May 17 2024 10:50:48
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 10

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Kokes
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Poslední konvoj - Malta 1943
1stCL_Fucida
Dokumentace:

TRACKY

FOTO-VOLE-STORY:
[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0000.jpg[/img] is not a valid Image.
přístav Malta, přílet z jihu

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0001.jpg[/img] is not a valid Image.
775 km/h a stále stoupá, cíl je zaměřen, kulička se sune ke středu

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0002.jpg[/img] is not a valid Image.
Nummer 1, Ziel zerstört..gute Arbeit!

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0003.jpg[/img] is not a valid Image.
4x Focke-Wulf 190 A-5 + 4x 1 tuna připraveni na bojovou misi

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0004.jpg[/img] is not a valid Image.
Připraveni na start

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0005.jpg[/img] is not a valid Image.
1stCL/Fucida

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0006.jpg[/img] is not a valid Image.
1stCL/LoneWolf

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0007.jpg[/img] is not a valid Image.
1stCL/Pison

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0008.jpg[/img] is not a valid Image.
1stCL/Wedge

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0009.jpg[/img] is not a valid Image.
1stCL/Bertifox

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0010.jpg[/img] is not a valid Image.
Endlich! Afrika!

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0011.jpg[/img] is not a valid Image.
Hezky nízko..a hlavně rychle..

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0012.jpg[/img] is not a valid Image.
Po vystoupání do výšky útoku, cíl pod námi.

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0013.jpg[/img] is not a valid Image.
Snaha zarámovat "něco na jihu"

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0014.jpg[/img] is not a valid Image.
Kulička uprostřed, ještě chvilku počkat...aaaaa odhoz!

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0015.jpg[/img] is not a valid Image.
Chudák Petras..ale v Africe je aspoň teplo Úsměv

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0016.jpg[/img] is not a valid Image.
Bez pum, ale stále s nádržemi. Paliva není nazbyt.

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0017.jpg[/img] is not a valid Image.
Nádrže odhodit (Fucida)

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0018.jpg[/img] is not a valid Image.
Nádrže odhodit (Wedge)

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0019.jpg[/img] is not a valid Image.
Intermezzo 1

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0020.jpg[/img] is not a valid Image.
Intermezzo 2

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0021.jpg[/img] is not a valid Image.
Heim: Italien!

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0022.jpg[/img] is not a valid Image.
Můj Focke-Wulf se po dvouhodinovém letu blíží na finále.

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0023.jpg[/img] is not a valid Image.
Dálkové bitevní letouny konečně doma.

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0024.jpg[/img] is not a valid Image.
Tečky?!

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0025.jpg[/img] is not a valid Image.
To nebudou tečky

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0026.jpg[/img] is not a valid Image.
No jo, Junkersy Úsměv

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0027.jpg[/img] is not a valid Image.
Tak blízko sebe a přecijen úplně odlišné mise

[img]http://vwings.net/dnl_fucida/malta43/grab0028.jpg[/img] is not a valid Image.
Pošťák...Jami


Tak zase příště Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_OTTO

ZamračenýEhm,nechtěl jsem se vyjadřovat ale už jsem vychladnul a tak to udělám.
Včera jsem se hodně naštval, když hodinu čekám na start natěšenej, ačkoliv pln obav z toho jak to bude fungovat. Ihned postartu začíná zajímavá slide show, po cca 15 min sem se rozhodl že se odpojím, protože bojovat v podmínkách "epileptického záchvatu" mě opravdu nezajímá. Odpojování trvalo dalších pět minut a to do té doby, než se m konečně trefil to zasraný tlačítko diskonekt. Z tohodle hlediska je to pro mne zpackaná specka. Nevim jestli si někdo na serveru stahoval péčko, nebo proč to bylo a kdo za to může a nehodlám to řešit. Jen to z tohodle pohledu byla nejhorší specka co jsem zažil!
K samotnýmu boji se nebudu vyjadřovat, protože jsem tam nebyl. Ale od chvíle co jsem vyděl mapu a trasu, mi tato specka přišla poněkud megalomanská. Ale i tak jsem se těšil.
Planeset už pak není tak důležitý a je to věc autora. To jak to vypadá, nebo jak se nám to jeví, je už náš problém a ne autorův.
Jo a clone (reakce na tvůj pokus o vtip směr Santymu). Nevim jak lioni, na jakejch strojích lítaj nejčastějc je vidim na FW 190, ale když vemeš, že mi co lítáme za červený lítáme na poměrně velkým počtu zcela odlišných strojů, kde je ještě lajt poměrně velkou odlišností oproti ostatním. A když vemeš to, že je pro každou squadru důležité aby vyšla v co nejlepším světle, tak nepovidej nic o tom , že za pět let potřebujem tréningy a tak.Naštvaný

Pevně věřím, že na vybraném letounu, podobné kvality by ti Santy natrhnul prdel tak rychle, že by ses ani neuchcal.
Vyděšený
 
311_Rampa
Moc hezký fotky Fuči Mrknutí
 
Merten
Ještě bych tímto rád poděkoval pánovi v tom hnusným s dvěma motorama Šklebící se že mě při návratu z malty nastřelil motor takže moje úchylka v sedání s pocuchaným bombrem byla zdárně a úspěšně naplněna Cool.

PS. A už se kurwa vy... na to že já nevěděl to a on ono Mrknutí
 
1stCL_Fucida
313_OTTO napsal:
Ihned postartu začíná zajímavá slide show, po cca 15 min sem se rozhodl že se odpojím, protože bojovat v podmínkách "epileptického záchvatu" mě opravdu nezajímá. Odpojování trvalo dalších pět minut a to do té doby, než se m konečně trefil to zasraný tlačítko diskonekt.


Vůbec jsem nechápal - proč to nastalo. U modrých sice přišlo pár hlášek, že ve chvíli útoku na Maltu FPS klesalo, ale jinak hlášky o nehratelnosti přicházely do jedné z tábora červených. Já sám letěl při akci kolem obou zaobjektovaných červených oblastí a pokles FPS jsem vlastně ani nepocítil. Nad vším jsem se cvičně prolétl ve všech zúčastněných letounech krom Augusty, nad ní jsem se podíval jen jednou s B25, abych otestoval flak. Vysvětlit si to vážně nedokážu..možná nějaký addon, který máte stažený a funguje za nějaké situace nevhodně. Takových addonů na AAA bylo dost, ale tvůrce mise to nemůže nikterak ovlivnit. Na modré straně byli vesměs Lioni - u nás používáme společný mírně modifikovaný AAA pack, jsme tedy v tomhle směru dosti sjednoceni a velké potíže nehrozí, ale u červených nevím.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Tajpan
1stCL_Jamamoto napsal:
Tak jsem si zbalil láhev rumu a dvě krabky cigaret, nasoukal se do Arada a vydal se zachraňovat naše piloty. První akce se měla týkat Malty, tak nějak od oka jsem odhadl kurs a odstartoval. Éro letělo max 250km/h s dostupem nějaké 3000m ale nebylo kam spěchat, podle vysílačky se naši bombardéři teprve dohadovali, jak to udělat, aby ti Rosbífové dostali pořádně na prdel. Pobřeží mi zakrátko zmizelo za ocasem, zadní střelec chvílemi leštil svůj kulomet, chvílemi si předčítal v příručce "Jak se naučit plavat". Prostě rutinní pohodový let. Že jsem svůj kurz odhadl správně jsem zjistil, když se proti mě objevila čtveřice nízkých dotů. Evidentně hlídkující Spitfiry z toho dva na můj vkus nebezpečně blízko. Na nic jsem nečekal a urychleně sednul na hladinu. Spitfiry se motali nade mnou evdentně zmatení a já vytáhl láhev rumu, zapálil si cigárko, uvelebil se na křídle svého mlýnku a chytal ryby. Po sléze se Angláni někam vypařili, já opět nahodil motor a po vodě jsem doplul na dohled od Malty.tam jsem opět vybalil své nádobíčko a nikým nerušen jsem pokračoval v siestě. Nade mnou prolétávaly formace Ju 88 jako na Reichspartaitagu nejdříve směrem k Maltě a potom zpět. nebylo koho zachraňovat, rum už taky docházel, tak jsem nakonec nahodil motor a letěl zpět. Na základně jsem dotankoval palivo , rum a cigára, sežral talíř Eintopfu a vystartoval opět.Tentokrát podle trasy, kterou mi navrhl bombarďák Kurtis. Vše šlo podle plánu, držel jsem se asi 10-15 minut za bombardéry, popíjel schnaps a bylo mi fajn. Stěhováci odhodili, opět nebylo koho zachraňovat, já obrátil své Arado zpět k pevnině a přemýšlel jestli můj mechanik Heinz sežene to pivko z Bömen protože to italský se nedalo pít....Záhy se na dohled objevily bombardéry, pro které jsem byl se svou rybou evidentě spestřením, neboť na mne všelijak nalétávaly až z toho měl můj střelec nepříjemné mrazení v žaludku. Kdosi navrhl společné přistání naletišti Focke -Wulfů, bylo sice hluboko ve vnitrozemí ale to mne po dvou lahvích rumu přece nemohlo odradit. Přistání se pro některé Junkersy stalo evidentně nebezpečnější záležitostí, než celá slavná RAF, ale ani to mne nedokázalo odradit od mého nápadu. A tak když dosedl poslední bombardér nasedil jsem k všeobecnému údivu přihlížejících na přistání .Trochu to drnclo, zaskřípalo a když se rozplynula oblaka prachu, stálo mé Arado nepoškozené uprostřed přistávací dráhy.
Udělalo se pár fotek a pak si mne vzal na kobereček šéf letiště se stupidním dotazem, jak to mé éro dostanem spátky na vodu, která je cca 20 km daleko. S vylitým úsměvem jsem mu odpověděl, že to je jeho problém, za což jsem dostal 14 dní basy, která ale na letišti stejně není a tak teď sedím pod slunečníkem, popíjím vínko a bavím se pohledem na italské mechaniky, kteří se snaží dostat tu mou plovákovou mrchu z dráhy....

Bylo to fajn i když nebylo koho zachraňovat, alespoň jsem si zablbnul!
Díky tvůrcům a příště si opět rezervuji Arado!

Jami je klasa!!!! Šklebící seŠklebící seŠklebící se
 
mha
Z pohledu amerického doprovodu...
Start, sraz s bombardéry proběhl v pořádku dle časového harmonogramu.
Z důvodu technických potíží odpadlo pět lightningů do cca 20ti minut od startu a tak jsem nedobrovolně převzal velení mocné skupiny tří p38... Šklebící se
Společně se svým číslem - VGR_Radem jsme se přesunuli před svaz a nad svazem jsme nechali zbylého lajta - VGR_J4ck41...
V místě srazu se spitfiry cca severně od ostrova Gozo jsme spozorovali formaci letounů v klínové formaci, oznámili ji vedoucímu náletu a vydali se ji prozkoumat.
Po přiblížení zjišťujeme svaz Ju88 bez doprovodu a z preventivních důvodů útočíme průletem, poškozuji jeden Ju88, následně provádíme obrat a po doporučení vedoucího náletu útočíme ještě jednou, opět poškozuji jeden Ju88 - zásahy z boku letounu, lehce kouří, následně se stahujeme blíž ke svazu B25.
Zjišťujeme další formaci - 5 až 6 kusů, tentokráte italské stíhače Mc - otáčíme a rozhodnuti alespoň je zpomalit jdeme přímo do nich, bohužel jsme nezaregistrovali tři vyšší kontakty - Mc205 které na nás padají a po krátkém boji sestřelují VGR_Rada a pak i mě, každopádně jednoho taliána jsem vzal sebou... Vyděšený
Jak nám velela naše vojenská povinnost a tradice, zemřeli jsme se ctí v boji proti velké přesile... Šklebící se

Howgh! Úsměv
Tělo mrtvého nepřítele páchne vždy dobře.
Aulus Vitellius
 
Tajpan
311_Rampa napsal:
Tajpan napsal:
OT:čo ale nie je pravda , s prepáčením. od politických, strategických taktických vecí rozhodovaní a počtu divíziií, lodí a lietadiel , hráli prvé husle na Sicílií Briti.
Ak by bolo to na USA, vylodenie na Sicílli, či v Taliansku , tak by vôbec nebolo. Mrknutí
Dokonca Briti bez vedomia USA presunuli 100.000 amíkov, ktorí boli už v Británii (od ledna/januára 1943) , do Stredomoria k operácii Husky.
Koniec OT.


jasně, o tom víš asi víc než já. Já to bral z hlediska letecké převahy ve vzduchu. Tam tehdy už kralovali amíci. tedy pokud se opět nepletu. Úsměv

na Husky prvý den nasadili :USA 510 USN lietadiel Briti 715 RN lietadiel.
plus cca 400 Britských lietadiel na Malte. Je ale pravda , že postupom času ako končila operácia Husky, USAAF vyrovnali počty s Britmi. (i ked je pravda, že časť britských strojov bolo americkej výroby. )
Koniec OT. Úsměv
 
313_OTTO
1stCL_Fucida napsal:
313_OTTO napsal:
Ihned postartu začíná zajímavá slide show, po cca 15 min sem se rozhodl že se odpojím, protože bojovat v podmínkách "epileptického záchvatu" mě opravdu nezajímá. Odpojování trvalo dalších pět minut a to do té doby, než se m konečně trefil to zasraný tlačítko diskonekt.


Vůbec jsem nechápal - proč to nastalo. U modrých sice přišlo pár hlášek, že ve chvíli útoku na Maltu FPS klesalo, ale jinak hlášky o nehratelnosti přicházely do jedné z tábora červených. Já sám letěl při akci kolem obou zaobjektovaných červených oblastí a pokles FPS jsem vlastně ani nepocítil. Nad vším jsem se cvičně prolétl ve všech zúčastněných letounech krom Augusty, nad ní jsem se podíval jen jednou s B25, abych otestoval flak. Vysvětlit si to vážně nedokážu..možná nějaký addon, který máte stažený a funguje za nějaké situace nevhodně. Takových addonů na AAA bylo dost, ale tvůrce mise to nemůže nikterak ovlivnit. Na modré straně byli vesměs Lioni - u nás používáme společný mírně modifikovaný AAA pack, jsme tedy v tomhle směru dosti sjednoceni a velké potíže nehrozí, ale u červených nevím.

Jasný, proto jsem nikoho neobviňoval a tak podobně, protože těch možností je spousta. A tato je velmi pravděpodobná, já jsem měl standart AAA, bez žádných doplňků. A je to taky důvod proč add ony odsuzuju a kdyby bylo dost serverů na klasický 4.08, tak je ani neinstaluju. Nikdo neví co si tam kdo nainstalil.

Pro příští maptvůrce tedy doporučuji, a to se dá ovlivnit, né že né fuči, uveřejnit a dát k dispozici před speckou vlastní patch. Nebo se na to vysrat a pokračovat na klasice. Možná totiž že jsme neměli nainstalíno něco co tam máte vi v tom modifikovanim AAA. Vyděšený

Kdyby oleg nebyl kretén, tak už to všechno vyšlo ofiko Smutný
 
XXX_Dazz
Tajpan napsal:
311_Rampa napsal:
Tajpan napsal:
OT:čo ale nie je pravda , s prepáčením. od politických, strategických taktických vecí rozhodovaní a počtu divíziií, lodí a lietadiel , hráli prvé husle na Sicílií Briti.
Ak by bolo to na USA, vylodenie na Sicílli, či v Taliansku , tak by vôbec nebolo. Mrknutí
Dokonca Briti bez vedomia USA presunuli 100.000 amíkov, ktorí boli už v Británii (od ledna/januára 1943) , do Stredomoria k operácii Husky.
Koniec OT.


jasně, o tom víš asi víc než já. Já to bral z hlediska letecké převahy ve vzduchu. Tam tehdy už kralovali amíci. tedy pokud se opět nepletu. Úsměv

na Husky prvý den nasadili :USA 510 USN lietadiel Briti 715 RN lietadiel.
plus cca 400 Britských lietadiel na Malte. Je ale pravda , že postupom času ako končila operácia Husky, USAAF vyrovnali počty s Britmi. (i ked je pravda, že časť britských strojov bolo americkej výroby. )
Koniec OT. Úsměv


A část USAF měla stroje britské Šklebící se např. Spity V a IX (možná místo IX to byly VIII nevím teď přesně).
Upravil/a XXX_Dazz dne 18-05-2009 07:07
 
310_Podrs
Hovnajs! Ty transferingy výsadně červených byla úplně jasná a záměrná sviňárna od modrých... Úsměv

Nade mnou se slitovali, protože jsem v pátek Mičudovi koupil paňáka Jégra (kterýho vzápětí odběhl vyhodit někam na chodník)... Šklebící se
 
http://www.310raf.com
Dartanan
311_BleskovejPodrs napsal:

Nade mnou se slitovali, protože jsem v pátek Mičudovi koupil paňáka Jégra (kterýho vzápětí odběhl vyhodit někam na chodník)... Šklebící se


tys tam byl? že si tě nepamatuji kluku červená Šklebící seVyděšený
 
1stCL_Bumik
Byl.....a já ho chtěl hezky slušně vyhladit i s jeho rojem a nechali se!!! Šklebící se
 
310_Podrs
Dartanan napsal:
tys tam byl? že si tě nepamatuji kluku červená Šklebící seVyděšený


Že se vůbec ozýváš, muskulatýre. Pokud se nepletu, tak tys byl to vlasaté individuum, které po mém příchodu na mě hlasitě halekalo od Berryho stolu a neartikulovaně se snažilo něco říct...představoval ses tuším na několik pokusů, bylo to něco jako Drtttňňňnnnnnn...jo...když si to tak zpětně přehrávám, to bys mohl bejt ty... Mrknutí

A pak už jsi jen pěkně nynal na stole s baťohem pod hlavou jako polštářem... Šklebící se
Upravil/a 310_Podrs dne 17-05-2009 19:15
 
http://www.310raf.com
311_Liboch
Díky všem zůčastněným. Můj zatím nejdelší let, něco přes 3 hodiny. Dlouhý let v hejnu nad mořem, potom trocha vzrušení při útěku před italama. Jak vtipně poznamenal (myslím) Watson - "poslední propadl peklu." Já to odnesl jen s lehce prostřelenou nádrží. Nízký útok na přístav, zde při mě stáli všichni svatí....[img]http://pictureup.cz/picture/verejny/665665b-25c-3.jpg[/img] is not a valid Image. Potom dlouhý návrat s Noramem a Watsonem do Afriky. Zvláštní díky VGRkám z P-38. Zvláštní pozdrav všem Lionům kteří si mě z pátku pamatujíŠklebící se
edit: neposlušný obrázek
Upravil/a 311_Liboch dne 17-05-2009 22:41
 
Hoper
Fuči, bez ironie - kdy nějakému autorovi vyšla specka, která byla založena na časové "koordinaci" dvou stran ?
(vyjma Berlína, kdy fungoval "telekanál")
Vždycky dojde k nějakým nepředpokládaným problémům. Vždycky.
A aby na to dojela sebelíp myšlená a připravovaná specka je přeci škoda - viz tyhle hádky...

Ještě se mrknu na začátek vlákna (mrk), ale byla řeč o nějakém skinpacku ? Nebo ty vaše FW jsou default skiny ? Předpokládám, že Lioni ty vaše FW mají všichni, jestli ale i červeňásci... Nemohla tohle být ona část "AAA packu" ? Nebo byly skiny vypnutý na serveru ?

Já na druhý let problém s FPS neměl a to bylo to, čeho jsem se nejvíc obával (dokonce jsem uvažoval o předčasném odhlášení, poslední dobou mám při 45+ lidech tak 0-5 FPS...) Že mi odejde grafárna jsem jaksi nečekal. Pak, ač na sníženém rozlišení a detailech, let bez problémů. Ale to už taky letělo podstatně méně lidí.

Je s podivem, že já během celého letu měl vlastně jen dva problémy - rozhlížení a "letím za Edisonem ?" :))
Později to bylo - letím skutečně za Edisonem ? Protože letadlo přede mnou mělo imatrikulaci ZZ-Zněco a podle rosteru měl Edi ZZ-Uněco (nebo tak nějak ;) )
Během (druhého) letu se rozdělovaly cíle. Hodně organizovaně. Neposlouchal jsem. Především jsem se snažil držet ve formaci a s nemožností si hlídat dvě strany "najednou" jsem prostě letěl se sevřenou prdelí a doufáním v toho "druhého" napravo, že neudělá chybu a nevletí do mne, zatímco já si držím vedoucího.
A pak také s vědomím, že při útoku bude vše jinak.
Bylo :))
Kurtis chtěl s ještě někým zrušit flakovky.
Já, díky nastavení grafiky, lodě uviděl poměrně dlouho - zatímco jiní už povídali, co dělají "jejich" námořníci, já viděl jen a jen vodu :) Pak jsem si matně vybavil, že bych měl mít druhou dvojici lodí zprava a tak jsem zatočil k třetí zprava. Žádné vlastní junkersy jsem už neviděl, (ač jsem se snažil držet Ediho, ale po hlášce - "jsme moc u sebe, musíme se roztáhnout", byl fuč) a s mým rozhledem jsem se rozhodl, že to co vidím je skutečně třetí loď zprava.
Náhle kolem mne zprava prolétnul junkers jako namazaná střela a já slyšel v rádiu Kurtise, že útočí na jiný cíl, protože flakovky jsou (kupodivu ;) nebezpečné. V duchu jsem mu poděkoval, neboť jeho flakovka byla hned vedle mé obchodní lodě... Nastavil jsem čumák jůčka na loď, zmáčknul červený čůdl a s ulehčením slyšel odhoz prvního torpéda (nedávno jsem si hrál s mapováním bomb a pumovnice).
Vyšlápnul směrovku co to dalo a nastavil čumák k další lodi.
Lup, další torpédo.
Začal jsem točit pravou a nesměle se do rádia optal, co a kam po odhozu (cesta tam a nálet byl plánován skutečně podrobně, ale jen do odhozu... :))) )
Flakovky kupodivu celou dobu nestřílely (asi nabíjely) a já tedy v klidu dojel éro, co letělo kus ode mne. S nedůvěrou v imatrikulaci a roster jsem se k němu přiblížil, ale skutečně se z něj vyklubal Kurtis. Na doporučení stáhnul plyn a ostatní letadla nás v pořádku doletěla.
Všichni se chlubili kolik lodí potopili, já zadumaně mlčel... :))
Let zpátky probíhal jako let tam - já se staral o udržení své pozice a doufal, že ten "vpravo" není jouda a drží se s ohledem na mne.
Byl to Edison
Při klidnějším letu jsem zjistil, že je asi 10metrů od mne...
Bylo to horší, jak deset spitfirů :DDD

Díky vydařenému letu prošel návrh udělat průlet nad letištěm. I s doufáním, že by tam mohly být foky.
Byly :)
(Nevím jak to vypadalo, musím ještě juknout na track)

Závěr byl v režii Jamiho (a Valhery :DD)

Ještě jednou se omlouvám za ono zpoždění :(
Můj vlastní let byl bezva a pohodovka.
Ač na straně modrých ;)
(nebo právě proto... ? :))))) )
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
j4ck41
Merten napsal:
Ještě bych tímto rád poděkoval pánovi v tom hnusným s dvěma motorama Šklebící se že mě při návratu z malty nastřelil motor takže moje úchylka v sedání s pocuchaným bombrem byla zdárně a úspěšně naplněna Cool.


esliva jsi byl velitelovo cislo a dostal jsi to do pravyho - tak neni zac rado se stalo ... priste to zkusim do kabiny
Upravil/a j4ck41 dne 17-05-2009 23:17
 
MIKA
Hoj! Moje prvni specialka! Start (20:30) s Ju88 A4/Torp vo fous pozdeji, smer primo na Maltu! Nad Maltou se mi chvilu tocil strelec i nejakou strelbu sem zahlidl... zrejme Spiti. Utok dle domluvy (smer z JZ do SV), lehky slalom v pristavisti, zameruji, vypustim torpedo, prask, enemy ship destroyed...supr, tocim delsi levou a opet nejaka lod (zrejme kriznik - pomerne daleko od pristavu) prudceji pritahnu a uz se ritim ve vysce cca 10 m, z velke vzdalenosti (700m) vypoustim druhe torpedo a pravou a nasledne levou ostrou oblitavam plavidlo a pridavam se do formace! Po chvilce letu se opet objevilo enemy ship destroyed! Cestou zpet potkavame Lightningy (2-3 kousky), nekoho snad poskodili, ale myslim ze meli na male, tak se radeji zdejchli... pristani pohoda (z jihu na sever) ...odroluju z drahy, stojim, s pocitem dobre vykonane prace se rozhlizim se po letisti. Z niceho nic vsak prask, rana, letadlo nas*acky...Smutný Dartanan me vzal s sebou do Valhaly.

Druhy nalet byl navigacne vysoce profefesionalni! I kdyz moje Gabriella nebyla asi v nejlepsi technicke kondici, za svazem jsem se drzel jako smrad Úsměv
Po asi 30ti minutach letu a po jistych dohadech nalezame cil. Nase dva schwarmy se rozdelili dle planu. Naletavam na kriznik, plujici prvni ve smeru konvoje, vyska 10m nad morem. Flak z lodi vytvari bizarni ohnostroj, do ktereho se zenu. Opet vypoustim torpedo a pravou ostrou zatackou mijim lod. Na vypusteni druheho torpeda nezbyl cas, nalet se neopakoval, tudiz druhe torpedo rezivi dodnes v mori. Dlouhou cestu zpet ozivuje Jamamoto ( plovakovy Arado), pricemz cast formace se trha a leti za nim. Pak vitezny prelet letiste! Akorat to pristani se mi nejak nepovedlo, zrejme sem mel prilis nizkou rychlost, brzy jsem vytahl klapky, znervoznel jsem. Odezva na sebe nadala dlouho cekat, prvni zavadeni podvozkem o zem, odskok a naraz primo na cumak...je pulnoc a su mrtve!
Dik vsem, moc se mi to libilo a tesim se na dalsi podobnou akci! A samozrejme velke DANKE nasemu Gruppenfuhrerovi Kurtisovi za bezchybnou navigaci a prikladnou odvahu! Auf Wiedershehen meinen Kamerden! Šklebící seMrknutí
Narokuju zniceni dvou krizniku ( jeden u Malty, druhy v konvoji) a jedne obchodni lodi (Malta)
!!! maluju na smerovku Úsměv
Upravil/a MIKA dne 18-05-2009 11:17
 
1stCL_PETRAS
Ještě bych doplnil spíš všeobecnou informaci nevím jestli k Modu,AAA-Packu,nebo nevím k čemu ještě.

Letěli jsme skupinu stejně naložených FW.

Všichni letěli 300Km/h ...Punkey letěl 400km/h a přesto nás nestíhal !!!!
Klapky neměl,nic navíc taky ne .Setkal se s tím ještě někdo ???

Taková trošku záhada...
 
310_Falcon
Pro mě je záhadou, proč jsem na kompu (procesor Intel Core2 Duo E4500, gr. karta NV 8800 GT, paměť 2 GB RAM), se kterým jsem nikdy a nikde neměl problém s výkonem, měl při téhle speciálce 1-5 fps. A to i tehdy, když jsem snížil nastavení zobrazení země.
Druhý den po téhle speciálce jsem při maximálním nastavení lítal stejnou mapu při 60 lidech na DF serveru a žádný problém.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

15-05-2024 22:10
2 z 16 snad to stihnu na termín. Ale ty pruhy jsou děs.

15-05-2024 21:49
Nesnáším proužky o šířce 46 cm! Děs. A ani jeden to nemá stejně!

09-05-2024 09:43
Thou shalt not bear false witness.

08-05-2024 22:45
A nebo naopak? Takove "you" je i pro jednotne cislo a preklada se jako "ty"?

07-05-2024 20:34
Angličané si jenom vykají. Takove "you" je i pro množné číslo. Tedy v češtině se vždy překládá jako "vy".

06-05-2024 11:24
Ještě Paulusi napiš že "takoví angličané si jenom tykaji." Úsměv

05-05-2024 18:15
Ale hovno. Co je správné, určuje společnost a její kultura.

03-05-2024 11:15
Vykání je následek nepochopení formy vlády pozdních římských císařů. Koncem Římského císařství spoluvládli čtyři vládci. Proto byli oslovován jako celek. Tykání je správné.

30-04-2024 10:19
Teď se tyká všude. Každý je familierní jak kdybychom všichni spolu pásli husy.

29-04-2024 20:53
Tem Teamspeak jedete trojku nebo pětku? Mně se nechce nikam registrovat.

34,892,466 návštěv