MODpack CHYBY (Unified Installer 1.0)
|
clone9cz |
Přidané 07-10-2008 01:09
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
dnes jsem objevil problem s nacitanim map, nemusi to byt sice univerzalni reseni, protoze jsem to testoval jen na jedne vlastni mape, ale snad to pomuze tem co si uz nevi rady (asi bude treba zkontrolovat mapy na serverech)
nikterak jsem se tim netrapil pri testovani, takze jen telegraficky
muj FMB (verze 408 MOD) uklada do .mis souboru dve mezery pred MAP Netmountains/load.ini
Tyto dve mezery jsou pak pricinou chyby
Mission loading failed: no MAP in mission file
s jednou mezerou pred MAP Netmountains/load.ini nebo zadnou je vse funkdni (tak dokonce i trema).
se ctyrma mezerama to take nejede
EDIT: to teda ziram, posunul jsem letiste (test runway 4) o 100m a vse je OK i s dvouma mezerama
Upravil/a clone9cz dne 07-10-2008 13:04
|
|
|
|
magot |
Přidané 08-10-2008 12:32
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
teda já bych si to nenainstaloval ten UI i kdyby mě za to platily ...
nevím jakej v tom má jolly bordel ale zkus vylučovací metodu,nejdříve deaktivuj všechny mody a zkus save,pak je aktivuj a mrkni se jestli ti to tam naistalovalo FMB+ (ale myslím že ne) kdyby jo tak to deaktivuj a zkus save ...
taky ta mod verze přidává k názvům _ru páč beží z ruskýho exáče ...takže ti re-savenutý mapy nepůjdou v originálu ...
Upravil/a magot dne 08-10-2008 12:39
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 08-10-2008 13:42
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
bohuzel, puvodni misi uz nemam, takze se tezko neceho dopatrame
A ac jsem tedy napsal, ze jsem to moc netestoval, tak jsem IL-2 nekolikrat spoustel a vzdy se stejnym vysledkem. Chyba je evidentne v parseru, ktery vyhodnoti cosi a napise taky uplne neco jineho.
proste mu vadilo letiste na pozici X a 2(4) mezery pred nazvem mapy
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 22-11-2008 12:33
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
když si zapnu Sturma (QM) a hned si zapnu konzoli, mám tam něco takovéhodle:
Code Maximum texture size : 4096
Maximum simultaneous textures :4
MaxAnisotropic (1.0 = none) : 16.000000
Cannot load sound preset motor.DB-600_Series.start.begin (java.lang.Exception: Invalid preset format)
Cannot load sound preset motor.DB-600_Series.start.end (java.lang.Exception: Invalid preset format)
Cannot load sound preset motor.Rolls-Royce-Merlin.start.begin (java.lang.Exception: Invalid preset format)
Cannot load sound preset motor.Rolls-Royce-Merlin.start.end (java.lang.Exception: Invalid preset format)
Cannot load sound preset motor.Sabre.start.begin (java.lang.Exception: Invalid preset format)
Cannot load sound preset motor.Sabre.start.end (java.lang.Exception: Invalid preset format)
SectFile load failed: null
java.io.FileNotFoundException
at com.maddox.rts.SFSInputStream.<init>(SFSInputStream.java:65)
at com.maddox.rts.SFSReader.<init>(SFSReader.java:19)
at com.maddox.rts.SectFile.loadFile(SectFile.java:157)
at com.maddox.rts.SectFile.loadFile(SectFile.java:136)
at com.maddox.rts.SectFile.<init>(SectFile.java:108)
at com.maddox.rts.SectFile.<init>(SectFile.java:68)
at com.maddox.sound.SoundPreset.<init>(SoundPreset.java:49)
at com.maddox.sound.SoundPreset.get(SoundPreset.java:65)
at com.maddox.il2.engine.Pre.loading(Pre.java:92)
at com.maddox.il2.engine.cmd.CmdPreload.exec(CmdPreload.java:37)
at com.maddox.rts.CmdEnv.exec(CmdEnv.java:655)
at com.maddox.rts.cmd.CmdFile.exec(CmdFile.java:132)
at com.maddox.rts.CmdEnv.exec(CmdEnv.java:655)
at com.maddox.rts.cmd.CmdFile.exec(CmdFile.java:132)
at com.maddox.rts.CmdEnv.exec(CmdEnv.java:655)
at com.maddox.il2.game.Main3D.beginApp(Main3D.java:408)
at com.maddox.il2.game.Main3D.beginApp(Main3D.java:352)
at com.maddox.il2.game.MainWin3D.beginApp(MainWin3D.java:211)
at com.maddox.il2.game.Main.exec(Main.java:419)
at com.maddox.il2.game.GameWin3D.main(GameWin3D.java:235)
Cannot load sound preset motor.Packard-Merlin (java.lang.Exception: Invalid preset format)
Initializing DirectSound playback device...
Primary buffer created.
Playback format is set : sampling rate = 44100, num channels = 2.
Not enought hardware buffers (0), hardware disabled
Buffer caps : Transfer rate = 0, CPU overhead = 0.
Default speaker config is : 1310724.
Direct sound audio device initialized successfully :
DX Version : 7
Hardware - disabled [buffers : 0]
Extensions - enabled :
EAX ver. 1 [ ] - disabled
EAX ver. 2 [ ] - disabled
EAX ver. 3 [ ] - disabled
I3D ver. 2 [ ] - disabled
ZoomFX [ ] - disabled
MacroFX [ ] - disabled
SIMD render [X]
num channels 16
cannot open file for reading
Cannot open audio file samples/Jumo211_2701.wav
cannot open file for reading
Cannot open audio file samples/xJumo211_2701.wav
co ty chybové hlášky ? (to Jumo 2701 tam skutekně není, ty předchozí hlášky nemám jak dohledat)
a koukal jsem taky, že co wav, to jiná "kvalita" / formát zvuku...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
313_Vity |
Přidané 22-11-2008 16:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 399
Založený: 12.08.07
|
Hmm mám to samé,kde berou reklamace? |
|
|
|
Darth |
Přidané 21-01-2009 20:18
|
Nováček
Příspěvek: 11
Založený: 21.01.09
|
Ahoj, snad to bude patřit do téhle diskuze. Objevil a se mi chyba po instalaci SoundModu. Nejde mi odstartovat z ranveje a to pouze na některých serverech. Letadlo s echová jak "zaklínované". Na AAA jde vše v pohodě. Nevíte někdo čím to je?
Dík |
|
|
|
Hans-Assi |
Přidané 21-01-2009 22:00
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 208
Založený: 07.05.06
|
...a znáš funkci "klíny kol odstranit"...?
P.S. promiň, možná blbá poznámka... |
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 22-01-2009 00:15
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Tady se blábolí o Unified Installeru a koukám že ty sis dal do Ila rok starej Soundmod.
Takže vedle.
A ta blbá poznámka má něco do sebe.
Na některých mapách se můžeš "narodit" se zašpalkovaným érem.
Najít v nastavení - přiřadit klávesu - odklínovat éro a . . . hrrrr nahoru.
Jinak bys byl asi první, kdo se nemůže rozjet kvůli modu.
Upravil/a czs_scharck dne 22-01-2009 00:16
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
pupjas |
Přidané 22-01-2009 07:19
|
Nováček
Příspěvek: 5
Založený: 07.09.06
|
hele defaultne ty klíny CTRL-E
|
|
|
|
Darth |
Přidané 22-01-2009 15:10
|
Nováček
Příspěvek: 11
Založený: 21.01.09
|
Díky moc za rady, hlavně ta Ctrl+E se povedla, ale příkaz "vyndat klíny" znám, stejně stojim na runwaji jak přibitej, motor na plný pecky a a ani se nehnu.... |
|
|
|
311_Tank |
Přidané 22-01-2009 15:43
|
Uživatel
Příspěvek: 1021
Založený: 01.04.08
|
Mas vrtuli na 100 ? Taky sem tuhle nemoh odlepit liberatora potom co sem si premapoval vrtuli na HOTAS a mel je nevedomky stazeny na 0. |
|
|
|
BP_Tyrl |
Přidané 23-01-2009 08:24
|
Diskutující
Příspěvek: 2150
Založený: 30.09.05
|
Děje se to na přenosných nebo klasických letištích?
Děje se to s Olegovo, nebo se zbrusu novými letadly?
Děje se to na klasických, nebo dodělávaných mapách?
Letadlo má kolečka, nebo plováky? |
|
|
|
GC3_Chroust |
Přidané 23-01-2009 08:40
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 367
Založený: 30.09.05
|
Darth napsal:
Díky moc za rady, hlavně ta Ctrl+E se povedla, ale příkaz "vyndat klíny" znám, stejně stojim na runwaji jak přibitej, motor na plný pecky a a ani se nehnu....
Nemas nahodou nastaveny na naky ose jeste brzdy? (krome cudliku)
Ja sem na to taky jako blbec nadaval ted nekdy, az jsem si pak vsiml ze jsem si nakym nedopatrenim nastavil ty brzdy.. |
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 23-01-2009 13:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Zmackni tlacitko pro brzdy (podvozkove) melo by te to odbrzdit.
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 23-01-2009 15:25
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10825
Založený: 26.01.13
|
Onehdá jsem měl podobnej problém, kterej byl v pedálech (brzdu mám nastavenou na ose). Pomohlo až jejich překalibrování, byl tam nějakej problém, kterej si doteď nedokážu exaktně vysvětlit.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Darth |
Přidané 24-01-2009 12:02
|
Nováček
Příspěvek: 11
Založený: 21.01.09
|
Musim přiznat barvu... jak jsem si nainstaloval SoundMod a změnilo to češtinu na angličtinu tak jsem přiřadil špatně klávesu na odstranění klínů... takže jsem odbržďoval zadní kolečko či co...
Takže se omlouvám a zároveň děkuju za snahu můj problém vyřešit. |
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 24-01-2009 12:50
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Se občas zadaří, no... Ale tak hlavně že se ti podařilo na to přijít, ono, věčně dřepět na runwayi člověka za chvíli omrzí... |
|
|
|
czs_scharck |
Přidané 24-01-2009 15:59
|
Uživatel
Příspěvek: 1307
Založený: 05.12.06
|
Sis zamykal zadní (ostruhový/ocasní) kolečko, ne ? (lock tail wheel nebo tak nějak podobně)
Budiž ti to přičteno ku cti . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . woe
Upravil/a czs_scharck dne 24-01-2009 16:02
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
|
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 25-01-2009 10:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Mam dotaz.
Je u Mosquita B. MkIV nejaka finta na to kdyz chce clovek odhodit bomby? Jednak nefunguje automatocky odhazovani bomb pomoci bombsight, a jednak nejdou odhodit bomby ani manualne. Neni tam nejaka ficurka treba ze musim otevrit pumovnici manualne?
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 25-01-2009 11:03
|
Uživatel
Příspěvek: 1688
Založený: 30.09.05
|
Joe Hallenbeck napsal:
Mam dotaz.
Je u Mosquita B. MkIV nejaka finta na to kdyz chce clovek odhodit bomby? Jednak nefunguje automatocky odhazovani bomb pomoci bombsight, a jednak nejdou odhodit bomby ani manualne. Neni tam nejaka ficurka treba ze musim otevrit pumovnici manualne?
Musis otevrit pumovnici manualne. V nastaveni klaves to je tusim prirazeny jako 10% vykonu. Nebo si MOD na otevirani jednoduse vymaz.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|