February 27 2021 19:54:22
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 7

· Piloti on-line: 2
Voyk, Opitz

· Registrovaní piloti: 2,686
· Nejnovější pilot: waxero
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Bf 109
Koty
1stCL_Fucida napsal:

Je to celkem bohatě popsané třeba v Quillově povídání o Spitfiru (šéfpilot Supermarinu v té době). V části s nedostatečnou stabilitou.

Nicméně rozervat se dalo každé letadlo...


Ale Fokáč ze všech nejlíp Vyděšený
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
606_Temp
Hlavně kvůli špatnému servisu, kdy si začli piloti s mechaniky hrát s vyvážením letadla a když pak lidi od supermarinu viděli, co s některými kusy vyfieldmodovali, tak se nestačili divit. Dali jim pak závaží na výškovku a už to přežilo i neodborné zásahy. Samotný tovární letoun na nic takového netrpěl.
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_Fucida
Kombinace trimu, centráže a extrémně nízkých sil v řízení Spitu. Je to jedno s druhým.

Obecně vzato byla všechna tahle celokovová druhoválečná letadla dimenzována na podobné násobky (max. 9 - 12G...). A nevhodnou pilotáží se relativně snadno dostala mimo limit. U Luftwaffe bylo trošičku problematické, že letouny létaly často až do padnutí. Sice se tam třeba měnil motor, opravovala poškození, jenže hodiny u draku se sčítaly a sčítaly. Nebylo příliš míst (vedlejších bojišť, výcvik), kde mohl starý letoun relativně v klidu a bezpečně dolétat. Na konci roku 1944 najdeme ve službě stíhačku, která válčila už v druhé polovině roku 1941...ten drak musel vypadat.

Ony jsou tyhle diskuse šíleně složité. Jen si vezměte co nastalo ve chvíli, kdy se před pár lety v Rakousku rozpadl ve vzduchu ten Blaník Smutný. Jednou to letadlo nalomíš, nebo ho nalomí někdo, komu ho půjčíš, podruhé a potřetí si to nechá líbit. A počtvrté prásk a jsi mrtvej.

Takové je létání.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Koty
Tož že to tady oživím...

Nemá někdo dokumentaci k plnícím tlakům na 109F a 109G-2?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
1stCL_Werner
V jakym smyslu ?
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Koty
Tož, v takové hříčce zvané WarThunder používají 1,3ATA jako normál a 1,42ATA jako "WEP", veškeré podklady k rychlostním testům co jsem našel udávají pouze 1,3ATA... takže hledám co se ve skutečnosti používalo Šklebící se
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
1stCL_pbarry
Ve zkratce je to správně. DB605A měl omezení v letech 42-43 na 1,3 ATA. Tzn. první kusy Gustavů létaly na 1,42, pak přišlo omezení.

Testy najdeš často pro plnící tlaky 1,3 ATA, což je bojový výkon udržitelný po 30min. Startovní, nebo nouzový výkon je těch 1,42 ATA s doporučeným použitím v řádu minut.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
clone9cz
Startovním zřejmě není myšlen start ze vzduchu, že ano.
 
http://www.wwii-illusion.net
Koty
Tak ono záleží, jestli to vůbec na plynovce šlo vybrat...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
1stCL_Werner
Plynovka šla až do 1.42 ata, pokud to bylo v daném období zakázané, byl tam mechanická zábrana jen do 1.3 ata.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
606_Smis
ako to bolo v praxi? tú mechanickú zábranu asi nebol moc velký problém odstrániť :-)
 
Mira
Pánové, jak vlastně fungoval ten magnetický kompas v BF ( a vlastně i na FW )? Co jsem koukal tak v HSFX ta azimutová stupnice je pevná a kurz odečtu podle toho symbolu letadla vně..( a vlastně i v BoX )
Ale třeba v B.A.T modu se ta stupnice otáčí, a kurz odečtu podle značky na vrcholu toho kruhu, ale to letadýlko uvnitř se vrtí jak zběsilé a nikdy vlastně neukazuje správný směr..
 
1stCL_Werner
Kurs letu ukazuje letadýlko. Celým kompasem šlo ale otáčet.
1st Czech Lions - Resistance is futile...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

22-02-2021 19:41
Čerstvá hláška na SpaceX ... proč jsou tak úspěšný? Motory/rakety tam dělaj Němci :-)

16-02-2021 14:16
A DelanClip by ti nestačil?

16-02-2021 08:38
Jestli to Ninjo pořídíš, udělej nám zde pak nějakou recenzi, jakožto první průkopník Úsměv

16-02-2021 08:37
Zřejmě jde o "dokonalou" kopii TrackIR5. Ale problém může být driver. Nebude to moci používat originál driver a pak je otázka zda ten čínský bude fungovat.

15-02-2021 21:44
Zdravím. Mám dotaz, má tady někdo zkušenost s TrackIR 5 z AlliExpres? Děkuji za odpověď.

12-02-2021 16:20
Ahojte, prosím mrknite na tento môj špecifický problém. Potrebujem pomôcť : https://vwings.ne...os
t_321171

11-02-2021 14:45
No, kdyby to v jedné hře nezačalo dělat artefakty, tak bych si toho ani nevšiml.

09-02-2021 13:44
no tak, tak by to ještě 5 let vydrželo Šklebící se

09-02-2021 11:45
Vydrží 95°C

09-02-2021 11:30
1080 myslím vydrží i 84°C Úsměv

25,489,991 návštěv