přistávat a přezbrojovat. To vyšlo hodně blbě Vaše šance s tím něco více udělat byla za těchto podmínek nízká, nebo žádná.
Po komunikaci s Fičudou musím uznat, že mi poslal tajné rozkazy pro Lw, které jsem věděl jen já, ale já je jen nějak přehlídl. V nich je taky obsaženo, že fw poletí na naši základnu v africe. Tímto se omlouvám za nedorozumnění...
Upravil/a 311_Rampa dne 18-05-2009 23:53
Jen už menší reakce, v návaznosti na to, že jsem to prostě blbě napsal.
Kurtisi, nechci se navážet přímo do fučiho, ale on je organisátor a team tvůrců, včetně konzultantů z řad červených mi není plně znám a proto mluvím k fučidovi, ačkoliv si ho jinak vážím. Ale jakožto organisátor nese zodpovědnost za to jak moc a jak dobře to bylo připraveno. A tak má stejnou pozici, jako Rampa v Amosovi. Jak se to pak odehrávalo, to je jiná, a k tomu jako "nezúčastněný", krom FPS, nemám právo se vyjadřovat a jestli jsem tak učinil, omlouvám se, ačkoliv mě rozkazy poněkud překvapily. A zpětně mě překvapilo ačkoliv jsem to neletěl, že jsme neměli "seznam" (velké uvozovky) možných cílů, které mohou být cílem útoku nepřátel.
Jen trošku prostě srovnávám akci Amos s Maltou.
Amos: Sic to není můj problém bo jsem nebyl v týmu plánovačů, modrou stranu naštvala, protože svaz "oblétl" obránce ačkoliv to až na pár vyvolených nikdo nevěděl a dle jejich výroků, nemuseli tak "dlouho" hlídkovat nad zbytečným územím. A bylo by toho víc
Výsledek Rampa uznal chybu a omluvil se
Oproti tomu malta: Červení neznali na co vše se může útočit a co se tedy múže bránit. Pak měli poměrně jasně dán směr útoku na jediný cíl. čímžto Nebyla tím pádem dána možnost červeným, v plánu útoku a krom letové hladiny (která asi nebyla úplně vhodně vybrána červenými), nebylo možno ovlivnit červenými běh událostí. A bylo by toho víc.
Závěr z modré strany: nic
Obě tyto specky měli vadu a to v neinformovanosti, či klamné informovanosti druhé strany, to se prostě stává. Jedna strana to uzanla a druhá ne, to se taky stává.
Asi bazíruju na pitomostech, to se taky stává
Trošku jsem rozladěn tim že jsem to nemohl letět, to je fakt. To se umocnilo tím, že FPS postihlo takřka pouze červenou stranu.
No nic to je spíš na debatu u piva, než na flamování.
Omlouvám se tímto za flame.
VGR_Lekk napsal:
Fuči nic proti bugy na mapě sou byly a budou, ale zajímalo by mě jak bys to posoudil, kdyby to bylo až po provedeném náletu. Nevím - v tomhle případě bych já osobně volil poradu s velitelem protistrany - bylo to za letu v plném řízení - nikoliv při startu nebo jiné omezující situaci. Takhle jsi dost lidí utvrdil v přesvědčení, že jsi výhradním pánem mapy a specky - což je škoda.
Ano, hovor s velitelem protistrany je ideální volba. Bez společného TeamSpeaku ale jen velice obtížně realizovatelná, zvlášť když akce je v plném proudu. Společný TeamSpeak dříve býval ku prospěchu věci, dnes již takové možnosti nejsou, není speciálkový server s velkým a parádně průchodným TS.
Situace nebyla za letu v plném řízení, ale naopak jen pár vteřin po startu. První letadla vzlétala z hranice mezi 1. a 2. třetinou dráhy a po jejím opuštění nabírala rychlost v přízemním letu (zcela správný postup). Ale než se stihli nějak vzpamatovat, letadlo bouchlo o neviditelnou zeď/hradbu/les/barák/moře/písek/ducha.
Podobné incidenty se při speciálkách stávají na obou stranách a nevzpomenu si, že bych někdy při podobné věci zamítl pilotům reparát, proto jsem svolil (a také proto, že Kurtisovi prostě věřím, že to byl bug - když něco řekne, nemám důvod si myslet, že by lhal).
311_Rampa napsal:
Po komunikaci s Fičudou musím uznat, že mi poslal tajné rozkazy pro Lw, které jsem věděl jen já, ale já je jen nějak přehlídl. V nich je taky obsaženo, že fw poletí na naši základnu v africe. Tímto se omlouvám za nedorozumnění...
Pak se i já omlouvám za část ohledně rozkazů. Teda jen částečně
VGR_Lekk napsal:
Fuči nic proti bugy na mapě sou byly a budou, ale zajímalo by mě jak bys to posoudil, kdyby to bylo až po provedeném náletu. Nevím - v tomhle případě bych já osobně volil poradu s velitelem protistrany - bylo to za letu v plném řízení - nikoliv při startu nebo jiné omezující situaci. Takhle jsi dost lidí utvrdil v přesvědčení, že jsi výhradním pánem mapy a specky - což je škoda.
Ano, hovor s velitelem protistrany je ideální volba. Bez společného TeamSpeaku ale jen velice obtížně realizovatelná, zvlášť když akce je v plném proudu. Společný TeamSpeak dříve býval ku prospěchu věci, dnes již takové možnosti nejsou, není speciálkový server s velkým a parádně průchodným TS.
Situace nebyla za letu v plném řízení, ale naopak jen pár vteřin po startu. První letadla vzlétala z hranice mezi 1. a 2. třetinou dráhy a po jejím opuštění nabírala rychlost v přízemním letu (zcela správný postup). Ale než se stihli nějak vzpamatovat, letadlo bouchlo o neviditelnou zeď/hradbu/les/barák/moře/písek/ducha.
Podobné incidenty se při speciálkách stávají na obou stranách a nevzpomenu si, že bych někdy při podobné věci zamítl pilotům reparát, proto jsem svolil (a také proto, že Kurtisovi prostě věřím, že to byl bug - když něco řekne, nemám důvod si myslet, že by lhal).
Ty vole to by bylo stránek do disertace, místo tejto debaty. že jsem se na to nevy.........al
Nemá smysl lhát - track mají všichni - pokud to bylo po startu je to ještě bratelné, ale stejně bych napsal dotaz do chatu.
A ten KONVOJ - mi chlapci dlužíte OBA!!!
Ale kurna ten Biskaj v noci by nemusel bejt vubec marný...hmm že bych to to zkusil s radarem a pobřežníma záchrannejma hlídkama dvojice těžkejch stihačů...hmmm. Jdu myslet.
Upravil/a Lekk dne 19-05-2009 00:11
310_Gringo napsal:
Jak víme, tak Flaky na maltě jaksi neflakovali, a hlavně spitfirů byly v době útoku Ju-88 uzemněny 15minutovou podmínkou přezbrojení.(když padali bomby na přístav, sledoval jsem to z pojížděcí dráhy)
Jáma lvová jak sviňa.
Čoveče po mně toho střílelo celkem dost..ale dost možná ty bomby přeorali i nějaká flaková postavení a následné útoky i ty (snad dvě?) lodě, co střílely jako AAA.
Sám jsem čekal, že Spity odletí obranu Malty na jeden zátah, pak přezbrojí a na druhý doprovodí B25. Já bych to tak tedy udělal. Vy jste přistávali nějak v průběhu útoků těch Fw 190/Ju 88? Proč? Palivo?
Ne ne, z naší strany to proběhlo tak, že FW jsme zahlídly když dajvovali na přístav.i pustili jsem se za nima nad moře ale nedojeli.Tak se vracíme nad Maltu a čekáme další útok,(právě ty Junkry) s tím, že sednem tehdy abysme stihli rande s B-25 a doprovodili je nad Sicílii.
Ale po návratu nad maltu přišla ta nešťastná hláška o 15min.přezbrojení.Jestli chceme stihnout rande, musíme na zem hned.
Tak sednem a když po 15minutách nahazujem motory, tak vydíme Jučka jak to sypou na přístav.(kdybychom nemuseli čekat těch 15min.byli bychom v době útoku Ju-88 ještě ve vzduchu a mohli jsme se krásně porvat)
No nic říkáme si.S tím už nehnem, tak aspoň podpoříme B-25 v útoku na augustu.
Berem bagy a 250lb. bombičky.A jak se odlepíme, tak na nás skočí doprovod Junkersů.Snažíme se zmizet a dva poslední spity to odnesou ale dík ynim se zbytek urve a úspěšně zaútočí na augustu těsně po B-25.
Pak společná návrat na Maltu kde jsem sedli pod nepřátelským rojem, který na nás z nepochopitelného důvodu nezaútočil.
Když probíhal první útok FW tak jsem u nich žádné Ju-88 nezaznamenal.Ale možná to bylo tím, že jsem se hnal za těma fokama.
Jop, jak píše Fuči, foky letěly solo a Ju přilítly cca 15 min po nás....ale proč jste sedali na přezbrojení nechápu, pokud jste věděli, že jučka na maltě ještě nebyla, byl nesmysl sedat ne ?....B25tky jste si mohli pozdržet přes rádio a číhnout na ty jučka. Nějaká "nečekaná" hláška o 15ti minutovém stopu kvůli přezbrojení s tím nemá co dělat, ale načasování toho stopu s tím mělo co dělat...
1stCL_Pison napsal:
Jop, jak píše Fuči, foky letěly solo a Ju přilítly cca 15 min po nás....ale proč jste sedali na přezbrojení nechápu, pokud jste věděli, že jučka na maltě ještě nebyla, byl nesmysl sedat ne ?....B25tky jste si mohli pozdržet přes rádio a číhnout na ty jučka. Nějaká "nečekaná" hláška o 15ti minutovém stopu kvůli přezbrojení s tím nemá co dělat, ale načasování toho stopu s tím mělo co dělat...
Limitovalo je palivo v P38 & B25. Potřebovali to urychlit. Možná ne až tak moc, ale určitě se urychlení "odbavení" Amíků Amíkům hodilo. Nebylo úplně jasné, jestli to P38 zvládnou.
A teď valim spát
EDIT: ani si nemohli být jistí, jestli tam Ju 88 už nezaútočili, nebo dokonce zda tam vůbec zaútočit mají. Neměli v briefingu, že mají zastavit Junkersy, jen že se nad Sicílií něco chystá.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 19-05-2009 00:13
kdyby si podrželi B25tky, tak by lajty nedoletěli... těm to vycházelo uplně na knap, nejpravděpodobněji by stejně přistávali bez paliva na pantelerii. Ve výsledku je to jedno, z 8mi lajtu zustaly díky tech. problémům 3 a ti dostali po hubě když bránili bombry při nečekaném a neplánovaném setkání B25 a Ju88.
Navíc Spity sedaly, protože potřebovali naložit bagy a pumičky, jelikož při poradě velitelů red bylo rozhodnuto, že Spity odstraní průletem před B25 flaky v přístavu.
Edit: ha, fuči byl rychlejší. Ale zase Lekk pomalejší
Upravil/a 311_Rampa dne 19-05-2009 00:17
Pisone páč se neznal čas startu mapy...a jelikož se jednalo o hard operaci RED tak domluvené kroky všechny strany plnily dle puvodních dispozic..no a když došlo na improvizaci..viš jak to dopadlo..prostě smolík
Kurna jak se píše Biscai?
Upravil/a Lekk dne 19-05-2009 00:18
-Vzrusuju te?
-
-Docela jo, jsi krasna zenska a chtel bych byt tvuj princ.
-
-To je pekne. Ale na to jsem se neptala. Potrebovala bzch yjistit, jak se yapina ceska klavesnice. Pomuyes mi?
To jsou Jaromíre defekty z realtime anti-anti-ads google teroru. Chyba není na tvém přijímači.
Už před 3 rokama jsem Chrome definitivně odinstaloval a přešel opět po 20 letech na FF
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.