Ehm,nechtěl jsem se vyjadřovat ale už jsem vychladnul a tak to udělám.
Včera jsem se hodně naštval, když hodinu čekám na start natěšenej, ačkoliv pln obav z toho jak to bude fungovat. Ihned postartu začíná zajímavá slide show, po cca 15 min sem se rozhodl že se odpojím, protože bojovat v podmínkách "epileptického záchvatu" mě opravdu nezajímá. Odpojování trvalo dalších pět minut a to do té doby, než se m konečně trefil to zasraný tlačítko diskonekt. Z tohodle hlediska je to pro mne zpackaná specka. Nevim jestli si někdo na serveru stahoval péčko, nebo proč to bylo a kdo za to může a nehodlám to řešit. Jen to z tohodle pohledu byla nejhorší specka co jsem zažil!
K samotnýmu boji se nebudu vyjadřovat, protože jsem tam nebyl. Ale od chvíle co jsem vyděl mapu a trasu, mi tato specka přišla poněkud megalomanská. Ale i tak jsem se těšil.
Planeset už pak není tak důležitý a je to věc autora. To jak to vypadá, nebo jak se nám to jeví, je už náš problém a ne autorův.
Jo a clone (reakce na tvůj pokus o vtip směr Santymu). Nevim jak lioni, na jakejch strojích lítaj nejčastějc je vidim na FW 190, ale když vemeš, že mi co lítáme za červený lítáme na poměrně velkým počtu zcela odlišných strojů, kde je ještě lajt poměrně velkou odlišností oproti ostatním. A když vemeš to, že je pro každou squadru důležité aby vyšla v co nejlepším světle, tak nepovidej nic o tom , že za pět let potřebujem tréningy a tak.
Pevně věřím, že na vybraném letounu, podobné kvality by ti Santy natrhnul prdel tak rychle, že by ses ani neuchcal.
Ještě bych tímto rád poděkoval pánovi v tom hnusným s dvěma motorama že mě při návratu z malty nastřelil motor takže moje úchylka v sedání s pocuchaným bombrem byla zdárně a úspěšně naplněna .
PS. A už se kurwa vy... na to že já nevěděl to a on ono
313_OTTO napsal:
Ihned postartu začíná zajímavá slide show, po cca 15 min sem se rozhodl že se odpojím, protože bojovat v podmínkách "epileptického záchvatu" mě opravdu nezajímá. Odpojování trvalo dalších pět minut a to do té doby, než se m konečně trefil to zasraný tlačítko diskonekt.
Vůbec jsem nechápal - proč to nastalo. U modrých sice přišlo pár hlášek, že ve chvíli útoku na Maltu FPS klesalo, ale jinak hlášky o nehratelnosti přicházely do jedné z tábora červených. Já sám letěl při akci kolem obou zaobjektovaných červených oblastí a pokles FPS jsem vlastně ani nepocítil. Nad vším jsem se cvičně prolétl ve všech zúčastněných letounech krom Augusty, nad ní jsem se podíval jen jednou s B25, abych otestoval flak. Vysvětlit si to vážně nedokážu..možná nějaký addon, který máte stažený a funguje za nějaké situace nevhodně. Takových addonů na AAA bylo dost, ale tvůrce mise to nemůže nikterak ovlivnit. Na modré straně byli vesměs Lioni - u nás používáme společný mírně modifikovaný AAA pack, jsme tedy v tomhle směru dosti sjednoceni a velké potíže nehrozí, ale u červených nevím.
1stCL_Jamamoto napsal:
Tak jsem si zbalil láhev rumu a dvě krabky cigaret, nasoukal se do Arada a vydal se zachraňovat naše piloty. První akce se měla týkat Malty, tak nějak od oka jsem odhadl kurs a odstartoval. Éro letělo max 250km/h s dostupem nějaké 3000m ale nebylo kam spěchat, podle vysílačky se naši bombardéři teprve dohadovali, jak to udělat, aby ti Rosbífové dostali pořádně na prdel. Pobřeží mi zakrátko zmizelo za ocasem, zadní střelec chvílemi leštil svůj kulomet, chvílemi si předčítal v příručce "Jak se naučit plavat". Prostě rutinní pohodový let. Že jsem svůj kurz odhadl správně jsem zjistil, když se proti mě objevila čtveřice nízkých dotů. Evidentně hlídkující Spitfiry z toho dva na můj vkus nebezpečně blízko. Na nic jsem nečekal a urychleně sednul na hladinu. Spitfiry se motali nade mnou evdentně zmatení a já vytáhl láhev rumu, zapálil si cigárko, uvelebil se na křídle svého mlýnku a chytal ryby. Po sléze se Angláni někam vypařili, já opět nahodil motor a po vodě jsem doplul na dohled od Malty.tam jsem opět vybalil své nádobíčko a nikým nerušen jsem pokračoval v siestě. Nade mnou prolétávaly formace Ju 88 jako na Reichspartaitagu nejdříve směrem k Maltě a potom zpět. nebylo koho zachraňovat, rum už taky docházel, tak jsem nakonec nahodil motor a letěl zpět. Na základně jsem dotankoval palivo , rum a cigára, sežral talíř Eintopfu a vystartoval opět.Tentokrát podle trasy, kterou mi navrhl bombarďák Kurtis. Vše šlo podle plánu, držel jsem se asi 10-15 minut za bombardéry, popíjel schnaps a bylo mi fajn. Stěhováci odhodili, opět nebylo koho zachraňovat, já obrátil své Arado zpět k pevnině a přemýšlel jestli můj mechanik Heinz sežene to pivko z Bömen protože to italský se nedalo pít....Záhy se na dohled objevily bombardéry, pro které jsem byl se svou rybou evidentě spestřením, neboť na mne všelijak nalétávaly až z toho měl můj střelec nepříjemné mrazení v žaludku. Kdosi navrhl společné přistání naletišti Focke -Wulfů, bylo sice hluboko ve vnitrozemí ale to mne po dvou lahvích rumu přece nemohlo odradit. Přistání se pro některé Junkersy stalo evidentně nebezpečnější záležitostí, než celá slavná RAF, ale ani to mne nedokázalo odradit od mého nápadu. A tak když dosedl poslední bombardér nasedil jsem k všeobecnému údivu přihlížejících na přistání .Trochu to drnclo, zaskřípalo a když se rozplynula oblaka prachu, stálo mé Arado nepoškozené uprostřed přistávací dráhy.
Udělalo se pár fotek a pak si mne vzal na kobereček šéf letiště se stupidním dotazem, jak to mé éro dostanem spátky na vodu, která je cca 20 km daleko. S vylitým úsměvem jsem mu odpověděl, že to je jeho problém, za což jsem dostal 14 dní basy, která ale na letišti stejně není a tak teď sedím pod slunečníkem, popíjím vínko a bavím se pohledem na italské mechaniky, kteří se snaží dostat tu mou plovákovou mrchu z dráhy....
Bylo to fajn i když nebylo koho zachraňovat, alespoň jsem si zablbnul!
Díky tvůrcům a příště si opět rezervuji Arado!
Z pohledu amerického doprovodu...
Start, sraz s bombardéry proběhl v pořádku dle časového harmonogramu.
Z důvodu technických potíží odpadlo pět lightningů do cca 20ti minut od startu a tak jsem nedobrovolně převzal velení mocné skupiny tří p38...
Společně se svým číslem - VGR_Radem jsme se přesunuli před svaz a nad svazem jsme nechali zbylého lajta - VGR_J4ck41...
V místě srazu se spitfiry cca severně od ostrova Gozo jsme spozorovali formaci letounů v klínové formaci, oznámili ji vedoucímu náletu a vydali se ji prozkoumat.
Po přiblížení zjišťujeme svaz Ju88 bez doprovodu a z preventivních důvodů útočíme průletem, poškozuji jeden Ju88, následně provádíme obrat a po doporučení vedoucího náletu útočíme ještě jednou, opět poškozuji jeden Ju88 - zásahy z boku letounu, lehce kouří, následně se stahujeme blíž ke svazu B25.
Zjišťujeme další formaci - 5 až 6 kusů, tentokráte italské stíhače Mc - otáčíme a rozhodnuti alespoň je zpomalit jdeme přímo do nich, bohužel jsme nezaregistrovali tři vyšší kontakty - Mc205 které na nás padají a po krátkém boji sestřelují VGR_Rada a pak i mě, každopádně jednoho taliána jsem vzal sebou...
Jak nám velela naše vojenská povinnost a tradice, zemřeli jsme se ctí v boji proti velké přesile...
Howgh!
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
Tajpan napsal:
OT:čo ale nie je pravda , s prepáčením. od politických, strategických taktických vecí rozhodovaní a počtu divíziií, lodí a lietadiel , hráli prvé husle na Sicílií Briti.
Ak by bolo to na USA, vylodenie na Sicílli, či v Taliansku , tak by vôbec nebolo.
Dokonca Briti bez vedomia USA presunuli 100.000 amíkov, ktorí boli už v Británii (od ledna/januára 1943) , do Stredomoria k operácii Husky.
Koniec OT.
jasně, o tom víš asi víc než já. Já to bral z hlediska letecké převahy ve vzduchu. Tam tehdy už kralovali amíci. tedy pokud se opět nepletu.
na Husky prvý den nasadili :USA 510 USN lietadiel Briti 715 RN lietadiel.
plus cca 400 Britských lietadiel na Malte. Je ale pravda , že postupom času ako končila operácia Husky, USAAF vyrovnali počty s Britmi. (i ked je pravda, že časť britských strojov bolo americkej výroby. )
Koniec OT.
313_OTTO napsal:
Ihned postartu začíná zajímavá slide show, po cca 15 min sem se rozhodl že se odpojím, protože bojovat v podmínkách "epileptického záchvatu" mě opravdu nezajímá. Odpojování trvalo dalších pět minut a to do té doby, než se m konečně trefil to zasraný tlačítko diskonekt.
Vůbec jsem nechápal - proč to nastalo. U modrých sice přišlo pár hlášek, že ve chvíli útoku na Maltu FPS klesalo, ale jinak hlášky o nehratelnosti přicházely do jedné z tábora červených. Já sám letěl při akci kolem obou zaobjektovaných červených oblastí a pokles FPS jsem vlastně ani nepocítil. Nad vším jsem se cvičně prolétl ve všech zúčastněných letounech krom Augusty, nad ní jsem se podíval jen jednou s B25, abych otestoval flak. Vysvětlit si to vážně nedokážu..možná nějaký addon, který máte stažený a funguje za nějaké situace nevhodně. Takových addonů na AAA bylo dost, ale tvůrce mise to nemůže nikterak ovlivnit. Na modré straně byli vesměs Lioni - u nás používáme společný mírně modifikovaný AAA pack, jsme tedy v tomhle směru dosti sjednoceni a velké potíže nehrozí, ale u červených nevím.
Jasný, proto jsem nikoho neobviňoval a tak podobně, protože těch možností je spousta. A tato je velmi pravděpodobná, já jsem měl standart AAA, bez žádných doplňků. A je to taky důvod proč add ony odsuzuju a kdyby bylo dost serverů na klasický 4.08, tak je ani neinstaluju. Nikdo neví co si tam kdo nainstalil.
Pro příští maptvůrce tedy doporučuji, a to se dá ovlivnit, né že né fuči, uveřejnit a dát k dispozici před speckou vlastní patch. Nebo se na to vysrat a pokračovat na klasice. Možná totiž že jsme neměli nainstalíno něco co tam máte vi v tom modifikovanim AAA.
Kdyby oleg nebyl kretén, tak už to všechno vyšlo ofiko
Tajpan napsal:
OT:čo ale nie je pravda , s prepáčením. od politických, strategických taktických vecí rozhodovaní a počtu divíziií, lodí a lietadiel , hráli prvé husle na Sicílií Briti.
Ak by bolo to na USA, vylodenie na Sicílli, či v Taliansku , tak by vôbec nebolo.
Dokonca Briti bez vedomia USA presunuli 100.000 amíkov, ktorí boli už v Británii (od ledna/januára 1943) , do Stredomoria k operácii Husky.
Koniec OT.
jasně, o tom víš asi víc než já. Já to bral z hlediska letecké převahy ve vzduchu. Tam tehdy už kralovali amíci. tedy pokud se opět nepletu.
na Husky prvý den nasadili :USA 510 USN lietadiel Briti 715 RN lietadiel.
plus cca 400 Britských lietadiel na Malte. Je ale pravda , že postupom času ako končila operácia Husky, USAAF vyrovnali počty s Britmi. (i ked je pravda, že časť britských strojov bolo americkej výroby. )
Koniec OT.
A část USAF měla stroje britské např. Spity V a IX (možná místo IX to byly VIII nevím teď přesně).
Upravil/a XXX_Dazz dne 18-05-2009 07:07
Dartanan napsal:
tys tam byl? že si tě nepamatuji kluku červená
Že se vůbec ozýváš, muskulatýre. Pokud se nepletu, tak tys byl to vlasaté individuum, které po mém příchodu na mě hlasitě halekalo od Berryho stolu a neartikulovaně se snažilo něco říct...představoval ses tuším na několik pokusů, bylo to něco jako Drtttňňňnnnnnn...jo...když si to tak zpětně přehrávám, to bys mohl bejt ty...
A pak už jsi jen pěkně nynal na stole s baťohem pod hlavou jako polštářem...
Upravil/a 310_Podrs dne 17-05-2009 19:15
Díky všem zůčastněným. Můj zatím nejdelší let, něco přes 3 hodiny. Dlouhý let v hejnu nad mořem, potom trocha vzrušení při útěku před italama. Jak vtipně poznamenal (myslím) Watson - "poslední propadl peklu." Já to odnesl jen s lehce prostřelenou nádrží. Nízký útok na přístav, zde při mě stáli všichni svatí....[img]http://pictureup.cz/picture/verejny/665665b-25c-3.jpg[/img] is not a valid Image. Potom dlouhý návrat s Noramem a Watsonem do Afriky. Zvláštní díky VGRkám z P-38. Zvláštní pozdrav všem Lionům kteří si mě z pátku pamatují
edit: neposlušný obrázek
Upravil/a 311_Liboch dne 17-05-2009 22:41
Fuči, bez ironie - kdy nějakému autorovi vyšla specka, která byla založena na časové "koordinaci" dvou stran ?
(vyjma Berlína, kdy fungoval "telekanál")
Vždycky dojde k nějakým nepředpokládaným problémům. Vždycky.
A aby na to dojela sebelíp myšlená a připravovaná specka je přeci škoda - viz tyhle hádky...
Ještě se mrknu na začátek vlákna (mrk), ale byla řeč o nějakém skinpacku ? Nebo ty vaše FW jsou default skiny ? Předpokládám, že Lioni ty vaše FW mají všichni, jestli ale i červeňásci... Nemohla tohle být ona část "AAA packu" ? Nebo byly skiny vypnutý na serveru ?
Já na druhý let problém s FPS neměl a to bylo to, čeho jsem se nejvíc obával (dokonce jsem uvažoval o předčasném odhlášení, poslední dobou mám při 45+ lidech tak 0-5 FPS...) Že mi odejde grafárna jsem jaksi nečekal. Pak, ač na sníženém rozlišení a detailech, let bez problémů. Ale to už taky letělo podstatně méně lidí.
Je s podivem, že já během celého letu měl vlastně jen dva problémy - rozhlížení a "letím za Edisonem ?" :))
Později to bylo - letím skutečně za Edisonem ? Protože letadlo přede mnou mělo imatrikulaci ZZ-Zněco a podle rosteru měl Edi ZZ-Uněco (nebo tak nějak ;) )
Během (druhého) letu se rozdělovaly cíle. Hodně organizovaně. Neposlouchal jsem. Především jsem se snažil držet ve formaci a s nemožností si hlídat dvě strany "najednou" jsem prostě letěl se sevřenou prdelí a doufáním v toho "druhého" napravo, že neudělá chybu a nevletí do mne, zatímco já si držím vedoucího.
A pak také s vědomím, že při útoku bude vše jinak.
Bylo :))
Kurtis chtěl s ještě někým zrušit flakovky.
Já, díky nastavení grafiky, lodě uviděl poměrně dlouho - zatímco jiní už povídali, co dělají "jejich" námořníci, já viděl jen a jen vodu :) Pak jsem si matně vybavil, že bych měl mít druhou dvojici lodí zprava a tak jsem zatočil k třetí zprava. Žádné vlastní junkersy jsem už neviděl, (ač jsem se snažil držet Ediho, ale po hlášce - "jsme moc u sebe, musíme se roztáhnout", byl fuč) a s mým rozhledem jsem se rozhodl, že to co vidím je skutečně třetí loď zprava.
Náhle kolem mne zprava prolétnul junkers jako namazaná střela a já slyšel v rádiu Kurtise, že útočí na jiný cíl, protože flakovky jsou (kupodivu ;) nebezpečné. V duchu jsem mu poděkoval, neboť jeho flakovka byla hned vedle mé obchodní lodě... Nastavil jsem čumák jůčka na loď, zmáčknul červený čůdl a s ulehčením slyšel odhoz prvního torpéda (nedávno jsem si hrál s mapováním bomb a pumovnice).
Vyšlápnul směrovku co to dalo a nastavil čumák k další lodi.
Lup, další torpédo.
Začal jsem točit pravou a nesměle se do rádia optal, co a kam po odhozu (cesta tam a nálet byl plánován skutečně podrobně, ale jen do odhozu... :))) )
Flakovky kupodivu celou dobu nestřílely (asi nabíjely) a já tedy v klidu dojel éro, co letělo kus ode mne. S nedůvěrou v imatrikulaci a roster jsem se k němu přiblížil, ale skutečně se z něj vyklubal Kurtis. Na doporučení stáhnul plyn a ostatní letadla nás v pořádku doletěla.
Všichni se chlubili kolik lodí potopili, já zadumaně mlčel... :))
Let zpátky probíhal jako let tam - já se staral o udržení své pozice a doufal, že ten "vpravo" není jouda a drží se s ohledem na mne.
Byl to Edison
Při klidnějším letu jsem zjistil, že je asi 10metrů od mne...
Bylo to horší, jak deset spitfirů :DDD
Díky vydařenému letu prošel návrh udělat průlet nad letištěm. I s doufáním, že by tam mohly být foky.
Byly :)
(Nevím jak to vypadalo, musím ještě juknout na track)
Závěr byl v režii Jamiho (a Valhery :DD)
Ještě jednou se omlouvám za ono zpoždění :(
Můj vlastní let byl bezva a pohodovka.
Ač na straně modrých ;) (nebo právě proto... ? :))))) )
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Merten napsal:
Ještě bych tímto rád poděkoval pánovi v tom hnusným s dvěma motorama že mě při návratu z malty nastřelil motor takže moje úchylka v sedání s pocuchaným bombrem byla zdárně a úspěšně naplněna .
esliva jsi byl velitelovo cislo a dostal jsi to do pravyho - tak neni zac rado se stalo ... priste to zkusim do kabiny
Upravil/a j4ck41 dne 17-05-2009 23:17
Hoj! Moje prvni specialka! Start (20:30) s Ju88 A4/Torp vo fous pozdeji, smer primo na Maltu! Nad Maltou se mi chvilu tocil strelec i nejakou strelbu sem zahlidl... zrejme Spiti. Utok dle domluvy (smer z JZ do SV), lehky slalom v pristavisti, zameruji, vypustim torpedo, prask, enemy ship destroyed...supr, tocim delsi levou a opet nejaka lod (zrejme kriznik - pomerne daleko od pristavu) prudceji pritahnu a uz se ritim ve vysce cca 10 m, z velke vzdalenosti (700m) vypoustim druhe torpedo a pravou a nasledne levou ostrou oblitavam plavidlo a pridavam se do formace! Po chvilce letu se opet objevilo enemy ship destroyed! Cestou zpet potkavame Lightningy (2-3 kousky), nekoho snad poskodili, ale myslim ze meli na male, tak se radeji zdejchli... pristani pohoda (z jihu na sever) ...odroluju z drahy, stojim, s pocitem dobre vykonane prace se rozhlizim se po letisti. Z niceho nic vsak prask, rana, letadlo nas*acky... Dartanan me vzal s sebou do Valhaly.
Druhy nalet byl navigacne vysoce profefesionalni! I kdyz moje Gabriella nebyla asi v nejlepsi technicke kondici, za svazem jsem se drzel jako smrad
Po asi 30ti minutach letu a po jistych dohadech nalezame cil. Nase dva schwarmy se rozdelili dle planu. Naletavam na kriznik, plujici prvni ve smeru konvoje, vyska 10m nad morem. Flak z lodi vytvari bizarni ohnostroj, do ktereho se zenu. Opet vypoustim torpedo a pravou ostrou zatackou mijim lod. Na vypusteni druheho torpeda nezbyl cas, nalet se neopakoval, tudiz druhe torpedo rezivi dodnes v mori. Dlouhou cestu zpet ozivuje Jamamoto ( plovakovy Arado), pricemz cast formace se trha a leti za nim. Pak vitezny prelet letiste! Akorat to pristani se mi nejak nepovedlo, zrejme sem mel prilis nizkou rychlost, brzy jsem vytahl klapky, znervoznel jsem. Odezva na sebe nadala dlouho cekat, prvni zavadeni podvozkem o zem, odskok a naraz primo na cumak...je pulnoc a su mrtve!
Dik vsem, moc se mi to libilo a tesim se na dalsi podobnou akci! A samozrejme velke DANKE nasemu Gruppenfuhrerovi Kurtisovi za bezchybnou navigaci a prikladnou odvahu! Auf Wiedershehen meinen Kamerden!
Narokuju zniceni dvou krizniku ( jeden u Malty, druhy v konvoji) a jedne obchodni lodi (Malta)
!!! maluju na smerovku
Upravil/a MIKA dne 18-05-2009 11:17
Pro mě je záhadou, proč jsem na kompu (procesor Intel Core2 Duo E4500, gr. karta NV 8800 GT, paměť 2 GB RAM), se kterým jsem nikdy a nikde neměl problém s výkonem, měl při téhle speciálce 1-5 fps. A to i tehdy, když jsem snížil nastavení zobrazení země.
Druhý den po téhle speciálce jsem při maximálním nastavení lítal stejnou mapu při 60 lidech na DF serveru a žádný problém.
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.