A co takhle hydraulický joystick?
|
310_cibule |
Přidané 24-02-2009 12:25
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
http://www.guru3d...interview/
Prý jen za 250 až 400 EUR. No, nekupte to, za ty prachy...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 24-02-2009 12:54
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Proč ne? Když se mi finální produkt bude vejít na stůl...páč ten prototyp je přeci jenom trochu neskladnej... |
|
|
|
310_cibule |
Přidané 24-02-2009 13:39
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Týýýý jo, ale víš co to bude, když ti háčkový lightning v dajvu zablokuje vlivem vysoké rychlosti řízení (což se běžně stávalo) a ty s ním nehneš? Kvůli tomu si do skříně snad vyříznu větší díru na joy...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 24-02-2009 13:47
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
310_cibule napsal:
Týýýý jo, ale víš co to bude, když ti háčkový lightning v dajvu zablokuje vlivem vysoké rychlosti řízení (což se běžně stávalo) a ty s ním nehneš? Kvůli tomu si do skříně snad vyříznu větší díru na joy...
...no tak tohle asi jedině až ve chvíli, kdy to někdo namodeluje Mimochodem já si tuhle vlastnost interpretuji tak, že nedošlo k faktickému zablokování řízení (že by pilot nepohnul kniplem), jen letadlo na ten pohyb nereagovalo
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 24-02-2009 14:16
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Mimochodem já si tuhle vlastnost interpretuji tak, že nedošlo k faktickému zablokování řízení (že by pilot nepohnul kniplem), jen letadlo na ten pohyb nereagovalo
Čoveče, já ti nevím. Vzhledem k tomu, že tenhle typ neměl posilovače, tak já jsem si to představil spíš jako totální ztuhnutí řízení (i jsem tenhle termín snad někde četl). Ale možná se pletu...
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
XXX_Dazz |
Přidané 24-02-2009 14:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1411
Založený: 29.09.05
|
No to je otázka ??? To by chtělo někde dohledat
Buď řízení zatuhlo, že se sním nedalo pohnout, nebo bylo volné a nereagovalo.
Vzhledem k tomu, že u Lightinga k tomu docházelo při vysokých rychlostech, tak se přikláním k tomu zatuhnutí řízení.
Upravil/a XXX_Dazz dne 24-02-2009 14:29
|
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 24-02-2009 15:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
To že někomu tuhne klacek při vyšších rychlostech ještě neznamená že je s ním něco špatně... |
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 24-02-2009 15:31
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Co tě teda dohnalo k bombarďákům ?
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 24-02-2009 15:33
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
CZS_Scharck napsal:
Co tě teda dohnalo k bombarďákům ?
Když A20 ustřelíš obě křídla tak letí sakra rychle... |
|
|
|
3IAP_Ondro |
Přidané 24-02-2009 16:25
|
Nováček
Příspěvek: 52
Založený: 30.12.06
|
Niekde som čítal, že to "tuhnutie" u Lightinga nebolo tuhnutie, ale vplyvom vysokej rýchlosti sa nejak drasticky menilo obtekanie a ono to proste nereagovalo na výškovku, resp. reagovalo veľmi slabo.
Prosím nekameňovať, nie som fyzik... |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 24-02-2009 16:38
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Kritické machovo číslo tlustého profilu křídla P38 leželo velice nízko. Jeho dosažení má tu nevýhodu, že se posouvá tzv. aerodynamický střed křídla směrem dozadu, čímž dochází k "přestabilizování" letounu. Na jeho ovládání pak nemusí stačit jeho výškovka, která s tím nepočítá (prostě je moc slabá).
Druhá možnost tkví v nešikovném průběhu proudění při vysoké rychlosti kolem výškovky P38 (jevím, jestli se dostává nějak do úplavu či co). Těžko říct. Každopádně obojí by vedlo ke ztrátě podélné ovladatelnosti a přitom by kniplem mohlo jít pohybovat. Já jsem spíše zastáncem té první možnosti . Probírali jsme to na minulém Kostelci s LesnimHU a Čutorou
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Panek |
Přidané 24-02-2009 17:13
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
http://en.wikiped...ity010.png
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 24-02-2009 20:58
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
1stCL_Fucida napsal:
Probírali jsme to na minulém Kostelci s LesnimHU a Čutorou
No, tak tím se to vysvětluje. Posledně jsem chyběl
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
marasek |
Přidané 13-05-2009 23:07
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 107
Založený: 08.07.08
|
myslím, že u lightningu šlo díky poruše obtékání spíše ještě o uvolnění ovládání a následné nereakci letadla na řízení. |
|
|