HardwareShaders=1 = černé nebe
|
Jaroslavovic |
Přidané 04-11-2008 13:36
|
Nováček
Příspěvek: 15
Založený: 12.10.08
|
Ahoj vespolek,
objevil jsem při vrtání se do conf.ini takovou zvláštnost. Pokud nastavím u HardwareShaders=1, čili zapnutý Perfect mode, v samotné hře mi zmizí obloha. Přesněji, mraky vidět jsou, ale pozadí je fuč. Nastavením zpátky na 0 se vše vrátí do normálu.
Otázka tedy zní: Má to smysl řešit? Je Perfect mode značným vylepšením pro požitek ze hry? Řešil jste někdo něco podobného?
Díky předem za rekace. |
|
|
|
CSL_Raptor |
Přidané 04-11-2008 16:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 171
Založený: 25.12.07
|
Jaroslavovic mě to dělá i se zemí pokud mám na těchto dvou hodnotách nastavenou nulu, musím je mít na jedna. Zkus to.
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1 |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 04-11-2008 16:42
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
A o jakou grafickou kartu jde? Jak máš nastavený setup? Proč máš v conf.ini HardwareShaders=0? A proč to vlastně vůbec přepínáš v conf.ini?
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
606_Temp |
Přidané 04-11-2008 17:53
|
Stařešina
Příspěvek: 5502
Založený: 19.08.07
|
jestli mas nejakou novejsi kartu, tak musis mit jeste vypnutou S3TC kompresi textur
je to radek
TexCompress=(CISLO)
a MUSIS TAM MIT 0, NEBO 1
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
|
|
|
|
Jaroslavovic |
Přidané 05-11-2008 08:35
|
Nováček
Příspěvek: 15
Založený: 12.10.08
|
Díky za rady.
Pravda, zem taky zmizí. Kartu mám ATI Radeon X1950XT.
Každopádně jsem jaksi z diskuzí pochopil, že se dá štelováním tohoto souboru jaksi vymámit ze hry trochu víc.
Na nastavení hodnot u zmiňovaných parametrů se podívám až dneska.
Nebyl čas.
Horrido, ty myslíš, že se na to mám vyprdnout a nastavit to jenom ve hře?
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 05-11-2008 09:52
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No imho nejdrive je lepsi nastavit setup a potom se hrabat v configu. Setup nastavi zakladni parametry spravne...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Jaroslavovic |
Přidané 05-11-2008 10:21
|
Nováček
Příspěvek: 15
Založený: 12.10.08
|
Tak to jsem postupoval správně. Ten perfektní mod by se tedy měl, pokud si v setupu nastavím maximum, zapnout sám? |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 05-11-2008 10:55
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Perfect zapinas v jednom okenku v nastavenich hry. Kvuli zapnuti nastaveni "Perfect" jako takoveho nemusis lezt do conf.ini. Ale pozor, perfect nejde pokud poustis Ila z nejakeho duvodu pod DirectX a ne pod Open GL. A tyto dve moznosti se opet prepinaji primo v jednom z okenek v nastavenich hry. Takze nejdrive vyberes OpenGL a pak si v jinem okenku vyberes Perfect.
A jen pro jistotu, kdyz uz hrabes v conf.ini,...jsou tam sekce pro DX i pro OGL, tak at editujes ve spravne sekci.
|
|
|
|
Jaroslavovic |
Přidané 05-11-2008 11:57
|
Nováček
Příspěvek: 15
Založený: 12.10.08
|
Mám to nastavený pro OGL a perfekt zapnutý. Proto mě udivilo, že v části pro OGL bylo u nastavení perfekt modu nula. Po přenastavení mi zmizely mraky a zem |
|
|
|
Rufu |
Přidané 05-11-2008 15:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1348
Založený: 30.09.05
|
Co kdybys trochu pohledal na forua zkusil tam nakopčit nějakej config na ATi.To by taky šlo ne? |
|
|
|
Jaroslavovic |
Přidané 05-11-2008 15:53
|
Nováček
Příspěvek: 15
Založený: 12.10.08
|
Našel jsem zatím toto. Pak vyzkouším a uvidíme.
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=0
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=0
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=1
TexFlags.TexEnvCombineDot3=1
TexFlags.DepthClampNV=1
TexFlags.SeparateSpecular=1
TexFlags.TextureShaderNV=1
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=2
Effects=1
ForceShaders1x=0 |
|
|
|
clone9cz |
Přidané 05-11-2008 16:14
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
no tak tohle vypada na to, jako kdyby to byl config od nVidie
Jak pise Horrido, il2setup.exe nastavi zakladni parametry, pres setup tedy zvol nejakou kartu od ATI a ten config pak edituj rucne
1. to co zacina na Tex nechas byt
2. HardwareShaders=1
3. a to co je pod HardwareShaders muzes bez problemu menit, vyjma VideoSetupId a ForceShaders1x ... ty nech na 0 jak jsou
|
|
|
|
Jaroslavovic |
Přidané 05-11-2008 16:48
|
Nováček
Příspěvek: 15
Založený: 12.10.08
|
Nakonec od každého trochu
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=2
TexCompress=0
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=0
TexFlags.ClipHintExt=0
TexFlags.UsePaletteExt=0
TexFlags.TexAnisotropicExt=0
TexFlags.TexCompressARBExt=0
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=2
Forest=2
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=10
Water=2
Effects=2
ForceShaders1x=0
Opravdu je potřeba mít tady nastaveno 1:
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
Ještě jednou dík za spolupráci
|
|
|