Tady jsou moje mody pro Generic Mod Enabler http://www.users....jsgme.html
Jeho zatím poslední verze je 2.2.0.120, pokud máte starší určitě doporučuju aktualizaci. Jestli ho někdo nezná, je to utilitka, která umožnuje ve hře (Šturmovik, European Air War, Panzer Elite, Silent Hunter III/IV, Total War..) používat upravené soubory v podstatě jako soundmod. GME má manažer modů, proto je výhodný v případě, že chcete používat více verzí souborů (třeba zvuky, ini soubory, sfs soubory...) nebo na testování modů.
Všechny soubory z adresáře Mody_pro_Generic_Mod_Enabler nakopírujte do hlavního adresáře šturma a je nainstalováno. Spusťte JSGME.exe (dovolil jsem si ho počeštit) a máte na výběr z modů
* Alternativní message - pro některé kampaně obsahují originální message soubory špatně formulované texty brífingů. Např. v německé kampani Afrika jsou jako nepřátelé v brífingu uváděni Rusové ale ve skutečnosti se samozřejmě bojuje s Brity. Pokusil jsem se upravit texty brífingů, aby kde to jde byly více všeobecné a pasovaly třeba i na boje nad Francií (Angličani a Francouzi proti Němcům, tam zase byly Amíci). A ještě zmínky o konkrétních typech letadel a tanků jsem zevšeobecnil, aby už člověk nečetl o B-17 když letí doprovázet B-24.
* Battle of France & Vichy briefings in English - to jsou lokalizované brífingy pro Vrelutovy Frenchwings v9
* Dgen mod cs piloti v RAF - mod pro nahrazení jmen a míst narození britských pilotů jmény a městy českými. Použitá jména pilotů jsou podle našich skutečných stíhačů a bombardérů z československých perutí RAF. Použijte při kampaních, kdy je na výběr některá z československých perutí. Funguje u Soundmodové i nemodované verze šturma.
* Hardcore Hud Messages - nápad je od Clona, je to tak upravený soubor hud_log_ru.properties aby se na obrazovce ukazovaly jen nutnější informace, nejsou taky zobrazovány informace o sestřelech a zničené technice, poškození letadla a některé hlášky o stavu letadla (že pilot umřel koneckonců člověk vidí sám, stejně jako rychle zjistí že došla munice nebo palivo). Samozřejmě si můžete upravit detaily a některá oznámení přidat nebo ubrat
* Normandie Niemen briefings in English - to jsou lokalizované brífingy pro Vrelutovy Frenchwings v9
* ETO a PTO score - viz ilustrační obrázek GME_Mod-ETOaPTOscore.jpg. Tenhle mod funguje jenom pod Soundmodem. Pokud létáte mise a kampaně ETO (západní fronta) aktivujte ETO score mod a místo symbolů sestřelů hvězd budou kříže. PTO mod je pro kampaně a mise v Pacifiku a soubor se symboly sestřelů Japonců a Amíků je Olegův originál z Pacific Fighters standalone verze šturma. Pokud mod deaktivujete, bude použit původní soubor se symboly sestřelů pro východní frontu.
Poslední dva mody pracují s MAT soubory v adresáři PaintSchemes/cache a pro svoji správnou funkci musí být v config.ini v sekci [game] nastaveno ClearCache=0. To zabrání smazání cache po skončení šturma. Doporučuju taky používat NewMat nebo MatManager, které upravují a vylepšují některé označení.
* RAF Red letters for night sqd - Opraví barvu kódového označení písmen letadel některých nočních stíhacích perutí (zatím jenom 68 a 1 sqd, napište kdybyste věděli o dalších, které červené písmena používaly). Zařazeny Beaufightery a Mosquita 68. peruti a Hurricany IIc 1. peruti, pro další typy letadel a jiné peruti se musejí znovu upravit jiné Mat soubory. U kódových písmen Hurricanů 1. peruti jsem upravil jejich velké odstupy, ale protože tyhle Mat soubory jsou stejné pro některé Spitfiry dělá to jejich kódy zase příliš "natěsněné". S tím se ale nic dělat nedá.
* RAF hide sqd emblems - Skryje na britských letounech znaky perutí (kromě dopravních sqd), nevypadají příliš historicky věrohodně.
* Raf killmarks - Místo znaků perutí u RAF se zobrazují fitivní 1-4 sestřely v 6 variantách.
Nevýhody jsou - počet a styl sestřelů je stejný pro celou peruť
- značky sestřelů jsou místo znaků perutí v menu u informacích o peruti a seznamech pilotů
Ještě poznámka: pokud nejdříve dáte mod RAF killmarks a přes něj potom pustíte RAF hide sqd emblems tak nic neuvidíte, to je snad každýmu jasný.
Označení sestřelů nefungujou jako Paint Victory (tenhle prográmek kreslí fyzicky sestřely do souborů bmp) Podvejte se do struktury toho modu a najdete tam v adresáři PaintSchemes/red/ soubory killxx.tga to jsou ty symboly sestřelů. V adresáři PaintSchemes/cache jsou mat soubory pro každou peruť ve kterém je dole odkaz na nějaký killxx.tga soubor. Můžete změnit styl nebo počet těch zobrazovanch sestřelů, udělat si klidně vlastní, nebo tam dát svoje logo cokoliv. Skin to ale fyzicky nemění a nejsem si jistý jak se to bude ukazovat online. To někdo otestujte. Původní idea byla opravit ty viditelné znaky perutí, to angláni na letadlech neměli. Sestřely vypadají víc věrohodně s tou nevýhodou, že jsou stejné pro celou jednotku. Mám nápad pokusit se ještě odemknout noseart pro všechny letadla a dodělat sestřely jako jednotlivé nosearty, ale to už není tak snadný. A ještě nakonec, každý typ letadla má oblast zobrazení perutních znaků jinde. Tempesty na směrovce, Hurricany pod kabinou, Spity před kabinou, některý zase na motoru.
* RAF Bombers Squadrons EN - zatím anglická BETA - 14 transportních squadron č. 31, 48, 52, 62, 76, 96, 117, 194, 215, 216, 233, 238, 243 a 267 přeměněno na 13. squadron Bomber Command (9, 14, 37, 57, 75, 99, 101, 115, 219, 235, 236, 300, 311, a noční bombardovací 68. peruť Nové perutě mají autentické kódy perutí (311 sq-KX atd...). Dále jsou seřazeny ruské jednotky, Luftwaffe a perutě RAF podle číselného pořadí (styl převzat a upraven z More Nations And Squadrons V4). Žádné jednotky nejsou přidány, pouze vyměněny nebojové dopravní perutě za bojově nasazené bombardovací perutě. Proto by tenhle mod neměl online působit žádné problémy. Měly by fungovat i v offline kampaních (pokud je někdo pro tyhle sqd upraví)
Instalace adresář -RAF Bombers Squadrons EN přidejte do adresáře JGMEMODS , v programu GME vyberte ze seznamu a povolte.
Výběr bombardovacích perutí jsem dělal podle výzbroje a jejich nasazení na různých bojištích. Nejsem ale odborník a jestli jsem na nějakou důležitou peruť pozapoměl, napište a budu opravovat a upravovat.
Na AAA se pracuje na Wellingtonu (dlouho) a nově na Lancasteru, tak až vyjdou ať se s nimi nelétá trapně u stíhacích a transportních perutích.
Wellington mám rozdělanej,Ranwers co mohl tak udělal ...udělal jsem pár updatů ale je to stále bída,nemám na to čas ... nevím jestli to kdy vůbec vyjde :/
Zdar Pavle.
Sakryš,už jsem nestihl dát tvůj nový mód do verze Patchů 4.5....
Tak příště.
Ty Mody (tvoje + Vtrelutovy jsem dal do složky JSGMEMODS,aby se to odlišilo od ostatních věcí z AAA ve složce MODS - nevím,jestli je to šťastné řešení,ale zdá se mi to přehlednější...)
A taky se omlouvám za mé nereakce na PM... ,jsem poněkud mimo dění (trocha víc starostí,než je zdrávo a hrozně málo času).
Pavel K mne připoměl, že existuje Generic_Mod_Enabler (JSMGE, tak ho znám z SHIII)
Začal jsem ho intenzivně používat. Pokud ho používáte jako já tak už dál nečtěte
Mimo mody, které už jsou v JSGMEMODS obsaženy jsem si tam dal vše čím měním základ IL-2 Sturmovik 1946. Zde je uvádím jako příklad a v posloupnosti jak je nutno je aktivovat aby vše fungovalo! Vlastní_nastavení_JSMGE = nastavení ovládání letadla (settings), změny v conf.ini ModFrontChannel1940 JSMGE = upraveno pro použití v JSMGE EnjoyrPatchA_forBoE_v4.6_JSGME = upraveno pro použití v JSMGE EnjoyrPatchB_forBoE_v4.6_JSGME = upraveno pro použití v JSMGE EnjoyrPatchskinsv_JSMGE = všechny skiny v jednom balíku co používám Unified Installer Version 1.0_JSMGE = upraveno pro použití v JSMGE Channel+Enjoyr+soundmod JSMGE_cz = vlastní úprava Message_cz tak aby fungovala s výše uvedenými mody. FortBrit JSMGE = doplňková mise, upraveno pro použití v JSMGE CS_Medalpack_JSMGE = doplněk od Pavla K, upraveno pro použití v JSMGE IL-2 NOCD_JSMGE = už nepoužívám je obsažen v ModFrontChannel1940 či Unified Installer 409b1m = už nepoužívám je obsažen v ModFrontChannel1940 či Unified Installer AvalaHurriFulNW_JSMGE = vylepšení kokpitu Huri, už nepoužívám je obsažen v Unified Installer Dive_Sounds_V2_2_JSMGE a Jafa zvuky_JSMGE = už nepoužívám je obsažen v Unified Installer
V podstatě vše co lze doplnit k základu IL-2 Sturmovik 1946 je možno upravit na použítí přes Generic_Mod_Enabler
Hlavní výhodou je, že vám zůstane základ bez poskrny a vždy se lze k němu vrátit!
Upravil/a Paulus dne 08-12-2008 18:07
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.