ATI X800Pro/GTO nastavení conf.ini-OpenGL
|
trup |
Přidané 07-11-2008 20:17
|
Nováček
Příspěvek: 34
Založený: 03.01.08
|
Předem se omlouvám, pokud podobné téma je už založeno, ale já nic nenašel.
Přepnul jsem hru na OpenGL zkusil nastavit podle návodu z Mission4today. V setupu jsem nastavil excelent.Voda je fantastická,ale když dám zobrazit mapu, tak se hra skoro úplně zastaví-nestíhá PC. Dokážete mně, někdo z Vás odborníků, poradit jak doladit OGL, aby stíhal PC ?????
Konfirurace PC: Deska:Asus P4P800-E Deluxe
Pentium4, 3GHz,Cache2 1MB
GK:ATI Radeon X800Pro/GTO,AGP8x,256MB
RAM:2x1G+2x256MB
LCD: Acer AL2051, 1680x1050
conf.ini :
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=1
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=8
Water=2
Effects=2
ForceShaders1x=0
Předem děkuji za rady.
Upravil/a trup dne 07-11-2008 20:20
|
|
|
|
AH_Ronsoc |
Přidané 07-11-2008 21:13
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 345
Založený: 30.09.05
|
No presne tuto zostavu mam len my skapala GK teraz tam mam 1950
Skus toto:negarantujem!!!!!:
TexQual=3
TexMipFilter=1
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
PolygonOffsetFactor=-0.15
PolygonOffsetUnits=-3.0
ForceShaders1x=0
Water=0
Effects=0
SpecularLight=2
|
|
|
|
trup |
Přidané 08-11-2008 09:09
|
Nováček
Příspěvek: 34
Založený: 03.01.08
|
Večer vyzkouším a dám vědět. |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 08-11-2008 10:38
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
Ronsoc, proc tex compres 2? Akorat to mrsi obraz a na vykon to u lepsich karet nema vliv
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
trup |
Přidané 08-11-2008 21:28
|
Nováček
Příspěvek: 34
Založený: 03.01.08
|
AH_Ronsoc napsal:
No presne tuto zostavu mam len my skapala GK teraz tam mam 1950
Skus toto:negarantujem!!!!!:
Tak jsem zkoušel, ale problém zůstal stejný.
S tvým conf.ini se naběhnutí mapy trošku zrychlilo, ale jinak hra skoro stojí, kromě zvuku.
Ještě jsem zkoušel misi pro 8 letadel.Přepínání všech pohledů ,průlety nad vesnicemi, střelba, bomby apod. zcela bez problémů grafiky.
Mám instalován mod minimap, možná bude problém tady.Zkusím zrušit.
Neví ještě někdo, jak problém řešit ??? |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 08-11-2008 21:44
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
nemas k te AGP atine jeste chipset VIA? Bo ten dela bordel docela casto. A taky zkus prohodit ovladace od GK
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
AH_Ronsoc |
Přidané 08-11-2008 21:49
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 345
Založený: 30.09.05
|
606_Tempik napsal:
Ronsoc, proc tex compres 2? Akorat to mrsi obraz a na vykon to u lepsich karet nema vliv
Ked som mal radu 800 fakt ze to bola XT Platinum verzia . |
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 09-11-2008 06:58
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
Asi to moc nepomůže ale ty dvě 256MB RAM bych každopádně vyhodil velkým obloukem. Takovej "slepenec" může dělat jedině bordel. |
|
|
|
trup |
Přidané 09-11-2008 20:53
|
Nováček
Příspěvek: 34
Založený: 03.01.08
|
606_Tempik napsal:
nemas k te AGP atine jeste chipset VIA? Bo ten dela bordel docela casto. A taky zkus prohodit ovladace od GK
U Atiny je čip ATI Radeon,alespoň jsem to vyčetl v Everestu-nevím jestli správně.
Pomohli nové ovladače Catalyst 8.1 Teď to frčí .
Jen bych ještě potřeboval doladit to nastavení.Skoušel jsem misi s asi 20-ti letadli a při narození nepřátel se to mírně seklo, pak už to jelo
PS: zítra hned doplním 2x1G místo těch 2x256MB |
|
|
|
606_Temp |
Přidané 09-11-2008 21:00
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
ty 2GB pameti co tam mas bohate staci, dalsi 2 jsou zbytecnost. Stejne ti to nejvic brzdi ta grafika, ktera uz leccos pamatuje. A tim chipsetem jsem myslel na zakladni desce. Kombinace VIA chipset na desce a AGP karet (Ale myslim jen tech novejsich) dost casto zlobi. Ale aspon ze uz je vsechno OK
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
trup |
Přidané 09-11-2008 21:29
|
Nováček
Příspěvek: 34
Založený: 03.01.08
|
Čipovka desky je Intel865PE.Sakra,když si vzpomenu ,že ta GK stála cca 14 litrů...no jo.Ale za 14 dní ,co vyjde BOB koupím novější.
Takže jdu ladit.
Máte někdo radu, které hodnoty snižovat nejdřív??? |
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 10-11-2008 09:40
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
Proboha už žádný RAMky nekupuj, DDR sou navíc kurefsky drahý. Radši pomalu šetři na nový střeva (do PC ). Při tvé konfiguraci by stačil i jeden modul 1GB.
PS: A nebo kupuj ale rovnou DDR2+MB+CPU+Levná Grafika , stačej ti v pohodě 4000,- a máš minimálně dvakrát výkonnější bednu. |
|
|
|
trup |
Přidané 10-11-2008 11:18
|
Nováček
Příspěvek: 34
Založený: 03.01.08
|
MK_Paja napsal:
Proboha už žádný RAMky nekupuj, DDR sou navíc kurefsky drahý. Radši pomalu šetři na nový střeva (do PC ). Při tvé konfiguraci by stačil i jeden modul 1GB.
PS: A nebo kupuj ale rovnou DDR2+MB+CPU+Levná Grafika , stačej ti v pohodě 4000,- a máš minimálně dvakrát výkonnější bednu.
Sakra, že by ježíšek Napiš co konkrétně, podle té mojí konfigurace, doplnit a dokoupit. Tu pětku do toho vložím-ať je o Vánocích nějaké vzrůšo. |
|
|
|
MK_Paja |
Přidané 10-11-2008 12:49
|
Uživatel
Příspěvek: 941
Založený: 29.09.05
|
http://www.alfaco...G4O01DLA01
Ať je o čem flamovat.
PS: Ty slibovaný 4000,- (s DPH) z toho vyrobíš tak, že grafiku koupíš lehce jetou z druhý ruky a prodáš ty dvě starý 256MB DDR |
|
|
|
trup |
Přidané 10-11-2008 13:46
|
Nováček
Příspěvek: 34
Založený: 03.01.08
|
Du prověřovat a zjišťovat místní ceny a dodávky. |
|
|
|
606_hayes |
Přidané 05-12-2008 23:54
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 417
Založený: 18.09.06
|
jop tak to sem hodim aj ja,
mam taky dotaz.... je mozne aby fps padlo medzi offline lietanim a online leitanim skoro o 20?
problem nasledovny, v offline si nastavim mapu pacific islands, nastavim si 12enemakov a plny pocet svojich co cini tiez asi dvanast strojov, rozlisenie je 1280x960 co mi ponukol sturm pri zmene grafickej karty.
vsetko mam na na excelent a landscape detail mam na perfect teda to najvyssie, ked poletujem ponad vodu alebo ostrovky tak sa drzi fps okolo 20ale to je chumel lietadiel na kope.
dam si online lietanie, staci ze ostanem stat na letisku a fps mam okolo 10!!!!. ked sa dostanem do vzduchu tak okolo 15.ci uz na zimnej mapoe alebo na pustnej alebo na mape kanalu je to jedno.
skusal som prehodit rozlisenie na 1024*768 alebo prehodit landscape detail z perfect na medium ale ziskal som tak akorat "az" 3-5fps co sa mi zda hodne malo.
moja zostava je pentium4 2.4GHz, 2x 512mb ram a ati X1650pro, ati catalyst 8.6,no a na sturma mam zapnute 2xAA pri rozliseni 1280*960
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=1
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=1
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=0
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=0
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=8
Water=1
Effects=0
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.0625
PolygonOffsetUnits=-1.0 |
|
|